Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • digital
    replied
    Pradeda priminti delfi komentarus. Prašytume susilaikyti nuo tokių rašymo, ačiū.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Turbūt vis dėl to įdomu, tik ne taip kaip turėtų būti, o, nenustebsiu, kad ruošiamas jų nurašymas ir naujų pirkimo organizavimas.
    reikia lėšas kažkaip įsisavint

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Viskas su jais gerai.
    Prie kavos specialistai sugalvojo inovaciją - kintamos informacijos kelio ženklai. Varnelė "įvykdyta" užsidėta. Toliau niekam neįdomu kas su jais vyksta.


    Turbūt vis dėl to įdomu, tik ne taip kaip turėtų būti, o, nenustebsiu, kad ruošiamas jų nurašymas ir naujų pirkimo organizavimas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Viskas su jais gerai.
    Kintamos informacijos ženklus pastatė ne tam kad padidinti eismo saugumą ar patogumą.
    Tiesiog Via Lietuva, AB pagrindinė veikla: „Valstybinės institucijos“.
    Tai ir dirba kaip valstybinė institucija: gauna iš susisiekimo ministerijos "lūkesčių laišką", kuriame be visokių tvarumų ir žalumų, įvardintos ir inovacijos.
    Prie kavos specialistai sugalvojo inovaciją - kintamos informacijos kelio ženklai. Varnelė "įvykdyta" užsidėta. Toliau niekam neįdomu kas su jais vyksta.


    Paskutinis taisė gerietis; 2024.08.13, 12:27. Priežastis: mstype

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien važiuojant į Vilnių pravažiavus Vievį ties automagistralės pradžios kelio ženklais švieslentė rodė leistino grečio apribojimą iki 110 km/h ir įspėjamąjį kelio ženklą Nr. 119 "Slidus kelias". Iš tiesų, buvo akivaizdu, kad ruožu praėjusi liūtis, nes danga buvo šlapia, vietomis matėsi vandens paviršius. Todėl greičio sumažinimas pasitarnavo eismo saugumui. Iki kito kelių susikirtimo danga vėl pasidarė sausa ir daugiau apribojimų nebebuvo.
    Negali būti! Per 3 ar 4 metus, kai tų ženklų pristatė, nors kartą pataikė įjungti laiku ir vietoje. Bet vėlgi, įjungia tą patį vieną ženklą Nr. 119....

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiandien važiuojant į Vilnių pravažiavus Vievį ties automagistralės pradžios kelio ženklais švieslentė rodė leistino grečio apribojimą iki 110 km/h ir įspėjamąjį kelio ženklą Nr. 119 "Slidus kelias". Iš tiesų, buvo akivaizdu, kad ruožu praėjusi liūtis, nes danga buvo šlapia, vietomis matėsi vandens paviršius. Todėl greičio sumažinimas pasitarnavo eismo saugumui. Iki kito kelių susikirtimo danga vėl pasidarė sausa ir daugiau apribojimų nebebuvo.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Įtariu priežastis banali. Prie valdymo pasodintas dėdė Pranas, kuris kažkada baigė net kokį nors ŽŪ technikumą ir todėl jam reikia gerai apmokamo darbo, nes gi dėdė. O žino jis tik, kad kai pasako, jog reikės apribojimo 70 reikės nuspausti mygtuką "A", o 90 mygtuką "B". Juos nuspaudžia kai tik pasako, kad reikės, apsidrausdamas, nes gali pamiršti ar kas nesuveiks. dar žino išjungimo mygtuką. Kai reikia uždėti kokį užrašą, žino, kad reikia nueiti pas Audriuką ir jo paprašyti, kad padarytų. Audriukas padaro per 3 dienas, nes tai jo netiesioginis darbas, bet jis žino kaip. Štai ir viskas.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Aš tai nesuprantu, išvis kažkoks loginis pagrindimas ten pateikiamai informacijai yra? Aš vis pravažiuodamas pamastau, ką koks užsienietis važiuodamas turėtų galvoti ir kaip suprasti ten pateikiamą informaciją "Saugių kelionių", arba joninių dieną ten švietė "Su Švente".
    Juo labiau kam ta "dinaminė" sistema reikalinga, jeigu jos reakcijos laikas yra turbūt kokia savaitė. Remontuojamuose ruožuose dar savaitę iki realios darbų pradžios įžiebia 70 km/h arba 90 km/h ribojimus, nors tuo metu ten absoliučiai niekas nevyksta. Galėtų bent jau tokiose vietose kur baigiasi automagistralė, pvz. įvažiuojant į Vievį rodyti aktualų leistiną greitį, o ne tas beprasmybes.
    Visuose kituose ekranuose galėtų bent jau kaip lenkai, rodyti Eismo informacijos centro tel. numerį 1871 (taip toks yra, tik reikia gerai pasiknisti norint jį surasti), bei oro ir dangos temperatūrą. Ekranai maži, bet tikrai galima aktualią info sutalpinti.
    Tuoj ateis Dsanto ir išaiškins, kad sistema veikia taip, kaip suprojektuota: niekada nerodyti jokios info, tik tada, kada galima parodyti ženklą "slidi kelio danga". Nors ir tai negarantuota.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Arba galėtų leist žmonėm per SMS siųsti ir rodyti skelbimus, pvz. "parduodu Audi 80, intymaus nesiūlyti".

