Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tu aiškini kaip turėtų būti, arba kaip mes norėtume, kad būtų. Puikiai supranti, kad taip nėra. Tie ženklai neveikia, nepriklausomai nuo situacijos. Arba veikia sporsdiškai ir dar rodo klaidinančią info, kaip minėjo goolfietis.
    Tai ir sakau, mąstymas "pravažiavau, nieko nerodė = neveikia". Pasikartosiu, šiandien važiavau, remonto vietose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai. Pernai vieną dieną važiavau per plikledį, tai būtent tik slidžiuose ruožuose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai (yra įrengtos meteostotelės).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    "Protingi" ne "protingi", kaimas ne kaimas, bet jei sumokėjom pinigus už ale "mandrą" daiktą tai ir išnaudoti reikia maksimaliai. Ar juos statė, kad keturis kartus metuose įjungtų? Ar sunku priminti maksimalų leistiną greitį, raginti laikytis atstumo ir pan.? Ar fantazijos trūksta... kaip efektyviai naudoti.
    Kelio ženklų informacija turi būti tada, kada jos reikia. Koks dar greičio priminimas? Kokie dar raginimai? Vairuotojų dėmesio neturi blaškyti jokie bereikalingi papildomi užrašai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
    Tu aiškini kaip turėtų būti, arba kaip mes norėtume, kad būtų. Puikiai supranti, kad taip nėra. Tie ženklai neveikia, nepriklausomai nuo situacijos. Arba veikia sporsdiškai ir dar rodo klaidinančią info, kaip minėjo goolfietis.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
    "Protingi" ne "protingi", kaimas ne kaimas, bet jei sumokėjom pinigus už ale "mandrą" daiktą tai ir išnaudoti reikia maksimaliai. Ar juos statė, kad keturis kartus metuose įjungtų? Ar sunku priminti maksimalų leistiną greitį, raginti laikytis atstumo ir pan.? Ar fantazijos trūksta... kaip efektyviai naudoti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    A5 nuo IX forto iki Garliavos tie televizoriai stovi jau 2 metus. Kasdien pravažiuoju ryte-vakare. Degė iš viso kokius 4 kartus, visą laiką ženklas "slidi kelio danga". Net kai danga buvo sausa. Piktogramų parduotuvėj tiek vienas paveiksliukas buvo, ar kitiems pinigų nebeužteko?
    Kitas dalykas: jei nei vienas televizorius nerodo nieko, kaip man žinoti, kad jie turi neveikti, nes nieko nereikia rodyti, o ne sistema sugedus, priekyje pavojus, bet ženklai neveikia dėl gedimo?
    Nėra jokios piktogramų parduotuvės. Grafinis vaizdas sukuriamas pikseliais. Dėl veikimo tau nieko ir žinoti nereikia. Jei jie nedega, važiuok taip pat, kaip jų nebūtų. Nebent labai smalsu.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
    A5 nuo IX forto iki Garliavos tie televizoriai stovi jau 2 metus. Kasdien pravažiuoju ryte-vakare. Degė iš viso kokius 4 kartus, visą laiką ženklas "slidi kelio danga". Net kai danga buvo sausa. Piktogramų parduotuvėj tiek vienas paveiksliukas buvo, ar kitiems pinigų nebeužteko?
    Kitas dalykas: jei nei vienas televizorius nerodo nieko, kaip man žinoti, kad jie turi neveikti, nes nieko nereikia rodyti, o ne sistema sugedus, priekyje pavojus, bet ženklai neveikia dėl gedimo?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Manau yra paprasčiau. LAKD tingi derinti ar aiškintis, koks ten tiksliai greitis kur yra, ir neeikvoja resursų kažkokiems neįprastiems ir "naujiems" dalykams. Kažkoks atsakingas žmogus kartais suprogramuoja, kad rodytų tai kokį paveiksliuką, tai "gero kelio", tai "testuoja" ir tiek žinių. Niekas jokių realių ženklų ten net nesiruošia daryti. Juo labiau, kad visos varnelės sudėtos, biudžetas panaudotas, kažkas, atsakingas už tuos LED ženklus, su jais "dirba" ir gauna kažkokią nelabai dielę, bet jį tenkinančią, algą. Visiems gerai ir visi patenkinti. Tokia maždaug situacija. Kaip ir daugumoje kitų valdiškų institucijų.
    Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Manau yra paprasčiau. LAKD tingi derinti ar aiškintis, koks ten tiksliai greitis kur yra, ir neeikvoja resursų kažkokiems neįprastiems ir "naujiems" dalykams. Kažkoks atsakingas žmogus kartais suprogramuoja, kad rodytų tai kokį paveiksliuką, tai "gero kelio", tai "testuoja" ir tiek žinių. Niekas jokių realių ženklų ten net nesiruošia daryti. Juo labiau, kad visos varnelės sudėtos, biudžetas panaudotas, kažkas, atsakingas už tuos LED ženklus, su jais "dirba" ir gauna kažkokią nelabai dielę, bet jį tenkinančią, algą. Visiems gerai ir visi patenkinti. Tokia maždaug situacija. Kaip ir daugumoje kitų valdiškų institucijų.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
    vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
    Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
    Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
    Čia yra kintamos informacijos ženklai. Jei greičio sumažinimas nuolatinis, statomas paprastas ženklai.

    Išsiaiškinau, kad tie žali ženklai dabar dega testavimo tikslais, siekiant išsaiškinti defektus. T.y. laikinai.
    Paskutinis taisė dsanto; 2023.10.20, 12:46.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
    Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
    vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
    Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
    Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
    Jau 2x rašiau LAKD užklausą, kada [ir ar] žada įjungti televizorius, kurių pristatė atkarpoje juo IX forto iki Garliavos. Mano laiškus LAKD ignoruoja...

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
    vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
    Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
    Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kintami ženklai veikia pilnu pajėgumu. Foto iš FB platybių.

    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1687428910885.jpg
Views:	466
Size:	43,2 kB
ID:	2059194

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Šią savaitę kelininkai remontavo A5 atkarpos nuo Garliavos iki Akademijos pirmą juostą. Klausiat ar KIŽ rodė apie kelio darbus šioje atkarpoje? Norėtumėt...

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    2023-04-12. Lauke šviečia saulė, oro temperatūra +18C. Sausa.
    Geriau vėliau negu niekad

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Šyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).

    Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
    2023-04-12. Lauke šviečia saulė, oro temperatūra +18C. Sausa.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Būčiau neparašęs, kad fotkino keleivis, būtum prisiknisęs, kad pažeidinėju eismo taisykles, ir fotkinu važiuodamas..
    Na kažkaip neapkaltinau pirmam poste, nes akivaizdžiai laikei telefoną keleivio pusėje, tai kodėl vėliau turėčiau kaltinti?

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Foto rodo, kokios prastos oro sąlygos buvo, o ne kad ženklai neveikia.
    Kad blogos oro sąlygos buvo, žinojo tikriausiai visa Lietuva, arba beveik visi forumo skaitytojai, kad ten yra informaciniai kelio ženklai ir kad jie neveikia, tikrai žino ne visi.


    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Jei nemoki skaityti, pakartosiu: šiandien buvo avarija ties Akademija. Ne aš į ją patekau.
    jei nori kažką pakartoji, prieš tai tai turi būti pasakęs.

    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Jei ženklai būtų veikę, jie bent jau būtų atlikę savo funkciją (mano supratimu), nes dabar jie atlieka vizualinių šiukšlių funkciją.

    Nebuvo tame kelyje jokių ekranų. Važinėju tuo keliu kasdien jau daug metų. Kažkada metų pradžioje tie ekranai veikė - rodė vienintelį ženklą "slidi kelio danga" - net tuo metu, kai buvo +7C ir sausa kelio danga...

    edit: šiandien prisiminiau, kad vistik buvo 2 ekranai bepradedant leistis link Šilainių pl. viaduko. Lygiai taip pat niekada neveikė, kaip ir tie naujieji. Tik naujųjų žymiai daugiau prismaigstė...

    Tavo žodžiai "niekada" "visada" neturi prasmės, ypač kai keli foto be įrodymų, kai tam kelį dabar yra gal 14 porų ekranų, anksčiau buvo 2 poros dvigubų ekranų, kurie buvo tokie pat kaip ir prie Miškinio tilto.

    Dar kart pasikartosiu, manau dabar jie neveikia, nes juos keitė ir bus kažkas dar nesuderinta, kažkokie vėlavimai ar panašiai.

    Click image for larger version

Name:	2321.jpeg
Views:	1428
Size:	70,8 kB
ID:	2035289 Click image for larger version

Name:	537401-489238-1287x836.jpg
Views:	1375
Size:	78,4 kB
ID:	2035290 Click image for larger version

Name:	kintamos_informacijos_zenklai_1.jpg
Views:	1375
Size:	96,8 kB
ID:	2035291

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.

    Click image for larger version

Name:	20221220_212246.jpg
Views:	1171
Size:	75,5 kB
ID:	2018745

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Penktadienį vakare link Kauno degė keletas 90 ! ir slidus kelias. Už keletos kilometrų buvo spūstelės iki pilno sustojimo, daug kas norėjo pasižiūrėti į apvirtusį kitoje kelio pusėje. Tai kaip ir pravertė įspėjimas nelėkti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.


    Drįsčiau nesutikti, kolega.
    Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.


    O jei rimtai, tai prieš žiemą​​​​​​ tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.


    Išlesita pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
    Tai jos ir neskirtos nuolatiniam veikimui. Jei viskas gerai, kam joms šviesti? Jos skirtos įspėti apie pavojus, sumažinti leistiną greitį arba kaip tik padidinti greitį, pvz., žiemą, jei sąlygos geros. Palaukim, dar įsivažiuos su valdymu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, po ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
    Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.

    Click image for larger version  Name:	a1_ženklai_IMG20221117105452.jpg Views:	13 Size:	188,2 kB ID:	2006355
    Drįsčiau nesutikti, kolega.
    Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.


    O jei rimtai, tai prieš žiemą​​​​​​ tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O kurioj čia vietoj švaistoma?
    Išleista pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 19:18.

    Komentuoti:

Working...
X