Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A1] Vilnius - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Važiuojančių 150-160 yra absoliuti mažuma.
    Taip, jų yra vienetai. Bet, kiek suprantu, mes turime orientuotis į juos, kaip sparčiausią visuomenės dalį. Mes, durnių kasta, turime toleruoti elito įstatymų pažeidimus.
    Avarijų automagistralėse ir greitkeliuose santykinai ir turi būti mažiau. Dėl to mes ir kovojame.

    Mano kaimyną užmušė gudrutis (pažangus, veržlus žmogus) lenkęs kamštį avarine juosta. Tiesiog nukirto kojas į bagažinę. Net žmona gydytoja nesugebėjo išgelbėti.

    Štai ką tik iki namų 10 km važiavau 40 min. - 99% dėl gudručių, ir avarine juosta varo vienetai. Bet mes turime juos gerbti.

    Comment


      Nepaisant, kad niekas ir nesiūlo pažeidėjų toleruoti, bet man įdomu, ką jūs siūlot? Eiliniui eismo dalyviui imtis kažkaip auklėti?

      Comment


        Tai nėra blokavimas. Tyčia galo neužkišu už iš paskos antra juosta atlekiančio automobilio. Visada blokuoju tuos debilus, kurie mirksi šviesomis, kai pirma juosta važiuoja kolona, o pats važiuoju antra juosta leistinu greičiu arba šiek tiek virš jo, kai norisi kuo greičiau aplenkti koloną. Arba kartais dar prieš mane važiuoja koks "lėtas" automobilis. O debilas gaidys jau ardosi, mirksi, kerta šoninę ištisinę juosta iš kairės, kabo ant galo, kartais signalizuoja. Atseit, jūs, ten, priekyje, lįskit tarp fūrų... Tai tokiais atvejais tyčia imu važiuoti leistinu greičiu ir kuo ilgiau nepraleidžiu gaidžio. Ir niekas neįrodys, kad tai KET pažeidimas. KET pažeidžia pirmiausia gaidys debilas, nes būtent jis sudaro avarinę situaciją. Ir būtent tokių mikrsinčių visada būna tarp Vilniaus ir Kauno bei labai mažai iki Klaipėdos. Nes ten gali lėkti, o dėl mažesnio srauto niekas jiems "netrukdo".
        Nesekit pasakų. Nemažai mieste važinėja 70 greičiu, paprastuose keliuose su 90 km/h norma yra 100-110 km/h, o kas važiuoja 90 km/h yra masiškai lenkiamas. A1 kelyje greitis viršijamas ne 10, o 20 ar 30 km/h kaip minimum. Ir tokių ne vienetai, o ženkli dalis. Viena, jį viršyti tarp Kauno ir Klaipėdos ir visai kas kitą tarp Vilniaus ir Kauno, kur intensyvus eismas.
        Ką jūs iš viso bandote įrodyti? Kad intensyvumus eismas ir didesnis greitis niekaip nesusiję su avaringumo padidėjimu? Ir dar kelyje, kuris techniškai neatitinka reikalavimų dideliems greičiams? Tik nereikia aiškinti, kad tie kosmetiniai pataisymai iš esmės pakeis techninės A1 cahrakteristikas tarp Vilniaus ir Kauno, kad jau bus galima saugiai važiuoti 130 km/h?
        Paskutinis taisė Al1; 2017.08.01, 18:04.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nesekit pasakų. Nemažai mieste važinėja 70 greičiu, paprastuose keliuose su 90 km/h norma yra 100-110 km/h, o kas važiuoja 90 km/h yra masiškai lenkiamas. A1 kelyje greitis viršijamas ne 10, o 20 ar 30 km/h kaip minimum. Viena, jį viršyti tarp Kauno ir Klaipėdos ir visai kas kitą tarp Vilniaus ir Kauno, kur intensyvus eismas.
          Ką jūs iš viso bandote įrodyti? Kad intensyvumus eismas ir didesnis greitis niekaip nesusiję su avaringumo padidėjimu? Ir dar kelyje, kuris techniškai neatitinka reikalavimų dideliems greičiams? Tik nereikia aiškinti, kad tie kosmetiniai pataisymai iš esmės pakeis techninės A1 cahrakteristikas tarp Vilniaus ir Kauno, kad jau bus galima saugiai važiuoti 130 km/h?
          Tai kad pats, panašu nežinojai, kad leistinas 120, o ne 110, tai kažin kokių ten fintų kelį buvai pridaręs nu bet nieko, dabar jau žinai, kitą kartą gal jau 120 važiuosi ir pamatysi jog visai saugu.
          O Tarp Kauno - Klaipėdos tai taip - vISI ten 160 laiko kaip nieko, priimu pono pasakymą kaip tiesą, nes niekad nesu važiavęs.

