Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Kai vaziavau tuo Žiezmarių ruožu antrą kartą, tai situacija jau buvau įvertinęs šviesoje. Bet važiuojant pirmą kartą buvo labai nejauku, kai po kelių kilometrų ramybės tamsoje kažkas į mus važiavo iš priekio.

    Comment


      Tie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra
        sapnuose nebent

        Comment


          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

          sapnuose nebent
          Na jeigu aš važiuodamas iš Kauno dar ir pamiegoti sugebu tai visai neblogai

          Comment


            Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

            sapnuose nebent
            Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Tie "nesąmoningi kelininkų žymėjimai" dažnai būna tokie kad ženklas 70, tu važiuoji 90 ir tave pypsindama lenkia fūra, išvažiuodama į priešpriešinį eismą, remontu metu.
              Pikčiausia, kad Lietuvos Radarų direkcija (buv.Kelių direkcija) nepastato toje vietoje kokių trijų radarų.

              O jei rimtai, labai gerai, kad apie tą reto kvailumo kelininkų žymėjimą prie Žiežmarių pradėjo rašyti ir žiniasklaida. Pastebėjo praėjus mėnesiui po perdažymo. Bet tinka ir su "nedideliu" vėlavimu, kol toje vietoje dar neprasidėjo susidūrimai katomuša.
              Apgailėtina, kad LAKD žiūri ne į konkrečią dirbtinai sudarytą pavojingą sitauaciją, o vis kartoja kaip sugedusi plokštelė kad "viskas atitinka reikavimus:

              15min.lt 2023.11.08
              Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
              Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.

              Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą. Važiuodami iš Vilniaus į Kauną, ties posūkiu į Kaišiadoris/Kruonį gali arba likti dešinėje pusėje (lėtesni), arba persirikiuoti į kairę (greitesni) ir išvažiuoti į priešpriešinio eismo pusę (!). Ši juosta, staiga „perkeliama“ į kairę pusę, ir yra didelė problema. Nes nėra atitverta nuo priešpriešinio eismo.(....)

              Kelių direkcija: žymėjimas atitinka reikalavimus
              Automobilių kelių darbo vietų aptvėrimo ir eismo reguliavimo taisyklės nustato darbų ir eismo saugos reikalavimus atitinkantį darbo vietų aptvėrimą bei eismo reguliavimą pagal Kelių įstatymo, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo ir Kelių eismo taisyklių nuostatas, – sako LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyr. vadybininkė Eglė Nemanytė.

              https://www.15min.lt/m/id/verslas/sa...a-1662-2140666

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Skaitytojai primygtinai siūlo atkreipti dėmesį į netikėtą eismo organizavimą automagistralėje Vilnius-Kaunas (A1). Jų teigimu, kaktomuša šioje vietoje – užprogramuota. Ypač naktį, kai matomumas ribotas.

                Šioje vietoje (žiūr. filmuotą medžiagą) vairuotojai turi dvigubą pasirinkimą.
                Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                  Važiavau ten praeitą savaitę, dar peržiūrėjau video - nelabai suprantu kas ten kam neaišku - ženklai sustatyti, pirmą kartą važiuojant viskas man buvo aišku. Pasirinkau juostą nusukančią į kairę, tai gal tik praverstų ten eismo srautų atskyrimas, o ne tik geltona juosta.
                  Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Kaip ir Šarūnas Frolenko vienoje radijo laidoje minėjo, Vilnius - Kaunas jau seniausiai turi būti trijų juostų.
                    Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
                    Paskutinis taisė bimbam; 2023.11.09, 10:21.

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                      Pabandyk važiuoti tamsiu paros metu ir linojant... Nesimato aiškiai kur kurios geltonos juostos persikerta, reikia išskirtinai didesnio dangos stebėjimo, kas didina rizikingumą overall.
                      Na tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Na tame straipsnyje yra video filmuotas naktį - belekiek šviesą atspindinčių gairelių, viskas labai gerai matyti. Gal būtų kitaip jei būtų važiavęs kairėn.
                        Filmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
                        Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          Filmuot ties Žiežmariais važiuojant iš Vilniaus į Kauną - ten lieka vienajuota.
                          Problema dėl tragiško žymėjimo yra važiuojant priešinga kryptimi link Vilniaus ir ypač naktį.
                          Taip, važiuojant naktį per lietų iš Kauno buvo tam tikrų dvejonių kai kuriose vietose

                          Comment


                            Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                            Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
                            Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.

                            Comment


                              Parašė bička Rodyti pranešimą

                              Lenkų A2 iki Berlyno yra gan smarkiai apkrauta. Kartais tenka važiuoti. Ties Poznane ir nuo Lodzės iki pačios Varšuvos dėl didžiulio srauto kartais net nemalonu važiuoti. Su panašiais srautais kartais tenka susidurti ir Vilnius-Kaunas, bei nuo Kauno iki Sitkūnų. Manau po tris juostas reiktų visame Vilnius-Kaunas-Sitkūnai ruože.
                              Lenkų A2 tarp Varšuvos ir Strykow (Lodz) bus po 3 juostas, procesai jau nuo pernai įsukti

                              Comment


                                Gal ir galima bus tikėtis A1 Sitkūno ruožo platinimo. Vietos tam yra, net neturėtų būti labai brangu. Gal tik jungiamųjų kelių tęsinius reiktų padaryt tarp Giraitės ir Sitkūnų.
                                Aišku, galbūt kai bus užbaigta visa Via Baltica iki Latvijos sienos.

                                A1 Vilnius-Kaunas dar vėliau, nes yra atkarpų kurios dar netraukia prie labiausiai apkrautų Lietuvos ruožų. Pradžioje gal ties Vilniumi ir Kaunu, paskui ir likusiuose ruožuose, bet spėju tik po 2040 m.

                                Comment


                                  Parašė bimbam Rodyti pranešimą
                                  Neturėtų. Jei Varšuva - Luodzė susitvarko su 2 juostom, gali ir Lietuvos kaimai susitvarkyt
                                  Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Taip geriausiai žiūrėti į blogiausius pavyzdžius
                                    Aš kaip visada, įsiterpsiu su tiksliais skaičiais: Vilnius Kaunas autostrada paprastai pravažiuoja 26 tūkst. automobilių per parą (atskirai pastebėsiu kad nuo Muravos sankryžos iki Megos - 42 tūkst.). Varšuva - Lodžė gi du kartus intensyvesnė - iki 50 tūkst. automobilių per parą (o atkarpoje nuo Pruszkow iki Konotopa srautas dar dukart didesnis, iki 100 tūkst.), dėl to jie ir svarsto apie tris juostas. Mums gi tris juostas, sprendžiant iš pateiktų skaičių, tikrai neapsimoka daryti - užtektų išsiplatinti kelias itin apkrautas atkarpas. Bent kol kas.

                                    Šaltiniai:
                                    https://www.delfi.lt/projektai/sedu-...plana-77375779
                                    https://www.rp.pl/transport/art39369...zeci-pas-ruchu

                                    Comment


                                      Kol nėra pilnų planuojamų įrengti Via Baltica PL<>LV ir A14 tai svaisčioti apie A1 platinimą yra visiškas kliedesys.
                                      Nebent pinigus kas iš savo balos pasemtų ir duotų.
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        Vakar situacija dienos netu kelyje Vilnius - Kaunas su išaźiavimais į priešingą pusę buvo tokia:
                                        1. Ilgas kelių kilometrų ruožas tarp Lazdėnų ir Vievio (apie 30- 37 km). Visas eismas yra dešinėje juostoje - dvi susiaurintos juostos į Kauną ir dvi - priešinga kryptimi. Tarp skiraimųjų juostų - dviguba geltona linija be jokių fizinių barjerų. LAKD ten pastatė ir porą radarų ar ženkkų su radarais.
                                        2. Keliose vietose iki galo nenutrintos geltonos linijos.
                                        3. Net nebandyta trinti geltonų linijų ant Kietaviškių viaduko (mazgas su KK 143 į Jonavą).
                                        4. Grąžintas pradinis ženkininas tarp 64 ir 68 km buvusioje pavojingoje vietoje, kur vienoje pusėje buvo juosta į Kauną, o kitoje - 3 juostos (viena į Kauną, dvi - į Vilnių.

                                        Atgal naktį važiavau kitu keliu. Gal ir gerai.

                                        Comment


                                          Vos prieš 4 dienas spaudoje buvo įspėjama dėl pavojaus susidurti autostradoje dėl prasto prišpriešinių juostų ženklinimo remonto metu.
                                          Mįslė vairuotojams pagrindinėje Lietuvos automagistralėje: suklydus galima kaktomuša
                                          https://www.15min.lt/verslas/naujien..._medium=copied

                                          LAKD ir darbus vykdantys kelininkai prisižaidė su pavojingu ženklinimu, kuris atseit "atitinka reikalavimus".
                                          Kaip ir reikėjo tikėtis, jau įvyko nelaimė.

                                          Delfi.lt 2023.11.12
                                          Automobilių kaktomuša magistralėje Vilnius–Kaunas: penki sužalotieji skubiai išgabenti į ligoninę
                                          Sekmadienio naktį A1 kelyje įvyko didelė avarija.

                                          Pranešimas apie nelaimę gautas lapkričio 12 d. 04.10 val. skubiosios pagalbos tarnybų ryšio numeriu 112.
                                          Buvo teigiama, kad Elektrėnų savivaldybėje, Vievio seniūnijoje, ties Lazdėnų kaimu, susidūrė du automobiliai. Yra prispaustų, sužalotų žmonių.
                                          Atvykusios tarnybos iškarto pradėjo gelbėti nelaimėlius. Pirminiais duomenimis, stipriai susidūrė BMW ir „VW Passat“, nukentėjo penki žmonės: automobilių vairuotojai ir keleiviai.





                                          https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=95041827

                                          Comment

                                          Working...
                                          X