Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Neaišku pagal ką projektuota. Visų pirma ne visur tos "kišenės" buvo reikalingos. Galėjo ir sutaupyti pinigų ir nesukelti problemų ateičiai.Parašė miniMauglis Rodyti pranešimąĮtariu kad projektuota buvo pagal 52A, o šiuo maršrutu važinėja tik trumpi autobusai, tai gal ir stotelėse problemų nebus.
Kitas dalykas, tai jei po dviejų metų pasirodys, kad keleivių važinėja daug ir reikia leisti sudvejintą autobusą, kas tada ? Vėl imti ir kas du metus griauti, statyti, lipdyti ir pan.
Comment
-
52A važiuoja trumpi, bet ne midi autobusai (tokie kaip 11/15/21/87).Parašė miniMauglis Rodyti pranešimąĮtariu kad projektuota buvo pagal 52A, o šiuo maršrutu važinėja tik trumpi autobusai, tai gal ir stotelėse problemų nebus.
Comment
-
Ten berods "kišenę" (papildomą eismo juostą) apsisukimui daro.Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąLaisvės pr. Pašilaičiuose (ties elektros tinklais) irgi pradėjo kažkokius darbus. Susmaigstyti stulpeliai ir prakastas skiriamosios juostos pakraštys, panašu, jog platins kelią. Gal čia jau ruošiasi Šiaurinės gatvės statyboms?
Comment
-
Jau seniai reikėjo bent Lozoraičio stotelę centro kryptimi, esančią tiesiog pirmojoje juostoje, patraukti "giliau". O jeigu iš tikrųjų padarys visą papildomą juostą, bus tik geriau. Ir lengvosioms "4+", o ypač – tokiomis apsimetančiomsParašė Mettal Rodyti pranešimąPanašu, kad nuo vakar prasidėjo Ukmergės g. atkarpos platinimas nuo Audi autocentro iki pėsčiųjų šviesoforo ties Lozoraičio stotele. Ar tik nebus ten viena iš naujųjų A juostų?
Atvaizdas
Comment
-
Kadangi ne visomis viešojo transporto juostomi galima važiuoti 4+ keleivių vežantiems automobiliams, tai šioje vietoje nelabai tikslinga numatyti tokį leidimą, nes juosta nėra ilga, toliau ji susiaurėja ir susidarytų spūstis.Parašė aRa Rodyti pranešimąIr lengvosioms "4+", o ypač – tokiomis apsimetančioms
Comment
-
Jeigu iš tikrųjų padarys A juostą iki Lozoraičio stotelės (pažymėta mėlynai), toliau visur iki pat Saltoniškių mazgo yra mažiausiai 3 juostos, išskyrus susiaurėjimą prieš sekantį šviesoforą (posūkis link "Senukų" ir J. Batrušaičio gatvės) – pažymėjau raudonai.Parašė sleader Rodyti pranešimąšioje vietoje nelabai tikslinga numatyti tokį leidimą, nes juosta nėra ilga, toliau ji susiaurėja ir susidarytų spūstis.

Dar kažkiek problemų gali sukelti įvažiavimas ir išvažiavimas iš "Senukų" aikštelės (pažymėjau geltonai), nors ten yra vietos padaryti ir visiškai atskirą A juostą.
P.S. žemėlapis pasiskolintas iš Google mapsPaskutinis taisė aRa; 2013.04.21, 16:59.
Comment
-
Jeigu darytų iki pat sankryžos ties Senukais, tuomet - taip. Tačiau pagal dabartinį progresą panašu, kad viskas gali pasibaigti ties įvažiavimu į degalinę, esančiu už Lozoraičio stotelės.Parašė aRa Rodyti pranešimąJeigu iš tikrųjų padarys A juostą iki Lozoraičio stotelės (pažymėta mėlynai), toliau visur iki pat Saltoniškių mazgo yra mažiausiai 3 juostos, išskyrus susiaurėjimą prieš sekantį šviesoforą (posūkis link "Senukų" ir J. Batrušaičio gatvės) – pažymėjau raudonai.
Comment
-
Ukmergės gatvės platinimo darbai beveik baigti. Naujoji "A juosta" - manau, nesuklysiu teigdamas, jog ja švilps greitieji autobusai - užgimė
Ties "Audi" centru - buvusi greitėjimo juostos pabaiga:

Ties "Promo" prekybos centru:

Ties "Lozoraičio" stotele - pagaliau ji nebe pirmojoje eismo juostoje:

Čia šviesoforą kažkaip sugebėjo patraukti į šalį.
Gaila, tik kad anksčiau įkeltoje schemoje raudonai pažymėta vieta taip ir liks siauriausia - pasitaupė perkelti kelis stulpus ir šviesoforą dešinėje (o gal nesutarė su stovėjimo aikštelės savininkais?):

Eismo juostų "lūžis" bus pačioje sankryžoje - čia dar geriau matosi:

Ta pati sankryža iš priešingos pusės:

Praplatino kiek galėjo nejudindami šviesoforų:
Comment
-
Ta Ukmergės gatvė - tai totali gėda miestui. Jau 20 metų nesugeba padaryti normalaus prospekto, tai šabakštynai prei kelio, apšvietimas - tai yra, tai nėra, juostos vingiuoja kaip papuola, šaligatvių neįrengta... Važiuojant iš Rygos įvažiuoji lyg ir į šalies sostinę, bet jau už kilometro kaip kokiame tabore aplinka
Comment
-
/\ Iš tiesų, ten prie Audi centro galėjo padaryti šaligatvį bent iš dviejų plytelių, o ne vienos. Ir ne prie pat gatvės. Bet šaligatvių trūksta daug kur (Laisvės pr., T.Narbuto, Justiniškių, Ąžuolyno).
Per siaurų juostų irgi ir kitur yra, pvz Antakalnio, ta pati Jasinskio. Iš esmės Ukmergės tokia pati gatvė kaip ir visos.
Comment
-
Nesutikčiau. Tai viena iš svarbiausių Vilniaus magistralių. Ir apgailėtina, kad vietomis net apšvietimo nėraParašė Blaze Rodyti pranešimą/\ Iš tiesų, ten prie Audi centro galėjo padaryti šaligatvį bent iš dviejų plytelių, o ne vienos. Ir ne prie pat gatvės. Bet šaligatvių trūksta daug kur (Laisvės pr., T.Narbuto, Justiniškių, Ąžuolyno).
Per siaurų juostų irgi ir kitur yra, pvz Antakalnio, ta pati Jasinskio. Iš esmės Ukmergės tokia pati gatvė kaip ir visos.
Comment
. Kaip bus praktikoje - pamatysim (gal mano teorija bus visiškai klaidinga).


Comment