Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kaip nestatant naujo kelio važiuojant iš Kauno reiktų patekti į šiaurinę A1 pusę?
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      Parašė blitz Rodyti pranešimą
      O kaip nestatant naujo kelio važiuojant iš Kauno reiktų patekti į šiaurinę A1 pusę?
      Taip:


      Geltona atkarpa yra žvyrklis, būtų galima jį išasfaltuoti, jei to tikrai reikia.
      Flickr

      Comment


        Vievis.
        Vaizdeliai nuo trijų viadukų.











        Paskutinis taisė Zorro; 2010.10.12, 22:43.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Taip:
          Atvaizdas


          Geltona atkarpa yra žvyrklis, būtų galima jį išasfaltuoti, jei to tikrai reikia.
          Aš jau geriau nulekiu iki Bačkonių ir ten apsisuku, nors ir prarasčiau 2 km. nei tavo pasiūlytas, bet visur 100 km/h greitis....
          You've got one life! Live it!

          Comment


            Parašė fredis Rodyti pranešimą
            Aš jau geriau nulekiu iki Bačkonių ir ten apsisuku, nors ir prarasčiau 2 km. nei tavo pasiūlytas, bet visur 100 km/h greitis....
            Kažin ar gautųsi greičiau, panašiai, tik degalų daugiau. Bet kokiu atveju 2km nėra daug, ir dėl kelių namų kas kelis šimtus metrų viadukų neverta statyti. Vat Klaipėdoje Žaliajame slėnyje žmonės kur kas labiau vargsta.
            Flickr

            Comment


              Išasfaltavus tą ruožą gal nebūtų taip jau ir blogai, ypač jei prie autobusų stotelių būtų padarytas pėsčiųjų viadukas.
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                Ką mes atrodo paprastai suprantam, galvoms, kurios sprendimus priima, nedaeina.... Ir nereiktų stabdyti ten iki 70 vien dėl fotiko
                You've got one life! Live it!

                Comment


                  Parašė John
                  Man sunkiai suprantamas įsitikinimas, kad į kiekvieną kaimą ar kiemą turi būti nuvažiavimas iš automagistralės. Lietuva yra keleriopai rečiau apgyvendinta, nei Vokietija ar Nyderlandai, tačiau net ir tankiausiai apyvendintose Vokietijos vietose išvažiavimų iš Autobahnų yra mažiau, nei iš Automagistralių Lietuvoje... nes kiekvienai pakelės lūšnelei tiesiamas atskiras nuvažiavimas. Apie UK net nekalbu. Kartais tenka važiuoti bent 10km, kol privažiuosi apsisukimą ar viaduką su galimybe apsisukti ar išsukti iš kelio. O žaliojo slėnio gyventojams galiu nebent pasiūlyti eiti n&$%^* su tokiomis savo problemomis.
                  Visų pirma, Lietuvoje nėra lygiagrečiai einančių paprastų kelių, išskyrus kai kurias atkarpas kaip Klaipėda-Kaunas, kai šalia eina senasis žemaičių plentas jungiantis visus miestelius. Su Vilnius-Kaunas keliu kur kas sudėtingesnė situacija, nes tas pats kelias yra ir magistralė, ir paralelinis kelias jungiantis visus miestelius kaip Vievis ir pan.
                  O Žaliasis slėnis nėra pakelės lūšnelė, o didelė gyvenvietė, ir važinėti jiems reikia ne vieną kilometrą. (Jau nekalbant Lietuvos mastu, kad tai didelis atstumas). Bet jau girdėjau problema sprendžiama ir greitai ten atsiras tunelis. Ir kokia yra magistralių ir šiuo atveju Klaipėdos aplinkkelio paskirtis? Vilniečiams greitai į Palangą nuvažiuoti? Mes sau tokios prabangos leisti tiesiog negalime, kaip USA, kai viduryje eina dar papildomas greitkelis.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2010.10.13, 00:09.
                  Flickr

                  Comment


                    Keliu Vilnius–Kaunas bus galima važiuoti greičiau

                    Keliu Vilnius–Kaunas bus galima važiuoti greičiau

                    Susisiekimo ministerija planuoja pertvarkyti kelią Vilnius–Kaunas, kad jis turėtų greitkelio statusą. Anot ministerijos, tai leistų padidinti leistiną automobilių greitį kelyje nuo 100 iki 110 km/val.

                    Greičio apribojimus kitais metais rengiamasi naikinti ir kai kuriuose automagistralės Kaunas–Klaipėda ruožuose.

                    Detalės turėtų paaiškėti penktadienį.

                    Info: http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=37983441

                    Comment


                      /\ daug informacijos įdomu, ar tik visiems primins, kad tam ruože yra ženklas tarp rumšiškių ir žiežmarių, kur galima važiuoti 110, ar jie tikrai ruošiasi leisti padidinti greitį

                      Comment


                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                        Greičio apribojimus kitais metais rengiamasi naikinti ir kai kuriuose automagistralės Kaunas–Klaipėda ruožuose.
                        šitą reikėtų suprasti, kad kai kuriuose ruožuose bus galima važiuoti kiek mašinytė gali: "gazas" iki dugno?
                        pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                        Comment


                          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                          šitą reikėtų suprasti, kad kai kuriuose ruožuose bus galima važiuoti kiek mašinytė gali: "gazas" iki dugno?
                          Lietuvos keliai dar nepritaikyti tam, kad juose neriboti greitį. Netgi KAU-KLP dar daug ką reikia padaryti, kad panaikinti greičio apribojimus- apšviesti tas atkarpas, kur bus galima "spausti gazą iki dugno", statyti daugiau atitvarų ties visokiais kaimais ir miškais, kur gali koks gyvūnas išbėgti, griežtai naikinti visokius posūkius į niekur ir tt. ... O tokiems dalykams ir pinigėlių nemažų reikia, tad, mano nuomone, dar negreit ateis laikai, kai galėsime gazuoti kaip Vokietijoje

                          O tie, kas rašė šią naujieną, greičiausiai ką kita omeny turėjo.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            greiciausiai naikins ten kur 110 lm/h prideta ties sankryzom ar stotelem

                            Comment


                              Parašė John
                              Beje, Vokietijoje neribotas greitis daug kur leidžiamas ruožuose, kurių techninė būklė gerokai prastesnė už bet kokį A1 ruožą... tiesiog ten žmonės moka geriau vairuoti ir elgiasi atsakingai.
                              Reikia neužmiršti ir techninės automobilių būklės, bei greitkelio aplinkos.

                              Comment


                                Parašė John
                                Manyčiau, "pritaikymas" yra visų pirma ne keliuose, bet mūsų galvose. Su tokia vairavimo kultūra apie neribotą greitį magistralėse galima nebent sapnuoti.

                                Beje, Vokietijoje neribotas greitis daug kur leidžiamas ruožuose, kurių techninė būklė gerokai prastesnė už bet kokį A1 ruožą... tiesiog ten žmonės moka geriau vairuoti ir elgiasi atsakingai.
                                nebūtų taip baisu, kaip atrodo. dažnai tenka važinėti ruože kaunas-klaipėda.
                                vasarą 130+10 ir tikrai galiu pasakyti, kad tokiu greičiu laksto vienetai, taip kad tautiečių galvos ne blogesnės už vokiečių
                                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                Comment


                                  Naujausios žinios tokios, kad nuo Vilniaus iki Kauno bus galima važiuoti 110 km/h (i6skyrus Žiežmarius, Vievį ir kitus ruožus). Tai kur dingo planai iš plento padaryti automagistralę?

                                  Comment


                                    Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                    Naujausios žinios tokios, kad nuo Vilniaus iki Kauno bus galima važiuoti 110 km/h (i6skyrus Žiežmarius, Vievį ir kitus ruožus). Tai kur dingo planai iš plento padaryti automagistralę?
                                    pažiūrės kokius metus kitus, ar nepadidėjo avaringumas, per tą laiką dar pridarys papildomų saugumo priemonių ir perkvalifikuos į magistralę.
                                    turėkim kantrybės
                                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                    Comment


                                      Parašė vz.lt
                                      Maksimalus leistinas greitis iš Vilniaus į Klaipėda dididamas ruožais

                                      Nuo kitų metų vasaros keliose magistralės Vilnius–Kaunas atkarpose maksimalus leistinas greitis sieks nebe 100 km/h, o 110 km/h. Greičio apribojimų sumažės ir automagistralėje Kaunas–Klaipėda.
                                      Maksimalus leistinas greitis visame kelyje bus padidintas per kelis etapus. Žmonių saugumas dėl to nesumažės, teigia Susisiekimo ministerija.

                                      Šiais metais 110 km/h greičiu magistralėje Vilnius–Kaunas buvo galima važiuoti 13 km ruože - tarp Žiežmarių ir Rumšiškių. Nuo 2011 m. balandžio maksimalus leistinas greitis iki 110 km/h bus padidintas 38 km ruože. Naikinti arba mažinti greičio apribojimus ketinama ir kitose kelio atkarpose.

                                      "Dėl šių pakeitimų kelionė tarp Vilniaus ir Kauno važiuojant maksimaliu leistinu greičiu turėtų sutrumpėti 6–8 minutėmis", – sako Eligijus Masiulis, susisiekimo ministras.

                                      Iki šių metų pabaigos maksimalus greitis kelio atkarpoje nuo Vilniaus iki Grigiškių bus padidintas nuo 80 iki 100 km/h., Vievyje nuo 70 iki 80 km/h.

                                      Planuojama, kad 2012-iais greitkelio ruožas kelyje Vilnius–Kaunas galėtų prailgėti dar apie 25 km. Greičiau būtų galima važiuoti nuo Molūvėnų iki Vievio, ties Karčiupiu ir Rumšiškėmis.

                                      Greičiau kitąmet bus galima važinėti ir tarp Kauno ir Klaipėdos. Šiemet Klaipėdos prieigose (294–299 kilometrai) leistinas greitis buvo padidintas iki 130 km/h. Prieš Jakų žiedą leistinas greitis lengviesiems automobiliams padidintas iki 90 km/h.

                                      Per penkerius metus iki 2010 m. rugsėjo kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda atlikta darbų už 438 mln. Lt. Didžiąją dalį lėšų skyrė ES.

                                      Kelininkai rekonstravo 211 km kelio (tarp jų 36 tiltų/viadukų danga), nutiesė 4 km naujo kelio, įrengė 2 skirtingų lygių sankryžas, pastatė 180 km apsauginių atitvarų, 206 km tinklo tvoros, apšvietė 13 km kelio ruožą, įdiegė kitų saugumo ir aplinkosaugos priemonių.
                                      Džiugu girdėti, kad žingsnis po žingsnio judame link automagistralės statuso kelio. Taip pat džiugu, kad greitis didėja tarp Vilniaus ir Grigiškių ir per Vievį.

                                      Comment


                                        Turint omeny kiek lėšų į tą kelią buvo įmerkta per paskutinius 20 metų, ten jau galėjo būti dvi automagistralės. Bet kokiu atveju, džiugu, kad reikalai juda į priekį. Lauksim naujų konkursų automagistralės standartų atitikimo darbams. Tikėkimės tik, kad konservatoriams esant valdžioje, naujų konkursų metu AMB draugai viarslinykai "Panevėžio keliai" prie šio kelio nebegaus galimybės prikišti nagų.
                                        Paskutinis taisė blitz; 2010.10.30, 01:54.
                                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                        Comment


                                          2010-10-29, 16:28
                                          Vilnius–Kaunas: lietuviškomis dešromis grįsta magistralė
                                          http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...istrale-307974
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X