Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    /\ Ką reiškia trečia faze - "jei yra norinčių sukti iš Lukšio gatvės"?
    Ten norinčių sukti į Kalvarijų-Ozo sankyžą yra visada, išskyrus naktį.


    Beje, kiek daugmaž kainuoja (neskaičiuojant kamščiose prarasto laiko, sudegintų degalų ir užteršto oro):
    - skardos gabalėlis su rodykle (1 vnt.);
    - neseniai padaryta sankryžos rekonstrukcijai ir šviesoforų pakeitimas iš dviejų fazių į keturias fazes;
    - dabar siūlomi pakeitimai .

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Norint taisyti klaidas, nereikia daryti dar didesnių klaidų, juo labiau imtis neteisėtų veiksmų. Vilniaus savivaldybei bus nusiųsti pasiūlymai teisėtais būdais taisyti padėtį:







    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Labai graži nuotrauka.
    Tiek nedaug reikia bent iš dalies atitaisyti klaidas, kurios sukėlė chaosą toje sankryžoje.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pažeidžiant galiojančias šviesoforų įrengimo taisykles įrengta žalia rodyklė posūkiui iš P. Lukšio į Kalvarijų g.

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nepraėjo ir savaitė.
    Liko visi keturi šviesoforo ciklai. Į savo vietą sugrįžo ir žalia rodyklė.

    Skardos gabalėlis su rodykle kamščius sumažino labiau nei dvidešimt galimybių studijų.
    Malonu girdėti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Apie ką aš pastoviai kalbu. Vietoje to, kad normaliai sureguliuotų fazes, nemokšos uždeda lenteles, ir problemos išspręstos. Dėl tokių bajerių ir bus naikinamos lentelės.
    Svajok toliau.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nepraėjo ir savaitė.
    Liko visi keturi šviesoforo ciklai. Į savo vietą sugrįžo ir žalia rodyklė.

    Skardos gabalėlis su rodykle kamščius sumažino labiau nei dvidešimt galimybių studijų.
    Šiandien važiuojant Lukšio gatve buvo ne pasibaisėtinas, o tik šiaip didelis kamštis.

    Važiuojant miesto link kamščiai irgi šiek tiek sumažėjo, bet jei vis dar didesni, nei iki LIDL šviesoforo paleidimo.
    Iškart po ketvirtadienio "reformos" važiuojant Kalvarijų gatve tiesiai Lukšio sankryžoje kažkodėl pasitikdavo raudona spalva. Dabar raudona šviesa Kalvarijų gatvėje dega aiškiai per ilgai, tačiau važiuojant tiesiai į miestą pasitinka žalia spalva.
    Apie ką aš pastoviai kalbu. Vietoje to, kad normaliai sureguliuotų fazes, nemokšos uždeda lenteles, ir problemos išspręstos. Dėl tokių bajerių ir bus naikinamos lentelės.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lentelė ten negalima, nes rekonstrukcija atlikta pagal Kelių šviesoforų įrengimo taisykles.
    Nepraėjo ir savaitė.
    Liko visi keturi šviesoforo ciklai. Į savo vietą sugrįžo ir žalia rodyklė.

    Skardos gabalėlis su rodykle kamščius sumažino labiau nei dvidešimt galimybių studijų.
    Šiandien važiuojant Lukšio gatve buvo ne pasibaisėtinas, o tik šiaip didelis kamštis.

    Važiuojant miesto link kamščiai irgi šiek tiek sumažėjo, bet jei vis dar didesni, nei iki LIDL šviesoforo paleidimo.
    Iškart po ketvirtadienio "reformos" važiuojant Kalvarijų gatve tiesiai Lukšio sankryžoje kažkodėl pasitikdavo raudona spalva. Dabar raudona šviesa Kalvarijų gatvėje dega aiškiai per ilgai, tačiau važiuojant tiesiai į miestą pasitinka žalia spalva.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Klausimas, kaip bus, kai bus įdiegta LRT (kvazi?tramvajaus) linija.
    Artimiausius 10-15 metų tikrai nebus tramvajų, o per tiek laiko viskas gali n kartų pasikeisti (uždarys parduotuvę, praplatins gatvę, pastatys pėsčiųjų tiltą, uždraus eismą toje vietoje, darkažkas).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
    Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
    Klausimas, kaip bus, kai bus įdiegta LRT (kvazi?tramvajaus) linija.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    /\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
    Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.
    Be abejo, geriausia būtų, jei tos perėjos nebūtų. Ne problema pėstiesiems paeiti iki Ozo sankryžos. Bet pas mus valdo verslas.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Tobuliausia būtų LIDL investavimas į viaduko statybą nuo Ozo gatvės (Tauragnų gatve). Tai pasiteisintų ir finansiškai, nes jeigu ten visą laiką bus milžiniški kamščiai, vartotojai tiesiog nevažiuos apsipirkinėti šioje parduotuvėje, ja naudosis tik vietiniai.
    Tik klausimas ką į tai atsakys vietinių medinukų gyventojai. Jų vietoje aš nebučiau prieš, nes pagaliau gaučiau išasfaltuotą gatvelę.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Pėsčiųjų perėja ten nereikalinga, nebent pastačius tą parduotuvę yra ketinimų Kalvarijų gatvės atkarpą paversti pėsčiųjų zona.
    Ten ir taip į abi puses 150-200 m atstumu yra po pėsčiųjų perėją.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Iš esmės užtektų pirmų 2 ciklų, na kaip ir buvo iki šiol. Iš Lidl apskritai nereikia šviesaforo, užtenka paprasto išvažiavimo tik į dešinę, o norintiems važiuoti į Lukšio arba Kareivių g. reiktų padaryti atskirą išvažiavimą į Ozo g.
    Fazių, ne ciklų Bet juk įrengta perėja per Kalvarijų gatvę. Tada atsisakyti šviesoforo iš Lidl nėra prasmės. Priešingai, tai gali kelti grėsmę eismo saugumui. Visų pirma, eismas Kalvarijų gatve yra intensyvus, tad vairuotojai iš Lidl bandytų įlįsti į srautą. Užsidegus žaliam signalui pėstiesiems per Kalvarijų gatvę, sukantys vairuotojai gali neįvertinti staiga atsiradusio pėsčiųjų eismo. Dabar gi, pėstiesiems žalias uždegamas pirmiau, o tik po to išvažiuojantiems iš Lidl.

    Atskiras išvažiavimas į Ozo g.? Kiek pamenu, ten žiauriai apkrauta gatvė. Tad ar bėgant nuo vilko nebūtų užšokta ant meškos? Ar patiems taip tikrai būtų patogu įvažiuoti / išvažiuoti į / iš parduotuvės? Aš nekalbu apie tai, ar tinkama vieta tokia parduotuvei. Faktas, kad ji jau stovi.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.

    Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?

    Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Iš esmės užtektų pirmų 2 ciklų, na kaip ir buvo iki šiol. Iš Lidl apskritai nereikia šviesaforo, užtenka paprasto išvažiavimo tik į dešinę, o norintiems važiuoti į Lukšio arba Kareivių g. reiktų padaryti atskirą išvažiavimą į Ozo g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Ačiū. Vadinasi, sekmadienį...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vakar.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kalvarijų g. LIDL.
    Labai įdomu, kada fotografuota

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.
    Kadangi problemų mazgas sukurtas ilgam, turbūt medžiagos apie tą LIDL sankryžą užteks atskirai temai (aišku, kartu su Kuro aparatūros sankryža).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Diskusiją Dėl Kalvarijų - Lukšio g. sankryžos siūlau perkelti į temą apie naują šviesoforų įrengimo tvarką. Spūsčių priežastis Lukšio g. ne lentelėje, o netinkamai sudėliotose fazėse.

    Pirma blogybė, kad dėl parduotuvės atsiranda 4 fazė. Be abejo, ir nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja per Kalvarijų gatvę neprideda eismo pralaidumo, bet čia turbūt jau sutarta su prekybos centru dėl pėsčiųjų saugumo ir patogumo (Kaune Šiaurės pr. irgi atsiras reguliuojama pėsčiųjų perėja ties Lidl, nors už 100-200 m yra sankryža). Kairiojo posūkio į Lidlą irgi jie neatsisakys. Čia ir aš turiu klausimą - kaip į jį patekti - apsisukti Ozo - Kalvarijų - Kareivių sankryžoje ir ten dar padidinti spūstis?

    Siūlau tokias važiavimo kryptis ir fazes:







    Komentuoti:

Working...
X