Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Lietuvoje kiekvienas atskiras objektas įgyvendinamas ant atskiro stulpo. Pvz. pėsčiųjų perėja gatvėje. Stovi gatvės apšvietimo stulpas, šalia perėjos apšvietimo stulpas, perėjos ženklas ant savo stulpo ir dar šalia šiukšliadėžė ant savo stulpelio. Tai ir čia, jei radarų direkcija kabins radarus, tikrai investuos į atskirus stulpus.
- 2 patinka
-
Vieną kartą iš tų 4 per 2 metus, kai jie išvis kažką rodė, buvo šviesu, lengvai lijo lietus. Televizoriai rodė "slidi kelio danga". Tai šįryt pagal tai buvo tragiškos eismo sąlygos, galima sakyti. Ir taip, telefono AI "pagerina" nuotraukas...Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąIš nuotraukų tai neatrodo jog matomumas būtų pavojingas
p.s. fotkinau ne aš, keleivis...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš nuotraukų sunku spręsti. Pvz pernai lapkričio pirmą Varšuvoje buvo toks rūkas, kad už 5 metrų stovinčio žmogaus galėjai nepastebėti, bet telefonas labai daug jo "išvalė" ir nuotraukose nesigavo efekto kurio norėjauParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąIš nuotraukų tai neatrodo jog matomumas būtų pavojingas
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kaip drįsti abejoti, tai tik subjektyvi tavo nuomoneParašė Riedutis Rodyti pranešimą
Užsienyje taip ir būna, man keista, kad LT to nepadarė. Kiek mačiau tokius prietaisus užsienyje, tai jie buvo naudojami kintamam greičiui pritaikyti ir, labai didelės apkrovos atvejais, leidimui eismui vykti ir šalikelės juosta (nzn tikslaus termino). Ir tie ženklai būdavo naudojami kas dieną, mažų mažiausiai ryte ir vakare per piką, bet taip pat pranešti apie priekyje esančias spūstis (suprask: būk atidus ir neskriek per greitai). Tuo pačiu, visi tokie ženklai turėjo po greičio matuoklį.
Pritariu goolfietis , LT visiškai neišnaudojami tos sistemos privalumai, nepanašu, kad jos is viso ten reikia.
Ko norėti, kad jie veiktų, jei iki šiol pristatyti prieš gyvenvietes ženklai su rodomu automobilio greičiu praktiškai didžiąja dalimi nebeveikia. Net paprastų ženklų su mirksinčiais LEDais nesugebama priversti pastoviai veikti. Bet nieko tokio, juk mistiniai specialistai žino kada ir kaip turi veikti
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Užsienyje taip ir būna, man keista, kad LT to nepadarė. Kiek mačiau tokius prietaisus užsienyje, tai jie buvo naudojami kintamam greičiui pritaikyti ir, labai didelės apkrovos atvejais, leidimui eismui vykti ir šalikelės juosta (nzn tikslaus termino). Ir tie ženklai būdavo naudojami kas dieną, mažų mažiausiai ryte ir vakare per piką, bet taip pat pranešti apie priekyje esančias spūstis (suprask: būk atidus ir neskriek per greitai). Tuo pačiu, visi tokie ženklai turėjo po greičio matuoklį.Parašė Tomas Rodyti pranešimąAnt ekranų tvirtinimo stulpų galėtų greičio matuoklius sumontuoti, būtų 2in1.
Pritariu goolfietis , LT visiškai neišnaudojami tos sistemos privalumai, nepanašu, kad jos is viso ten reikia.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
ir galėtų fiksuoti rankose laikančius telefonus/fotoaparatus "ypač" pavojingomis vairavimo sąlygomisParašė Tomas Rodyti pranešimąAnt ekranų tvirtinimo stulpų galėtų greičio matuoklius sumontuoti, būtų 2in1.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš nuotraukų tai neatrodo jog matomumas būtų pavojingas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ant ekranų tvirtinimo stulpų galėtų greičio matuoklius sumontuoti, būtų 2in1.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Šįryt buvo tankus rūkas, prastas matomumas. Statistikos dėlei įdedu kelias foto. Sistema veikia, taip kaip kūrėjai sugalvojo...Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Bet sistemai kritikuoti reikia irgi pagrįstų argumentų, o ne "pravažiavau, nešvietė = blogai", "švietė ženklas Ribotas atstumas = blaško dėmesį", "švietė ženklas Atsargiai slidu, nors man pasirodė, kad nebuvo slidu = pinigų švaistymas".
