Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Spėju bus paskutinis projektas A1 ties Kaunu iš dabartinių planuojamų.

    202X - Petrašiūnų sankryža
    2028 - ruožas Jonavos g. - Savanorių pr.
    203X - Tiltas per Kruną (dabar aptariamas).

    Svajoju, kad po to apjungtų Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda automagistralės ruožus į vieną atkarpą Tiesa, kai kur liktų ribojimai 110 km/h ar net 90 km/h jei įtraukiant ir šoninius kelius (pvz. Kaune, tiltas per Nerį turės keturias tranzitines juostas viduje ir po dvi šonuose vietiniam eismui).
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.12.11, 00:15.

    Comment


      Per tiltus per Kruną po rekonstrukcijos tikriausiai bus 90 km/h.Arba gali būti ir 100 km/h vasarą, o žiemą sumažins iki 90. Jau dabar stovi laikinas ženklas 90 Kauno link. Nebus ten jokių kamščių, nes ties Mega nepalyginamai didesni srautai, nei per tiltus per Kruną.

      Comment


        kokia Kruna?

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          kokia Kruna?
          google my friend
          As much power as necessary, as much freedom as possible

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Per tiltus per Kruną po rekonstrukcijos tikriausiai bus 90 km/h.Arba gali būti ir 100 km/h vasarą, o žiemą sumažins iki 90. Jau dabar stovi laikinas ženklas 90 Kauno link. Nebus ten jokių kamščių, nes ties Mega nepalyginamai didesni srautai, nei per tiltus per Kruną.
            Kaip suprantu, dabar bus taip: 130, 110, 90/100, o pačio tilto rekonstrukcija turėtų leisti padidinti greitį iki 130 km/h (nebent danga nebūtų išplatinta).
            Paskutinis taisė PoDV; 2020.12.11, 13:50.

            Comment


              Apie kokią tiltų per Kruną rekonstrukciją eina kalba? Tą, kuri bus po kažkur dešimtmečio? Ar kitais metais kažką žada? Naują asfaltą pakloti ir deformacines siūles sutvarkyti? Tai greičio iki 130 padidinti neleis. Nes per siauri tiltai. Kadangi jie monolitiniai gelžbetoniniai, tai kažin ar įmanoma paplatinti važiuojamąją dalį. Po dešimtmečio matyt juos griaus ir statys naujus, aukštesnius, kad neliktų ir to nusileidimo bei pakilimo, važiuojant per tiltus.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Apie kokią tiltų per Kruną rekonstrukciją eina kalba? Tą, kuri bus po kažkur dešimtmečio? Ar kitais metais kažką žada? Naują asfaltą pakloti ir deformacines siūles sutvarkyti? Tai greičio iki 130 padidinti neleis. Nes per siauri tiltai. Kadangi jie monolitiniai gelžbetoniniai, tai kažin ar įmanoma paplatinti važiuojamąją dalį. Po dešimtmečio matyt juos griaus ir statys naujus, aukštesnius, kad neliktų ir to nusileidimo bei pakilimo, važiuojant per tiltus.
                paziurekite, gana sviezias dokumentas - naujo tilto (nors vadinas rekonstrukcija) projektiniai pasiulymai

                https://www.krs.lt/media/20178/0-p19-040-pp-n.pdf

                Comment


                  Kol kas nemačiau nei Petrašiūnų sankryžos brėžinių su ženklinimu, nei A1 platinimo ruožo tarp tilto per Nerį ir Biruliškių sankryžos, tai spėju, gal Krunos tilto platinimas ir greičiau įvyks nei visi mano išvardinti projektai. Juolab, kad tokio greičio mažinimo niekur ir nebus į rytus nuo A1/A6 sankryžos.

                  Tik įdomu kaip vyks darbai, nes panašu į visišką tilto perstatymą.

                  Comment


                    Vieną nugriaus, pastatys jo vietoje naują. Tada kitą nugriaus ir jo vietoje naują pastatys. Eismas ilgą laiką vyks tik vienu tiltu.

                    Comment


                      Lrt.lt 2021.01.01
                      Kelias Vilnius–Kaunas taps automagistrale
                      Lietuvos automobilių kelių direkcija teigia, kad 2021-aisiais bus vykdomi intensyvūs rekonstravimo darbai kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 10-o iki 95-o kilometro. Tam tikruose ruožuose darbai jau baigti, tačiau visas projektas bus baigtas įgyvendinti 2021 metais. Šio projekto tikslas – užtikrinti saugias ir patogias eismo sąlygas, atitinkančias transporto srautus, kelio reikšmę ir tarptautinius standartus. Planuojama, kad 2021-ųjų vasarą kelias Vilnius–Kaunas taps automagistrale.

                      Taip pat, įgyvendinant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda projektą, ruože nuo Vilniaus iki Kauno keičiami metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų įrengiamos tinklo tvoros, saugančios nuo laukinių gyvūnų. Taip pat rekonstruojamos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, įrengiami skirtingo lygio pėsčiųjų takai ir perėjos, montuojamos greičio valdymo ir įspėjimo sistemos, įrengiamas apšvietimas, atliekami kiti darbai.
                      (...)
                      Ketinama tvarkyti Paparčių viaduką (A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda) Vievyje virš A1 kelio, rekonstruoti skirtingų lygių sankryžą ir jungiamuosius kelius, įrengti papildomą infrastruktūrą pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmą mažinančias užtvaras.
                      Šiuo metu šioje vietoje yra 3 nesaugios keturšalės sankryžos, eismo organizavimas painus, nėra pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūros. Viadukas yra blogos būklės. Šiuos darbus planuojama pradėti 2021 metais.

                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ekonstrukcijos

                      Comment


                        Bet vis tiek liks kelios vietos, kur automagistralės nebus. Tai Grigiškės. Vievis, Krunos tiltai, visas ruožas ties Kaunu.

                        Comment


                          Pasirodo, ne man vienam neaišku, kam tas tunelis vidury laukų.

                          Skuodis pristatys požeminio pravažiavimo magistralėje Vilnius–Kaunas ties Strošiūnais teisėsaugai perduotas auditorių išvadas

                          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=87686663

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Pasirodo, ne man vienam neaišku, kam tas tunelis vidury laukų.

                            Skuodis pristatys požeminio pravažiavimo magistralėje Vilnius–Kaunas ties Strošiūnais teisėsaugai perduotas auditorių išvadas
                            Vienintelis racionalus variantas, tai žemės ūkio technikos judėjimas, bet čia brangus malonumas, keliems traktoriams per metus tunelį pastatyti.

                            Comment


                              Parašė Kitas Rodyti pranešimą

                              Vienintelis racionalus variantas, tai žemės ūkio technikos judėjimas, bet čia brangus malonumas, keliems traktoriams per metus tunelį pastatyti.
                              Aš galvojau, kad čia jį dėl kartodromo pastatė.
                              AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                              Comment


                                Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                Aš galvojau, kad čia jį dėl kartodromo pastatė.
                                Neseniai važiavau pro šią vietą ir panaši mintis kilo, kad kartodromui pravažiavimas padarytas.

                                Comment


                                  Įtariu, mažiau priekabių būtų, jei tiesiog jungiamųjų kelių tinklą būtų nutiesę daugmaž nuo Žiežmarių iki Elektrėnų/Abromiškių. Būtų išlaikytas pageidautinas atstumas nuo sankryžos, priemiestinis transportas, kuris naudojasi stotelėmis automagistralėje būtų nukreiptas nuo kelio.

                                  Tiesa, jungiamųjų kelių tinklas būtų pravertęs atskirose atkarpoes visame kelyje, bet buvo pasirinktas kosmetinis variantas "minimum", kad užtektų pakelti iki 130.

                                  Comment


                                    O privažiuojamieji keliai 10-15 km ruože abipus tikrai pigiau nei vienas naujas viadukas? Vien žemės kiek išpirkti reikia. Minėtame ruože nėra priemiestinio VT (Elektrėnai - Žiežmariai). Elektrėnai - Abromiškės ruože priemiestiniai autobusai ir taip važiuoja Sabališkių gatve.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      O privažiuojamieji keliai 10-15 km ruože abipus tikrai pigiau nei vienas naujas viadukas? Vien žemės kiek išpirkti reikia. Minėtame ruože nėra priemiestinio VT (Elektrėnai - Žiežmariai). Elektrėnai - Abromiškės ruože priemiestiniai autobusai ir taip važiuoja Sabališkių gatve.
                                      Dėl atstumų tarp sankryžų. Kelias su mažiau nuovažų saugesnis. Tiesa, žiūrint kaštus ir naudą, tokį kelią taip sutvarkyti yra keblu, nebent kur didesnė pakelės infrastruktūros koncentracija, bet vidury laukų jungiamuosius kelius nutiesti beveik neįmanoma misija šiuo požiūriu.

                                      Comment


                                        Pas mus kriterijus yra pigumas. O vietinis įvažiavimas, per kurį automobilis važiuoja 2 kartus per parą saugumo požiūriu nesudaro jokių problemų.

                                        Comment


                                          Kelias Vilnius-Kaunas automagistrale taps iki metų pabaigos

                                          Automagistralės kategorija keliui nuo Vilniaus iki Kauno bus suteikta iki šių metų pabaigos. Kelio rekonstrukcijos darbai jau baigti, tačiau dar reikia įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas.

                                          https://www.vz.lt/transportas-logist...-metu-pabaigos

                                          Nesitikėjau, kad šitam projektui iki galo davesti reikės dviejų vasarų Tempai "įspūdingi". Praktiškai naujos automagistralės (nuo nulio) statybos terminai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X