Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    Penktadienį vakare link Kauno degė keletas 90 ! ir slidus kelias. Už keletos kilometrų buvo spūstelės iki pilno sustojimo, daug kas norėjo pasižiūrėti į apvirtusį kitoje kelio pusėje. Tai kaip ir pravertė įspėjimas nelėkti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.


    Drįsčiau nesutikti, kolega.
    Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.


    O jei rimtai, tai prieš žiemą​​​​​​ tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.


    Išlesita pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
    Tai jos ir neskirtos nuolatiniam veikimui. Jei viskas gerai, kam joms šviesti? Jos skirtos įspėti apie pavojus, sumažinti leistiną greitį arba kaip tik padidinti greitį, pvz., žiemą, jei sąlygos geros. Palaukim, dar įsivažiuos su valdymu.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apie kintamos informacijos ženlus yra tema, Tiesa, ji nelabai aktyvi.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    2022-11-17 teko važiuoti į Vilnių, po ilgo laiko vėl buvo įjungtos kintamų ženklų lentos. Pastebėjau vienoje vietoje neveikiančius ir vienoje vietoje buvo lentos rodančios tik atsitiktinius pikselius.
    Vakare grįžtan vėl buvo visi ženklai išjungti. Manau reiktų kreiptis į prokuratūrą dėl LAKD švaistomų mūsų pinigų.

    Click image for larger version  Name:	a1_ženklai_IMG20221117105452.jpg Views:	13 Size:	188,2 kB ID:	2006355
    Drįsčiau nesutikti, kolega.
    Pranešimas, kad esant teoriniams maksimaliam greičiui 110 km/h provežuotame kelyje Vilniaus - Kauno iš tikrųjų galima saugiai važiuoti net 110 km/h (gal net pirmąja juosta), tai čia yra tokia sensacija, jog tikrai verta uždegti du šauktukus.


    O jei rimtai, tai prieš žiemą​​​​​​ tos lentos gali būti reikalingos, nes kas žino kiek bus autoįvykių ar kitokių sutrikimų.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O kurioj čia vietoj švaistoma?
    Išleista pinigų lentoms, o jos beveik neveikia
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 19:18.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
    Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.
    Esmė, ar kintamo kelio ženklų vietoje jau buvo greitkelis, ar ne. Jeigu jau buvo greitkelis ir jame atsirado greitį ribojantys kelio ženklai, reikia laikytis juose nurodyto greičio ir dar vienas greitkelio ženklas nieko nereiškia. Bet šis atvejis mažai tikėtinas, nes Lietuvoje greitkelio ženklas įrengiamas tik kelio pradžioje ir įvažiuojant į kelią iš šalutinio kelio.

    O jeigu tai buvo paprastas kelias, atsirado apribojimai ir tik tada prasidėjo greitkelis, tai apribojimai nutrūksta ir įsigalioja greitkelio leidžiamas greitis.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    KET aštuntame punkte parašyta, jog jeigu yra įrengti kintamos informacijos ženklai, jais ir reiktų vadovautis.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Iš pirmo žvilgsnio viskas aišku - jei prastas oras, galioja kintami kelio ženklai su "90".

    Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
    Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.

    Gal kas žino, kokios nustatytos kintamų kelio ženklų galiojimo zonos.
    Ar kintami, ar pastovūs ženklai, jų galiojimo zonos tokios pačios.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Iš pirmo žvilgsnio viskas aišku - jei prastas oras, galioja kintami kelio ženklai su "90".

    Autoriui kilo klausimas, koks leistinas greitis jei netrukus yra ženklas " Greitkelis".
    Aišku, galima būtų pasakyti, kad žmogui galva duota ne tik tam, kad būtų ant ko kepurę nešioti ar prie ko mobiliaką prispausti - reikia laikytis saugaus greičio.

    Gal kas žino, kokios nustatytos kintamų kelio ženklų galiojimo zonos.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Greitkelyje Kaunas-Vilnius – nauji neaiškūs greičio ribojimai
    https://kaunas.kasvyksta.lt/skaityto...cio-ribojimai/

    Nežinau, ar juoktis, ar verkti
    Paskutinis taisė Romas; 2022.01.29, 08:06. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na kad ir tai kad žiema važiuojam žieminėmis padangomis kurios yra skirtos sukibimui šaltu ir slidžiu keliu ir todėl turi mažesnį sukibimą drėgnu ar sausu oru. Ypač jeigu yra šilta kuomet guma yra minkštesnė.

    Beto, dėl temperatūros keičiasi ir pačio asfalto būklė, ypač pas mus kur naudojama gana minkštą afaltą (nes pvz prancūziškas kietas žiemą sutrukinėtų).
    Vasarą su žieminėmis nedraudžiama važinėt, kaip ir su M+S nedraudžiama važinėt. Šitie gumos niuansai sausame kelyje turbūt turi mažiau reikšmės nei pvz skirtingos automobilio masės. Esminis dalykas dėl ko žiemą reikia riboti greitį, tai plikledis ir sniegas. Visi kiti dalykai būna ir vasarą.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė bička Rodyti pranešimą
    Vakar ties Gariūnais pradėjo veikti kintami kelio ženklai. Nuotrauka 2022-01-18
    šiandien po pietų nei viena kryptim neveikė nei vienas kintamas ženklas. Gal dar testuoja? Ar jie veiks tik išskirtinėmis sąlygomis?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Ir kokie gi dar skirtumai be temperatūros?
    Nebent kailiniai trukdo vairą sukinėt (bet jei lauke +10 tai ir kailinuotų nebus )
    Na kad ir tai kad žiema važiuojam žieminėmis padangomis kurios yra skirtos sukibimui šaltu ir slidžiu keliu ir todėl turi mažesnį sukibimą drėgnu ar sausu oru. Ypač jeigu yra šilta kuomet guma yra minkštesnė.

    Beto, dėl temperatūros keičiasi ir pačio asfalto būklė, ypač pas mus kur naudojama gana minkštą afaltą (nes pvz prancūziškas kietas žiemą sutrukinėtų).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lenkijoje 140
    na Lietuvai iki Lenkijos autostradų dar toli, o kažkas svajoja apie 150-160

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad sezono įtaka yra ne tik "slidu".
    Ir kokie gi dar skirtumai be temperatūros?
    Nebent kailiniai trukdo vairą sukinėt (bet jei lauke +10 tai ir kailinuotų nebus )

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    nelogiška, niekur nėra didesnio greičio kaip 130km/h, apart Vokietijos kurioje ir jau po truputį bresta įdėjos atsisakyti neribojamo greičio. Automobilių gamintojai taip pat mažina maksimalų greitį automobiliuose.
    Lenkijoje 140

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    jei mieste galime 70-80 ženklus statyti, tai ir 150-160 autostradoje logiška.
    nelogiška, niekur nėra didesnio greičio kaip 130km/h, apart Vokietijos kurioje ir jau po truputį bresta įdėjos atsisakyti neribojamo greičio. Automobilių gamintojai taip pat mažina maksimalų greitį automobiliuose.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?
    jei mieste galime 70-80 ženklus statyti, tai ir 150-160 autostradoje logiška.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Nerodys, nes geresnių oro sąlygų už geras, kai maksimalus 130 km/h negali būti
    Jei įrengiam kintamus ženklus, kurie atsižvelgia į kelio būklę tai greičio nustatymas pagal sezoną tuose ruožuose turėtų dingti.
    Kad sezono įtaka yra ne tik "slidu".

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?
    Nerodys, nes geresnių oro sąlygų už geras, kai maksimalus 130 km/h negali būti
    Jei įrengiam kintamus ženklus, kurie atsižvelgia į kelio būklę tai greičio nustatymas pagal sezoną tuose ruožuose turėtų dingti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kaži žiemos metu, esant +10 temp., sausam keliui, puikiam matomumui, ką rodys tie ženklai? Bus 120-130 km/h, ar būsim biurokratai, "nes nu juk žiema kalendoriuje"?
    Geras klausimas. O jeigu vasarą kintamieji rodys 150-160 km/h. Galėsime legaliai važiuoti?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Kaži žiemos metu, esant +10 temp., sausam keliui, puikiam matomumui, ką rodys tie ženklai? Bus 120-130 km/h, ar būsim biurokratai, "nes nu juk žiema kalendoriuje"?
    Na panevežio aplinkelyje kur irgi įrengė tokius ženklus tai gane gerai veikė. Kai snigo ženklai buvo 70, grįžtant atgal nebesnigo ir ženklai jau buvo išjungti (defaultinis greitis 90).

    O toje vietoje ar taip ar taip 130 važiuoti nereikia, tai ir tokio reguliavimo nereikės.

    Komentuoti:

Working...
X