Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Eismas Kalvarijų-Ozo-Kareivių ir Kalvarijų-Lukšio g. sankryžose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    35. Reikia užtikrinti, kad, degant dešiniojo posūkio šviesoforo žaliam signalui, sukančioms į dešinę transporto priemonėms netrukdytų priešpriešinis kairysis posūkis.

    Nepamiršk, kad gali sukti ir ilgesnės transporto priemonės, ir jos gali neprasilenkti saugiai viena su kita.
    Šitas punktas kalba apie konfliktą sukant dviems srautams po vieną juostą į vieną juostą. Tačiau nagrinėjamu atveju turime pakankamai vietos suleist abu srautus. Tam papildomai reiktų naudoti kelio ženklinimą, draudžiantį rinktis juostą posūkio metu ir tam tikru atstumu už jo.

    Mano mintis yra ta, kad Kalvarijų uždarymo laikas yra labai brangus, o Lukšio srautas nepalyginamai didesnis ir stabilesnis nei parduotuvės, tad reikia galvot kaip maksimaliai išnaudot Kalvarijų stabdymą.

    Comment


      Mano nuomone, šitas mazgas jau sugadintas ganėtinai smarkiai, ir dabar tik kompleksiškas Kalvarijų-Ozo-Kareivių-Lukšio sankryžų pertvarkymas gali kažką pakeisti. Tam reiktų įrengti vieną ar kelis viadukus, padaryti kompleksišką srautų studiją... Tačiau pinigai tam reikalingi milžiniški.

      Šiaip jau žmones, atsakingus už tokios situacijos sukūrimą, reiktų patraukti atsakomybėn. Savivaldybė dar kartą pademonstravo visišką impotenciją nesugebėdama priversti privatininko sutvarkyti šalia esančią infrastruktūrą. Nuo pat Akropolio pastatymo lipama ant to paties grėblio. Ne veltui paskui gimta folkloras apie "abonentus", "otkatus" ir pan. Klausimas, kodėl vis balsuojama už Zuoką...
      Lietuva visiems.

      Comment


        Kas dieną po naujieną
        Šiandien važiuojant nuo Lukšio g. pusės atsirado nauja sekcija į dešinę (link Kuro aparatūros sankryžos).
        Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.

        Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
        Nebus nieko keisto, jei iki vaikų atostogų pabaigos eismo organizavimas pasikeis dar kelis kartus.
        Įdomu, kas finansuoja tas kūrybines kančias.


        Beje, atrodo, tas Lidl neskuba atsidaryti...
        Paskutinis taisė Romas; 2014.12.31, 16:00. Priežastis: Patikslinta sekcijų skaičius

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kas dieną po naujieną
          Šiandien važiuojant nuo Lukšio g. pusės atsirado sekcija į dešinę (link Kuro aparatūros sankryžos), o išnyko sekcija į kairę.
          Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.

          Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
          Nebus nieko keisto, jei iki vaikų atostogų pabaigos eismo organizavimas pasikeis dar kelis kartus.
          Įdomu, kas finansuoja tas kūrybines kančias.


          Beje, atrodo, tas Lidl neskuba atsidaryti...
          Nieko nesuprantu. Tai kiek juostų yra iš Lukšio g.? Ir kokios dar sekcijos į kairę ir dešinę?

          O Lidl be ateinančios vasaros Lietuvoje neatsidarys nė vienas.

          P.S. Iš Kauno niekas nieko nerašė. Tegu kapstosi projektuotojai po savo klaidas. O kadangi iš kai kurių vilniečių kauniečiai sulaukia priekaištų, tai kauniečiai nesiruošia judinti piršto ir aukoti savo asmeninio laiko.
          Paskutinis taisė dsanto; 2014.12.30, 23:23.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Išnyko ir žalia rodyklė - turbūt kažkas iš Kauno pasiskundė ir pateikė pasiūlymus.

            Tie projektuotojai turbūt geriauisiai įvaldę Monte Carlo metodą - "nepasisekė, pabandom iš naujo".
            Turbūt kažkas iš Vilniaus nusiuntė prašymą su prašymu palikti žalią lentelę ir projektuotojai, pamatę savo nusižengimą įstatymui, jį ištaisė.

            Keista, kad po šposų ties A. Goštauto g. estakada ir Žvėryno tiltu tokie eksperimentai gali šitaip nustebinti.

            Ir primenu, kad šį forumą skaito labai daug įvairiausių žmonių, kurie gali ne tik vogti nuotraukas savo straipsniams, bet ir semtis idėjų.
            Paskutinis taisė Mettal; 2014.12.31, 12:11.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Nieko nesuprantu. Tai kiek juostų yra iš Lukšio g.? Ir kokios dar sekcijos į kairę ir dešinę?
              Anksčiau (po 2014.12.11) buvo iš Lukšio buvo dvi juostos
              - Į kairę ir tiesiaiį būsmą parduotuvę
              - Į dešinę
              Tada buvo keturi ciklai
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Dabar atsirado keturi ciklai:
              1. Kalvarijų gatve abiem kryptimis žalia šviesa.
              (...)

              2. Kalvarijų gatve nuo Kuro aparatūros galima važiuoti tiesiai ir sukti į kairę
              Iš Lukšio gatvės - neleidžiama sukti į dešinę , nors nėra jokios pėsčiųjų perėjos

              3. Iš Lukšio gatvės galima važiuoti visomis kryptimis
              Vienintelis ciklas, kai galima važiuoti iš Lukšio gatvės - net ir į dešinę
              Kadangi vėl leidžiama sukti į kairę (o dabar - ir tiesiai), atsiranda raudona šviesa važiuojant Kalvarijų gatve į miestą


              4. Važiuojant Kalvarijų gatve nuo miesto atsiranda sekcija į LIDL parduotuvę
              Nuo vakar ar užvakar:
              Juostos Lukšio g. liko nepasikeitusios.
              Anksčiau iš Lukšio g. buvo galima išvažiuoti tik per 3-ą ciklą
              Iš Lukšio g. atsirado sekcija į dešinę (ir išnyko žalia rodyklė). Ji turbūt įsijungia 2-o ciklo metu.


              Linkiu ateinančiais metais visiems mažiau stovėti kamščiuose

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Anksčiau (po 2014.12.11) buvo iš Lukšio buvo dvi juostos
                - Į kairę ir tiesiaiį būsmą parduotuvę
                - Į dešinę
                Tada buvo keturi ciklai


                Nuo vakar ar užvakar:
                Juostos Lukšio g. liko nepasikeitusios.
                Anksčiau iš Lukšio g. buvo galima išvažiuoti tik per 3-ą ciklą
                Iš Lukšio g. atsirado sekcija į dešinę (ir išnyko žalia rodyklė). Ji turbūt įsijungia 2-o ciklo metu.


                Linkiu ateinančiais metais visiems mažiau stovėti kamščiuose
                Tai visgi nesupratau, kokia sekcija į kairę panaikinta? Pagal naujas šviesoforų taisykles papildomų sekcijų į kairę nėra. O į dešinę įrengta papildoma sekcija ar atskiras dešiniojo posūkio šviesoforas? Iš esmės atskiras šviesoforas yra saugiau nei lentelė, o pralaidumas kažin ar turi lemiamos reikšmės. Juk esminis pralaidumas ir yra 2 ir 3 fazės. Piko metu tas lindimas į dešinę 1 fazėje nelabai ką duoda, kaip tik sukuria daugiau chaoso ir trukdo pėstiesiems.

                Kitais metais linkiu saugaus eismo ir teisėtų eismo reguliavimo būdų!

                Comment


                  Žalios rodyklės neliko, šviesoforo ciklai pakeisti, niekas nebesiskundžia visą savaitę. Reiškia galima daryti prielaidą, kad protingai sudėlioti ciklai yra gera alternatyva rodyklei.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Žalios rodyklės neliko, šviesoforo ciklai pakeisti, niekas nebesiskundžia visą savaitę. Reiškia galima daryti prielaidą, kad protingai sudėlioti ciklai yra gera alternatyva rodyklei.
                    Sutinku. Be to, reikia įvertinti, kad dabar leidžiama į dešinę sukti ne tik 3 fazėje, bet ir 2. Prieš tai 2 fazėje irgi sukti į dešinę buvo leidžiama, tik prieš tai visiškai sustojus prieš "Stop" liniją. Dėl to ir buvo mažesnis pralaidumas. Gali atsirasti skeptikų, kurie sakys, kad kvailas sustojimas 2 fazėje, nes niekam netrukdai. Tačiau reikia nepamiršti, kad lentelė nėra išmanus eismo reguliavimo prietaisas, ir yra 1 fazė, kurioje sustoti yra būtina dėl eismo saugumo. O kadangi lentelė nėra išmani, tai ji negali informuoti, kada sukti saugu, kada - ne. Dėl to ir reikia sustoti visais atvejais.

                    Comment


                      Lidl Šnipiškės prie išvažiavimo kamštis iš keturių parkingo eilių.tarpų. Kas jiems leido taip neaiškiai susiprojektuoti?

                      PS Pradžioje apsauga reguliavo pagal "eismas ratu"-pirma ir antra eilė tolyn nuo Kalvarijų g, ir išvažiavimas tik per trečią eilę į šviesofotą, buvo ok.

                      Comment


                        /\
                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Lidl Šnipiškės prie išvažiavimo kamštis iš keturių parkingo eilių.tarpų. Kas jiems leido taip neaiškiai susiprojektuoti?
                        Prie tokios užkimštos sankryžos statyti parduotuvę, švelniai tariant, buvo didelis nesusipratimas.
                        Sekcijų prikabinimas tik sudarė imitaciją, kad kažkas daroma. O atidarius tą parduotuvę eismas (važiuojant nuo Lukšio gatvės, ypač popiet) galutinai sugadintas.

                        Comment


                          Pratęsiant kalbą apie šią sankryžą.

                          Labai keista, kad rytinio piko metu, kai paleidžiamas eismas Kalvarijų gatve nuo Santariškių-Baltupių link miesto centro, ties LIDL pasitinka raudona šviesa, sekcija į Lukšio gatvę paprastai būna užsikimšusi ir eismas vyksta tik viena juosta.

                          Dar keisčiau, kad pasibaigus pikui sugebama padaryti dar didesniu kamščius nuo Santariškių link miesto. Nuo kokios 9- os valando ryte sutrumpėja ciklai ir šalutiniai ciklai (pvz., kairysis posūkis nuo miesto į Ozo g link "Akropolio") tampa santykinai ilgesni.

                          Šiaip susidaro įspūdis, kad šviesoforų reguliuotojai ten nesilanko.

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Pratęsiant kalbą apie šią sankryžą.

                            Labai keista, kad rytinio piko metu, kai paleidžiamas eismas Kalvarijų gatve nuo Santariškių-Baltupių link miesto centro, ties LIDL pasitinka raudona šviesa, sekcija į Lukšio gatvę paprastai būna užsikimšusi ir eismas vyksta tik viena juosta.

                            Dar keisčiau, kad pasibaigus pikui sugebama padaryti dar didesniu kamščius nuo Santariškių link miesto. Nuo kokios 9- os valando ryte sutrumpėja ciklai ir šalutiniai ciklai (pvz., kairysis posūkis nuo miesto į Ozo g link "Akropolio") tampa santykinai ilgesni.

                            Šiaip susidaro įspūdis, kad šviesoforų reguliuotojai ten nesilanko.
                            Aš labiau pritarčiau minčiai, kad tokioje vietoje išvis negali būti parduotuvės su atskiru šviesoforiniu reguliavimu (!). Kartais pridėjus srautų iš visų pusių neįmanoma normaliai nieko sureguliuoti.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              ir šalutiniai ciklai (pvz., kairysis posūkis nuo miesto į Ozo g link "Akropolio") tampa santykinai ilgesni.
                              Pagal ką sprendžiat, kad tai yra šalutinis ciklas? Kol kas įspūdis toks, kad jis šalutinis, nes trukdo jums važiuoti tiesiai Kalvarijų g.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                /\
                                Prie tokios užkimštos sankryžos statyti parduotuvę, švelniai tariant, buvo didelis nesusipratimas.
                                Sekcijų prikabinimas tik sudarė imitaciją, kad kažkas daroma. O atidarius tą parduotuvę eismas (važiuojant nuo Lukšio gatvės, ypač popiet) galutinai sugadintas.
                                Keistesnis eismo sureguliavimas.
                                Yra Lidl-Ozo g. pravažiavimas.
                                Galėjo leisti taip.
                                Į Lidl:
                                -Iš Kareivių, Kalvarijų šiaurinės dalies - tiesiogiai
                                -Iš Ozo - per pravažiavimą.
                                -Iš Kalvarijų pietinės dalies - apsisukus Ozo-Kalvarijų sankryžoje
                                Iš Lild:
                                -į Kareivių, Kalvarijų šiaurinę, Lukšio - per Ozo g.
                                -į Kalvarijų pietinę - tiesiogiai.
                                -Į Ozo - per pravažiavimą ir apsisukus Ozo-Kalvarijų sankryžoje

                                Pravažiavimas

                                Comment


                                  /\ Nebloga mintis dėl važiavimo iš Lidl į šiaurinę Kalvarijų g. pusę per keliuką ir per Ozo g.
                                  Tačiau apsisukimas Kalvarijų - Ozo - Kareivių g. sankryžoje neįgyvendinamas praktiškai.

                                  Comment


                                    Kalvarijų/Ozo/Kareivių gatvių sankryžoje veikia nemokama automobilių plovykla! Ir purvo kaukė veidui, jei važiuoji bent kiek prasidaręs langą )
                                    Kaune kažkaip naujai sutvarkytose gatvėse nepastebiu tiek lietaus nuotekų ant kelio, o mes... plaukiam, net ne Nerimi

                                    Comment


                                      Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                                      Kalvarijų/Ozo/Kareivių gatvių sankryžoje veikia nemokama automobilių plovykla! Ir purvo kaukė veidui, jei važiuoji bent kiek prasidaręs langą )
                                      Kaune kažkaip naujai sutvarkytose gatvėse nepastebiu tiek lietaus nuotekų ant kelio, o mes... plaukiam, net ne Nerimi
                                      Minėta sankryža sutvarkyta dar tada, kai statė Siemens Arena ~2003-04m. tai čia pagal jus nauja?
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Minėta sankryža sutvarkyta dar tada, kai statė Siemens Arena ~2003-04m. tai čia pagal jus nauja?
                                        Ne nauja, bet ir kitur nemačiau mieste vietų, kad kokius 300 metrų tiesiog plaukia masinos abiejom kryptim Po šiandien turėtų ne vieno pėsčiojo skundas pareit, nes kai į darbą važiavau tai bent keturis šlapius nuo galvos iki kojų pamačiau Ir vis dėl to per 12 metų nerealu, kad transportas tokias provėžas išmušė, ten kažkas iki galo nepadaryta toj vietoj.

                                        Comment


                                          Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimą
                                          Ne nauja, bet ir kitur nemačiau mieste vietų, kad kokius 300 metrų tiesiog plaukia masinos abiejom kryptim Po šiandien turėtų ne vieno pėsčiojo skundas pareit, nes kai į darbą važiavau tai bent keturis šlapius nuo galvos iki kojų pamačiau Ir vis dėl to per 12 metų nerealu, kad transportas tokias provėžas išmušė, ten kažkas iki galo nepadaryta toj vietoj.
                                          Labiausiai apkrauta Vilniaus sankryža, nematau tame nieko keisto. Visi pripratę, aišku, pokyčiai būtų neprošal
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X