Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Tai ir sakau, mąstymas "pravažiavau, nieko nerodė = neveikia". Pasikartosiu, šiandien važiavau, remonto vietose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai. Pernai vieną dieną važiavau per plikledį, tai būtent tik slidžiuose ruožuose buvo įspėjimai ir greičio ribojimai (yra įrengtos meteostotelės).
- 3 patinka
-
Kelio ženklų informacija turi būti tada, kada jos reikia. Koks dar greičio priminimas? Kokie dar raginimai? Vairuotojų dėmesio neturi blaškyti jokie bereikalingi papildomi užrašai.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
"Protingi" ne "protingi", kaimas ne kaimas, bet jei sumokėjom pinigus už ale "mandrą" daiktą tai ir išnaudoti reikia maksimaliai. Ar juos statė, kad keturis kartus metuose įjungtų? Ar sunku priminti maksimalų leistiną greitį, raginti laikytis atstumo ir pan.? Ar fantazijos trūksta... kaip efektyviai naudoti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tu aiškini kaip turėtų būti, arba kaip mes norėtume, kad būtų. Puikiai supranti, kad taip nėra. Tie ženklai neveikia, nepriklausomai nuo situacijos. Arba veikia sporsdiškai ir dar rodo klaidinančią info, kaip minėjo goolfietis.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
"Protingi" ne "protingi", kaimas ne kaimas, bet jei sumokėjom pinigus už ale "mandrą" daiktą tai ir išnaudoti reikia maksimaliai. Ar juos statė, kad keturis kartus metuose įjungtų? Ar sunku priminti maksimalų leistiną greitį, raginti laikytis atstumo ir pan.? Ar fantazijos trūksta... kaip efektyviai naudoti.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nėra jokios piktogramų parduotuvės. Grafinis vaizdas sukuriamas pikseliais. Dėl veikimo tau nieko ir žinoti nereikia. Jei jie nedega, važiuok taip pat, kaip jų nebūtų. Nebent labai smalsu.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
A5 nuo IX forto iki Garliavos tie televizoriai stovi jau 2 metus. Kasdien pravažiuoju ryte-vakare. Degė iš viso kokius 4 kartus, visą laiką ženklas "slidi kelio danga". Net kai danga buvo sausa. Piktogramų parduotuvėj tiek vienas paveiksliukas buvo, ar kitiems pinigų nebeužteko?
Kitas dalykas: jei nei vienas televizorius nerodo nieko, kaip man žinoti, kad jie turi neveikti, nes nieko nereikia rodyti, o ne sistema sugedus, priekyje pavojus, bet ženklai neveikia dėl gedimo?
Komentuoti:
-
A5 nuo IX forto iki Garliavos tie televizoriai stovi jau 2 metus. Kasdien pravažiuoju ryte-vakare. Degė iš viso kokius 4 kartus, visą laiką ženklas "slidi kelio danga". Net kai danga buvo sausa. Piktogramų parduotuvėj tiek vienas paveiksliukas buvo, ar kitiems pinigų nebeužteko?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.
Kitas dalykas: jei nei vienas televizorius nerodo nieko, kaip man žinoti, kad jie turi neveikti, nes nieko nereikia rodyti, o ne sistema sugedus, priekyje pavojus, bet ženklai neveikia dėl gedimo?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien važiavau, tai ties remonto vietomis dega įspėjamieji ženklai ir greičio apribojimai. Šie ženklai yra skirti tik konkrečioms situacijoms, o ne rodyti kažką pastoviai. O pas mus šiais laikais visi labai protingais jaučiasi ir jei pravažiavę kelią mato tik juodas dėžes (nors jos tuo metu ir neturi ką rodyti), padaro kategoriškas išvadas apie LAKD, pradeda vapsėti apie išplaunamus pinigus etc. Kaimiečių mentalitetas.Parašė John Rodyti pranešimąManau yra paprasčiau. LAKD tingi derinti ar aiškintis, koks ten tiksliai greitis kur yra, ir neeikvoja resursų kažkokiems neįprastiems ir "naujiems" dalykams. Kažkoks atsakingas žmogus kartais suprogramuoja, kad rodytų tai kokį paveiksliuką, tai "gero kelio", tai "testuoja" ir tiek žinių. Niekas jokių realių ženklų ten net nesiruošia daryti. Juo labiau, kad visos varnelės sudėtos, biudžetas panaudotas, kažkas, atsakingas už tuos LED ženklus, su jais "dirba" ir gauna kažkokią nelabai dielę, bet jį tenkinančią, algą. Visiems gerai ir visi patenkinti. Tokia maždaug situacija. Kaip ir daugumoje kitų valdiškų institucijų.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Manau yra paprasčiau. LAKD tingi derinti ar aiškintis, koks ten tiksliai greitis kur yra, ir neeikvoja resursų kažkokiems neįprastiems ir "naujiems" dalykams. Kažkoks atsakingas žmogus kartais suprogramuoja, kad rodytų tai kokį paveiksliuką, tai "gero kelio", tai "testuoja" ir tiek žinių. Niekas jokių realių ženklų ten net nesiruošia daryti. Juo labiau, kad visos varnelės sudėtos, biudžetas panaudotas, kažkas, atsakingas už tuos LED ženklus, su jais "dirba" ir gauna kažkokią nelabai dielę, bet jį tenkinančią, algą. Visiems gerai ir visi patenkinti. Tokia maždaug situacija. Kaip ir daugumoje kitų valdiškų institucijų.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Čia yra kintamos informacijos ženklai. Jei greičio sumažinimas nuolatinis, statomas paprastas ženklai.Parašė iPhone Rodyti pranešimąNiekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
Išsiaiškinau, kad tie žali ženklai dabar dega testavimo tikslais, siekiant išsaiškinti defektus. T.y. laikinai.Paskutinis taisė dsanto; 2023.10.20, 12:46.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jau 2x rašiau LAKD užklausą, kada [ir ar] žada įjungti televizorius, kurių pristatė atkarpoje juo IX forto iki Garliavos. Mano laiškus LAKD ignoruoja...Parašė iPhone Rodyti pranešimąNiekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Niekaip negaliu suprasti, šių kintamų ženklų panaudojimo Vilnius - Kaunas magistralėje.
vieta, kur greitis ribojamas iki 70 (tiltas per Kruna ties Neveroniais) o šis ženklas šviečia žaliai ir linki gero kelio..
Jei tokiose vietose nesugeba jie perspėti, kad greitis čia turi būti 70 tai kam jie iš viso reikalingi.
Būtų įdomu sužinoti, kiek kelių direkcija jiems išleido pinigų ir kokią naudą jie davė per tuos metus kai stovi...
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Šią savaitę kelininkai remontavo A5 atkarpos nuo Garliavos iki Akademijos pirmą juostą. Klausiat ar KIŽ rodė apie kelio darbus šioje atkarpoje? Norėtumėt...
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Geriau vėliau negu niekadParašė goolfietis Rodyti pranešimą
2023-04-12. Lauke šviečia saulė, oro temperatūra +18C. Sausa.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
2023-04-12. Lauke šviečia saulė, oro temperatūra +18C. Sausa.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąŠyrit buvo košmariškos sąlygos vairavimui, bet idealios sąlygos parodyti televizorių, kurių pristatė tarp IX forto ir Garliavos (?): pūga, kelio danga belenkaip slidi, eismas kamščiuojasi. Dar priedo avarija ties Akademija (Kauno kryptimi).
Ir ką - spėkit iš vieno karto, ar nors vienas KIŽ rodė kokią nors info? Atspėjot - visi alei vieno ženklo stovėjo nebylūs, kaip juodi paminklai LAKD biurokratams. Ko gero rytoj įjungs "slidi kelio danga" kai jau viskas bus seniai pasibaigę....
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Na kažkaip neapkaltinau pirmam poste, nes akivaizdžiai laikei telefoną keleivio pusėje, tai kodėl vėliau turėčiau kaltinti?Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Būčiau neparašęs, kad fotkino keleivis, būtum prisiknisęs, kad pažeidinėju eismo taisykles, ir fotkinu važiuodamas..
Kad blogos oro sąlygos buvo, žinojo tikriausiai visa Lietuva, arba beveik visi forumo skaitytojai, kad ten yra informaciniai kelio ženklai ir kad jie neveikia, tikrai žino ne visi.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąFoto rodo, kokios prastos oro sąlygos buvo, o ne kad ženklai neveikia.
jei nori kažką pakartoji, prieš tai tai turi būti pasakęs.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąJei nemoki skaityti, pakartosiu: šiandien buvo avarija ties Akademija. Ne aš į ją patekau.
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąJei ženklai būtų veikę, jie bent jau būtų atlikę savo funkciją (mano supratimu), nes dabar jie atlieka vizualinių šiukšlių funkciją.
Nebuvo tame kelyje jokių ekranų. Važinėju tuo keliu kasdien jau daug metų. Kažkada metų pradžioje tie ekranai veikė - rodė vienintelį ženklą "slidi kelio danga" - net tuo metu, kai buvo +7C ir sausa kelio danga...
edit: šiandien prisiminiau, kad vistik buvo 2 ekranai bepradedant leistis link Šilainių pl. viaduko. Lygiai taip pat niekada neveikė, kaip ir tie naujieji. Tik naujųjų žymiai daugiau prismaigstė...
Tavo žodžiai "niekada" "visada" neturi prasmės, ypač kai keli foto be įrodymų, kai tam kelį dabar yra gal 14 porų ekranų, anksčiau buvo 2 poros dvigubų ekranų, kurie buvo tokie pat kaip ir prie Miškinio tilto.
Dar kart pasikartosiu, manau dabar jie neveikia, nes juos keitė ir bus kažkas dar nesuderinta, kažkokie vėlavimai ar panašiai.
Komentuoti:
-
Šiandien ryte važiavau iš Kauno į Vilnių ir vėliau atgal. Veikė VISOS švieslentės, rodydamos įspėjamuosius ženklus, kad slidus kelias. Už Elektrėnų 3 iš eilės švieslentės ribojo greitį iki 90 km/h. Tas pats ir už Vievio. Už Grigiškių 2 švieslentės ribojo greitį iki 80 km/h. Tai yra, švieslentės atliko savo vaidmenį. Normaliomis sąlygomis jos nerodo nieko. Vairuotojų dėmesio ir neturi blaškyti jokie ženklai ar užrašai, jei to nereikia saugiam eismui užtikrinti. Čia iškart prisimenu Vilniaus didžiąsias švieslentes, kurios, jei nėra su eismo saugumu susijusios informacijos, rodo kokias nors nesąmones.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Penktadienį vakare link Kauno degė keletas 90 ! ir slidus kelias. Už keletos kilometrų buvo spūstelės iki pilno sustojimo, daug kas norėjo pasižiūrėti į apvirtusį kitoje kelio pusėje. Tai kaip ir pravertė įspėjimas nelėkti.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai jos ir neskirtos nuolatiniam veikimui. Jei viskas gerai, kam joms šviesti? Jos skirtos įspėti apie pavojus, sumažinti leistiną greitį arba kaip tik padidinti greitį, pvz., žiemą, jei sąlygos geros. Palaukim, dar įsivažiuos su valdymu.Parašė Romas Rodyti pranešimąApie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.
Drįsčiau nesutikti, kolega.
Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.

O jei rimtai, tai prieš žiemą tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.
Išlesita pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.
Drįsčiau nesutikti, kolega.Parašė gerietis Rodyti pranešimą2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, po ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.
Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.

O jei rimtai, tai prieš žiemą tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.
Išleista pinigų lentoms, o jos beveik neveikiaParašė dsanto Rodyti pranešimąO kurioj čia vietoj švaistoma?Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 19:18.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: