Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nusimato daug bandymų sustabdyti tokios gatvės tiesimą, nors ji tikrai reikalinga.
    Man tik nesuprantama kodėl niekur pas mus neplanuoja daryti posūkių į dešinę apvažiuojant šviesoforą, nors ir poreikis yra, ir vietos tam kai kur pakanka. Jau išvažiavime iš aplinkkelio į Pavilnionių g. "sugrybavo" kaip reikiant ir nepadarė, nors vietos yra, bet ir toliau lipa ant to pačio grėblio.
    Pvz. tam pačiame išvažiavime iš Pavilnionių g. į Justiniškių g. ties troleibusų žiedu, kodėl nepadaryti dešiniojo nereguliuojamo posūkio? Lygiai taip pat ir išvažiavime iš naujos Zamenhofo g. atkarpos ties viešbučiu į Ukmergės g. Dabar ten pravažiavimas į viešbutį, kuris naikinsis, tai būtų pakankamai vietos nereguliuojamam dešiniajam posūkiui įrengti, kuris pagelbėtų sklandesniam išvažiavimui iš Fabijoniškių, nes abu dabartiniai (ties Lidl ir Depo) labai problematiški.
    Parašyk, pasiūlyk.

    Comment


      Prisimenant Šimašiaus priešrinkiminę Ukmergės gatvės viziją ir matant šitą aerouostą nejučiom apima depresija

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
        Prisimenant Šimašiaus priešrinkiminę Ukmergės gatvės viziją ir matant šitą aerouostą nejučiom apima depresija
        Jo, projektas turi daug trūkumų. Juostos ne pagal naujausią STR, krūva nenaudojamo ir uždažyto asfalto (galėtų būti želdynų juostos), visiškai nerasta bent kažkiek architektūros... žodžiu prastai. Parašiau ilgą litaniją projektuotojai ir savivaldybės galvoms.

        Comment


          Šiuo metu visa Pavilnionių g. Pradedant nuo sankryžos su Perkūnkiemio g. nustatyta automobiliais, pasiūlymuose parkavimo vietų 0. Kažin kur jų manimų pasidės visi automobiliai? Nekalbant apie tai, kad beveik visi turės važinėti kvadratais, kad į savo kiemą papulti. Praeitas projektas kiek pamenu buvo labai panašus ir smarkiai kritikuotas vietos bendruomenių, tad manau, kad gaus keisti ir smarkiai
          Paskutinis taisė k0fis; 2019.10.07, 17:10.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Šiaip tai jo. Galėtų padaryt su pėsčiųjų ir dviratininkų pirmenybe, kaip yra ties įvažiavimais.
            Neblogas pavyzdys yra išsukant iš Perkūnkaimio Rimi/Bieliūnų gatvės į Ukmergės link centro. Nors gal ten net perspausta - didesnių gabaritų auto turbūt labiau žiūri kaip pravažiuot nenubraukus šono į atitvarus nei į pėsčiuosius Bet lėtai gražiai visi pravažiuoja.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Neblogas pavyzdys yra išsukant iš Perkūnkaimio Rimi/Bieliūnų gatvės į Ukmergės link centro. Nors gal ten net perspausta - didesnių gabaritų auto turbūt labiau žiūri kaip pravažiuot nenubraukus šono į atitvarus nei į pėsčiuosius Bet lėtai gražiai visi pravažiuoja.
              Tik ten užmiršta, kad yra šaligatvis ir toliau už autobuso stotelės, todėl visi ten šoka po ratais kad kirsti kelią, nes iki perėjos nėra nei kelio, nei motyvacijos (reikėtu daryti lanką). Ten taip pat turėtu būti perėja.

              Comment


                Vilniuje planuoja jungtį tarp Vakarinio aplinkkelio ir Ukmergės g. https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-ir-ukmerges-g
                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rojektavima-2/
                Sostinėje ketinama rekonstruoti ir statyti tris gatves bei įrengti šviesoforais reguliuojamas sankryžas. Miesto savivaldybės puslapyje pateiktuose projektiniuose pasiūlymuose skelbiama apie numatomą Pavilnionių g. nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g. ir L. Zamenhofo g. nuo Ukmergės g. iki S. Neries g. Vilniuje, projektavimą. Bendras projektuojamų Pavilnionių, Justiniškių ir L. Zamenhofo gatvių ilgis – beveik 1.700 m. Visos minimos gatvės yra ypatingi statiniai (C2 kategorijos). Planuojamų gatvių statybos darbus numatoma vykdyti trimis etapais.
                Gatvėse numatomi apšvietimo ir lietaus nuotekų tinklai, esami apšvietimo stulpai pagal galimybę bus išsaugomi, jei netrukdys gatvių išplatinimui. Visose sankryžose bus šviesoforų reguliavimas. Taip pat numatoma rekonstruoti troleibusų žiedą Justiniškių g. gale.
                Dokumentuose rašoma, kad šiuo metu Pavilnionių g. yra pastatyta atkarpomis nuo Gineitiškių gyvenvietės, o gatvės atkarpa iki Ukmergės g. iš viso nepastatyta. Gatvės ruože yra 3 privatūs sklypai, kuriems šiuo metu vykdoma paėmimo visuomenės poreikiams procedūra pagal galiojantį teritorijų planavimo dokumentą. L. Zamenhofo g. nuo Ukmergės g. iki S. Neries g. taip pat nepastatyta dėl 2 privačių sklypų. Šiems sklypams taip pat vykdomos paėmimo visuomenės poreikiams procedūros.
                p.s. planuoja ir planuoja. Įdomu, ar pabaigs iš viso ką nors per dabartinę VMSA kadenciją nepamirštant ir ankstesnės???
                Nuo 2014 metų nutiesė tik Santaros ir staiga laikina tapusią Taurupės. Visa kita vien plepaluose, vien ko verta "turbo vizija" prieš rinkimus apie Ukmergės konversiją į kažką tokio.
                Paskutinis taisė Arunasx; 2019.10.28, 18:39.
                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė themanual Rodyti pranešimą
                  O kad yra kuriamos vizijos irgi labai gerai, nes po sovietmečio daugiau mažiau viskas buvo daroma be jų, tik nereikia įsivaizduoti kad jos per vieną kadenciją pavirs kūnu, nes jos dažnai skirtos 10, 20 ar net 30 metų laikotrapiui.
                  Nereikia dešimtmečių tam, kad Pavilnionių gatvės projektą su sankryža su ta pačia Ukmergės gatve, padaryti bent panašų į tą pačią demonstruotą viziją. Tuo tarpu projektiniuose pasiūlymuose pristatė pliką pakilimo taką net be medžių - ir visiems gerai. Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?

                  Comment


                    Pavolnionių gatvė planuojama jau dešimt metų, tik tai kažkaip niekaip tų kelių sklypų nepaima. Beje tokį projektą kuris visas yra mažesnis už šiaurinės 1 etapą dar skaidyti į tris etapus tai kažkas labai biurokratiją mėgsta.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Nereikia dešimtmečių tam, kad Pavilnionių gatvės projektą su sankryža su ta pačia Ukmergės gatve, padaryti bent panašų į tą pačią demonstruotą viziją. Tuo tarpu projektiniuose pasiūlymuose pristatė pliką pakilimo taką net be medžių - ir visiems gerai. Tai čia kaip, reikėjo dar užauginti naują kartą VMSA klerkų, kad tokio nepraleistų ar kaip?
                      Kas keisčiausia tai pačiame PP analizuojant situaciją rašoma ir pateikiamos nuotraukos, kad esama gatvės atkarpa pilnai užstatyta automobiliais, jie statomi chaotiškai. O čia bac ir suprojektuoja plačią gatvę visai be stovėjimo vietų. Atliekam analizę ir matom, kad didžiausias poreikis ten yra automobilių stovėjimo vietoms, bet špygą jums - bus gatvė be jų.
                      Taip pat labai sunkiai suprantamas noras įrengti tokią "magistralinę" jungtį tarp VA ir Ukmgergės g. palei gyventojų langus, kai už ~1km šios arterijos ir taip turi sankryžą didelį transporto mazgą. Čia pilnai galėtų būti 1+1 tipo gatvelė aplinkinių gyventojų ir verslo patogumui.

                      Comment


                        Negalėtų, nes gatvė yra C kategorijos, o ir jos svarba tame rajone bus didelė. Nori nenori ji surinks srautą iš paralelinių (esamų ir būsimų) gatvelių bei turės jungtis su magistralinėmis.

                        Ar siuntėt pastabas projektuotojai ir savivaldybei? Aš savo ilgą laišką išsiunčiau.

                        Comment


                          C kategorija gali būti ir dviejų eismo juostų. Visa klausimo esmė yra miesto planavimo prioritetai, kurie akivaizdžiai yra "pakilimo takų" tiesimas ten kur jų nereikia ir pagrindinių gatvių užkimšimas ten neturinčiu būti srautu, ne teisingų prioritetų nenustatymas. Pastabos projektuotojui projektavimo užduoties ir pačios miesto strategijos nepakeis. Šiaip įdomu kiek gyventojų, kuriuos tiesiogiai tai palies, nusiuntė tas pastabas ir jas surašė racionaliai bei argumentuotai.

                          Dabar planuojama sukurti "svarbią" gatvę, kuri bus patraukli tranzitu važiuojantiems, nes leis greičiau nukirsti kokį kampą. Lygiai taip kaip pvz. važiuojant Vakariniu aplinkkeliu nuo Gariūnų link priemiesčio už Pilaitės Sudervės kryptimi, tai greičiau ir arčiau yra važiuoti Taurupės g. ir pačioje Pilaitėje pravažiuoti per gatveles/kiemus, nei važiuoti kaip priklausytų tokiam "tranzitiniam" srautui - per Pilaitės pr.
                          Paskutinis taisė sleader; 2019.10.29, 09:35.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Negalėtų, nes gatvė yra C kategorijos, o ir jos svarba tame rajone bus didelė. Nori nenori ji surinks srautą iš paralelinių (esamų ir būsimų) gatvelių bei turės jungtis su magistralinėmis.

                            Ar siuntėt pastabas projektuotojai ir savivaldybei? Aš savo ilgą laišką išsiunčiau.
                            Siunčiau. Atrašė, kad svarstymas nukeltas. Tik neparašė, kiek laiko.

                            Comment


                              Tai gali būti ir 2 juostų, bet tai suprask, kad gatvės yra skirstomos į kategorijas ne šiaip sau. Pavilnionių g. numatyta intensyvesnio eismo tam, kad nebūtų intensyvaus eismo kitose gatvėse. Todėl negalima jos daryt kaip kokios D kategorijos gatvės (1+1), nes tai tiesiog nepagerins susisiekimo.

                              Aš parengtam projektui visai nepritariu. Mano manymu čia reikia daryt 2+2 su A juostomis (t.y. 1+1 ir 1+1 A juostos) ir jokių 5 juostų išplatėjimų ties sankryžomis. Maksimalų apželdinimą ir tiesiog geresnę architektūrą.

                              Savo pastabas siųsti siūlau ne tik projektuotojai, bet prikabinant Antoną, Poderskį ir Šimašių. Atsakymų negausit greičiausiai, bet kuo daugiau nepasitenkinimo iš žmonių bus - tuo daugiau šansų padaryt įtaką.
                              Paskutinis taisė Creatium; 2019.10.29, 10:05.

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                T
                                Aš parengtam projektui visai nepritariu. Mano manymu čia reikia daryt 2+2 su A juostomis ir jokių 5 juostų išplatėjimų ties sankryžomis. Maksimalų apželdinimą ir tiesiog geresnę architektūrą.
                                Ne visai supratau, siūlei 2+2+A juostos ar 2+2 su A included?

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Ne visai supratau, siūlei 2+2+A juostos ar 2+2 su A included?
                                  Included.

                                  Comment


                                    O kam tos A juostos, automobiliams parkuoti? Nes būtų kaip buvo Vydūno g.: https://www.google.lt/maps/@54.70727...7i13312!8i6656
                                    Ten jeigu ir bus koks VT, tai nebent koks vienas privežamasis, o tikrai ne pagrindiniai maršrutai. Dabar praktiškai lygiagrečiai esančioje Gabijos g. nėra jokio VT.

                                    Comment


                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      O kam tos A juostos, automobiliams parkuoti? Nes būtų kaip buvo Vydūno g.: https://www.google.lt/maps/@54.70727...7i13312!8i6656
                                      Ten jeigu ir bus koks VT, tai nebent koks vienas privežamasis, o tikrai ne pagrindiniai maršrutai. Dabar praktiškai lygiagrečiai esančioje Gabijos g. nėra jokio VT.
                                      Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:

                                      Laba diena,

                                      jau ne vienerius metus Vilniaus miesto gyventojai prašo viešojo transporto maršruto, kuris patogiai apjungtu Pašilaičius su Fabijoniškemis. Šiuo metu numatyti maršruta, kuris apjungtu šiuos du rajonus, del siauros ir gyventoju automobiliais apstatytos Gabijos g., nera galimybiu. Atsiradus Pavilioniu gatves pratesimui iki L. Zamenhofo g., tokia jungtis taptu imanoma, todel projektuojant Pavilioniu gatve, svarbu, kad gatves projektiniai parametrai ir gabaritai tiktu viešojo transporto eismui.
                                      Beje, naujas svarstymas:

                                      VIEŠO SUSIRINKIMO LAIKAS IR VIETA
                                      2019-11-21 17:30 - Konstitucijos pr. 3, Didžioji posėdžių salė, 2 a., Vilnius

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:
                                        Dabar supratau kodėl gatvėje nenumatytos jokios stovėjimo vietos. Pas mus VT negali važiuoti gatvėmis, kurios kartu ir statomi automobiliai. Nors S.Nėries g. dar siauresnė ir dar labiau apstatyta automobiliais, tačiau ten VT kažkodėl ir kažkaip važiuoja.
                                        Ir kur anksčiau buvo VMS ir SP, jei gyventojai ne vienus metus prašo tokio maršruto, bet kažkodėl platinant aptariamą Gabijos g. atkarpą (kuri dabar yra 3 eismo juostų pločio) nebuvo nieko padaryta, kad ten galėtų važiuoti VT? Kažkodėl gatvė praplatinta įrengiant niekam nereikalingas kairiojo posūkio juostas į daugiabučių kiemus, bet ties įvažiavimais į PC aikšteles tokių juostų nėra. Tiek išplatinus gatvę buvo galima padaryti taip, kaip yra likusioje Gabijos g. dalyje, kurioje važiuoja VT ir nebūtų jokių problemų trūkstamo maršruto atsiradimui. Bet matai kadangi jau suplanuota kita gatvė, kam dabar dešimtmetį sukti galvą ir kažką daryti. Geriau padarom gatvės išplatinimą, kuris niekam nereikalingas, tačiau net ir nesuteikia galimybių važiuoti kaip nurodo ženklai ir ženklinimo linijos

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Iš PP, Susisiekimo paslaugų laiško kopija:

                                          Beje, naujas svarstymas:

                                          VIEŠO SUSIRINKIMO LAIKAS IR VIETA
                                          2019-11-21 17:30 - Konstitucijos pr. 3, Didžioji posėdžių salė, 2 a., Vilnius
                                          Man buvo kilusi mintis dėl A juostų, bet numaniau, kad tiesiog pasiteisins, jog nebus ten didelio srauto, tai net ir nesiūliau. Tai 2+2 palieka tokią galimybę ateičiai, jei tas poreikis atsiras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X