Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, ne tik kelio danga buvo sutvarkyta, juk didžiojoje dalyje kelio net nebuvo kelkraštinės juostos, o jos dabar nėra tik prieš Grigiškes tarp Grigiškių ir "Tvirtovės prie Didžiulio". Aišku tiek metų manau nereikėjo vien kelkraščiams ir kažkodėl buvo gaištama su vis dar reikalingais viadukais.

    Comment


      Keliui Vilnius-Kaunas tapus greitkeliu kelionė sutrumpės 6 minutėmis
      http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=38027253
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Tai what the fuck nesikeikiant? Citata iš straipsnio: "Didesnių permainų galime tikėtis 2018 m. Planuojama, kad tuomet nuo Vilniaus iki Kauno bus galima važiuoti 130 km/h greičiu." Tai buvo planas, kad iki 2013 metų modernizuoti į automagistralės kategorijos kelią, dabar jau tik 2018? Tai dar 7 metai, kad kelias gautų AM statusą. Pasirodo čia to greitkelio statusas ne šiaip sau atsiranda atskiruose ruožuose, o paprasčiausiai nustuma problemos sprendimą tolyn... Maždaug leidžiam pavažiuoti greičiau tai gal tauta nesiskųs taip. 438 mln. Lt jau suinvestuota, bet kažkokių labai apčiuopiamų rezultatų kaip ir nerasta. Jei srautai augs, tai gali būti, kad 2018 metais turėdami AM kategorijos kelią jau turėsim galvoti apie kelio platinimą iki 2x3 juostų. Tai žodžiu Vilnius - Kaunas darbų tai dar 100 metų į priekį gaunasi

        Comment


          Ko gero, turesim 'Via Baltica' pasistate greiciau, negu kol Vilnius-Kaunas taps automagistrale

          Comment


            Iki tikros "automagistralės" pas mus dar visur trūksta. Kažkaip nesugeba padaryt normalių atsišakojimų ir įsiliejimo juostų. Jos nuo greitkelio turi būti atskirtos tvorelėmis.
            O dabar dažnas vairuotojas į greitkelius įvažiuoja skersai dar neįsibėgėjęs, vietoj to, kad greitėjimo juostoje pasiektų 100 km/h ir tada persirikiuotų netrukdydamas. O išvažiuodamas atitinkamai stabdyti pradėtų tik išsirikiavęs.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              tad, mano nuomone, dar negreit ateis laikai, kai galėsime gazuoti kaip Vokietijoje
              Vargu, ar kada nors taip bus. Vokietija yra vienintelė šalis pasaulyje, kurios automagistralėse nėra bendro greičio apribojimo. ES praktika -- 120-130 km/h apribojimai automagistralėse.

              Comment


                Na, dar Italijoje galima ant 150 lekt

                Comment


                  Naujas Elektrėnų viadukas

















                  Comment


                    Vievio pėsčiųjų viadukas





                    Comment


                      Grigiškių pėsčiųjų viadukas





                      Comment


                        Šaunuolis, Zorro. Geras reportažas.

                        Kaip matau, Elektrėnuose po viaduku taip ir nepakišo šalutinės juostos, nors dabar buvo pati geriausia galimybė tai padaryti. Atsiprašau, kad negražiai kalbu, bet jei Lietuvos kelininkai nieko dėl tos problemos nepadarė, o panašu, kad taip ir yra, tai jie yra tikri subingalviai. Neturiu žodžių. Beje, mėlyna spalva irgi yra viena prastesnių (mano nuomone). Nusivyliau.
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          Tiesa sakant Grigiskiu pesciuju viadukas atrodo sudinai, net nesugebejo normaliai nudazyt.. ar cia dar tik gruntas?

                          Comment


                            Parašė blitz Rodyti pranešimą
                            Kaip matau, Elektrėnuose po viaduku taip ir nepakišo šalutinės juostos, nors dabar buvo pati geriausia galimybė tai padaryti.
                            O kam atiminėti iš savęs būsimuosius naujus užsakymus?
                            Viskas pagal populiarią dabar patarlę - Ateis laikas, bus ir vaikas!

                            Comment


                              Parašė blitz Rodyti pranešimą
                              Šaunuolis, Zorro. Geras reportažas.

                              Kaip matau, Elektrėnuose po viaduku taip ir nepakišo šalutinės juostos, nors dabar buvo pati geriausia galimybė tai padaryti. Atsiprašau, kad negražiai kalbu, bet jei Lietuvos kelininkai nieko dėl tos problemos nepadarė, o panašu, kad taip ir yra, tai jie yra tikri subingalviai. Neturiu žodžių. Beje, mėlyna spalva irgi yra viena prastesnių (mano nuomone). Nusivyliau.
                              Net per švelniai. O tiksliau pasakius labai lietuviškai. Totaliai iššvaistomi pinigai, o pasakoma tik subingalviai. Mano valia kažkas kas užsakė visus šiuos darbus pats jau skristų iš darbo !

