Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Dviračių takai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Geriausia, kad antrą kartą markiruojami tie patys n metų egzistuojantys takai Prieš kelis metus Žaliųjų ežerų dvirtakyje sustatė stulpelius su rodyklėmis ir gyrėsi, kad įrengė pasivaikščiojimo takus. Pernai šalia tų pačių atsirado aukščiau matoma markiruotė - vėl įrengiamas takas Kilometrai sukasi, PR eina, darbai... Nu taip, įkalt stulpiuką prie esamo tako ar ant medžio užkabinti lentelę didelis darbas
    Na, viena yra takų statybos, kita yra sužymėti maršrutai. Pas mus maršrutus prieš keliolika metų kūrė savanoriai-entuziastai www.BalticCycle.eu, kad dviračių turistai bent kiek informacijos galėtų rasti apie tai, kur verta lįsti su dviračiu, o kur ne. Pavartyk OSM dviračių žemėlapį Vokietijoj https://www.openstreetmap.org/#map=8...0.508&layers=C -- tankus kelių tinklas, bet nėra ten visur dedikuoti dvirtakiai, tiesiog visokie asfaltiniai ir žvyriniai keliukai tarp kaimų sujungti į maršrutų tinklą. Visokių dvirtakių, pėsčiųjų ir miško takų turim, bet "waymarked trails" -- net akivaizdžių Lietuviškų terminų į galvą neateina.

    Štai keletas greitų pavyzdžių iš to, ką mačiau. Vokietija, Brandenburgas, netoli Lauchhammerio kažkur. Tiesiog žvyrkeliukas palei upę yra dviračių maršrutas, čia jis trumpam išlipa ant gatvės.



    Prancūzija, Elzasas, prie Colmaro. Ne dvirtakis, tiesiog kelias tarp kaimų.



    Irgi Colmaras, oficialus dviračių maršrutas

    Comment


      #62
      Apie raudoną asfaltą Nyderlanduose (anglų kalba)
      One thing that keeps impressing people is the state (and colour) of the surfaces of the cycleways in the Netherlands. The bright red colour of fresh cycleway asphalt stands out in a very positive way, but how is that same asphalt years later? Does it stay so nice? Now that I have documented my own cycling environment for over a decade I can better assess that. I have images of when the asphalt was rolled out and I can have a look at it now. I will share with you what I found in this post.
      https://bicycledutch.wordpress.com/2...cSdcDlmW3jVZvw

      Comment


        #63
        Susiję video su raudono asfalto tema Nyderlanduose:

        Comment


          #64
          Parašė XOZZIS Rodyti pranešimą
          Manau diskusijoj turi dalyvaut žmonės aktyviai naudojantys abi transporto rūšis. Kai neturėjau automobilio teisių jaučiausi labai saugus gatvėj ir perėjoj/pervažoj. Viskas apsivertė kai pradėjau mieste važinėt su automobiliu. TEISUS BET NEGYVAS ne išeitis. Puse dviratistų be šalmų, liemenių ir lempučių. Vairuotojai perkaitusiom galvom nevisada viską mato. Nepatogumas=saugumas.

          Paryžiuje per pandemiją dviratininkų skaičius patrigubėjo, 1/6 su šalmu, 0 liemenių #YOLO

          Click image for larger version  Name:	france.jpg Views:	1 Size:	247,6 kB ID:	1810272

          https://twitter.com/fietsprofessor/s...91359329878018

          Comment


            #65
            Tema į kurią bus galima talpinti informaciją susijusią su dviračių infrastruktūra užsienio valstybėse.

            Pirmam post'ui 4 valandų kelionės Kopenhagos dviračių takais aprašymas.

            Kelionė pradedama Malmparken traukinių stotyje, kuri yra vakariniame Kopenhagos priemiestyje. Iki tos vietos teko su persėdimu keliauti traukiniais.

            Regioniniame traukinyje dažniausiai skiriamas vienas vagonas dviračiams, vežimėliams ir t.t.


            Miesto traukinyje vietos dviračiams yra kur kas daugiau


            Perone yra pažymėta vieta, kur sustoja vagonas su vieta dviračiams


            Stotyse yra įrengti liftai, bet taip pat ir tokie pagalbininkai dviratininkams. Kiek pastebėjau, tai mažai kas jais naudojasi.


            Kelionė prasideda nuo Malmparken stoties link Herlev rajono pakeliui kertant danisją silicio slėnį. Dviračių tako kokybė sviruoja nuo gana neblogos iki pakankamai prastos



            Silicio slėnyje daug dėmesio dviratininkams skirta nebuvo todėl teko važiuoti gatve


            Vėliau situacija ženkliai pagerėja


            Šviesoforas dviratininkams


            Judame link Herlev centro



            Eismo nuraminimo sprendimai prie mokyklos



            Galima ir taip pasipuošti savo dviratį


            Turėklas skirtas atsiremti dviratininkams laukiantiems žalios šviesos


            Judame link Frederiksberg rajono



            Autobuso keleiviai turi pirmenybę tad autobusui sustojus dviratininkai turi sustoti ir praleisti išlipančius/įlipančius į autobusą


            Privažiavome vietinį prūdą


            Tęsiame kelionę link miesto centro.
            Kopenhagos mąstais įspūdinga nuokalnė


            Privažiuojame Kopenhagos zoologijos sodą


            Judame toliau



            Miesto centre gerokai daugiau dviratininkų





            Vienas iš naujausių dviratininkams skirtų tiltų miesto centre



            Daug triukšmo sukėlęs kitas tiltas, kuris buvo visiškai neintuityvus ir net gi pavojingas dviratininkams. Problema tame, jog važiuojant šiuo tiltu reikia staiga atlikti gana aštrų posūkį norint nenugarmėti į vandenį. Labai keista, jog toks kvailas dizainas buvo patvirtintas tokiame dviračių mieste kaip Kopenhaga. Nežinau ką jie žada su šiuo nesusipratimu daryti, bet bent šiuo metu pusė tilto yra visiškai uždaryta ir buvusi pesčiųjų dalis dabar yra dalinamasi su dviratininkais.




            Galutinė stotelė yra Nordhavn rajonas, kuriame yra vystoma labai daug naujų projektų




            Dviračių saugykla automobilių stovėjimo aikštelėje









            Comment


              #66
              Pastebėjau, kad Danijoje nenaudojamas raudonas asfaltas kaip Nyderlanduose, arba bent jau neteko matyti.

              Tiesą sakant, man iš karto tai atrodo kaip trūkumas

              ---
              Kiti komentarai:
              Parašė A.C.A.B. Rodyti pranešimą
              Gal kiek siauroka pėstiesiems, bet jeigu tų pėsčiųjų mažai tai gal ir ne problema
              Ženklinimas nesudaro pirmo įspūdžio, kad tai vienpusis takas. Man visai patinka, kai dviračių judėjimo kryptį nurodo dviračio simbolis su rodyklėmis. Danijoje tokios praktikos netenka pastebėti.


              Turėklas skirtas atsiremti dviratininkams laukiantiems žalios šviesos
              Truputį nehigieniškas sprendimas Bent jau taip man atrodo Idėja nebloga iš savęs
              Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.23, 23:21.

              Comment


                #67
                Nesąmonė, tada visi turėklai nehigieniški.

                Comment


                  #68
                  Mano argumentas būtų, kad žmonės važiuodami dviračiais labiau sušyla ir prakaituoja, įskaitant ir rankas, negu paprastai eidami.

                  Tiesa, gali priklausyti ir nuo situacijos, pvz. gebėjimo pritaikyti aprangą.

                  Comment


                    #69
                    Studijų metu kai kuriom gatvėm teko nekart važinėt Reik sugrįžt ir išbandyti tiltą. O į atsirėmimo turėklą laikytis ranka nebūtina, galima pėda atsiremti.

                    Comment


                      #70
                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Truputį nehigieniškas sprendimas Bent jau taip man atrodo Idėja nebloga iš savęs
                      Turėtų būti patogu su koja atsiremti apačioje.

                      Comment


                        #71
                        Tokių turėklų labai reiktų ir pas mus. Kol kas tik Konstitucijos prospekto perėjose teko matyti. Dabar tenka ieškoti šviesoforo stulpų atsirėmimui.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          #72
                          Yra dar: Mėlėtų pl./Santaros g., Ukmergės g. ties Senukais, Naugarduko g. 88, ties Maxima.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            #73
                            Būtų labai gerai padaryti dviračių takų standartu ir statyti kiekvienoje vietoje kur dviračių takas kerta gatvę.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              #74
                              Kaune lyg tais neteko tokio matyti, nors važinėju dažnai Nemaniau, kad Lietuvoje tokių yra.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2020.07.24, 11:26.

                              Comment


                                #75
                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Kaune lyg tais neteko tokio matyti, nors važinėju dažnai
                                Vilniuje tik paprastesni. Iš tokių tvorelių, kaip Kaune Kęstučio gatvėje pėsčiuosius atitvėrė.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                  Turėtų būti patogu su koja atsiremti apačioje.
                                  Šiaip pats naudoju tuos turėklus Vilniuje, kur jie yra Konstitucijos pr. Tai nebūtina taip jau su delnu juos graibyti. Tiesiog su dilbiu pasiremiu ir visai ok. Panašiai, kaip ir šviesoforų sensoriaus nėra ko graibyti delnu (kai kurie tai kažkodėl labai mėgsta daryti).

                                  Comment


                                    #77
                                    Prieš kelias savaites apžvelgėme dvirtakius Danijos sostinėje. Bet kokia situacija yra kitur?

                                    Tam tikslui pasirinkau maršrutą Nivå-Humlebæk-Espergærde-Snekkersten-Helsingør. Į priekį važiavau pajūriu, o atgal kitu maršrutu šalia kažko panašaus į greitkelį. Visas reikalas užtruko apie 2,5val.
                                    Visos šios gyvenvietės yra apie 30km į šiaurę nuo Kopenhagos ir šis regionas yra laikomas gana turistiniu bei vienu turtingiausių visoje šalyje.

                                    Kelionė prasideda gatve, kuri funkcionuoja kaip peščiųjų, dviratininkų ir automobilių gatvė. Labai daug gulinčių policininkų.



                                    Visą kelią vaizdas yra maždaug toks


                                    Humlebæk miestelio dalis netoli uosto



                                    Įtariu, kad kažkokia eismo apraminimo priemonė


                                    Judame pagrindine miestelio gatve. Labai tipiškas daniškas dvirtakis




                                    Tipinė šio miestelio dvirtakio problema. Toks bajeris Vilniuje jau nebepraeitų?



                                    Privažiuojame Espergærde


                                    Štai tiek vietos yra skirta pestiesiems (dešinė pusė)



                                    Privažiavome Helsingør



                                    Apsisukame ir važiuojame atgal kitu maršrutu




                                    Iš esmės, tai prie visų parduotuvių būna tokie stovai dviračiams


                                    Tęsiam kelionę



                                    Girteka



                                    Prieš žiedą dvirtakis platesnis už automobiliams skirtą dalį





                                    Parvažiuota į Nivå. Galutinė maršruto stotelė.







                                    Comment


                                      #78
                                      Olandija geriau atrodo
                                      • raudonas takas kaip dviračių tako žymuo, o ir šiaip pagyvina vaizdą Danijoje dviračių takai įsimintinai pilki, lyginant su Olandijos.
                                      • Berods Olandijoje nedaro tokių siaurų praėjimų pėstiesiems, kuriais turbūt menkai vadovausis eidami. Geriau tada jokio žymėjimo - bendras takas
                                      Iš kitos pusės, niekas pasaulyje geriau neatrodo kaip Olandija Norėtųsi, kad kitos šalys labiau pasitemptų ir naudotų būtent olandiškas praktikas, o nesugalvotų savo pigesnius (=mažiau kokybiškus) variantus.
                                      Nereiktų nurašyti ir Danijos, dėl savo lygaus reljefo sugebėjo išvystyti vieną tankiausių dviračių takų/juostų tinklų pasaulyje. Spėju, Danijoje antras geriausias dviračių tinklas po Olandijos

                                      Tiesa, labiau rafinuotoms (sofistikuotoms) išvadoms susidaryti, man reiktų pravažiuoti tiek Danijos, tiek Olandijos dvirtakiais Norisi tikėtis, kad pavyks tą padaryti.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2020.08.01, 00:23.

                                      Comment


                                        #79
                                        Labai įdomios apžvalgos. Kaip suprantu, Danijoje visa dviračių takų esmė yra ne standartizavimas ir smulkmenų atidirbimas, bet takų paplitimas visur, kur reikia?

                                        Comment


                                          #80
                                          Man tai įdomu kaip jie suveda trinkeles su asfaltu be bortų. Pas mus tai juos kiša absoliučiai visur, kur tik gali. Kaip to išvengt? Ar toks sprendimas gali būti taikomas šiandien?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X