Parašė Rimas_OK
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl mes kaip gyventojai, turėtume protestuoti prieš pinigus siurbiantį valstybinį biurokratų aparatą. Bet aišku paprasčiau nusispjaut ir negaišt laiko, manant, kad vistiek nieko nepakeisime, ir manyt, kad tai yra normalu 
 Kaip sakant italai irgi manė, kad korupcija ir valstybinė mafija yra natūralu, kol patys galų gale neatsidūrė šiukšlių krūvoje  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik jau nereikia svaigt. 10Lt? Juokus megstam. Nu vat ant staigiuju primeciau su kalkuliatoriumi ir gavau beveik 300kLt. Tai visai nestebina ir 350Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąReiškias taip, paskaičiuokim teoriškai.
 Ruožas - 2 km ilgio.
 Jei atitvarus taisom kas 1 m, reikės 2000 atitvarų.
 Jei vieno žalio atitvaro kaina 10 Lt - reikės 20 000 Lt.
 Darbas: per pora mėnesių manau aš ir vienas dirbdamas 2 kilometrus įveikčiau. Tai sau susimokėkim 15 000 Lt (su mokesčiais)
 Dar pasisamdykim saugos bendrovę ar šiaip ką nors, kas su geltonais švyturėliais pamirksės - 15 000 Lt
 
 Sumoje gaunasi: 50 000 Lt. Padvigubinkim sumą, kad tikrai viskam užtektų Turime 100 000 Lt. Turime 100 000 Lt.
 
 Tai iš kur tie su...i 350 000 Lt? Nebent čia žurnalistai kažką sunarpliojo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tai kiek tas plastmasės gabalas kaštuoja?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTik jau nereikia svaigt. 10Lt? Juokus megstam. Nu vat ant staigiuju primeciau su kalkuliatoriumi ir gavau beveik 300kLt. Tai visai nestebina ir 350
 Ir įdomu būtų pamatyti tamstos skaičiavimus, kad žinočiau kur apsiskaičiuoju  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nesu tikras kokia ten naudota konstrukcija ir pan., bet tikrai ne 10 ir ne 20Lt kainuoja.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNa tai kiek tas plastmasės gabalas kaštuoja?
 Ir įdomu būtų pamatyti tamstos skaičiavimus, kad žinočiau kur apsiskaičiuoju 
 Is tikro juk tankiau jie statosi. Tie "irklai" turetu verztis ant istisos juostos, kuri verziasi prie atitvaro techniniu skyliu.
 Pvz. kaunieciu kainomis tokia konstrukcija gaunasi virs 200Lt uz viena metra. Tai 2km gautusi jau gerokai virs 350kLt.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Foto 2008 06
 
 Kelio susiaurėjimas ties Kauno mariomis
  
 
 Ties "Bernelių užeiga" prieš kelis metus sutvarkytas eismas:
 - neleidžiama apsisukinėti ties užeiga ir posūkiu ties sodais
 - įrengtas apšvietimas
 - išplatinti kelkraščiai
 - įrengtos tvoros nuo žvėrių
  
 Kaip eismo saugumo priemonių pasekmė vietoj 100 km/h greitis kelis kilometrus apribotas iki 80 km/h
 
 Palyginimui - foto 2004 05
 Nors nebuvo jokių saugumo priemonių, bet greitis nuo užeigos tuomet buvo 100 km/h
 Šioje stotelėje neretai vyksta mokamos paskaitos apie greitį greitkelyjeParašė Vaidas Rodyti pranešimąPrie pat Kauno, ties restoranu "Bernelių Užeiga"
  
  
 
 Nuo čia greitis vėl 100 km/h
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rumšiškės-Elektrėnai
 
 Neseniai atydaryta kelių kilometrų atkarpa ties Rumšiškėmis.
 Penktadieniais čia būdavo kamščiai
  
 
 Prasideda reklamos
  
 
  
 
 Žiežmariai
 Čia išties reikia pristabdyti - iš miestelio išvažiuojančios mašinos dažnai bando šokti iš dešinės juostos į apsisukimo juostą
  
 
 Vėl reklamos
  
 
  
 
 Ir dar reklamos
  
 
  
 
 Palyginimui - Vaido 4 metų senumo nuotrauka.
 Pasirodo, paprasta kelio nuotrauka su laiku tampa vertybe 
 Ties Elektrėnų geležinkelio viaduku įrengiamas apšvietimasParašė Vaidas Rodyti pranešimąTies Elektrėnais:
  
  Paskutinis taisė Romas; 2008.06.30, 22:30. Paskutinis taisė Romas; 2008.06.30, 22:30.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektrėnai-Vilnius
 
 Kelio remontas tarp Elektrėnų ir Vievio
  
 
 Vievis
  
 
  
 
 Pakėlės uogų turgus
  
 
 Apšviestas miškingas ruožas
  
 
 Atitvarai ties Lazdėnais
  
 
 Rykantų geležinkelio viadukas
 Šioje vietoje apšvietimas buvo jau seniai - pasirūpinta "bomžų" saugumu.
 Beje, prieš Rykantus reikia hermetizuoti mašiną - nuo Kariotiškių sąvartyno tebesklinda smarvė
  
 
 Ties Didžiulio ežeru.
 Gerai, kad čia uždraudė apsisukimą - sodininkai nuolat sukeldavo avarines situacijas
 Tiesa, kol čia bus pastatytas viadukas, sodininkams tenka važiuoti 5+5 km iki Rykantų
  
 
 Dar vienas "greitkelio" atributas - apribojimas iki 80 km/h
  
 
 Vietoj to, kad uždrausti sukimą į kairę iš Vilniaus, paslaugiai apribotas greitis
  
 
 Mobilhausai ir "tvirtovė"
  
 
 Grigiškės
  
 
 Nors apšviesti kai kurie miškingi ruožai, tačiau tarp Grigiškių ir Gariūnų apšvietimo nėra.
 Paprasčiau pastatyti ženklą 80
  
 
 Ties "Maximos" baze visuomet stabteli ir Kaliningrado vairuotojai
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kada gi pradės Grigiškių apvažiavimą statyti? Kažkas žadėjo bent 2008 pradėtiParašė Romas Rodyti pranešimąNors apšviesti kai kurie miškingi ruožai, tačiau tarp Grigiškių ir Gariūnų apšvietimo nėra.
 Paprasčiau pastatyti ženklą 80 
 Ypatingai avaringi yra posūkiai ties Kunigiškių ir Lentvario g., o pastaruoju metu ir ties degaline ir naujuoju nuosavų namų kvartalu prie Vokės.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai čia kaip visada įdomiausia tai, kad tokios kategorijos užmiesčio "greit"kelis prilyginamas net kai kurioms miesto gatvėms, kur irgi leidžiama 80 km/h. Nors situacija visiškai skirtinga - mieste aplink gyvena daug daugiau žmonių, yra perėjos, sankryžos ir pan.
 
 Kitas klausimas, kažkada seniai buvo kalbėta apie naujo kelio statymą nuo Pilaitės, kuris susijungtų su A1 už Grigiškių (o gal net ir prie Vievio). Manau, kad čia būtų kur kas racionaliau, nei desperatiškas Grigiškių lopymas, po kurio mūsiškiai nežiūrint visų viadukų ir požeminių perėjų paliks greitį 80km/h...  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jo, mane tie 80 prie Tvirtovės ir už Bernelių irgi erzina...
 
 Grigiškes reikia lopyt - nes A1 kartu yra miesto gatvių tinklo dalis, kuriuo galima susisiekti su skirtuingomis gyvenvietės pusėmis.
 
 Antrasis išvažiavimas per Pilaitę yra bendrajame Vilniaus plane, bet jis nenumatytas tarp prioritetinių projektų, taip kad iki 2015 matyt nieko nebus... Džiaukimės jei "aplinkkelius" užbaigs  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	 Metropolis Metropolis
 Visiškai Rimui pritariu . Po kiekvieno kelio ruožo sutvarkymo, rekonstruotose atkarpose važiavimo greitis (80 km/h) tampa mažesnis nei eiliniame užmiesčio kelyje, kur galima judėti 90 km/h... O pati rekonstrukcija nesibaigia metų metais . Po kiekvieno kelio ruožo sutvarkymo, rekonstruotose atkarpose važiavimo greitis (80 km/h) tampa mažesnis nei eiliniame užmiesčio kelyje, kur galima judėti 90 km/h... O pati rekonstrukcija nesibaigia metų metais . .
 Klausimas: kam tokia rekonstrukcija reikalinga? Turbūt tik pinigų užkasimui į žemę...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikiuosi situ nesamoniu bus atsisakyta ir sankryza ties Tvirtove uzdaryta, bet reikia pirma sulaukti, pakol pastatys 2 lygiu sankryza (jei isvis tai ivyks) uz Didziulio ezero. Tada jau tikrai neliks joku argumentu palikti ta kairi posuki ir laikyti greiti 80.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąJo, mane tie 80 prie Tvirtovės ir už Bernelių irgi erzina...
 
 Grigiskems tikrai reiktu nepagaileti investiciju ir irengti bent pora 2 lygiu sankryzu (ties uztvanka ir ties degalinemis) bei dar bent viena pesciuju pereja-viaduka.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąGrigiškes reikia lopyt - nes A1 kartu yra miesto gatvių tinklo dalis, kuriuo galima susisiekti su skirtuingomis gyvenvietės pusėmis.
 
 O gaila. Kai kam gautusi tikrai patogiau nuo Kauno puses i siaurinius Vilniaus mikrorajonus patekt. Dabar tas keliukas nuo Vievio nera pats patogiausias.Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąAntrasis išvažiavimas per Pilaitę yra bendrajame Vilniaus plane, bet jis nenumatytas tarp prioritetinių projektų, taip kad iki 2015 matyt nieko nebus... Džiaukimės jei "aplinkkelius" užbaigs Paskutinis taisė Ginthus; 2008.07.02, 12:34. Paskutinis taisė Ginthus; 2008.07.02, 12:34.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, ten pastatė prie "Tvirtovės prie Didžiulio" ir svarbiausia, kad čia šitie tobulesni žymiai radarai - radar detectoriai pradeda juos fiksuota tik kažkur prieš 10-30 metrų, beje jie gali matuoti ir nufotografuoti greičio viršytojus iškart visose eismo juostose, parodant jų greičius, tai jau realiai kada į kadrą pakliūna keli automobiliai, jau nebenuginčysi, kad ne tu viršijai. Beje, jei jau ta tema, tai yra suskurtas geras puslapis: http://www.eurotrip.lt/ ten yra sužymėtos radarų vietos ir dar papildant toks radaras kaip prie "Tvirtovė prie didžiulio" yra taip apt pastatytas A2 autostradoje prie Ukmergės važiuojant Panevėžio kryptimiPaskutinis taisė Xmaster; 2008.07.24, 14:47.
 Comment









 visoje Vilnius-Kaunas atkarpoje.
  visoje Vilnius-Kaunas atkarpoje.
							
						

Comment