Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nebus ties Kaunu jokių 130. Eismas per daug intensyvus, net ir pabaigus dabartinę rekonstrukciją. Bus galbūt 110, o vietomis ir mažiau.

    Comment


      Kodėl žmonės vis įsivaizduoja, kad miesto aplinkelio atkarpose bus autostradiniai greičiai? Ten max 90 turėtu būti.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Nebus ties Kaunu jokių 130. Eismas per daug intensyvus, net ir pabaigus dabartinę rekonstrukciją. Bus galbūt 110, o vietomis ir mažiau.
        Petrašiūnų ruože jau iki remontų leido 120 km/h, tai tas 10 km/h skirtumas atrodo menkas (120 km/h prieš 130 km/h), bet Eigulių ir Šilainių ruože taip, po visų esamų ir planuojamų rekonstrukcijų, max 110 km/h greitis ir didesnio tikrai nebus.

        Tiesa, dėl blogų sąlygų (didelio eismo, prastų orų) elektroniniais kelio ženklais greitis gali būti ribojamas.
        Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.24, 11:43.

        Comment


          Ties Šilainiais jau dabar 110 km/h ženklas yra važiuojant link Vilniaus. Tiesa jis galioja neilgai ten, bet yra.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Kodėl žmonės vis įsivaizduoja, kad miesto aplinkelio atkarpose bus autostradiniai greičiai? Ten max 90 turėtu būti.
            Ten dabar greitkelis, kuris tęsiasi iki Muravos sankryžos. O ne apinkkelis.

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Petrašiūnų ruože jau iki remontų leido 120 km/h, tai tas 10 km/h skirtumas atrodo menkas (120 km/h prieš 130 km/h), bet Eigulių ir Šilainių ruože taip, po visų esamų ir planuojamų rekonstrukcijų, max 110 km/h greitis ir didesnio tikrai nebus.

              Tiesa, dėl blogų sąlygų (didelio eismo, prastų orų) elektroniniais kelio ženklais greitis gali būti ribojamas.
              Bet kokiu atveju nuo Petrašiūnų viaduko priegų iki IX forto greitis negalės būti 130 visame ruože. Vadinasi, ten bus ribojimai, nes srautai iš tiesų dideli ir viadukai, išvažiavimai/įvažiavimai į teritorijas vienas paskui kitą eina. Todėl optimaliausias maksimalus variantas - greitis 120/110 (vasara/žiema), o kai kur ir mažiau.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Bet kokiu atveju nuo Petrašiūnų viaduko priegų iki IX forto greitis negalės būti 130 visame ruože. Vadinasi, ten bus ribojimai, nes srautai iš tiesų dideli ir viadukai, išvažiavimai/įvažiavimai į teritorijas vienas paskui kitą eina. Todėl optimaliausias maksimalus variantas - greitis 120/110 (vasara/žiema), o kai kur ir mažiau.
                Taip, reiktų nepamiršti stotelės ties Petrašiūnų viaduku, kurioje paliktas praėjimas pėstiesiems, jei šiuo metu ten sumažintas greitis buvo iki 100 km/h, tai su autostrados ženklais gali būti paliktas 110 km/h (spėju). Taip kad Petrašiūnų ruože gali likti ribojimas ties Petrašiūnų viaduko stotele (ir norisi tikėtis, kad per kokius 3-5 m. sutvarkys, pastatys planuojamą viaduką).

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Kodėl žmonės vis įsivaizduoja, kad miesto aplinkelio atkarpose bus autostradiniai greičiai? Ten max 90 turėtu būti.
                  Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140, S8 per Varšuvą daugiausia 90, bet lyg yra greitesnių ruožų, o Vokietijoj A113 vos tiktai pradeda kvepėt Berlyno priemiesčiais, 80. A4 kur Dresdeną aplenkia -- 100. Kur Austrijos A1 eina pro miestus -- 100, ir dar speciali ekologinė zona, kuroje už greičio viršijimą griežtesnės bausmės.

                  Comment


                    Daug kur autostrados kerta didmiesčių vidines dalis ir ten autostradų tinklas nesutrūkinėja. Tas pats galėtų būti judama ir ties Kaunu (Islandijos pl. ir Vakarinis aplinkkelis link kelio nr. 130). Norėčiau, kad Vilniuje Tūkstantmečio g., Oslo g., Gariūnų g. ir Vakarinis aplinkkelis taptų autostradomis su greičiais tarp 80 ir 100 km/h, taip susijungtų A1 ir A2 autostradų ruožai. Būtų sutvarkytos greitėjimo ir lėtėjimo juostos kaip šiuo metu yra tvarkomame ruože tarp Kauno ir Vilniaus. Galbūt kažkada ateityje, jei atsiras normali autostrada į Minską, galėtų susijungti ir A3.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140.
                      not anymore Buvo gerai, bet prieš savaitę važiavau - jau tik 120. Šveicarijoj aplink miestus visur daugiausia 80 autobanuose, retai kur 100. Nėra didelių greičių, tik retai gyvenamose vietovėse. Vokietijoje apskritai pastebėjau, kad net Via Baltica lygio keliai, jei kerta gyvenvietę, gyvenvietėje greitis mažinamas iki 30 ir pilna radarų. Pvz. toks kelias yra B27 nuo Rotveilio į Tūbingeną.

                      Comment


                        Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

                        Panašu, kad nerūpi... Bet iš eismo saugumo taško negali būti ties Palemonu 130, tada gabalas 80, tada vėl 130. Nes nieks nelėtins, o kai nelėtins, bus daug avarijų. Lygiai kaip nieks nelėtina A1 neautostradiniame 110 km/h gabale kažkur tarp Kryžkalnio ir Gargždų, ten apsisukimas įpieštas... Bet ten eismas neintensyvus, tai nieko neįvyksta, bet jei padėtų trikojį, tai blizo lempa perdegtų greit Tokie apsisukimai turėtų būti draudžiami kokiuose kelių standartuose.

                        Vokietijoje paprastam užmiesčio kelyje greitis yra 100 km/h. Ir staiga miestelio ženklas - 50 km/h. Jokių tarpinių ženklų prieš miestelius 70 ar 80 nėra ir kažkaip vyksta eismas. O ten kur vyksta ne taip kaip reikia - stovi radarai

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Daug kur autostrados kerta didmiesčių vidines dalis ir ten autostradų tinklas nesutrūkinėja. Tas pats galėtų būti judama ir ties Kaunu (Islandijos pl. ir Vakarinis aplinkkelis link kelio nr. 130). Norėčiau, kad Vilniuje Tūkstantmečio g., Oslo g., Gariūnų g. ir Vakarinis aplinkkelis taptų autostradomis su greičiais tarp 80 ir 100 km/h, taip susijungtų A1 ir A2 autostradų ruožai. Būtų sutvarkytos greitėjimo ir lėtėjimo juostos kaip šiuo metu yra tvarkomame ruože tarp Kauno ir Vilniaus. Galbūt kažkada ateityje, jei atsiras normali autostrada į Minską, galėtų susijungti ir A3.
                          Nereikia painioti aplinkkelių tinklo ir autostradų. Vilnius neturi normalių aplinkkelių ir dar ilgai neturės. Autostradų mieste neturi būti ir greitis dėl intensyvaus eismo turi būti ribojamas.

                          Dar vienas pastebėjimas. Vakar Grigiškėse mačiau kaip ardomas vidurinis atitvaras tarp A1 priešingos krypties juostų. Nuo tilto per Vokę Vilniaus link. Dar tik prieš kelis metus įrengė ir vėl kažkas negerai? Kokio organo prireikė kažką vėl perdarinėti? Va taip ir švaistomi bei įsisavinami pinigai.
                          Paskutinis taisė Al1; 2020.08.25, 07:04.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                            Ten dabar greitkelis, kuris tęsiasi iki Muravos sankryžos. O ne apinkkelis.
                            Ten nuo palemono išsukimo iki IX forto kelias eina aplink miestą ir yra aplinkelis kuriuo naudojamasi kaip greitkeliu.

                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140, S8 per Varšuvą daugiausia 90, bet lyg yra greitesnių ruožų, o Vokietijoj A113 vos tiktai pradeda kvepėt Berlyno priemiesčiais, 80. A4 kur Dresdeną aplenkia -- 100. Kur Austrijos A1 eina pro miestus -- 100, ir dar speciali ekologinė zona, kuroje už greičio viršijimą griežtesnės bausmės.
                            Žiūrint į pateiktus pavyzdžius civilizuotose šalyse visur ribojami greičiai prie miestų.

                            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                            Daug kur autostrados kerta didmiesčių vidines dalis ir ten autostradų tinklas nesutrūkinėja.
                            Galima pavyzdžių kur autostrados eina miestuose?

                            Parašė sauls Rodyti pranešimą


                            Vokietijoje paprastam užmiesčio kelyje greitis yra 100 km/h. Ir staiga miestelio ženklas - 50 km/h. Jokių tarpinių ženklų prieš miestelius 70 ar 80 nėra ir kažkaip vyksta eismas. O ten kur vyksta ne taip kaip reikia - stovi radarai
                            Lietuvoje irgi 90 -> 50 paprastame kelyje, bet autostradoje/greitkelyje yra atskiras reikalavimas ženklinti palaipsniui.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              Ten nuo palemono išsukimo iki IX forto kelias eina aplink miestą ir yra aplinkelis kuriuo naudojamasi kaip greitkeliu.
                              Minimas tiltas yra dar iki aplinkkelio.

                              Comment


                                Parašė alga Rodyti pranešimą

                                Pasižvalgius pas kaimynus, Lenkijoj A8 aplink Wrocławą yra 140, S8 per Varšuvą daugiausia 90, bet lyg yra greitesnių ruožų, o Vokietijoj A113 vos tiktai pradeda kvepėt Berlyno priemiesčiais, 80. A4 kur Dresdeną aplenkia -- 100. Kur Austrijos A1 eina pro miestus -- 100, ir dar speciali ekologinė zona, kuroje už greičio viršijimą griežtesnės bausmės.
                                Ar tai problema? Nieko tos 10 min. kelionės nekeičia. Plius dėl intensyvaus eismo ir dabar A1 retai kada išeina ilgesnę atkarpą važiuoti 120 km/h, apie atkarpą ties Kaunu net nekalbu.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Galima pavyzdžių kur autostrados eina miestuose?
                                  Vokietija:
                                  Saarbrücken. Autobanas 620.
                                  Frankfurtas prie Maino. A 648, A 66
                                  Rūro aglomeracija (Diuselforfas, Kiolnas, etc.): A 52, A 46.
                                  Berlynas A 100, A111, A 113

                                  Ir t.t.

                                  Prancūzija:
                                  Paryžiaus aglomeracija neturi normalaus aplinkkelio tik Centrą juosiantis Periferique.
                                  Lyon: A6, A7

                                  ---
                                  Kas liečia Lietuvos situaciją, autostradomis galėtų tapti miestų aplinkkeliai. Kauno šiaurinis galėtų laisvai turėti autostrados ženklą ir 110 km/h, o Vilniaus vakarinis aplinkkelis, sutvarkius greitėjimo ir lėtėjimo juostas, dobilo sankryžų juostų susikirtimus, taip pat galėtų turėti 100 km/h ar net 110 km/h. Tiesa, liktų žemo greičio zonos tokios kaip Oslo-Vakarinio aplinkkelio viadukas, Gariūnų sankryža.
                                  Gariūnų g. ir Oslo g. eismas galėtų vykti lėčiau, užtektų ir 80 km/h. Čia taip pat reikalingas juostų sutvarkymas kaip dabar daroma Kaunas-Vilnius kelyje. Žinoma, būtina įrengti Gariūnų turgaus viaduką.

                                  Neturi būti autostrados skersai išilgai būti 130 km/h, gali būti esant poreikiui ir greičiai iki 80 km/h. Bet taip, bent 80% atkarpų autostradų tinkle turėtų būti 130 km/h ruožai.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.25, 11:46.

                                  Comment


                                    Vat tik nereikia aglomeracijų kišti už pavyzdžius. Lietuvoje tokių nėra. Be to Paryžiuje mieste nėra jokios autostrados. Be to ir greitis ten ribotas, tikrai niekur nėra 120 ar 130 miesto prieigose. Net ir toliau už miesto ne visur didesnis greitis, be to pilna ruožų su sumažintu greičiu.

                                    Comment


                                      Parašė sauls Rodyti pranešimą

                                      Vokietijoje apskritai pastebėjau, kad net Via Baltica lygio keliai, jei kerta gyvenvietę, gyvenvietėje greitis mažinamas iki 30 ir pilna radarų.
                                      Lėčiau nei šiaip miesto greitis?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vat tik nereikia aglomeracijų kišti už pavyzdžius. Lietuvoje tokių nėra. Be to Paryžiuje mieste nėra jokios autostrados. Be to ir greitis ten ribotas, tikrai niekur nėra 120 ar 130 miesto prieigose. Net ir toliau už miesto ne visur didesnis greitis, be to pilna ruožų su sumažintu greičiu.
                                        Gatvė turi asfaltuotą kelkraštį, greitėjimo, lėtėjimo juostas ir neturi šviesoforų, galėtų būti autostrada su sumažintu greičiu. 120 ir 130 nereikia ir nebus. Tokie greičiai tik miškuose/laukuose tarp miestų. Vilniaus miesto aplinkkeliai daugiau mažiau atitinka šiuos standartus, užtektų tik keletos kosmetinių pakeitimų.

                                        Tiesa, A19 reikalavimų neatitinka, nes vietomis greitis yra sumažintas iki 60 km/h. Ties Gariūnais labiau primena miesto gatvę su šaligatviais ir 60 km/h, nei greitkelį su bent jau 70-80 km/h greičiu.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.25, 15:36.

                                        Comment


                                          Kam ta painiava? Autostrada yra autostrada, o gatvė, tegul ir 4 juostų, be šviesoforų, bet mieste nėra autostrada. Ir greitis ten nustatomas ženklais, o ne autostrados ženklu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X