                              Kadangi tiltas buvo išardytas negi buvo taip sunku atkasti dalį pylimo pastatyti dvi naujas kolonas ir palikti vietos, kad būtų 4x4 juostos iš abiejų pusių ???

                              Labai turtinga mat valstybė esame, kad galime sau leisti viską po 2-3 kartus perstatyti. Vistiek ateity magistralė turės būti 3 juostų.

                              Nors gal per riebiai čia pasakiau. Gal jie kaip tik labai žiūri į ateitį. Va baigsis nafta, brangs kuras žmonės juk traukiniais važinės tarp Klaipėdos, Kauno ir Vilniaus 350 km/h greičiu
                              Propoganda ir penas mintims >>>

                              Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                              www.ted.com

                              Comment


                                O Grigiškių tiltas toks ... masyvus, sunkus ir labai niūrus.

                                Pora pavyzdžių. Vienas įdomus ir lengvas, kitas pigus.

                                Tiltas Bristolyje. Ilgis 55 metrai, kaina 2,4 mln £ !!! Kaina kosminė, bet kaip gražaus ir minimalaus tilto pavyzdys visai nieko. Nial McLaughlin architektai.


                                Čia realus variantas. Šiek tiek estetiškai apdirbus labai gražiai atrodytų, o ir kainuoja tikriausiai pigiau nei Grigiškių variantas. Bevardis tiltas Londone.
                                Paskutinis taisė tricky_kid; 2010.11.27, 18:25.
                                Propoganda ir penas mintims >>>

                                Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                www.ted.com

                                Comment


                                  Manau, kad buvo galima dar paprasčiau padaryt - išbetonuoti atraminę sienelę ir juostą padaryt tarp kolonos ir atraminės sienelės. Čia akivaizdus pavyzdys, kad pas mus nemoka daryt atsišakojimų.

                                  Beje vasarą atkreipiau dėmesį, kaip šūdinai daroma ir Kaunas-Jonava kelyje. Rekonstravo ilgą gabalą "magistralinio vaizdo" kelio ir tuo pačiu padarė keletą 90 laipsnių kampu įvažiuojančių kelių...

                                  Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                  Net per švelniai. O tiksliau pasakius labai lietuviškai. Totaliai iššvaistomi pinigai, o pasakoma tik subingalviai. Mano valia kažkas kas užsakė visus šiuos darbus pats jau skristų iš darbo !

                                  Kadangi tiltas buvo išardytas negi buvo taip sunku atkasti dalį pylimo pastatyti dvi naujas kolonas ir palikti vietos, kad būtų 4x4 juostos iš abiejų pusių ???

                                  <...>

                                  Comment


                                    Parašė tricky_kid Rodyti pranešimą
                                    O Grigiškių tiltas toks ... masyvus, sunkus ir labai niūrus.

                                    Pora pavyzdžių. Vienas įdomus ir lengvas, kitas pigus.

                                    Tiltas Bristolyje. Ilgis 55 metrai, kaina 2,4 mln £ !!! Kaina kosminė, bet kaip gražaus ir minimalaus tilto pavyzdys visai nieko. Nial McLaughlin architektai.
                                    Atvaizdas


                                    Čia realus variantas. Šiek tiek estetiškai apdirbus labai gražiai atrodytų, o ir kainuoja tikriausiai pigiau nei Grigiškių variantas. Bevardis tiltas Londone.
                                    Atvaizdas
                                    puikus, lengvas viadukas per magistralę A1 pastatytas išvažiavus iš kauno link klaipėdos ties naujųjų muniškių kaimu.
                                    manau pigesnis variantas už grigiškių
                                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                    Comment


                                      Gaila, kad nebedaro klijuoto medžio, kaip kad Vievyje ir Kleboniškyje. Mūsų įmonės darbo turėtų ir metalo mažiau importuoti reikėtų
                                      Anksčiau berods "Jūrės medis" gamindavo medines konstrukcijas.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Gaila, kad nebedaro klijuoto medžio, kaip kad Vievyje ir Kleboniškyje. Mūsų įmonės darbo turėtų ir metalo mažiau importuoti reikėtų
                                        Anksčiau berods "Jūrės medis" gamindavo medines konstrukcijas.
                                        Dabar irgi gamina, Jūrės pagamintų konstrukcijų yra ir skandinavijoje, ir pas mūsų kaimynus latvius, lenkus.
                                        Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Manau, kad buvo galima dar paprasčiau padaryt - išbetonuoti atraminę sienelę ir juostą padaryt tarp kolonos ir atraminės sienelės. Čia akivaizdus pavyzdys, kad pas mus nemoka daryt atsišakojimų.
                                          Aš ne atsišakojimus turėjau omeny, o iš karto reikėjo rekonstruoti tiltą, kad po juo tilptų po 4 juostas į kiekvieną pusę, nes neišvengiamai Vilnius - Kaunas magistralę reiks platinti iki 3 juostų.
                                          Propoganda ir penas mintims >>>

                                          Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                          www.ted.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X