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Gal pavyktų paaiškinti, KADA jie turi ką nors rodyti, tada mažiau klausimų kiltų kodėl jie nieko nerodo ir 99,9% laiko stovi nebylūs...Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Aš nežinau, kaip jums išaiškinti dar aiškiau, kad esant normaliam režimui jie ir neturi nieko rodyti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Čia manau buvo sarkazmas, tie šviesoforai veikia tik kai gaisrininkai važiuoja į iškvietimą, t.y. pakankamai retai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pabandykite dažniau važinėti, gal pamatysite antrą kartą ir lėšų švaistymas pasirodys esąs mažesnisParašė Ignalina Rodyti pranešimąKiek važiuoju Ateities ar Vileišio gatvėmis Vilniuje, tiek šitie šviesoforai prie gaisrinių neveikia. Mačiau, kad veiktų gal vieną kartą. Tai kam jie įrengti, jei išjungti? Panašu irgi į pinigų švaistymą... /s
https://maps.app.goo.gl/Zm2xQZnNZsKsuQwX6
https://maps.app.goo.gl/QMJHRJrr2CUmvyCy5
Komentuoti:
-
Niekaip neprisidėjau prie šių projektų ir juose nedalyvauju.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąPagal reakciją į kritiką spėčiau, kad kažkaip ęsat prisidėjęs prie šio projekto. Diskusija gautųsi aiškesnė, jei žinotume, ar sistema jau paleista, ir kaip ji turėtų veikti. Nes dabar ji akivaizdu kad ji neveikia, bent jau A5. Tai kad įjungė kažką pažiūrėti ar iki jų elektra ateina, nesiskaito.
Nesakau, kad visais atvejais specialistai idealiai įjungia ženklus, kai tikrai reikia. Visi yra žmonės ir gali klysti. Bet sistemai kritikuoti reikia irgi pagrįstų argumentų, o ne "pravažiavau, nešvietė = blogai", "švietė ženklas Ribotas atstumas = blaško dėmesį", "švietė ženklas Atsargiai slidu, nors man pasirodė, kad nebuvo slidu = pinigų švaistymas".Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Mes matome juos neveikiančius ir keliam klausimus, veikia jau oficialiai, neveikia, kokią informaciją gali atvaizduoti ir atvaizduoja. Kokiu tikslu būtent ten pastatyti, ar įgyvendina tuos tikslus, ar finansinė investicija duoda naudą. „Nebūna kvailų ir negalimų klausimų. Būna tik kvaili atsakymai“, Jei turi informacijos apie tai prašom apšviesk mus. O dabar Jūsų agumentai: viskas Jums blogai, ženklai rodo ką turi rodyti, specialistams geriau žinoti ir pan. Žodžiu nesigilingite, kam reikėjo tas "investavo" visų pinigus į brangius žaisliukus, bet jų "įdarbinti" nesistengia. Tokia diskusija niekur neveda...
Jums didžiausia nuoskauda, kad ši sistema kainavo, o jums pravažiuojant ji dažniausiai nieko nerodo (= ji bevertė, iššvaistyti pinigai, pagal jus). Aš nežinau, kaip jums išaiškinti dar aiškiau, kad esant normaliam režimui jie ir neturi nieko rodyti. O iš pavienių subjektyvių pamąstymų nereikėtų daryti kategoriškų išvadų.Paskutinis taisė dsanto; 2023.10.21, 10:13.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Arba Lvivo gatvėje ties Lvivo verslo centru. Bet čia turbūt nesiskaito, nes tie šviesoforai turbūt veikia, kai yra poreikis, o jūs čia kritikuojat nieko nesuprasdamiParašė Ignalina Rodyti pranešimąKiek važiuoju Ateities ar Vileišio gatvėmis Vilniuje, tiek šitie šviesoforai prie gaisrinių neveikia. Mačiau, kad veiktų gal vieną kartą. Tai kam jie įrengti, jei išjungti? Panašu irgi į pinigų švaistymą... /s
https://maps.app.goo.gl/Zm2xQZnNZsKsuQwX6
https://maps.app.goo.gl/QMJHRJrr2CUmvyCy5
Komentuoti:
-
Kiek važiuoju Ateities ar Vileišio gatvėmis Vilniuje, tiek šitie šviesoforai prie gaisrinių neveikia. Mačiau, kad veiktų gal vieną kartą. Tai kam jie įrengti, jei išjungti? Panašu irgi į pinigų švaistymą... /s
https://maps.app.goo.gl/Zm2xQZnNZsKsuQwX6
https://maps.app.goo.gl/QMJHRJrr2CUmvyCy5
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Mes matome juos neveikiančius ir keliam klausimus, veikia jau oficialiai, neveikia, kokią informaciją gali atvaizduoti ir atvaizduoja. Kokiu tikslu būtent ten pastatyti, ar įgyvendina tuos tikslus, ar finansinė investicija duoda naudą. „Nebūna kvailų ir negalimų klausimų. Būna tik kvaili atsakymai“, Jei turi informacijos apie tai prašom apšviesk mus. O dabar Jūsų agumentai: viskas Jums blogai, ženklai rodo ką turi rodyti, specialistams geriau žinoti ir pan. Žodžiu nesigilingite, kam reikėjo tas "investavo" visų pinigus į brangius žaisliukus, bet jų "įdarbinti" nesistengia. Tokia diskusija niekur neveda...Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tai kad jūs neturit argumentų, nes kritikuojat, nežinot, ką. Nerodo - blogai, rodo - vėl blogai, nes rodo ne tai, ką norit. Žodžiu, viskas blogai, nors pravažiavot, t.y. matėt tuos kelio ženklus mažiau nei 1 proc. jų veikimo laiko.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pagal reakciją į kritiką spėčiau, kad kažkaip ęsat prisidėjęs prie šio projekto. Diskusija gautųsi aiškesnė, jei žinotume, ar sistema jau paleista, ir kaip ji turėtų veikti. Nes dabar ji akivaizdu kad ji neveikia, bent jau A5. Tai kad įjungė kažką pažiūrėti ar iki jų elektra ateina, nesiskaito.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tai kad jūs neturit argumentų, nes kritikuojat, nežinot, ką. Nerodo - blogai, rodo - vėl blogai, nes rodo ne tai, ką norit. Žodžiu, viskas blogai, nors pravažiavot, t.y. matėt tuos kelio ženklus mažiau nei 1 proc. jų veikimo laiko.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad jūs neturit argumentų, nes kritikuojat, nežinot, ką. Nerodo - blogai, rodo - vėl blogai, nes rodo ne tai, ką norit. Žodžiu, viskas blogai, nors pravažiavot, t.y. matėt tuos kelio ženklus mažiau nei 1 proc. jų veikimo laiko.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tai prie ko ir kam tie kintami ženklai? 2-3 kartus slidžiam keliui parodyti? Atsakymo nesigirdi, bet advokatavimas LAKDui kaip už pinigus.
Jei oponuoji tai oponuok argumentais, o ne sakyk ten kažkokiam specialistui kažkur geriau žinoti.
Komentuoti:
-
Tai prie ko ir kam tie kintami ženklai? 2-3 kartus slidžiam keliui parodyti? Atsakymo nesigirdi, bet advokatavimas LAKDui kaip už pinigus.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Tai jei matėt, kad veikia, kam klausiat, ar jie veikia, ir teigiat, kad jie niekada neveikia? Pats sau prieštaraujat.
O kai kelininkai dirbo, jie ką, dirbo be kelio ženklų? Esu įsitikinęs, kad jie buvo pastatę laikinus kelio ženklus su įspėjimais. Tai prie ko čia kintamos informacijos kelio ženklai?
Jei oponuoji tai oponuok argumentais, o ne sakyk ten kažkokiam specialistui kažkur geriau žinoti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai jei matėt, kad veikia, kam klausiat, ar jie veikia, ir teigiat, kad jie niekada neveikia? Pats sau prieštaraujat.Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Biški įdomiosios matematikos: per tuos 2 metus, tai jų pristatė, ta atkarpa pravažiavau ~850 kartų. Iš tų 850 kartų tie televizoriai rodė kokius 4-5 kartus. Visus kartus tą patį ženklą - slidi kelio danga. Tik vieną kartą iš tų į kartų ženklą rodė, kai kelio danga buvo šlapia. Visus kitus kartus kelio danga buvo sausa.
TAČIAU: ženklai niekada nieko nerodė, kai kelio danga buvo slidi (yra foto šitoj temoj), buvo kelyje toliau buvo kamščiai, dirbo kelininkai, ir pan. Nešneku apie laiką, kai menes ten nebuvo, šneku tik apie tą laiką, kai aš važiavau."
O kai kelininkai dirbo, jie ką, dirbo be kelio ženklų? Esu įsitikinęs, kad jie buvo pastatę laikinus kelio ženklus su įspėjimais. Tai prie ko čia kintamos informacijos kelio ženklai?
Komentuoti:
Komentuoti: