Parašė oranger
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[A1] Vilnius - Kaunas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Oslo gatve - super lieva. Danga nelygi, zymejimo nera, apsvietimo didumoje taip pat nematyt.Parašė oranger Rodyti pranešimąKaune situacija žymiai geresnė. Vilnijue yra dar daug neapšviestų ruožų: nuo Grigiškių iki Gariūnų, nuo Gariūnų iki Lazdynų ir iki posūkio link Druskininkų... Lyg įvažiuoji į miestą, o paskui tamsiais miškais klaidžioji. Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :) Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šį kartą klysti, Liutee. Dažnokai važinėju į Vilnių autostrada, tai mano galva apšviesta ne daugiau 10% viso kelio (iš tų 10% - ne mažiau 5%- prie Kauno). Grubiai imant atstumą Kaunas Vilnius- 100 km, maždaug 5 km apšviesta prie Kauno, 0,5 km ties Rumšiškėm, šiek tiek mažiau ties Žiežmariais, panašiai prie Elektrėnų ir šiek tiek neprivažiavus Elektrėnų, 2 km Vievyje, dar porą kartų po kokius 0,5 km iki Vilniaus ir maždaug 2 km Grikiškės. Kol kas tai viskas. Lauksim daugiau.Parašė liutass Rodyti pranešimąManau, kad jau kokie 30% Kaunas-Vilnius ap6viesta. Bent prie Kauno i Klaipedos ir Vilniaus puses viskas apsviesta.Birth, school, METALLICA, death
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 http://www.vilniaus-r.lt/index.php?id=3643Vadovaudamasi (...) Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos informuoja, kad Vilniaus apskrities viršininko 2008 m. sausio 16 d. įsakymu Nr. 2.3-296-(01) „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožui tarp 13,3 ir 19,3 km rekonstruoti) procedūros pradžios“ pradėta žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūra Vilniaus mieste (Grigiškėse).
 
 Pradedamas rengti žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožui tarp 13,3 ir 19,3 km rekonstruoti) Vilniaus mieste (Grigiškėse) projektas. Visuomenės poreikiams planuojama paimti žemės sklypų, esančių Grigiškių miesto Vilniaus g. 7, 9, 17, 35A bei Paupio g. 2, 4, 6, 16 ir 25 dalis bei Vilniaus miškų urėdijos Panerių girininkijos 123 kvartalo ir Trakų miškų urėdijos/Vilniaus miesto savivaldybės Lentvario girininkijos 553 ir 557 kvartalų dalis.
 
 Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto organizatorius – Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos
 (...)
 Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto rengėjas – uždaroji akcinė bendrovė „Kelprojektas“
 (...).
 Pasiūlymus dėl teritorijų planavimo dokumento visuomenė gali teikti planavimo organizatoriui ir plano rengėjui iki viešo susirinkimo ir jo metu. Apie parengto plano sprendinių pristatymo visuomenei susirinkimo vietą ir laiką bei viešos ekspozicijos vietą bus paskelbta papildomai.
 2008-02-04Paskutinis taisė Romas; 2008.02.28, 21:00.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sankryžos Žiežmariuose projektas
 
 Kaišiadorių rajono savivaldybės administracijos direktorius 2007 m. gegužes 29 dienos įsakymu Nr.VI-501 patvirtino Žiezmarių skirtingų lygių sankryžos kelyje A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda, ties 61,77 km, Kaišiadoriu rajone, specialųjį planą.
 http://www.kaisiadorys.lt/index.php?...=124&Itemid=67
 
 Ortofoto
 Išvažiavimas iš Žiežmarių ir įvaža į gėlių parduotuvę
  
 
 Projektas
  
 
 
 Viadukas numatomas į Vilniaus pusę.
 Kasdien važiuojantys į darbą Kaune žiežmariškiai darys "garbės ratą".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man išvis atrodo, kad šioje vietoj jokio reikalo statyti viaduka nėra, reikia tiesiog uždaryti tą apsisukimą ir viskas. Į Žiežmarius galima įvažiuoti per už puskilometrio esantį kitą viaduką.Parašė GNU Rodyti pranešimąĮdomus sprendimas. Ar nebūtų paprasčiau ir pigiau statyti viaduką, ten kur yra dabartinė sankryža.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gal žinot kas čia per bajeris????  
 
 http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/a1...projektas/4084
 
 A1 Vilniaus-Kauno-Klaipėdos kelio 17,43 km šviesoforinės sankryžos įrengimo techninis projektas
 
 Taip išeina, kad Grigiškėse bus šviesoforas???Paskutinis taisė skunk; 2008.03.23, 00:15.Ne esme yra manyje. Muse, visuose musyse yra esme!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nejaugi jiem ten jau išvis stogas nučiuožė ir dabar augins šviesoforus ant kiekvieno kampo....Parašė skunk Rodyti pranešimą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ES paramą galima buvo panaudoti geriau - per 4-5 metus galėtų atsirasti puiki autostrada, aplenkianti Grigiškes, Vievį ir Žiežmarius, kurioje būtų leistinas 130 km/h greitisParašė skunk Rodyti pranešimągal žinot kas čia per bajeris????  
 
 http://www.lra.lt/lt.php/pirkimai/a1...projektas/4084
 
 A1 Vilniaus-Kauno-Klaipėdos kelio 17,43 km šviesoforinės sankryžos įrengimo techninis projektas
 
 Taip išeina, kad Grigiškėse bus šviesoforas???
 
 Dabar daroma vargetų autostrada, kurioje didesnėje dalyje greitis bus ribojamas iki 70-80 km/h (jau dabar toks ribojimas yra 15 km nuo Kauno ir 20 km nuo Vilniaus).
 Lenkijoje yra jos atitikmuo Gierkuvka [Gierkówka] - komunistų laikais nutiesta autostradėlė Varšuva-Katovicai su daugybe vieno lygio sankryžų, įskaitant ir šviesoforines.
 Tačiau lenkai jos vietoje nuties normalias autostradas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As tai isivaziduoju sitaip:
 pora viaduku transportui ir pestiesiem, bajavi atitvarai (ne su "pralindimais" kaip kad Vievy), tvoros nuo zveriu ir apsvietimas vietom.
 Turim normalu kelia su leistinu simto trisdesimties greiciu.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
 Comment







 
							
						

 
							
						
Comment