Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
Collapse
X
-
Žalios rodyklės neliko, šviesoforo ciklai pakeisti, niekas nebesiskundžia visą savaitę. Reiškia galima daryti prielaidą, kad protingai sudėlioti ciklai yra gera alternatyva rodyklei.
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAnksčiau (po 2014.12.11) buvo iš Lukšio buvo dvi juostos
- Į kairę ir tiesiaiį būsmą parduotuvę
- Į dešinę
Tada buvo keturi ciklai
Nuo vakar ar užvakar:
Juostos Lukšio g. liko nepasikeitusios.
Anksčiau iš Lukšio g. buvo galima išvažiuoti tik per 3-ą ciklą
Iš Lukšio g. atsirado sekcija į dešinę (ir išnyko žalia rodyklė). Ji turbūt įsijungia 2-o ciklo metu.
Linkiu ateinančiais metais visiems mažiau stovėti kamščiuose
Kitais metais linkiu saugaus eismo ir teisėtų eismo reguliavimo būdų!
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNieko nesuprantu. Tai kiek juostų yra iš Lukšio g.? Ir kokios dar sekcijos į kairę ir dešinę?
- Į kairę ir tiesiaiį būsmą parduotuvę
- Į dešinę
Tada buvo keturi ciklai
Parašė Romas Rodyti pranešimąDabar atsirado keturi ciklai:
1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
(...)
2. Kalvarijų gatve nuo Kuro aparatūros galima važiuoti tiesiai ir sukti į kairę
Iš Lukšio gatvės - neleidžiama sukti į dešinę , nors nėra jokios pėsčiųjų perėjos
3. Iš Lukšio gatvės galima važiuoti visomis kryptimis
Vienintelis ciklas, kai galima važiuoti iš Lukšio gatvės - net ir į dešinę
Kadangi vėl leidžiama sukti į kairę (o dabar - ir tiesiai), atsiranda raudona šviesa važiuojant Kalvarijų gatve į miestą
4. Važiuojant Kalvarijų gatve nuo miesto atsiranda sekcija į LIDL parduotuvę
Juostos Lukšio g. liko nepasikeitusios.
Anksčiau iš Lukšio g. buvo galima išvažiuoti tik per 3-ą ciklą
Iš Lukšio g. atsirado sekcija į dešinę (ir išnyko žalia rodyklė). Ji turbūt įsijungia 2-o ciklo metu.
Linkiu ateinančiais metais visiems mažiau stovėti kamščiuose
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIšnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.
Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
Keista, kad po šposų ties A. Goštauto g. estakada ir Žvėryno tiltu tokie eksperimentai gali šitaip nustebinti.
Ir primenu, kad šį forumą skaito labai daug įvairiausių žmonių, kurie gali ne tik vogti nuotraukas savo straipsniams, bet ir semtis idėjų.Paskutinis taisė Mettal; 2014.12.31, 11:11.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKas dieną po naujieną
Šiandien važiuojant nuo Lukšio g. pusės atsirado sekcija į dešinę (link Kuro aparatūros sankryžos), o išnyko sekcija į kairę.
Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.
Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
Nebus nieko keisto, jei iki vaikų atostogų pabaigos eismo organizavimas pasikeis dar kelis kartus.
Įdomu, kas finansuoja tas kūrybines kančias.
Beje, atrodo, tas Lidl neskuba atsidaryti...
O Lidl be ateinančios vasaros Lietuvoje neatsidarys nė vienas.
P.S. Iš Kauno niekas nieko nerašė. Tegu kapstosi projektuotojai po savo klaidas. O kadangi iš kai kurių vilniečių kauniečiai sulaukia priekaištų, tai kauniečiai nesiruošia judinti piršto ir aukoti savo asmeninio laiko.Paskutinis taisė dsanto; 2014.12.30, 22:23.
Komentuoti:
-
Kas dieną po naujieną
Šiandien važiuojant nuo Lukšio g. pusės atsirado nauja sekcija į dešinę (link Kuro aparatūros sankryžos).
Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.
Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
Nebus nieko keisto, jei iki vaikų atostogų pabaigos eismo organizavimas pasikeis dar kelis kartus.
Įdomu, kas finansuoja tas kūrybines kančias.
Beje, atrodo, tas Lidl neskuba atsidaryti...
Komentuoti:
-
Mano nuomone, šitas mazgas jau sugadintas ganėtinai smarkiai, ir dabar tik kompleksiškas Kalvarijų-Ozo-Kareivių-Lukšio sankryžų pertvarkymas gali kažką pakeisti. Tam reiktų įrengti vieną ar kelis viadukus, padaryti kompleksišką srautų studiją... Tačiau pinigai tam reikalingi milžiniški.
