Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Ukmergės - Geležinio Vilko - Žalgirio gatvių transporto mazgas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Idomu kaip po rekonstrukcijos ši vieta atlaikys liūtis ?

    http://www.savaite.lt/panorama/situa...ospamokas.html

    Comment


      Parašė Soprano Rodyti pranešimą
      Idomu kaip po rekonstrukcijos ši vieta atlaikys liūtis ?

      http://www.savaite.lt/panorama/situa...ospamokas.html
      Vilniuje už 26 mln. eurų bus tvarkomos lietaus nuotekų sistemos

      Įgyvendinant modernizavimo projektą, per trejus metus bus nutiesti nauji paviršinių nuotekų tinklai Šeškinės kalno prieigose, taip pat rekonstruoti T. Narbuto-Saltoniškių gatvių bei Geležinio Vilko-Žalgirio gatvių sankirtose esantys lietaus nuotekų kolektoriai. Dėl to sumažės užtvindymų rizika, liūtys nebetrukdys iš sostinės centro pasiekti Šeškinės, Fabijoniškių, Justiniškių, Pašilaičių, Šnipiškių, Baltupių, Jeruzalės mikrorajonus. Skaičiuojama, kad tiesioginę projekto naudą pajus daugiau nei 150 tūkst. Vilniaus gyventojų.
      Flickr

      Comment


        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
        Ištikrųjų keista skaldyti nelabai didelį projektą i dvi dalis per du metus. Beje baigė mėnesiu anksčiau nei planavo - va ką reiškia kai užsakovas privatus, būtų valstybė tai būtų krapštęsi metus. Kaip supratau planinimą į Santariškių pusę ir darys valstybė? Ten ir pamatysim tempus kai prasidės (jei iš vis prasidės).
        Visų infrastruktūros objektų statytojas būna VMS, tame tarpe ir šitas. Privatus perveda bakes į VMS.
        Paskutinis taisė Arunasx; 2018.06.10, 18:50.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Kita perspektyva:

          Click image for larger version

Name:	Annotation.png
Views:	44
Size:	229,3 kB
ID:	1647713

          Comment


            Visi darbai lyg ir pabaigti, kurie buvo pradėti, bet situacijos su ženklinimu apsisukusiems neišsprendė. Važiuoti tiesiai į Žalgirio gatvę pagal ženklus galima tik iš pirmos juostos, o iš antros tik atgal link Ozo. Jau ne kartą teko matyti avarines situacijas. Įdomu ar ką nors ruošiasi daryti.
            دائما الليتوانيه

            Comment


              Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
              Visi darbai lyg ir pabaigti, kurie buvo pradėti, bet situacijos su ženklinimu apsisukusiems neišsprendė. Važiuoti tiesiai į Žalgirio gatvę pagal ženklus galima tik iš pirmos juostos, o iš antros tik atgal link Ozo. Jau ne kartą teko matyti avarines situacijas. Įdomu ar ką nors ruošiasi daryti.
              Klausimas kaip teisingai išspręsti šią problemą. Būtų jėga jeigu paspartintu projektu įrengtų trečią juostą (reiktų 120m asfalto) nuo šviesoforo iki Žalgirio g. nelaukdami kitų metų

              Comment


                Atnaujintoje sankryžoje užprogramuotas konfliktas, bet Vilniaus savivaldybė rami

                Vilnius tvarkosi, platina gatves ir didina jų pravažumą. Visgi ne visi pokyčiai vairuotojams suprantami, kartais nauja eismo tvarka netgi padidina eismo įvykių tikimybę. Tokia situacija, anot 15min redakcijai parašiusio skaitytojo, susiklostė naujai rekonstruotoje Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryžoje.

                Į redakciją kreipęsis Svajūnas pastebėjo, kad atvažiuojant nuo miesto centro pusės šios sankryžos link, kelio ženklai nurodo, kad eismas vyksta dviem juostomis. Pirmąja, dešiniąja, leidžiama važiuoti tiesiai, į Žalgirio gatvę, ir sukti į kairę. O antrąja – Geležinio Vilko gatve važiuoti Baltupių link, t.y. leidžiama tik sukti į kairę. (...)

                „Tačiau visas šis srautas, pajudėjęs nuo naujai įrengtų šviesoforų, pažeisdamas Kelių eismo taisykles, abiem eismo juostomis važiuoja į Žalgirio gatvę. Aišku, vengiant spūsčių ir valdant automobilių srautą, toks judėjimas yra logiškas, tačiau prieštaraujantis ten įrengtiems ženklams“, – akcentavo Svajūnas....
                ...Anot jo, eismo situacija keisis kitąmet, pavasarį, kai Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcijos darbai bus tęsiami nuo perkeltos sankryžos su Žalgirio gatve, iki sankryžos su Ukmergės gatve. Tada bus rekonstruoti Ukmergės-Geležinio Vilko gatvių sankryžos šviesoforai, keisis ir dabartinė eismo tvarka Geležinio Vilko gatvėje, važiuojant Žalgirio gatvės link.

                „Atsiras papildomos juostos, keisis transporto srautų važiavimo kryptys“, – aiškino T.Kamaitis.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  aš galiu klysti, bet ten juk toks eismas buvo visad, kad iš pirmos juostos galėjai sukti į kairę ir tiesiai, o iš antros tik į kairę. Juk pats eismo organizavimas ten nepasikeitė, išskyrus tai, kad atsirado šviesoforas iki to. Jau keli metai stengiuosi nevažiuoti pirma juosta į kairę, nes visad atsiranda kvailių, kurie iš antros sugalvoja pravažiuoti tiesiai ir sukelia avarines situacijas. Nesuprantu to pono Svajūno pretenzijos.

                  Comment


                    Esme, kad žmonės kurie apsisukinėja ties naujai įrengtu šviesoforu, 99% atvejų planuoja važiuoti link Žalgirio gatvės - juk tam tas apsisukimas ir tarnauja. O būtent ties apsisukimu yra 2 juostos, tad logiška, kad visi dviem juostomis ir važiuoja link Žalgirio, vietoj to, kad iš kart už šviesoforo visi iš antros juostos rikiuotųsi į pirmąją. Būtent jei žmonės bandytų rikiuotis ir važiuoti pagal tai ką liepia ženklai, pralaidumas gerokai mažėtų ir kiltų daugiau avaringų situacijų.

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Atnaujintoje sankryžoje užprogramuotas konfliktas, bet Vilniaus savivaldybė rami
                      Apie šią problemą kalbėjau iškart po sankryžos rekonstrukcijos. Kreipiausi ir į savivaldybę, bet atsakymo nepateikė.

                      Tai dabar po šito 15min. straipsnio suprantu, kad visus metus, iki kol pilnai bus baigta rekonstruoti sankryža, visi apsisukinėjantys link Žalgirio g. pažeidinės eismo taisykles ir sukelinės avarines situacijas. Arba gausis butelio kakliukas, nes abiem juostom galiausiai reikės persirikiuoti į pirmąją juostą. Well done!
                      دائما الليتوانيه

                      Comment


                        Atnaujintoje sankryžoje užprogramuotas konfliktas, bet Vilniaus savivaldybė rami

                        „Vairuotojai, pasukę link Žalgirio gatvės ir norintys važiuoti ta kryptimi, turi 100 metrų atkarpą užsiimti pirmąją eismo juostą <...>“ – akcentavo T.Kamaitis.
                        Tai jau tikrai. Ypač piko metu tai paprasta kaip 2x2.

                        Comment


                          APKLAUSA: Ar atnaujinta Geležinio Vilko ir Žalgirio gatvių sankryža pagerino eismą?

                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/savaite...agerino-eisma/

                          Comment


                            Parašė kutas Rodyti pranešimą

                            Tai jau tikrai. Ypač piko metu tai paprasta kaip 2x2.
                            Bet ir logikos tame visiškas nulis. Iš antros reikia persirikiuoti į pirmą, kad iš pirmos galėtų važiuoti kairiau į GV, kai tokių važiuojančių iš apsisukusių yra apskritas nulis. Sunku suprasti kodėl nenorima padaryti eismo organizavimo taip, kaip buvo iki sankryžos rekonstrukcijos.
                            Šiaip apskritai pastaruoju metu VMS dažnokai failina su eismo organizavimu rekonstruojamose/remontuojamose atkarpose.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Sunku suprasti kodėl nenorima padaryti eismo organizavimo taip, kaip buvo iki sankryžos rekonstrukcijos.
                              O tai kas pasikeitė po rekonstrukcijos? Viskas juk ir liko taip, kaip buvo anksčiau kryptyje iš centro į Baltupius/Žalgirio g.
                              Sutinku, kad nelabai gerai, tačiau pasiūlymų forume taip ir neradau, kaip galima būtų organizuoti eismą geriau (kol neprasidėjo šios pusės rekonstrukcija).

                              Comment


                                Parašė giead675 Rodyti pranešimą
                                O tai kas pasikeitė po rekonstrukcijos? Viskas juk ir liko taip, kaip buvo anksčiau kryptyje iš centro į Baltupius/Žalgirio g.
                                Sutinku, kad nelabai gerai, tačiau pasiūlymų forume taip ir neradau, kaip galima būtų organizuoti eismą geriau (kol neprasidėjo šios pusės rekonstrukcija).
                                Nuimti ribojančius ženklus ir vadovautis dešinės rankos taisykle.

                                Comment


                                  Parašė giead675 Rodyti pranešimą
                                  O tai kas pasikeitė po rekonstrukcijos? Viskas juk ir liko taip, kaip buvo anksčiau kryptyje iš centro į Baltupius/Žalgirio g.
                                  Sutinku, kad nelabai gerai, tačiau pasiūlymų forume taip ir neradau, kaip galima būtų organizuoti eismą geriau (kol neprasidėjo šios pusės rekonstrukcija).
                                  Po rekonstrukcijos pasikeitė tai, kad srautas iš GV-nuo-Baltupių įsuka dar prieš ženklą kur galima sukti iš kurios juostos. Seniau įsukdavo jau už ženklo.

                                  Galimi sprendimo variantai, kurie turbūt kirsis su kelių ženklinimo ir eismo taisyklėmis:

                                  - ženklą perkelti nuo sankryžos atgal prie šviesoforo pedagoginis->baltupiai, prikabinti "100m" (ar kiek ten) lentelę.

                                  - ant naujojo GV->žalgirio šviesoforo pakabinti lenteles, kad iš abiejų juostų sukama į Žalgirio g.

                                  P.S. pravažiavau šitą sankryžą kelioliką kartų sukdamas iš Baltupių pusės į Žalgirio gatvę iš antros juostos. Net nepagalvojau, kad pažeidžiu kelių eismo taisykles. Nors dažnai pravažiuoju pedagoginis->Baltupiai kryptimi ir žinau, kad iš antros juostos į Žalgirio negalima sukti...

                                  Comment


                                    Vienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau

                                    Comment


                                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                      Vienas pokytis, kad važiuojant nuo Saltoniškių sankryžos uždraudė sukti į kairę, t.y. apsisukt. Kaip tik taikiau prieš porą dienų į Circle K arčiau kalno ir teko neplanuotą pasivažinėjimą apturėti Bet kad uždraudė, matyt, kad gerai. Dings variantų kažką "apšokti", bet ir dings kliūtys dėl apsisukinėjančių. Aišku, kažkada planuotas viadukas toje vietoje visgi būtų geriau
                                      Deja, apsisukinėjančių toje vietoje vis dar galima pamatyti kasdien. Turbūt iki pirmojo policijos reido.
                                      دائما الليتوانيه

                                      Comment


                                        Duotas startas Geležinio Vilko gatvės lietaus nuotekynės rekonstrukcijai

                                        Sostinėje stipriai palijus, vos per sekundę bus išvaloma iki 5000 l lietaus srauto (maždaug tiek pat kiek telpa į 25 vonias), o Vilniaus šiaurinėje miesto dalyje kritulių surinkimas taps gerokai efektyvesnis – toks rezultatas bus pasiektas, kai Vilniaus savivaldybės įmonė „Grinda“ įgyvendins Geležinio Vilko lietaus nuotekynės kolektoriaus rekonstrukcijos su valyklų ir taršos monitoringo sistemų įrengimo projektą. Savivaldybės įmonė pasirašė sutartį su „Sweco Lietuva", leisiančią pradėti projektavimo darbus. Tai regioninės svarbos projekto „Paviršinių nuotekų sistemų tvarkymas Vilniaus mieste“ dalis.

                                        „Tokio sudėtingumo projekto Lietuvoje dar nebuvo įgyvendinta, todėl UAB „Grinda“ svarstė 3 galimus šios projekto įgyvendinimo techninius sprendimus. Dabar prasidėjus projektavimo darbams, bus vertinami visi sprendimai, o atlikus jų analizes bus pasirinktas vienas, atsižvelgiant į kaštų ir naudos santykį,“ – teigia UAB „Grinda“ vadovas Kęstutis Vaicekiūtis...
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Naujas lietaus kolektorius šalia GV - Žalgirio sankryžos, per liūtis šita vieta gal jau nebebus užsemiama.

                                          Click image for larger version  Name:	F426DD41-07D6-45C9-993C-70A29D663165.jpeg Views:	1 Size:	317,3 kB ID:	1653423
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.10, 14:22.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X