Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Eismo kultūra ir saugumas Lietuvos keliuose
Collapse
X
-
Vilniuje nufilmuoti kurioziniai vaizdai: BMW skriejo dviračių taku
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ku-221-1474150
Sostinės vodyteliai visu gražumu.15min skaitytojas pasidalino vaizdo įrašu, kuriame užfiksuotas Vilniuje, Batoro gatvėje, dviračių taku lekiantis automobilis BMW. „Jei toks „vairuotojas“ liks nenubaustas, tegul policija viešai paskelbia apie tai, kad BMW pas mus yra nebaudžiami veikėjai“, – piktinosi į 15min vaizdo įrašą atsiuntęs pilietis. „Gali daryti ką tik nori, nors ir važiuoti tiesiai į žmones“, – pridūrė jis. Už tokį pasivažinėjimą numatyta atsakomybė Administracinių nusižengimų kodekso 417 straipsnyje. Čia numatyta, kad už važiavimą šaligatviu, veja ar pėsčiųjų (dviračių) taku gresia bauda nuo 30 iki 90 eurų.
- 3 patinka
Comment
-
Kažin, ar tokie per metus nėra nei karto nepažeidę taisyklių.Parašė dondc Rodyti pranešimąRealybėje, jeigu nubaus, bus minmali 30 Eur, nes neturės tokio nusižengimo, o iškart sumokėjus gausis 15 Eur.
Comment
-
Natūrali pėsčiųjų atranka. Mane nervina užstatyti išvažiavimai, bet jeigu aš, būdamas gana žemas, sugebu pamatyti kas atvažiuoja ir įvertinti saugų perėjimą, tai gali tikrai visi.Parašė index Rodyti pranešimą
Per tokius įvažiavimuose statančius (o šiaip tai statyti tiesiog eismo taisyklės neleidžia
) ne tai kad kyla pavojus pėstiesiems ir dviratininkams, bet vis po kokį vieną kitą tiesiog žūna. Ir būna paskui visokie pasiteisinimai, kad "nemačiau, nesuprantu iš kur jis atsirado". Ir kur matysi kai transporto priemones judančias skersai pamatai tik tada kai jau išlendi į gatvę, nes šiaip vaizdą tokie parkuotojai užstoja.
Comment
-
Tu pamatai, o dešimtmetis vaikas ar pamatys?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Natūrali pėsčiųjų atranka. Mane nervina užstatyti išvažiavimai, bet jeigu aš, būdamas gana žemas, sugebu pamatyti kas atvažiuoja ir įvertinti saugų perėjimą, tai gali tikrai visi.
Comment
-
Tėvai vietoj verkimo facebooko komentaruose, kad karantinas pažeidžia jų teises, geriau išmokintų savo vaikus kaip elgtis gatvėje.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Tu pamatai, o dešimtmetis vaikas ar pamatys?
Comment
-
Nemanau, kad reiktų laikyti normaliu dalyku pėsčiųjų ir dviratininkų žūtis dėl pažeidžiant taisykles priparkuotų automobilių. Tuo labiau, kad sprendimas labai paprastas - tiesiog nepažeidinėti eismo taisyklių.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Natūrali pėsčiųjų atranka. Mane nervina užstatyti išvažiavimai, bet jeigu aš, būdamas gana žemas, sugebu pamatyti kas atvažiuoja ir įvertinti saugų perėjimą, tai gali tikrai visi.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Kad parkavimas matymo zonose yra blogai, yra viena. Visai kas kita, kai eini tuneliu užsimerkęs su savo "pirmumu ir teisybe". Grubiai tariant, prie kiekvieno žmogaus stebėtojo nepastatysi ir kiekvieno aklo ir negalvojančio pėsčiojo neišsaugosi.Parašė index Rodyti pranešimą
Nemanau, kad reiktų laikyti normaliu dalyku pėsčiųjų ir dviratininkų žūtis dėl pažeidžiant taisykles priparkuotų automobilių. Tuo labiau, kad sprendimas labai paprastas - tiesiog nepažeidinėti eismo taisyklių.
Comment
-
Tai turbūt ir prie perėjų pastatytų automobilių nereikėtų bausti? O bausti tėvus, kurie neišmokė užmuštų vaikų eiti per perėjas, kurias užstoja tokie automobiliai?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTėvai vietoj verkimo facebooko komentaruose, kad karantinas pažeidžia jų teises, geriau išmokintų savo vaikus kaip elgtis gatvėje.
- 1 patinka
Comment
-
Tai taip. Saugotis reikia ir pačiam ir saugiausia nežiopsoti ir dairytis. Tik tas visiškai nepateisina automobilių parkavimo trukdant matomumui.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kad parkavimas matymo zonose yra blogai, yra viena. Visai kas kita, kai eini tuneliu užsimerkęs su savo "pirmumu ir teisybe". Grubiai tariant, prie kiekvieno žmogaus stebėtojo nepastatysi ir kiekvieno aklo ir negalvojančio pėsčiojo neišsaugosi.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Aš manau jog žmogus tiesiog neturi vaikų, jeigu įsivaizduoja jog vaikai irgi eina tuneliu užsimerkę, nes žino, kad turi pirmenybę ir yra teisūsParašė digital Rodyti pranešimąTai turbūt ir prie perėjų pastatytų automobilių nereikėtų bausti? O bausti tėvus, kurie neišmokė užmuštų vaikų eiti per perėjas, kurias užstoja tokie automobiliai?
Arba kad įmanoma vaiką išmokyti tokio pat atsargumo kaip ir suaugusįjį visiškai neatsižvelgiant į aspektus kurie skiria vaikus nuo suagusiųjų.
Comment
-
Reikia. Gimiau toks kaip ir visi, bet saugumo mane išmokė būtent tėvai, paskui ir pats šį bei tą supratau. Užtenka vieno kertinio sakinio - negalima savo gyvybės patikėti kažkam kitam.Parašė digital Rodyti pranešimąTai turbūt ir prie perėjų pastatytų automobilių nereikėtų bausti? O bausti tėvus, kurie neišmokė užmuštų vaikų eiti per perėjas, kurias užstoja tokie automobiliai?
Visiškai sutinku. Tik vėliau tėvų auklėjimo klaidas patys supranta kai jau per vėlu. Arba nebesupranta.Parašė index Rodyti pranešimą
Tai taip. Saugotis reikia ir pačiam ir saugiausia nežiopsoti ir dairytis. Tik tas visiškai nepateisina automobilių parkavimo trukdant matomumui.
Comment
-
Vaikų neturiu, bet nereikia turėti vaikų, kas suprasti, kad vaikai ima pavyzdį pirmiausia iš tėvų. Jeigu tėvai už rankos vaikus tampo per gatvę, kai perėja už 10 metrų, tai ir vaikas taip pat elgsis.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Aš manau jog žmogus tiesiog neturi vaikų, jeigu įsivaizduoja jog vaikai irgi eina tuneliu užsimerkę, nes žino, kad turi pirmenybę ir yra teisūs
Arba kad įmanoma vaiką išmokyti tokio pat atsargumo kaip ir suaugusįjį visiškai neatsižvelgiant į aspektus kurie skiria vaikus nuo suagusiųjų.
Comment
-
Nesupratau ką reiškia "reikia", gali patikslinti? Kuriuos reikia bausti?Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąReikia. Gimiau toks kaip ir visi, bet saugumo mane išmokė būtent tėvai, paskui ir pats šį bei tą supratau. Užtenka vieno kertinio sakinio - negalima savo gyvybės patikėti kažkam kitam.
Comment
-
Pirmiausia, statytojus, o jeigu prireiktų, tai ir tėvus.Parašė digital Rodyti pranešimąNesupratau ką reiškia "reikia", gali patikslinti? Kuriuos reikia bausti?
Comment
-
Kalbant apie esimo kultūrą, džiugu, kad buvo atkreiptas dėmesys į visą tą "atvežtinio maisto specialistų" chaotišką važinėjimą bet kur ir bet kaip:
Eglė Girdenytė, LRT.lt
Vilnietis pasipiktino maistą išvežiojančių dviratininkų elgesiu: nepagalvoja nei apie save, nei apie kitus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...nei-apie-kitus
Maisto kurjerių anarchija miesto centreMaisto pristatymas į namus karantino metu ne vienam gyventojui, o kartu ir daugeliui restoranų tapo tikru išsigelbėjimu, tačiau skubančiais maisto išvežiotojais patenkinti ne visi. Vilnietis Vaidas į LRT.lt redakciją kreipėsi piktindamasis, kad, padaugėjus maistą pristatančių dviratininkų, saugiai eiti šaligatviu tapo kone nebeįmanoma.
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...miesto-centre/
Karantino metu išaugusios maisto pristatymo paslaugos padeda nors kažkaip išgyventi kavinėms ir restoranams. Šios paslaugos tapo ir vilniečiu, sąžiningai besilaikančių karantino ribojimų išsigelbėjimu. Pačių maisto kurjerių skaičius išaugo trigubai, maisto pristatymo platformos jau nepriima naujų kurjerių, o norint juo įsidarbinti reikia gerokai palaukti. Tačiau toks paslaugų augimas kelia visišką eismo chaosą miesto centre. Maisto kurjeriai su numeta automobilius kur tik jiems patinka, dažnai ant šaligatvių, o jei tai Gedimino prospektas, tuomet ant dviračių takų, draudžiamose stovėti vietose, nors šalia gatvėse už kelių metrų yra stovėjimo vietos. Nors maisto pristatymo paslaugų tiekėjai „Bolt“ ir „Wolt“ sako, kad dažniausiai vairuotojai partneriai sustoja tik trumpam paimti maisto, realybė kiek kitokia.
- 3 patinka
Comment
-
Šaligatvio plotis šiuo atveju ok Videniškių gatvėje. Problema dėl per siauro šaligatvio yra už kampo Linkmenų gatvėje, kur daromas išvis kažkoks sunkiai protu suvokiamas šakar-makar: siaurokas šaligatvis ties Naujojo skanseno komerciniu aukštu, tada smaaaarkiai per plati žalia juosta (pieva/purvynas), tada dar vienas šaligatvis ties gatvės važiuojamąja dalimi, tada išilginis parkingas ("smulkus pakeitimasTM"?) ir tada jau gatvės važiuojamoji dalis.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Tai puiku, bet šiuo atveju kaip suprantu buvo apsiribota komentaru forume, o situacija ne visai standartinė:
1) dažniausiai kovojam su per siaurais šaligatviais, gali būti neaišku projektuotojams kas čia negerai su juo
Įtariu, kad to priežastis gali būti de facto du atskiri viešosios erdvės projektai. Foto daugmaž iš akies papaišiau, kuri dalis yra Naujojo Skanseno, o kuri Linkmenų g. rekonstrukcijos projekto dalis. Nes nu niekaip nebuvo galima tos visos žaliosios erdvės pakišti po vienu projektu
. Iš abiejų projektų varpinės žiūrint viskas ok su ta žaliąja erdve. Tiek viename, tiek kitame projekte ji atrodo tinkamo pločio. Bet kai susiliečia abu projektai, gaunasi tokia vos ne futbolo pieva su neproporcingai siauru šaligatviu ir elementariai neefektyviu vietos išnaudojimu. Nu kažkokia nesąmonė tiesiog.

Tas tiesa. Skersinis parkingas nėra toks jau siaubingas blogis ir jo yra netgi Danijoje ar Nyderlanduose. Bet darant visiškai naują projektą, visiškai naujoje vietose be visiškai jokių apribojimų viską padaryti iš karto idealiai gerai, nesinorėtų, kad būtų daromi tokie "kompromisai". Tiesiog šiuo atveju buvo ekspektacija, kad padarys geriau. Padarė blogiau. Ne pasualio pabaiga, bet visgi gaila.2) dėl parkingo irgi reiktų argumentų, nes aš pavyzdžiui nematau problemos kiemo lygio gatvelėje įrenginėti stovėjimo vietas kampu, jeigu dėl to nenukenčia šaligatvio plotis
- 6 patinka
Comment
Pigi ir paprasta technologija, tai ateityje brangių infrastruktūros sprendimų ar vargo su trikojais nebereiks
Comment