Šiaip jau žmones, atsakingus už tokios situacijos sukūrimą, reiktų patraukti atsakomybėn. Savivaldybė dar kartą pademonstravo visišką impotenciją nesugebėdama priversti privatininko sutvarkyti šalia esančią infrastruktūrą. Nuo pat Akropolio pastatymo lipama ant to paties grėblio. Ne veltui paskui gimta folkloras apie "abonentus", "otkatus" ir pan. Klausimas, kodėl vis balsuojama už Zuoką...
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
35. Reikia užtikrinti, kad, degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliam signalui, sukančioms į dešinę transporto priemonėms netrukdytų priešpriešinis kairysis posūkis.
Nepamiršk, kad gali sukti ir ilgesnės transporto priemonės, ir jos gali neprasilenkti saugiai viena su kita.
Mano mintis yra ta, kad Kalvarijų uždarymo laikas yra labai brangus, o Lukšio srautas nepalyginamai didesnis ir stabilesnis nei parduotuvės, tad reikia galvot kaip maksimaliai išnaudot Kalvarijų stabdymą.
Komentuoti:
-
Su tema nesusijusios bendro pobūdžio diskusijos apie viešąjį transportą iškeltos:
http://www.miestai.net/forumas/showt...13428&page=222
Komentuoti:
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimądsanto, ar leistina įrengti pėsčiųjų šviesoforą su raudonu bei žaliu žmogeliuku, jei jų trajektoriją kerta automobiliai sukdami į dešinę?
http://www.miestai.net/forumas/showt...258#post848258
Parašė Torkas Rodyti pranešimąBet juk sukama iš dviejų po vieną juostą į dviejų juostų gatvę - gal galima tiesiog nubraižyt trajektorijas ir suleist abu srautus?
35. Reikia užtikrinti, kad, degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliam signalui, sukančioms į dešinę transporto priemonėms netrukdytų priešpriešinis kairysis posūkis.
Nepamiršk, kad gali sukti ir ilgesnės transporto priemonės, ir jos gali neprasilenkti saugiai viena su kita.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO taisykles pakeisti.
Parašė kek Rodyti pranešimąO šiuo metu: arba lentelė arba kamščiai, vienas iš dviejų.
Komentuoti:
-
dsanto, ar leistina įrengti pėsčiųjų šviesoforą su raudonu bei žaliu žmogeliuku, jei jų trajektoriją kerta automobiliai sukdami į dešinę?
Komentuoti:
-
Dar niekur nemačiau, kad nuėmus lentelę kažkas pasikeistų į gerą. Visur tik problemų atsiranda dėl jos nebuvimo. O kai srautai tokie dideli, žaisk kiek nori, už lentelę nieko geriau nepadarysi. Jei būtų dvi sukimo juostos į Kalvarijų gatvę, gal ir pagerėtų situacija čia. O šiuo metu: arba lentelė arba kamščiai, vienas iš dviejų.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąIš Lukšio g. numatytas šviesoforas su rodyklėmis, todėl šios trajektorijos neturi kirsti sukantys iš Lidl į kairę.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNorint taisyti klaidas, nereikia daryti dar didesnių klaidų, juo labiau imtis neteisėtų veiksmų. Vilniaus savivaldybei bus nusiųsti pasiūlymai teisėtais būdais taisyti padėtį
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąO sakykim kodėl tada neleist LIDL sukt į kairę kartu su Lukšiu?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąTodėl, kad iš Lukšio apribojus važiavimą tik į dešinę, atsiranda galimybė sukti į dešinę dar vienoje fazėje: kartu su sukančiais į kairę iš Kalvarijų g.
Komentuoti:
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąKodėl LIDL turi galimybę važiuoti tiesiai, o Lukšys sukti į kairę - ne?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNorint taisyti klaidas, nereikia daryti dar didesnių klaidų, juo labiau imtis neteisėtų veiksmų. Vilniaus savivaldybei bus nusiųsti pasiūlymai teisėtais būdais taisyti padėtį:
Komentuoti:
-
Kiek kainuoja, reikia klausti Lidl, nes matomai jie yra Užsakovas. Man kyla tik vienas klausimas:
- ar iškart nebuvo galima numatyti normalių fazių su tokiu pačiu šviesoforų kiekiu, kad nereikėtų papildomai dėti to neteisėto skardos gabalėlio, kurį anksčiau ar vėliau reikės nuimti?
Komentuoti:
Komentuoti: