Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mobilieji greičio matuokliai Klaipėdoje jau dirba visu pajėgumu

    Klaipėdos policijos įrašo nuoroda

    Per porą dienų jais jau užfiksuota daugiau kaip 100 greičio viršijimo atvejų, vidutiniškai - maždaug po 14-ka pažeidimų per valandą. Tarp pažeidėjų yra ir itin stipriai greitį viršijusių vairuotojų – miesto gatvėse skriejusių 80 km/h, ar daugiau kaip 100 km/h greičiu, kai leistinas greitis buvo 50 km/h.
    Briedis panašu bus skaudi kontrolė.

    Su tokia statistika per 2 dienas tokia praktika gali pereiti ir į kitus didmiesčius.
    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      O kodėl Amerikoje ta lentelė (tiksliau sakant - lentelės "NO RIGHT TURN ON RED" nebuvimas) derinasi?
      Todėl, kad Amerika tiek pagal vairavimo kultūrą, tiek pagal žuvusių keliuose skaičių, yra panašesnė į atsilikusias ("besivystančias") trečiojo pasaulio šalis, nei civilizuotą Europą.

      Comment


        Kadangi po eilinemis naujienomis kad "ne pesciuju perejoje ejusi zmogu mirtinai partrenke masina" visada atsiranda zmoniu, nebijanciu savo tikruoju vardu komentuoti "tai tegu dabar ismoksta eiti per perejas", tik parodo kad dalis lietuvos zmoniu yra moraliskai paralizuota ir degradavusi.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Todėl, kad Amerika tiek pagal vairavimo kultūrą, tiek pagal žuvusių keliuose skaičių, yra panašesnė į atsilikusias ("besivystančias") trečiojo pasaulio šalis, nei civilizuotą Europą.
          kad JAV nekazka su keliu saugumu. Europoje zymiai maziau zmoniu zusta auto ivykiuose / tukst. gyventoju nei ten. Tai kad nereiketu ju imti kaip pavyzdzio.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            kad JAV nekazka su keliu saugumu. Europoje zymiai maziau zmoniu zusta auto ivykiuose / tukst. gyventoju nei ten. Tai kad nereiketu ju imti kaip pavyzdzio.
            Na aš būtent tai ir sakau.

            Comment


              JAV yra visiška šikna pagal vairavimo kultūrą ir eismo dalyvių saugumą. Tai matyt ties tuo reiktų ir baigti bet kokias kalbas apie JAV. Geri pavyzdžiai yra UK, Švedija ir Norvegija, nes ten eismas yra saugus ir toks, apie kokį svajoja visas likęs pasaulis.

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Saugumas pasikeitė, dabar automobiliai kerta tik išilginį pėsčiųjų srautą, o seniau ir skersai einantį.
                ​​​​​​
                tik

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                  tik
                  Ne tik, o ir.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Ne tik, o ir.
                    Pvž?

                    Comment


                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                      Pvž?
                      Pvz. suki per raudoną, kerti skersai einančius, kol tą padarai užsidega žalias ir kerti dar ir einančius išilgai.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        JAV yra visiška šikna pagal vairavimo kultūrą ir eismo dalyvių saugumą. Tai matyt ties tuo reiktų ir baigti bet kokias kalbas apie JAV. Geri pavyzdžiai yra UK, Švedija ir Norvegija, nes ten eismas yra saugus ir toks, apie kokį svajoja visas likęs pasaulis.
                        UK yra legalu gatvę pereit bet kur, pas mus stato tvoras, tuoj visą Kauną aptvers.

                        Comment


                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                          Tai matyt ir nepartrenks, tokios situacijos nėra labai pavojingos, jei už vairo ne žudikas. Mano gal labiau pastebėjimas, kad vairuotojai ir anksčiau tai darydavo, jokia čia ne naujiena.

                          Dabartinė situacija mane labiausiai liūdina dėl VT. Dėl to ir reikia A juostų ir uždrausti vairuotojams į jas rikiuotis net sukant į dešinę.
                          Na nežinau, bent jau iš pėsčiojo perspektyvos nepasirodė labai saugu, kai 10 cm nuo tavęs prasuka akseleruodamas. Kad ankščiau darydavo žaliose rodyklėse tai sutinku, pasitaikydavo ir tada. Nors dabar kažkaip dažniau. Šyryt išvis teko šokti atgal nes kitai būtų nutrenkę.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na nežinau, bent jau iš pėsčiojo perspektyvos nepasirodė labai saugu, kai 10 cm nuo tavęs prasuka akseleruodamas. Kad ankščiau darydavo žaliose rodyklėse tai sutinku, pasitaikydavo ir tada. Nors dabar kažkaip dažniau. Šyryt išvis teko šokti atgal nes kitai būtų nutrenkę.
                            Gal teko susidurt su kokiu netikša. Aš tokiais atvejais, kai matau, jog naglai stumia pėsčiuosius bamperiu (pabrėžiu šitą vietą, nes tuoj išlįs pasipiktinusių, kad pažeidžiamos vairuotojų teisės) priderinu žingsnį, kad dar pasikankintų budulis.
                            Paskutinis taisė themanual; 2020.01.08, 10:17.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Šyryt išvis teko šokti atgal nes kitai būtų nutrenkę.
                              Degant kokiems signalams?

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                Degant kokiems signalams?
                                Man - žalia, jam - raudona. Jis matai nespėjo per žalią pasukti tai reikia važiuoti ant pėsčiųjų.

                                Comment


                                  Klausimas tik ar nebus vėl, kad iki 20 km viršijant buados vistiek negausi?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Man - žalia, jam - raudona. Jis matai nespėjo per žalią pasukti tai reikia važiuoti ant pėsčiųjų.
                                    Jeigu jau įvažiavęs į sankryžą, tai vairuotojas "savo" signalo jau nebemato. Kita vertus, važiuoti ant pėsčiųjų negalima jokiais atvejais. Net jeigu eina degant raudonam.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Jeigu jau įvažiavęs į sankryžą, tai vairuotojas "savo" signalo jau nebemato. Kita vertus, važiuoti ant pėsčiųjų negalima jokiais atvejais. Net jeigu eina degant raudonam.
                                      Nebuvo įvažiavęs. Prieš tai jau per raudoną dvi mašinos prasuko, bet pėstieji nespėjo daeiti tai problemos nebuvo. Jis nusprendė kad jam irgi reikia ir pėsčiųjų nėra reikalo praleidinėti.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                        Gal teko susidurt su kokiu netikša. Aš tokiais atvejais, kai matau, jog naglai stumia pėsčiuosius bamperiu (pabrėžiu šitą vietą, nes tuoj išlįs pasipiktinusių, kad pažeidžiamos vairuotojų teisės) priderinu žingsnį, kad dar pasikankintų budulis.
                                        Mavašas į sparną irgi padeda.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Klausimas tik ar nebus vėl, kad iki 20 km viršijant buados vistiek negausi?
                                          Taigi jerunda tas 20km/h viršijimas mieste prie kokios mokyklos kur greitis 30km/h leistinas.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X