Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kintamos informacijos kelio ženklai
Collapse
X
-
Pradeda priminti delfi komentarus. Prašytume susilaikyti nuo tokių rašymo, ačiū.
- 3 patinka
-
reikia lėšas kažkaip įsisavintParašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Turbūt vis dėl to įdomu, tik ne taip kaip turėtų būti, o, nenustebsiu, kad ruošiamas jų nurašymas ir naujų pirkimo organizavimas.
Komentuoti:
-
Turbūt vis dėl to įdomu, tik ne taip kaip turėtų būti, o, nenustebsiu, kad ruošiamas jų nurašymas ir naujų pirkimo organizavimas.Parašė gerietis Rodyti pranešimąViskas su jais gerai.
Prie kavos specialistai sugalvojo inovaciją - kintamos informacijos kelio ženklai. Varnelė "įvykdyta" užsidėta. Toliau niekam neįdomu kas su jais vyksta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viskas su jais gerai.
Kintamos informacijos ženklus pastatė ne tam kad padidinti eismo saugumą ar patogumą.
Tiesiog Via Lietuva, AB pagrindinė veikla: „Valstybinės institucijos“.
Tai ir dirba kaip valstybinė institucija: gauna iš susisiekimo ministerijos "lūkesčių laišką", kuriame be visokių tvarumų ir žalumų, įvardintos ir inovacijos.
Prie kavos specialistai sugalvojo inovaciją - kintamos informacijos kelio ženklai. Varnelė "įvykdyta" užsidėta. Toliau niekam neįdomu kas su jais vyksta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Negali būti! Per 3 ar 4 metus, kai tų ženklų pristatė, nors kartą pataikė įjungti laiku ir vietoje. Bet vėlgi, įjungia tą patį vieną ženklą Nr. 119....Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠiandien važiuojant į Vilnių pravažiavus Vievį ties automagistralės pradžios kelio ženklais švieslentė rodė leistino grečio apribojimą iki 110 km/h ir įspėjamąjį kelio ženklą Nr. 119 "Slidus kelias". Iš tiesų, buvo akivaizdu, kad ruožu praėjusi liūtis, nes danga buvo šlapia, vietomis matėsi vandens paviršius. Todėl greičio sumažinimas pasitarnavo eismo saugumui. Iki kito kelių susikirtimo danga vėl pasidarė sausa ir daugiau apribojimų nebebuvo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiandien važiuojant į Vilnių pravažiavus Vievį ties automagistralės pradžios kelio ženklais švieslentė rodė leistino grečio apribojimą iki 110 km/h ir įspėjamąjį kelio ženklą Nr. 119 "Slidus kelias". Iš tiesų, buvo akivaizdu, kad ruožu praėjusi liūtis, nes danga buvo šlapia, vietomis matėsi vandens paviršius. Todėl greičio sumažinimas pasitarnavo eismo saugumui. Iki kito kelių susikirtimo danga vėl pasidarė sausa ir daugiau apribojimų nebebuvo.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Įtariu priežastis banali. Prie valdymo pasodintas dėdė Pranas, kuris kažkada baigė net kokį nors ŽŪ technikumą ir todėl jam reikia gerai apmokamo darbo, nes gi dėdė. O žino jis tik, kad kai pasako, jog reikės apribojimo 70 reikės nuspausti mygtuką "A", o 90 mygtuką "B". Juos nuspaudžia kai tik pasako, kad reikės, apsidrausdamas, nes gali pamiršti ar kas nesuveiks. dar žino išjungimo mygtuką. Kai reikia uždėti kokį užrašą, žino, kad reikia nueiti pas Audriuką ir jo paprašyti, kad padarytų. Audriukas padaro per 3 dienas, nes tai jo netiesioginis darbas, bet jis žino kaip. Štai ir viskas.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Tuoj ateis Dsanto ir išaiškins, kad sistema veikia taip, kaip suprojektuota: niekada nerodyti jokios info, tik tada, kada galima parodyti ženklą "slidi kelio danga". Nors ir tai negarantuota.Parašė sleader Rodyti pranešimąAš tai nesuprantu, išvis kažkoks loginis pagrindimas ten pateikiamai informacijai yra? Aš vis pravažiuodamas pamastau, ką koks užsienietis važiuodamas turėtų galvoti ir kaip suprasti ten pateikiamą informaciją "Saugių kelionių", arba joninių dieną ten švietė "Su Švente".
Juo labiau kam ta "dinaminė" sistema reikalinga, jeigu jos reakcijos laikas yra turbūt kokia savaitė. Remontuojamuose ruožuose dar savaitę iki realios darbų pradžios įžiebia 70 km/h arba 90 km/h ribojimus, nors tuo metu ten absoliučiai niekas nevyksta. Galėtų bent jau tokiose vietose kur baigiasi automagistralė, pvz. įvažiuojant į Vievį rodyti aktualų leistiną greitį, o ne tas beprasmybes.
Visuose kituose ekranuose galėtų bent jau kaip lenkai, rodyti Eismo informacijos centro tel. numerį 1871 (taip toks yra, tik reikia gerai pasiknisti norint jį surasti), bei oro ir dangos temperatūrą. Ekranai maži, bet tikrai galima aktualią info sutalpinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Arba galėtų leist žmonėm per SMS siųsti ir rodyti skelbimus, pvz. "parduodu Audi 80, intymaus nesiūlyti".
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Aš tai nesuprantu, išvis kažkoks loginis pagrindimas ten pateikiamai informacijai yra? Aš vis pravažiuodamas pamastau, ką koks užsienietis važiuodamas turėtų galvoti ir kaip suprasti ten pateikiamą informaciją "Saugių kelionių", arba joninių dieną ten švietė "Su Švente".
Juo labiau kam ta "dinaminė" sistema reikalinga, jeigu jos reakcijos laikas yra turbūt kokia savaitė. Remontuojamuose ruožuose dar savaitę iki realios darbų pradžios įžiebia 70 km/h arba 90 km/h ribojimus, nors tuo metu ten absoliučiai niekas nevyksta. Galėtų bent jau tokiose vietose kur baigiasi automagistralė, pvz. įvažiuojant į Vievį rodyti aktualų leistiną greitį, o ne tas beprasmybes.
Visuose kituose ekranuose galėtų bent jau kaip lenkai, rodyti Eismo informacijos centro tel. numerį 1871 (taip toks yra, tik reikia gerai pasiknisti norint jį surasti), bei oro ir dangos temperatūrą. Ekranai maži, bet tikrai galima aktualią info sutalpinti.
- 19 patinka
Komentuoti:
-
LAKD / viAlietuvA vėl siautėja drabstydama ant vairuotojų nukreipiančią dėmesį perteklinę informaciją.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu. Aš esu perteklinio reguliavimo ir perteklinės infrastruktūros atsisakymo šalininkas. Visokie ten KIŽ, turbožiedai ir panašus šlamštas tik apsunkina eismą ir neduoda aiškios naudos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pagal tokią logiką keliuose išvis įspėjamųjų ženklų nereikia.Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮjungus KIŽ kelias pasidarys mažiau slidus?
Ne, kelias nepasidarys kitoks dėl ženklo uždegimo. Mano mintis: ženklai turi būti logiški. Nelogiški ženklai pratina vairuotojus jų nesilaikyti.
Jei tie KIŽ junginėjami testavimui, tai taip ir reikia užrašyti: "Testuojama", nekreipkit dėmesio.
Bet, pasak nekurių forumo dalyvių, sistema veikia taip, kaip buvo suprojektuota.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Mano mėgstama tema. A5 atkarpa nuo IX forto iki Garliavos. 20 ir 21d degė vienas KIŽ netoli BLS. Rodė tą vienintelę turimą ikonėlę "slidi danga". Danga aišku buvo neslidi, sausa. Šyrit (23d), pirmą kartą metuose snyguriuoja, ruožas leidžiantis Miškinio tilto slidokas (tikrai reikia važiuoti atsargiau). Nei vienas KIŽ aišku neveikia
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Man pvz įdomu, kaip žmonės, akivaizdžiai žinantys apie KIŽ daugiau nei pasako, bando čia įrodinėti, kad juoda yra balta. Argumentai tokie silpnoki šiaip jauParašė digital Rodyti pranešimąAr jums dar neatsibodo?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ir... čia tam yra pasiteisinimas? Keista...Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pamatytum kaip vokiečiai plauna pinigus nesugeba normaliai paleist sistemų ...
Nejauti, kad minties seką pametei?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. tai, kad jie veikia tik tuomet kai jų reikia yra labai labai blogai?
Komentuoti:
-
Mokslininkai žino, kad Higso bozonas egzistuoja, bet niekas jo nėra matęs...Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. tai, kad jie veikia tik tuomet kai jų reikia yra labai labai blogai?
Komentuoti:
Komentuoti: