Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O Kaune ties Petrašiūnų stotelėmis taip ir nepastatė... Ten kur kas reikalingesnis pėsčiųjų tiltas, nei Elektrėnuose. Kur ten kas eis į laukus?​
    Laukiam vis tos Petrašiūnų sankryžos rekonstrukcijos, kur jungiamaisiais keliais turėtų sujungti degalines, stoteles ir tarp stotelių pastatyti viaduką. Tikrai norėtųsi kuo greitesnės pradžios.

    Po Petrašiūnų lauks Biruliškės.

    Kas liečia Elektrėnus, ar tik ne dėl to, kad Kauno kryptimi autobusai stoja degalinėje priešingoje autostrados pusėje? Bent jau mačiau autobusų stoties ženklą. Tas sukinėjimasis ties Elektrėnais tikrai įgrįsta, jei važinėji tais autobusais dažnai.

    Comment


      Nestoja ten autobusai. Yra stotelės mieste ir visi, kurie stoja Elektrėnuose, užsuka.

      Comment


        Gal kas galėtų paaiškinti automagistralės Vilnius-Kaunas logiką? Greitis padidintas nuo 110 iki 130, bet įsūdytas šviesoforas Gariūnuose, prie kurio prarandi laiką, kurį turėtum laimėti didindamas greitį. Gerai, kad išvažiavimas į Minską jau be šviesoforo, bet argi išvažiavimas į Kauną mažiau svarbus? Gal ir gerai, kad aplinkelis prie Gariūnų turi dvi juostas į Trakus (nors neužilgo pereina į vienos juosto kelią), bet visiškai nesuprantama, kodėl iš aplinkelio į Kauną yra viena juosta (greitis 50 km), nors toliau 130 km? Kodėl pagrindinė autostrada 2+2 į Vilnių įvažiuoja 1+1, greitis nuo 130 pereina į 50 sudarydamas spūstis Vilniaus prieigose? Gal kas pažįstate kelių projektuotojus, ar susisiekimo ministerijos specialistus, kurie galėtų tai paaiškinti?

        Comment


          Parašė utomnes Rodyti pranešimą
          Gal kas galėtų paaiškinti automagistralės Vilnius-Kaunas logiką? Greitis padidintas nuo 110 iki 130, bet įsūdytas šviesoforas Gariūnuose, prie kurio prarandi laiką, kurį turėtum laimėti didindamas greitį. Gerai, kad išvažiavimas į Minską jau be šviesoforo, bet argi išvažiavimas į Kauną mažiau svarbus? Gal ir gerai, kad aplinkelis prie Gariūnų turi dvi juostas į Trakus (nors neužilgo pereina į vienos juosto kelią), bet visiškai nesuprantama, kodėl iš aplinkelio į Kauną yra viena juosta (greitis 50 km), nors toliau 130 km? Kodėl pagrindinė autostrada 2+2 į Vilnių įvažiuoja 1+1, greitis nuo 130 pereina į 50 sudarydamas spūstis Vilniaus prieigose? Gal kas pažįstate kelių projektuotojus, ar susisiekimo ministerijos specialistus, kurie galėtų tai paaiškinti?
          Užduotį supratom, tuoj viską išspręsim! Nurodykit prašau adresą Vilniuje iki kurio norėtumėt važiuoti 130 km/h greičiu.

          Comment


            Papildau, jau nuo rytojaus bus pradėtas viaduko projektavimas šioje vietoje, prie kurio sutiko prisidėti Lidl kaip arčiausiai esantis.
            p.s. beje tai vienintelis šviesoforas nuo gal Baltarusijos iki Klaipėdos. Kitą išnaikino Liepkalnio sąnkryžoje. Manyčiau reikėtų paskelbti kultūros paveldo objektu ir nieko nekeisti. Kas čia bus jei neliks nei vieno šviesoforo, bus kaip koks Kairas. Siūlau surengti 09.10 šviesoforo palaikymo mitingą Gariūnuose.
            Šūkis - jokių viadukų, jais plinta pabėgėliai ir ligos, tai tautos genocidas. Išsaugokime šviesoforą!
            Paskutinis taisė Arunasx; 2021.09.06, 06:37.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Parašė vėkas Rodyti pranešimą

              Užduotį supratom, tuoj viską išspręsim! Nurodykit prašau adresą Vilniuje iki kurio norėtumėt važiuoti 130 km/h greičiu.
              Sarkazmas sarkazmu, bet ganėtinai liūdnai atrodo tas mazgas. Tiek nusukimas iš A1 link Gariūnų, tiek iš Gariūnų link Kauno. Jei antras chaosas gal ir išsispręstų pastačius Gariūnų viaduką ir davus daug vietos ramiai persirikiuoti. Tai eilutė išsukt iš A1 nuo Maximos bazės piko metu turbūt dar ilgai nedings.

              Comment


                Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
                Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Lenkijai pabaigus iki sienos greitkelį, bei mums jį nuvedus iki sienos, manau visai pastebimai dar paaugs srautas tarp Vilniaus ir Kauno. Aišku tai nebus itin aukšti skaičiai, tačiau migruojantis srautas tarp Vilniaus ir Lenkijos tikrai juntamas nemažas.
                  Tai mūsų A1 Vilnius - Kaunas patobulinimai tikrai laiku ir norėtųsi jų dar daugiau.
                  Taip nesinorėjo palikti Vilnius-Kaunas tokio kaip buvo iki remontų.

                  Iš esmės reikėtų įvažų, nuovažų apjungimo ties Karčiupiu, Elektrėnais ir tarp Vilniaus ir Vievio ir būtų palyginti padori autostrada. Galbūt ilgi jungiamieji keliai yra per didelė investicija, kai tais jungiamaisis keliais naudosis mažiau mašinų nei žvyrkeliais, kurių niekada artimiausiu metu neasfaltuos dėl mažo eismo.

                  Taip pat būtų reikalingas Pietrytinis Kauno aplinkkelis, kuris būtų kaip Vilniaus vakarinis aplinkkelis tik neturėtų tų meniškų tarybinių dobilų.

                  A5 tikrai reikėtų sutvarkyti Garliava-Mauručiai ruožą, o tolesni ruožai link Varšuvos, Berlyno jau atlieka savo darbą praktiškai puikiai
                  Paskutinis taisė PoDV; 2021.09.07, 18:19.

                  Comment


                    Atrodo nelabai normalu kai greitkelyje jau turbūt 3 mėnesiai kaip praardyta apsauginė tvorelė. Manau kad tokioje padidinto pavojingumo zonoje turėtų per savaitę susitvarkyt: iškasei, išbetonavai ir po savaitės jau atramą statai.
                    Ir dar prabudo dabar ties kibinine platinimu užsiimt. Keista kad to nepadarė, kai viską platino prieš 2 metus.

                    Comment


                      Rangovas UAB Tilsta vieną konkursą laimėjo pats, bet kitą konkursą sėkmingai apskundė ir sustabdė.

                      VZ.LT 2021.10.22
                      „Tilsta“ gavo 10,5 mln. Eur užsakymą iš Kelių direkcijos rekonstruoti viaduką Vievyje
                      Infrastruktūros grupei „Fegda“ priklausanti tiltų ir viadukų statybos UAB „Tilsta“ gavo beveik 10,5 mln. Eur vertės Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) užsakymą rekonstruoti vadinamąjį Paparčių viaduką bei aplinkinius kelius.
                      Rekonstruojama skirtingų lygių sankryža yra Elektrėnų savivaldybėje, magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda 39,110 km. Anot LAKD, viaduko būklė – prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, kuriuo šiuo metu ribojama sunkiasvorio transporto priemonių masė.
                      (....)

                      Dar vienas viadukas, Vilnius–Panevėžys pradžioje, ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės vis dar laukia rekonstrukcijos. Rugsėjo pabaigoje teismas konstatavo, kad statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė LAKD parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą. Konkursą teismui apskundusi „Tilsta“ tuomet teigė, jog dėl brėžinių neatitikimų techniniame darbo projekte tiekėjai negali įvertinti darbų kainos ir apimties.

                      www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz7A1goCznH
                      UAB Tilsta dalyvavo ir Panevėžio aplinkkelio viaduko (A9 - A17) istorijoje
                      Lrytas.lt 2020.08.28
                      Pusiau skustą, pusiau luptą viaduko rekonstrukciją rangovas daryti atsisakė, o valdininkai tempia laiką
                      Pasiūlė gerokai mažesnę kainą
                      Vykdant Panevėžio aplinkkelio rekonstrukciją Nausodės viaduką buvo numatyta tik šiek tiek paremontuoti: nudažyti turėklus, pakeisti asfalto dangą. Tačiau įdėmiau viaduką apžiūrėję specialistai pastebėjo, kad jo laikančiosios konstrukcijos yra pažeistos ir turi didelių defektų. Kadangi šių defektų kosmetiniu remontu pašalinti nebuvo įmanoma, buvo nuspręsta atlikti viaduko rekonstrukciją: iš esmės jį perstatyti ir išplatinti. Pernai rudenį buvo paskelbtas viešas viaduko rekonstrukcijos darbų pirkimo konkursas, kurį pasiūliusi milijonu eurų mažesnę kainą laimėjo UAB „Tilsta“.

                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...laika-16115687

                      Comment


                        Kelios nuotraukos iš autostrados Vilnius - Kaunas
                        Foto 2021.10

                        Reikia pratintis prie žalių kelio ženklų


                        Antakalnio mazgas (70 km)


                        Tiltas per Kruną (Kauno marių įlanką)




                        Comment


                          Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
                          Dear Sir,

                          Comment


                            Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                            Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
                            Tai galima lapkričio 1 skelbti pabaigą kartu su 110 įvedimu ir turėti dar laiko iki balandžio

                            Comment


                              Jei ten būtų normaliai sustatyti tie laikini greičio ribojimo ženklai, problemos nebūtų. Bet dabar ten pilna vietų, kur visiškai neaišku, kokiu greičiu važiuoti ir kur pasibaigia laikinas ribojimas. Tokią betvarkę su laikinu ženklinimu retai tenka matyti. Ir tai beveik per visą 90km atkarpą.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                Jei ten būtų normaliai sustatyti tie laikini greičio ribojimo ženklai, problemos nebūtų. Bet dabar ten pilna vietų, kur visiškai neaišku, kokiu greičiu važiuoti ir kur pasibaigia laikinas ribojimas. Tokią betvarkę su laikinu ženklinimu retai tenka matyti. Ir tai beveik per visą 90km atkarpą.
                                Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas

                                Comment


                                  Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                  Buvo minėta kad užbaigs iki metų pabaigos, bet ar yra tiksli data? Ten kartais gaunasi avarinės situacijos kai vieni laikosi 50-90 km/h ribojimų, o kiti jau užskaito 130 km/h.
                                  Prieš savaitę važiavau, taip ir likau nesupratęs kelio ženklinimo. Ženklai padrikai išmėtyti, yra ruožų kur nėra jokio žymėjimo, o kažkuriam šalutiniam kely matosi žalias ženklas "Autostrados pabaiga", nors pačiame A1 nebuvo. Tikiuosi nematuoja vidutinio greičio :-/
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą

                                    Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas
                                    Šitą dilemą ir aš sprendžiau Manau pamiršo kažkas ženklą. Teoriškai gaunasi, kad nuo tilto iki viaduko į Grabuciškes reikėtų važiuoti 80 km/h

                                    Comment


                                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą

                                      Šitą dilemą ir aš sprendžiau Manau pamiršo kažkas ženklą. Teoriškai gaunasi, kad nuo tilto iki viaduko į Grabuciškes reikėtų važiuoti 80 km/h
                                      Turbūt šimtai sprendė tą pačią dilemą. Aš tai išsprendžiau pasitikėdamas Waze navigacija, tikiuosi ten teisingai pažymėtas taškas kur ženklas turėtų teoriškai stovėt.

                                      Comment


                                        Važiuoji 90 km/h ir daugmaž ramu

                                        Comment


                                          Parašė Fish-Bone Rodyti pranešimą

                                          Prie to paties bardako - gal kas gali pakomentuoti, kur baigiasi 80km/h apribojimas ties sudegusiu Bajorkiemiu važiuojant Vilniaus kryptimi? Važiuojant link Kauno viskas aišku - už tilto yra ženklas
                                          Už buvusio posūkio į Bajorkiemį, nes prie jo vis dar yra pastatytas ženklas 507 „Eismo kryptys sankryžoje“ (rodo, kad dvi juostos tiesiai, ir viena į dešinę), o kaip žinoma, greičio apribojamai galioja iki sankryžos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X