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Aš tai nesuprantu, išvis kažkoks loginis pagrindimas ten pateikiamai informacijai yra? Aš vis pravažiuodamas pamastau, ką koks užsienietis važiuodamas turėtų galvoti ir kaip suprasti ten pateikiamą informaciją "Saugių kelionių", arba joninių dieną ten švietė "Su Švente".
    Juo labiau kam ta "dinaminė" sistema reikalinga, jeigu jos reakcijos laikas yra turbūt kokia savaitė. Remontuojamuose ruožuose dar savaitę iki realios darbų pradžios įžiebia 70 km/h arba 90 km/h ribojimus, nors tuo metu ten absoliučiai niekas nevyksta. Galėtų bent jau tokiose vietose kur baigiasi automagistralė, pvz. įvažiuojant į Vievį rodyti aktualų leistiną greitį, o ne tas beprasmybes.
    Visuose kituose ekranuose galėtų bent jau kaip lenkai, rodyti Eismo informacijos centro tel. numerį 1871 (taip toks yra, tik reikia gerai pasiknisti norint jį surasti), bei oro ir dangos temperatūrą. Ekranai maži, bet tikrai galima aktualią info sutalpinti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    LAKD / viAlietuvA vėl siautėja drabstydama ant vairuotojų nukreipiančią dėmesį perteklinę informaciją.

    Click image for larger version

Name:	Kintami_ženklai_IMG20240625194119.jpg
Views:	1288
Size:	97,7 kB
ID:	2138444

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pritariu. Aš esu perteklinio reguliavimo ir perteklinės infrastruktūros atsisakymo šalininkas. Visokie ten KIŽ, turbožiedai ir panašus šlamštas tik apsunkina eismą ir neduoda aiškios naudos.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Įjungus KIŽ kelias pasidarys mažiau slidus?
    Pagal tokią logiką keliuose išvis įspėjamųjų ženklų nereikia.

    Ne, kelias nepasidarys kitoks dėl ženklo uždegimo. Mano mintis: ženklai turi būti logiški. Nelogiški ženklai pratina vairuotojus jų nesilaikyti.

    Jei tie KIŽ junginėjami testavimui, tai taip ir reikia užrašyti: "Testuojama", nekreipkit dėmesio.

    Bet, pasak nekurių forumo dalyvių, sistema veikia taip, kaip buvo suprojektuota.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Įjungus KIŽ kelias pasidarys mažiau slidus?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Mano mėgstama tema. A5 atkarpa nuo IX forto iki Garliavos. 20 ir 21d degė vienas KIŽ netoli BLS. Rodė tą vienintelę turimą ikonėlę "slidi danga". Danga aišku buvo neslidi, sausa. Šyrit (23d), pirmą kartą metuose snyguriuoja, ruožas leidžiantis Miškinio tilto slidokas (tikrai reikia važiuoti atsargiau). Nei vienas KIŽ aišku neveikia

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    OK, supratau, dar ne.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ar jums dar neatsibodo?
    Man pvz įdomu, kaip žmonės, akivaizdžiai žinantys apie KIŽ daugiau nei pasako, bando čia įrodinėti, kad juoda yra balta. Argumentai tokie silpnoki šiaip jau

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ar jums dar neatsibodo?

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Pamatytum kaip vokiečiai plauna pinigus nesugeba normaliai paleist sistemų ...
    Ir... čia tam yra pasiteisinimas? Keista...

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. tai, kad jie veikia tik tuomet kai jų reikia yra labai labai blogai?
    Nejauti, kad minties seką pametei?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. tai, kad jie veikia tik tuomet kai jų reikia yra labai labai blogai?
    Mokslininkai žino, kad Higso bozonas egzistuoja, bet niekas jo nėra matęs...

    Komentuoti:

Working...
X