Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šaligatvių nebuvo, juos kaip tik padarė.

    Comment


      Prastos naujienos automarozams Fabijoniškėse. Fabijoniškių g., panašu, siaurinama. Ne visur, bet daug kur, įskaitant įvažiavimus/išvažiavimus, bet ir kitose vietose. Fabijoniškių FB jau ne vienas besipiktinantis (nors yra ir besidžiaugiančių). Faktas, kad nebepavyks skraidyti ir nebebus daug prasmės pavojingai lenkti važiuojančius leistinu greičiu, kuris visoje gatvėje jau kurį laiką yra 30 km/h

      Paskutinis taisė John; 2025.08.10, 13:04.

      Comment


        Tauta reikalauja didesnio reportažo.

        Comment


          Labai gerai, kad ties įvažiavimais daromi tie pavadinkim išsikišimai tarp parkavimo kišenės ir įvažiavimo (o jei nėra parkavimo tai tiesiog siaurinama ten kur reikalinga). Parkuotis ir taip negalima, o paskui sukama per dideliu greičiu.
          Piktinasi daugiausiai tai aišku koks daugmaž tipažas, nesudėtingas atspėti psichologinis portretas. Nėra poreikio sukti į kairę ar dešinę ant 30+ km/h ir dar nepastebėjus kažką nudaužti ir dar suspėti kaltinti nudaužtąjį kad vat pasitaikė ne laiku ir ne vietoj ir dar jis debilas, nes BMW būtinai reikėjo pralėkt (įskaitant posūkius) ant 50+ km/h.
          Paskutinis taisė PoDV; 2025.08.10, 22:06.

          Comment


            Ar ten panašu, kad bus pusiau nuleista perėja su gyvenamosios zonos...ehem parkofkės ženklais ar iškeltas įvažiavimas?
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Šaunus temos pavadinimas: Vilnius paminėtas 2 kartus, užvadinta "Ukmergės g.", nors turinys nuo Fabijoniškių g. iki Sudervės kl., kuris net niekaip nepriartėjęs ir nesijungia su Ukmergės g.

              Į temą: galėtų siaurinti ten kur dviračių takų nėra ir jie nenumatyti, o ne jau ne pirmą kartą siaurinti, kur yra asfalto dvirtakiai: čia, Didlaukio g. ir kt.
              ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Tauta reikalauja didesnio reportažo.
                Biškį patingėjau viską fotografuoti. Šiaip, įdomu, kad nėra kažkokių brėžinių, iš kurių būtų aiškiau, kas tiksliai daroma, nes ten faktiškai gatvės rekonstrukcija, t.y. daug kur keičiamos bortų vietos, realūs pločiai ir t.t. Dar abydna prisiminus kaip anksčiau buvo kliedima, kad neva negalima keisti bortų be normalaus projekto. Pasirodo, viskas galima, ir kartais netgi į labai gerą pusę.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                  Šaunus temos pavadinimas: Vilnius paminėtas 2 kartus, užvadinta "Ukmergės g.", nors turinys nuo Fabijoniškių g. iki Sudervės kl., kuris net niekaip nepriartėjęs ir nesijungia su Ukmergės g.
                  Tai Vilniaus aglomeracija. Kas pasakys, kur eina administracinė riba tarp Tarandės ir Avižienių?...
                  Kovidai pasibaigė, kai administracinės ribos tapo mažosiomis Berlyno sienomis.
                  Infrastruktūros Projektai Avižieniuose, Bukiškėse ar Bajoruose (pvz., Nesvyžiaus gatvė) daugiau turi bendro su Vilniuje esančios Ukmergės g, infrastruktūra nei su Vilniaus rajono priešinga puse (o temos apie rajoną kol kas nėra - ir gal dar nereikia).
                  Sudervės (ne Sudervėlės) kelias yra Šeškinėje - tai ir pakliuvo į šią temą.
                  Paskutinis taisė Romas; 2025.08.11, 21:52.

                  Comment


                    Gileikių g.
                    Click image for larger version

Name:	P50811-194630.jpg
Views:	674
Size:	1,45 MB
ID:	2214847 Click image for larger version

Name:	P50811-194638.jpg
Views:	711
Size:	1,28 MB
ID:	2214844 Click image for larger version

Name:	P50811-194657.jpg
Views:	677
Size:	1,32 MB
ID:	2214845 Click image for larger version

Name:	P50811-194843.jpg
Views:	672
Size:	1,44 MB
ID:	2214846 Click image for larger version

Name:	P50811-194825.jpg
Views:	673
Size:	1,74 MB
ID:	2214848

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Tauta reikalauja didesnio reportažo.
                      Tautai pareikalavus, pristatau detalesnį reportažą.

                      Paralelinis parkingas atsiranda aiškiose kišenėse, žolė vietoje asfalto ten kur ir dabar negalima parkuotis, esamas statmenas parkavimas paliekamas, perėjos trumpėja. Remontas vyksta maždaug pusėje gatvės.

                      Atrodo, kad atsiras ir papildomų paralelinio parkavimo vietų kai kur, kur seniau stovėti nebuvo galima. Nieko reikšmingo nesikeičia, tiesiog turėtų būti saugiau. Kadangi yra planuojama ateityje paleisti VT (A40), spėju, jog juostos plotis 3.25 m.
                      Attached Files

                      Comment


                        Ten išties išvažiavimas yra per arti Vakarinio aplinkkelio. Yra reikalų norint iš Tarandės ryte patekti į Vakarinį aplinkkelį - daug kas nespėja užsiimti vidurinės juostos, važiuoja link Fabijoniškių ir suka dešinėn prie šviesoforo, nors toks pasūkis yra nenumatytas.
                        Neaišku, ar išvažiavimas iš tarandės g. bus perkeltas tik statybų metu, ar ir visą laiką (jei tai nėra numatyta, tuomet turbūt reikėtų tikslinti projektą).

                        Vilniaus m. savivaldybė / BNS 2025.08.27
                        Statant tunelį dabartinis išvažiavimas iš Tarandės link Vilniaus bus perkeltas
                        Šiandienos posėdyje Vilniaus m. savivladybės Taryba pritarė tęstinei bendradarbiavimo sutarčiai su „Via Lietuva“ visa apimtimi įgyvendinant Tarandės tunelio ir jungiamojo kelio statybų projektą. Vykdant darbus taip pat bus keičiama ir dabartinio išvažiavo iš Tarandės gyvenvietės į Ukmergės gatvę vieta, perkeliant nesaugų išvažiavimą toliau nuo posūkio į Vilniaus Vakarinį aplinkkelį.


                        „Tarandės tunelio projektas yra svarbus žingsnis gerinant susisiekimą ir eismo saugumą šioje sostinės dalyje, tačiau į situaciją turime žvelgti kompleksiškai ir toje pačioje vietoje egzistuojančias problemas spręsti vienu kartu. Vairuotojams išvažiuojant iš Tarandės gyvenvietės miesto link taip pat kyla nemažai avarinių situacijų. Dabartinis išvažiavimas yra per arti nusukimo į Vilniaus Vakarinį aplinkkelį, todėl neužtenka atstumo saugiai persirikiuoti į kitą eismo juostą. Be to, išvažiavimo į Ukmergės gatvę vieta neatitinka ir šiuo metu galiojančių teisės aktų“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
                        Tam, kad Tarandės tunelio statybų projektą būtų galima įgyvendinti visa jo apimtimi ir saugiai bei patogiai organizuoti transporto priemonių eismą, dabartinio išvažiavimo iš Tarandės gyvenvietės į Ukmergės g. vieta bus perkelta apie 200 m Ukmergės kryptimi.

                        https://vilnius.lt/naujienos/i-kita-...nk-bus-saugiau
                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...s-1662-2513126

                        Comment


                          Va projektas jungiamosios gatvės. Dešinėje pusėje senasis išvažiavimas, kurio nebelieka.

                          Comment

                          Working...
                          X