Parašė HSV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Ukmergės g. Vilniuje. Infrastruktūra Šeškinėje, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse
Collapse
X
-
Na piko metu problemos liks ir susitvarkius sviesoforus. Uzbaigus aplinkeli eismas turetu sumazeti Ukmerges gatveje, tai pagal viska jutikliai padarys savo darba kaip ir daugumoje vietoje mieste (tai yra papildomai viska sugriaus). Ziurint dabartine situacija vakarais ir naktimis galima gan daznai pakliuti i zalia zona, ko pasekoja parodo kad prioritetas nustatytas Ukmerges gatvei. Geriau tegul nieko nekeicia, nebent truputeli padidina ta zalios zonos laika o pestesiem padaro tuneli arba tiltuka. Zinoma to nesulauksim per artimaiusius 10 metu.
-
Mane tai labiausiai piktina Ukmergės g. kai kurios pėsčiųjų perėjos kuriose šviesoforas užsidega, ne pagal pareikalavimą, o tiesiog. Aplinkui nei vieno pėsčiojo... automobilių srautas stabdomas, kas paaiškins šitą nonsensą?
Kalba eina apie šiuos:
https://www.google.lt/maps/@54.72862...8i6656!6m1!1e1
https://www.google.lt/maps/@54.73422...7i13312!8i6656
Mygtukai yra, kodėl jie bl užsidega vis tiek, nors jų niekas neprašo?
Comment
-
Buvo jau minėta šiame forume šviesoforų temoje, kad tokie pesčiųjų šviesoforai, jei nebūna įjungiami pėsčiųjų tam tikrą nustatytą laiko tarpą, tai įsijungia automatiškai vienam ciklui, kad "prasitestuotų" ar dar veikia. Teko pačiam susidurti, kad ir kiti panašūs šviesoforai dėl šios priežasties įsijungia vidury nakties, kai aplinkui nieko nebūna.Parašė mayro Rodyti pranešimąMane tai labiausiai piktina Ukmergės g. kai kurios pėsčiųjų perėjos kuriose šviesoforas užsidega, ne pagal pareikalavimą, o tiesiog. Aplinkui nei vieno pėsčiojo... automobilių srautas stabdomas, kas paaiškins šitą nonsensą?
Kalba eina apie šiuos:
https://www.google.lt/maps/@54.72862...8i6656!6m1!1e1
https://www.google.lt/maps/@54.73422...7i13312!8i6656
Mygtukai yra, kodėl jie bl užsidega vis tiek, nors jų niekas neprašo?
Comment
-
Labai dažnai pravažiuoju tik vieną kartą sustojant, kartais ir visai nereikia sustoti. Dabar kamščiai būna prie Senukų ir Bigo. Pirmas kamštis išnyks pastačius Šiaurinės g. viaduką, kitas atidarius aplinkkelį. Beto pačioje Ukmergės g. vietos ją platinti sočiai. Žalgirio g. vieną juostą praplatinus ties GV šviesaforu išnyko kamščiai, kurie vakarais susidarydavo kartais nuo pat žirmūnų žiedo.Parašė HSV Rodyti pranešimąTai iš aplinkkelio i Mykolo Lietuvio gatvę tik per tą reguliuojamą saknryžą ir tepakliūsi.
Be to, labai abejoju, ar masinio išvažiavimo iš miesto metu arba masinio sugrįžimo į miestą metu nesikimš mašinos ties reguliuojama sankryža ir nestabdys eismo aplinkkeliu. Labai abejoju ir tuo, ar įmanoma sureguliuoti šviesoforus Ukmergės gatvėje, kad nebūtų sustijimų prie kiekvieno. Kas svarbiausia - tai niekas iki šiol nesiėmė bent kažkiek optimizuoti "šviesoforinę" Ukmergės gatvės dalį nuo "Senukų" iki Perkūnkiemio (ar Mykolo Lietuvio gatvės)
Comment
-
Toks jausmas, kad pėstieji vaikštantys kelkraščiu nuo Norfos pusės iki šios sankryžos yra nematomi. Arba kitaip sakant, Gabijos g. ir jos prieigose nėra pėsčiųjų, kuriems reikėtų ateiti iki Domus pro arba BIG'o.
Kadaise su didelėm fanfarom buvo nutiestas šaligatvis tarp BIG'o ir Perkūnkiemio g. sankryžos, nors panašu, kad kelkraščių ties Peugeot centru vaikšo bent 2x daugiau pėsčiųjų, nei išgirtuoju šaligatviu.
Aš jau 10 metų laukiu ir tikiuosi, kad ši neteisybė bus išspręsta. Ir štai tau. Vietoje to, kad nutiestų šaligatvį, tai ne tik, kad jo nebus, bet ir bus nuovaža su šlaitais, kuri dar labiau apsunkins praėjimą.
Būtų įdomu išgirsti miesto planuotojų atsakymą, kurių galų tada ties Norfa buvo paklotas toks platus šaligatvis, jeigu jis abiejomis kitomis kryptimis neplanuojamas niekur pratęsti? Suprasčiau, kad šis kelkraštis būtų kažkieno išmindžiotas ir neprižiūrimas praėjimas, tačiau žiemos metu nuo jo net ir sniegas būna nuvalomas.
Comment
-
Toje nuorodoje yra brėžiniai ir aiškinamasis raštas


http://www.vilnius.lt/vilnius/m/m_im...ilh1zt1354.gif
Vieno šiesoforo pakeitimas kitu šviesoforu nieko nepakeis. Eismas Ukmergės gatvėje liks sutrikdytas.
Ten yra aukščių skirtumas ir prieš leidžiant prekybos centrų statybas buvo sąlygos padaryti viaduką ties įvažiavimu į BIG'ą ir į sklypus kitoje pusėje.
Labai gaila, kad lopomi seni blogi sprendimai vietoj to, kad klausimas būtų sprendžiamas iš esmės.
Comment
-
Atsidarius Lidl parduotuvei S.Nėries/Ukmergės g. ir dėl padidėjusio automobilių srauto į/iš Lidl parkingą, pradėjo kimštis tiek jungiamoji gatvė nuo S.Nėries g. į Ukmergės g., tiek ir pats išvažiavimas iš Lidl parkingo. Automobiliai iš S.Nėries jungiamosios gatvės sukdami į Ukmergės gatvę link Perkūnkiemio/Panevėžio privalo praleisti pėsčiųjų srautą, kuris dėl Lidl atidarymo taip pat labai intensyvus. Degant žaliam šviesoforo signalui piko metu į dešinę tepasuka ir pravažiuoja 3-4 automobiliai. Gal vertėtų grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę?
Comment
-
Žalia rodyklė beabejo padėtų.Parašė HSV Rodyti pranešimąAtsidarius Lidl parduotuvei S.Nėries/Ukmergės g. ir dėl padidėjusio automobilių srauto į/iš Lidl parkingą, pradėjo kimštis tiek jungiamoji gatvė nuo S.Nėries g. į Ukmergės g., tiek ir pats išvažiavimas iš Lidl parkingo. Automobiliai iš S.Nėries jungiamosios gatvės sukdami į Ukmergės gatvę link Perkūnkiemio/Panevėžio privalo praleisti pėsčiųjų srautą, kuris dėl Lidl atidarymo taip pat labai intensyvus. Degant žaliam šviesoforo signalui piko metu į dešinę tepasuka ir pravažiuoja 3-4 automobiliai. Gal vertėtų grąžinti žalią rodyklę posūkiui į dešinę?
Galima ir kita alternatyva išvažiavimui link Ukmergės pro degalinę.
Comment
-
Problema išsispręs pabaigus Vakarinį aplinkkelį. Sankryža reikalinga, nes nemažai sukančių į kairę, tiek iš fabų, tiek iš pašilų, tik reiktų juostų daugiau padaryti.Parašė Little_man Rodyti pranešimąAš manau, kad tos sankryžos ties Lidl ir Norfa išviso neturėjo būti, Gabijos g. net savaitgaliais užsikišusi.
Comment
-
Jungiamoji gatvė tarp Ukmergės ir S. Nėries gatvių kemšasi ir priešingoje pusėje, nes iš įpročio ten pirmoje juostoje dažnai paromis paliekamos stovėti "fūros" ir autobusai. Beje, spėju, kad dėl to išsiderina ir sankryžos šviesoforų valdymas, kadangi transportas stovi tiesiai po eismo srauto stebėjimo kamera. Šiaip įjungus tą šviesoforą, tokie kamščiai S.Nėries pasidarė, kad piko metu jau siekia Gedvydžių g.
Comment
-
Išvažiuojant iš S.Nėries į Ukmergės g. link Perkūnkiemio/Panevėžio kažin ar kas pagerės su aplinkkelio atidarymu. Greičiausiai, kažkiek pagerės situacija, kai pasistatys Depo ties Perkūnkiemiu. Tada ir S.Nėries gatvė galimai turės jungtį su Ukmergės gatve ties Perkūnkiemiu per Depo parkinga arba kokią nors jungtįParašė Lettered Rodyti pranešimąProblema išsispręs pabaigus Vakarinį aplinkkelį. Sankryža reikalinga, nes nemažai sukančių į kairę, tiek iš fabų, tiek iš pašilų, tik reiktų juostų daugiau padaryti.
Comment
-
Kokioje vietoje Depo planuojamas? Prie Mykolo Lietuvio g.?Parašė HSV Rodyti pranešimąpasistatys Depo ties Perkūnkiemiu. Tada ir S.Nėries gatvė galimai turės jungtį su Ukmergės gatve ties Perkūnkiemiu per Depo parkinga arba kokią nors jungtį
Comment
-
Labiausiai nesuprantama yra kodėl statant Ateities g. viaduką buvo įrengtos dvi perėjos prieš ir už jo. Sėkmingai pereiti galima po viaduku. Ir eismas nestabdomas, ir visiems saugiau. Mano patirtis tokia, kad labiausiai ten eismą ir stabdo visos 4 šviesoforinės perėjos...Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Ties įvažiavimu į Perkūnkiemį (kaip tik kitoje to būsimo Depo sklypo pusėje baigiasi asfaltuota S.Nėries gatvė)
Comment