/\ Ką reiškia trečia faze - "jei yra norinčių sukti iš Lukšio gatvės"?
Ten norinčių sukti į Kalvarijų-Ozo sankyžą yra visada, išskyrus naktį.
Beje, kiek daugmaž kainuoja (neskaičiuojant kamščiose prarasto laiko, sudegintų degalų ir užteršto oro):
- skardos gabalėlis su rodykle (1 vnt.);
- neseniai padaryta sankryžos rekonstrukcijai ir šviesoforų pakeitimas iš dviejų fazių į keturias fazes;
- dabar siūlomi pakeitimai .
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose
Collapse
X
-
Norint taisyti klaidas, nereikia daryti dar didesnių klaidų, juo labiau imtis neteisėtų veiksmų. Vilniaus savivaldybei bus nusiųsti pasiūlymai teisėtais būdais taisyti padėtį:
Komentuoti:
-
/\ Labai graži nuotrauka.
Tiek nedaug reikia bent iš dalies atitaisyti klaidas, kurios sukėlė chaosą toje sankryžoje.
Komentuoti:
-
Pažeidžiant galiojančias šviesoforų įrengimo taisykles įrengta žalia rodyklė posūkiui iš P. Lukšio į Kalvarijų g.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNepraėjo ir savaitė.
Liko visi keturi šviesoforo ciklai. Į savo vietą sugrįžo ir žalia rodyklė.
Skardos gabalėlis su rodykle kamščius sumažino labiau nei dvidešimt galimybių studijų.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąApie ką aš pastoviai kalbu. Vietoje to, kad normaliai sureguliuotų fazes, nemokšos uždeda lenteles, ir problemos išspręstos. Dėl tokių bajerių ir bus naikinamos lentelės.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNepraėjo ir savaitė.
Liko visi keturi šviesoforo ciklai. Į savo vietą sugrįžo ir žalia rodyklė.
Skardos gabalėlis su rodykle kamščius sumažino labiau nei dvidešimt galimybių studijų.
Šiandien važiuojant Lukšio gatve buvo ne pasibaisėtinas, o tik šiaip didelis kamštis.
Važiuojant miesto link kamščiai irgi šiek tiek sumažėjo, bet jei vis dar didesni, nei iki LIDL šviesoforo paleidimo.
Iškart po ketvirtadienio "reformos" važiuojant Kalvarijų gatve tiesiai Lukšio sankryžoje kažkodėl pasitikdavo raudona spalva. Dabar raudona šviesa Kalvarijų gatvėje dega aiškiai per ilgai, tačiau važiuojant tiesiai į miestą pasitinka žalia spalva.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąLentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
Liko visi keturi šviesoforo ciklai. Į savo vietą sugrįžo ir žalia rodyklė.
Skardos gabalėlis su rodykle kamščius sumažino labiau nei dvidešimt galimybių studijų.
Šiandien važiuojant Lukšio gatve buvo ne pasibaisėtinas, o tik šiaip didelis kamštis.
Važiuojant miesto link kamščiai irgi šiek tiek sumažėjo, bet jei vis dar didesni, nei iki LIDL šviesoforo paleidimo.
Iškart po ketvirtadienio "reformos" važiuojant Kalvarijų gatve tiesiai Lukšio sankryžoje kažkodėl pasitikdavo raudona spalva. Dabar raudona šviesa Kalvarijų gatvėje dega aiškiai per ilgai, tačiau važiuojant tiesiai į miestą pasitinka žalia spalva.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKlausimas, kaip bus, kai bus įdiegta LRT (kvazi?tramvajaus) linija.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
Komentuoti:
-
Tobuliausia būtų LIDL investavimas į viaduko statybą nuo Ozo gatvės (Tauragnų gatve). Tai pasiteisintų ir finansiškai, nes jeigu ten visą laiką bus milžiniški kamščiai, vartotojai tiesiog nevažiuos apsipirkinėti šioje parduotuvėje, ja naudosis tik vietiniai.
Tik klausimas ką į tai atsakys vietinių medinukų gyventojai. Jų vietoje aš nebučiau prieš, nes pagaliau gaučiau išasfaltuotą gatvelę.
Komentuoti:
-
/\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš esmės užtektų pirmų 2 ciklų, na kaip ir buvo iki šiol. Iš Lidl apskritai nereikia šviesaforo, užtenka paprasto išvažiavimo tik į dešinę, o norintiems važiuoti į Lukšio arba Kareivių g. reiktų padaryti atskirą išvažiavimą į Ozo g.
Atskiras išvažiavimas į Ozo g.? Kiek pamenu, ten žiauriai apkrauta gatvė. Tad ar bėgant nuo vilko nebūtų užšokta ant meškos? Ar patiems taip tikrai būtų patogu įvažiuoti / išvažiuoti į / iš parduotuvės? Aš nekalbu apie tai, ar tinkama vieta tokia parduotuvei. Faktas, kad ji jau stovi.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDiskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.
Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?
Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Komentuoti:
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDiskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.
Komentuoti:
-
Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.
Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?
Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:
Komentuoti:
Komentuoti: