Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AwkwardEd Rodyti pranešimą
    /\ jau virš savaites tas asfaltas nufrezuotas, ir kur ta atkarpa baigiasi eismą "stabdo" ten esantis "gulintis mentas"
    Na, niekas apie tai forume lyg tai nepranešė

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Va, pati geriausia priemonė priversti sumažinti greitį - ne iškila perėja, o išfrezuotas status įdubimas
      Labiau eismą stabdo ne išfrezuotas įdubimas atkarpos pabaigoje, o visiškai ištrupėjęs asfaltas antroje juostoje tarp sankryžos ir viaduko. Jau mačiau kai vienas ten prakirtęs padangą keitė ratą.

      Comment


        Mano pasakymas buvo labiau apibendrintas ir pašiepiantis pačią madą be jokio saiko dėlioti iškilasias perėjas. Ukmergės g. gal ir kiti veiksniai stabdo, tačiau faktas, kad dauguma prilėtina prie nufrezuotų atkarpų galų.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Lietus ar ne lietus, turi būti reikalavimas, per kiek turi sutvarkyt kelią, o ne išraust ir palikt belenkiek. Čia jau sutartinis neveiksnumas iš užsakovų pusės, kad tokių sąlygų nenumato. O tada jau vykdytojai pasiskaičiuotų, į kokias technologijas investuot (pvz asfaltavimas po mobilia palapine) ir kaip organizuot visą veiksmų seką

          Comment


            Kodėl išgraužia gatvę ir palieka?Negi negalima nuimt asfalto tik tada kai planuoja iškart kloti ? Turiu omenyje Ukmergės gatvę.

            Comment


              Parašė Mexas Rodyti pranešimą
              Kodėl išgraužia gatvę ir palieka?Negi negalima nuimt asfalto tik tada kai planuoja iškart kloti ? Turiu omenyje Ukmergės gatvę.
              Tai aišku galima, šia vasarą su GV taip ir dirbo, nuėmė sluoksnį ir iš karto dėjo naują, bet to reikia reikalauti kai nereikalauja tai padarys kai jiems bus patogu.

              Comment


                Privažiavę technikos, turėtų šiąnakt asfaltuot

                Comment


                  Avižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                    Avižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
                    Gal galite pateikti nuorodą į šaltinį, kuris patvirtintų informaciją apie MG Valdos investicijas į "dviejų lygių sankryžą"? Kiek pamenu sandėliavimo objekto ("Apranga") brėžiniuose nebuvo tokios sankryžos, bet nebūtinai matyti brėžiniai buvo galutiniai.

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Avižienių kamščio problemą galima išspręsti išasfaltavus Šventeliškių gatvę ir ją integravus į būsimą Tarandės dviejų lygių sankryža (kurią statys apranga), kuri taip ar taip bus statoma dėl Aprangos ir Tarandės gyventojų.
                      Gal galima būtų platesnio komentaro dėl Šventeliškių g. poveikio Avižienių kamščio problemos sprendimui?
                      Bei galbūt yra daugiau informacijos apie "Tarandės dviejų lygių sankryžą"?

                      Ir kaip dėl planų sujungiant Tarandę su Pavilnionių g.?

                      „Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.
                      Šaltinis: Savickas E. Į naująjį Vilniaus aplinkkelį dalis vairuotojų patenka per klaidą. 2017 m. sausio 4 d. delfi.lt

                      Paskutinis taisė M1gdas; 2017.12.06, 13:12.

                      Comment


                        Parašė M1gdas Rodyti pranešimą

                        Gal galima būtų platesnio komentaro dėl Šventeliškių g. poveikio Avižienių kamščio problemos sprendimui?
                        Bei galbūt yra daugiau informacijos apie "Tarandės dviejų lygių sankryžą"?

                        Šiuo metu Ukmergės gatvėje ties nusukimu į Bukiškį bei Avižieniuw susidaro spūstis, nes per tą sankryža važiuojama net trijomis kryptimis - į Avižienius, į Bendorius/Orange office bei tranzitu per Bajorus į Santariškes bei A14 kelią Molėtų link. Išasfaltavus Šventeliškių g., arkristų bent jau pastarieji. Aprangos grupė yra įsipareigojusi kartu su savo nauju, jau statomu biurų ir sandėlių pastatu pastatyti ir pravažiavimą po Ukmergės gatve (brėžinių neturiu, bet, manau, su išvažiavimais į Ukmergės g. tiek centro, tiek Panevėžio link). Manau, logiška, jei į tą mazgą būtų integruota ir Šventeliškių gatvė. Išasfaltuoti reikėtų apie 800m.
                        Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.11.12, 22:00.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                          Šiuo metu Ukmergės gatvėje ties nusukimu į Bukiškį bei Avižieniuw susidaro spūstis, nes per tą sankryža važiuojama net trijomis kryptimis - į Avižienius, į Bendorius/Orange office bei tranzitu per Bajorus į Santariškes bei A14 kelią Molėtų link. Išasfaltavus Šventeliškių g., arkristų bent jau pastarieji. Aprangos grupė yra įsipareigojusi kartu su savo nauju, jau statomu biurų ir sandėlių pastatu pastatyti ir pravažiavimą po Ukmergės gatve (brėžinių neturiu, bet, manau, su išvažiavimais į Ukmergės g. tiek centro, tiek Panevėžio link). Manau, logiška, jei į tą mazgą būtų integruota ir Šventeliškių gatvė. Išasfaltuoti reikėtų apie 800m.
                          Spėju, kad jūs rašote apie Nesvyžiaus g. - būtent ji jungia Šaulio g. su A2. Pagal maps.lt Šventeliškių g. jungia M. Lietuvio g. ir J.K. Chodkevičiaus - tikrai neaišku, kaip ši atkarpa galėtų pasitarnauti minėtam tranzitui

                          Comment


                            Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                            Spėju, kad jūs rašote apie Nesvyžiaus g. - būtent ji jungia Šaulio g. su A2. Pagal maps.lt Šventeliškių g. jungia M. Lietuvio g. ir J.K. Chodkevičiaus - tikrai neaišku, kaip ši atkarpa galėtų pasitarnauti minėtam tranzitui
                            Taip, ačiū už pataisymą. Tikrai, eilinį kartą užmiršau, kad duomenys Google Maps toli gražu neatitinka tikrovės.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                              Taip, ačiū už pataisymą. Tikrai, eilinį kartą užmiršau, kad duomenys Google Maps toli gražu neatitinka tikrovės.
                              Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
                              Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur

                              Comment



                                Parašė bička Rodyti pranešimą

                                Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
                                Tikrai taip, reiktų geriau daryti praviažiavimą po Ukmergės plentu ties Tarandės gatve, o kur dabar suplanuotas tuneliukas daryti nuvažiavimus arba geriau dar toliau nuo Vakarinio aplinkkelio
                                Paskutinis taisė Romas; 2017.11.14, 17:44. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"

                                Comment


                                  Parašė bička Rodyti pranešimą

                                  Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
                                  Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur
                                  Įrengiant sankryžą, visos pilkai pažymėtos gatvės būtų įrengiamos/atnaujinamos?

                                  Atsirastų galimybė padidinti greitį kelyje iki Vilniaus miesto ribos Atnaujinti ir taip neišsivysčiusį gatvių tinklą. Perkelti VT maršrutą iš magistralės.

                                  Comment


                                    Parašė bička Rodyti pranešimą

                                    Radau tokią vizualizaciją, kaip galėtų atrodyti gatvių tinklo schema ties naujuoju "Aprangos" logistikos ir biurų centru Ukmergės gatvėje. Nežinau, kiek tai realu, bet kai kurie sprendimai atrodo nelogiški. Mano manymu, dabartinis išvažiavimas iš Tarandės turi būti naikinamas, nes yra per arti išsišakojimo Centras/Vakarinis aplinkkelis. Kiekvieną rytą į aplinkkelį persirikiuojantys vairuotojai tam turi labai mažą atstumą. O tai sukelia avarine ssituacijas.
                                    Šaltinis; https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...t-uz-6-mln-eur

                                    2 tuneliai po Ukmergės gatve 0,5 km atstumu Fantastika kitame skyriuje/lėšų švaistymas...

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Įrengiant sankryžą, visos pilkai pažymėtos gatvės būtų įrengiamos/atnaujinamos?

                                      Atsirastų galimybė padidinti greitį kelyje iki Vilniaus miesto ribos Atnaujinti ir taip neišsivysčiusį gatvių tinklą. Perkelti VT maršrutą iš magistralės.
                                      Visų stotelių iš Ukmergės g. atkarpos tarp aplinkelio ir Avižienių sankryžos tikrai neišeis perkelti, nes ten važiuoja ir 87 autobusas, kurio Bukiškių stotelė yra pagrindinė šiai gyvenvietei.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                        Visų stotelių iš Ukmergės g. atkarpos tarp aplinkelio ir Avižienių sankryžos tikrai neišeis perkelti, nes ten važiuoja ir 87 autobusas, kurio Bukiškių stotelė yra pagrindinė šiai gyvenvietei.
                                        Jei išasfaltuotų visas gatves esančias paveiksliuke - autobusas nuo miesto galėtų važiuoti privažiuojamąja gatve virš A2, tada pro pačias Bukiškes Draugystės ir Mokyklos gatvėmis. Grįžtant atgal galėtų važiuoti taip pat, prasukti pro Aprangos pastatą ir tik tada išvažiuoti į A2.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Jei išasfaltuotų visas gatves esančias paveiksliuke - autobusas nuo miesto galėtų važiuoti privažiuojamąja gatve virš A2, tada pro pačias Bukiškes Draugystės ir Mokyklos gatvėmis. Grįžtant atgal galėtų važiuoti taip pat, prasukti pro Aprangos pastatą ir tik tada išvažiuoti į A2.
                                          Tie Avižienių gyventojai, kuriems dabar netoli iki 87 stotelės, labai "apsidžiaugtų" tokiu sprendimu.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X