          Comment


            Parašė k0fis Rodyti pranešimą
            Nepaisant, kad niekas ir nesiūlo pažeidėjų toleruoti, bet man įdomu, ką jūs siūlot? Eiliniui eismo dalyviui imtis kažkaip auklėti?
            Netoleruoti visuomeniniu lygmeniu. Tuo tarpu bet kurioje diskusijoje (net ir čia) dauguma laiko besilaikančius taisyklių totaliais looser'iais.

            Comment


              Kokie greičiai aš žinau. Kur rašiau, kad visi 160 važiuoja? Realiai tarp Kauno ir Klaipėdos intensyvumas normaliai (ne visokių Jūrų švenčių ar kai kurių vasaros savaitgalių metu) skiriasi kaip diena ir naktis. Ir netgi 160 pravažiuoti kelis kilometrus yra saugu, nors ir pažeidžiant taisykles, nes tiesiog automobilių mažai. Dalis už vairo arba teises pirko, arba su vienu vingiu. Gi KET leidžia, todėl spaudžiu maksimaliai +20, +30 km/h. Ir visiškai nesvarbu, kad eismo intensyvumas skiriasi.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Netoleruoti visuomeniniu lygmeniu. Tuo tarpu bet kurioje diskusijoje (net ir čia) dauguma laiko besilaikančius taisyklių totaliais looser'iais.
                Nežinau kodėl jums taip pasirodė, bėda tik ta, kad visiem tiem gaidžiam ant mūsų netoleravimo yra visiškai p x .Daugėja kamerų, diegiamos naujovės - gal tai su laiku pasikeis

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kokie greičiai aš žinau. Kur rašiau, kad visi 160 važiuoja?
                  A1 kelyje greitis viršijamas ne 10, o 20 ar 30 km/h kaip minimum.
                  ARBA Vilnius-Kaunas visi 140-150 MINIMUM, o Kaunas - Klaipėda 150-160 MINIMUM

                  Comment


                    Kur parašiau, kad visi? Tai greičio viršijimas, bet jį viršija ne visi, tačiau nemaža dalis. BEt jie sudaro problemų kitiems. Yra iš viso erelių, kurie važiuoja ir 170-190 ar 200 km/h. Aišku, čia jau reikia ne paprasto automobilio. Nors su paprastu 170-180 irgi galima išspausti. Bet tai jau riba.

                    Kameros nieko nepakeis. Dauguma jų bus butaforinės ar po kelių metų iš viso neveiks, nes kaip dažnai nutinka, pinigų jų išlaikymui ir remontui nebus...
                    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.01, 18:21.

                    Comment


                      Aš manau kad Lietuvos teismai blogai dirba savo darbą. Prisėdę ten visokių "geruliukų" kurie žiauriems taisyklių pažeidėjams nuolaidžiauja. Policija nusiunčia teisman, ten atsiperka baudelėmis netgi už pažeidimus su baisiomis pasekmėmis.
                      Lietuvoje būtų galima žiūrėti tolerantiškiau į KET pežeidimus tik tada, kai būtume pasiekę pažangių ir drausmingų šalių lygį. Dabar gi matome tiesiog banditus keliuose ir kiekvienas rizikuojame gyvybėmis net jei važiuojame pagal taisykles.

                      Comment


                        140 kmh legaliai Lietuvoje nėra realu.
                        Pasižiūrėkite kokios kokybės keliai Lenkijoje su tokiu greičiu. Ar Vokietijoje.
                        A1 reikėtų perstatyti iš esmės.
                        Toliau - kultūra. Sustojėliai pavalgyti kelkraštyje, dviračiai, posūkių nerodymas. Policija gaudo greičio viršytojus STABDYDAMA tiesiog ant kelio. Dažnai RANKA.

                        130 kmh Kaunas-Klaipėda galima aplenkti nemažai mašinų. Kas kurą taupo, kieno mašina silpnesniu varikliu.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          140 kmh legaliai Lietuvoje nėra realu.
                          Pasižiūrėkite kokios kokybės keliai Lenkijoje su tokiu greičiu. Ar Vokietijoje.
                          A1 reikėtų perstatyti iš esmės.
                          Toliau - kultūra. Sustojėliai pavalgyti kelkraštyje, dviračiai, posūkių nerodymas. Policija gaudo greičio viršytojus STABDYDAMA tiesiog ant kelio. Dažnai RANKA.

                          130 kmh Kaunas-Klaipėda galima aplenkti nemažai mašinų. Kas kurą taupo, kieno mašina silpnesniu varikliu.
                          Vaziavau Lenkijoje keliu, kuriuo leidziama 140 (aisku daug kas vare ir 170) Katowice - Krakow. Tai kelio danga yra tokia kad bet koks musu greitkelis yra tik parodija i kelia.

                          Comment


                            140 nuo 130 nedaug skiriasi. Visgi iš tikrųjų toka A1, kokia yra tarp Vilniaus ir Kauno su kažkokiais minimaliais patvarkymais na niekaip netempia iki kelio, kuriuo saugu važiuoti 130 km/h. Kas dėl kelio dangos Lenkijoje naujuose keliuose, tai tie keliai nauji, kaip jie juo prižiūrės ir kaip ta danga atrodys po kelių metu, bus matyti po kelių metų...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              140 nuo 130 nedaug skiriasi. Visgi iš tikrųjų toka A1, kokia yra tarp Vilniaus ir Kauno su kažkokiais minimaliais patvarkymais na niekaip netempia iki kelio, kuriuo saugu važiuoti 130 km/h. Kas dėl kelio dangos Lenkijoje naujuose keliuose, tai tie keliai nauji, kaip jie juo prižiūrės ir kaip ta danga atrodys po kelių metu, bus matyti po kelių metų...
                              Europoje Italija, Lenkija, Bulgarija, ir žinoma, Vokietija, kur 140 gali pasiekti.
                              Taigi - skiriasi reikalavimai tikrai.

                              Comment


                                Jei gerai prisimenu Austrijoje, kalnuose yra greitkelis net be skiriamosios juostos. Tai ar nebus kaip visada pas mus pertekliniai reikalavimai?
                                Kadangi kitose srityse tai pas mus tikrai pilna griežtesnių reikalavimų nei vakaruose (pvz. higienos reikalavimai, pastatuose dujų įrangos reikalavimai.)

                                Comment


                                  Galėtų grąžinti leidimą keliuose su skiriamąja juosta važiuoti 100 km/h.

                                  Comment


                                    Koks realus Austrijos KET nustatytas greitis greitkelyje, o ne tik greitkelio statusas?
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.04, 17:12.

                                    Comment


                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      140 kmh legaliai Lietuvoje nėra realu.
                                      Pasižiūrėkite kokios kokybės keliai Lenkijoje su tokiu greičiu. Ar Vokietijoje.
                                      A1 reikėtų perstatyti iš esmės.

                                      130 kmh Kaunas-Klaipėda galima aplenkti nemažai mašinų. Kas kurą taupo, kieno mašina silpnesniu varikliu.
                                      Paskutini kartą A1 važiavau prieš pora metų ir tada kelias buvo geras. Ir išvis kelias tiesus kaip styga, jei tai būtų vokietija, 90% būtų neribojamo greičio.

                                      Vokietijoj būna važiuoji 140kmh 120 zonoj ir net padangos cypia vingiuose, lietuvoj būtų turbūt 70 apribojimas.

                                      Kalbėjau su vokiečiais bendradarbiais atostogavusiais pabaltyje, klausiau ką jie mano apie vairavimo kultūrą, atsakymas buvo, kad jokio eismo jie nematė, tušti keliai
                                      Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
                                      Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                        Europoje Italija, Lenkija, Bulgarija, ir žinoma, Vokietija, kur 140 gali pasiekti.
                                        Taigi - skiriasi reikalavimai tikrai.
                                        Italijoje deja tik 130.
                                        Austrijoje, Šveicarijoje, Olandijoje, Belgijoje - 120. Nepamenu kiek FR.

                                        Ir ten nėra apsisukimų, išvažiavimų iš miškų ir laukų/sklypų, Įsibėgėjimo juostos gal 2-3 kart ilgesnės nei Kaunas-Klaipėda.
                                        Mūsų Kaunas-Klaipėda A1 buvo puikus kelias 1987 kai jį visa paleido, bet dabar jis daugelyje EU šalių net iki magistralės lygio netrauktų.
                                        As much power as necessary, as much freedom as possible

                                        Comment


                                          Italijoje nesu daug važinėjęs. Bet čia rašo, kad yra 150 kmh.
                                          Didelės šalys linkusios leisti greičiau prie analogiško lygio Pvz. Lenkija ir Slovakija. Vokietija ir Austrija. Norvegija ir Švedija.

                                          https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Italy

                                          Comment

                                          Working...
                                          X