Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kintamos informacijos kelio ženklai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 170 kelių oro sąlygų stotelių, kurios realiu laiku renka ir perduoda duomenis apie oro sąlygas ir kelio dangos būklę. Šių stotelių tinklas – svarbi eismo saugos ir kelių priežiūros sistemos dalis, leidžianti tiek kelių priežiūros specialistams, tiek vairuotojams tinkamai pasiruošti kelionėms ir sumažinti rizikas kelyje.
    Click image for larger version

Name:	IMG_5145.JPG
Views:	90
Size:	1,45 MB
ID:	2227971
    Click image for larger version

Name:	IMG_5149.JPG
Views:	86
Size:	1,15 MB
ID:	2227972
    Click image for larger version

Name:	IMG_5152.JPG
Views:	86
Size:	1,25 MB
ID:	2227973
    Click image for larger version

Name:	IMG_5157.JPG
Views:	86
Size:	1,13 MB
ID:	2227974
    Click image for larger version

Name:	IMG_5155.JPG
Views:	85
Size:	1,53 MB
ID:	2227975

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ir dar truputį statistikos:
    Valstybinės reikšmės keliuose šiuo metu veikia 170 kelių oro sąlygų stotelių, kurios realiu laiku renka ir perduoda duomenis apie oro sąlygas ir kelio dangos būklę. Šių stotelių tinklas – svarbi eismo saugos ir kelių priežiūros sistemos dalis, leidžianti tiek kelių priežiūros specialistams, tiek vairuotojams tinkamai pasiruošti kelionėms ir sumažinti rizikas kelyje.

    Šiuo metu magistraliniame kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda įrengti 49 KIŽ postai, A5 kelyje Kaunas–Marijampolė–Suvalkai – 25, A17 Panevėžio aplinkkelyje – 24. KIŽ, veikiančiuose kaip vaizdo ekranai, atvaizduojami greičio ribojimų ir įspėjamieji kelio ženklai, kurių vairuotojai paisyti privalo. Kaip nurodoma Kelių eismo taisyklėse, jeigu kelio ženklo ir kelių ženklinimo reikalavimai skiriasi, reikia vadovautis kelio ženklu. Kai kelyje įrengti kintamos informacijos kelio ženklai, vadovaujamasi kintamos informacijos kelio ženklais. Be abejo, visais atvejais vairuotojai patys turi atsakingai vertinti eismo sąlygas bei pasirinkti saugų važiavimo greitį, kuris yra mažesnis už leistiną maksimalų važiavimo greitį arba lygus jam.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Žiemą automagistralėje 130 km/val. greičiu – apie tokią idėją Lietuvoje buvo kalbama jau kurį laiką. Aiškėja, kad tokia idėja yra visiškai reali ir jau netrukus gali būti įgyvendinta. Tiesa, kaip atskleidė „Via Lietuva“, maksimalų leistiną greitį diktuotų oro ir eismo sąlygos.
    Jau ir padaryta:
    Ministras: „Žiemos metu kelyje Vilnius–Kaunas galėsime važiuoti greičiau“

    Lietuvos vairuotojų šią žiemą magistralėje A1 Vilnius–Kaunas ir A5 automagistralėje nuo Garliavos iki Marijampolės laukia naujovė – dinaminis padidinto greičio režimas. Esant palankioms oro sąlygoms, čia bus galima važiuoti greičiau – iki 130 km/val. vietoj dabar galiojančio 110 km/val. greičio.

    „Kelių infrastruktūra tampa vis išmanesnė: magistralėse turime modernias eismo valdymo technologijas, kurios leidžia greitį pritaikyti prie realių oro sąlygų. Dabar žiemos švelnesnės, todėl jas galime išnaudoti koreguojant greičio apribojimus be jokių papildomų kaštų. Jei oro sąlygos geros, vairuotojai galės važiuoti greičiau ir sutrumpinti kelionės laiką tarp dviejų didžiausių šalies miestų. Tai pilotinis projektas, ir šią naujovę vairuotojai galės išbandyti jau nuo lapkričio 1 d.“, – sako susisiekimo ministras Juras Taminskas.

    Leistinas greitis būtų dinaminis – jį reguliuos intelektinės transporto sistemos: kelių oro sąlygų stotelės, kintamos informacijos ženklai ir vaizdo kameros. Surinkti duomenys realiu laiku leist automatiškai nustatyti optimalų greitį pagal oro ir kelio būklę. Kintantis greičio ženklas bus atvaizduojamas keliuose esančiuose ekranuose.

    Jeigu sąlygos būtų palankios – kelio danga būtų sausa, o oro temperatūra teigiama – būtų leidžiama važiuoti iki 130 km/val. Tačiau esant blogesnėms oro sąlygoms – jei snigtų, danga taptų slidi ar temperatūra kristų žemiau nulio – greitis būtų mažinamas iki 110 km/val. ar dar labiau.

    „Via Lietuva“ teigia, kad sistema visiškai paruošta diegimui – apmokyti specialistai ir sukurti algoritmai, leidžiantys greitai reaguoti į kintančias sąlygas.

    Šiuo metu galimybė taikyti tokį dinaminį greičio reguliavimą egzistuoja magistralėje A1 tarp Vilniaus ir Kauno bei A5 ruože nuo Garliavos iki Marijampolės. Ateityje planuojama dinaminį greičio reguliavimą diegti toliau – iki Klaipėdos bei iki Lenkijos sienos. Iki metų pabaigos „Via Lietuva“ parengs planą, kuriuose kelių ruožuose ir kiek tokių intelektinių transporto sistemų turėtų atsirasti.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Manau nebūna trikojų kur kintami ženklai.

    Nebent patruliuoja automobilis su kamera. Bet tuomet jis ir ženklą nufilmuos.

    PS
    Trikojis A1 - jei ir būna, visada tarp Ariogalos ir Rietavo išsukimų.

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.
    Čia buvo labiau vizualinis pavyzdys tiems, kurie sako, kad jei KIŽ rodo pamažintą greitį - tiek ir važiuok. Bet jei koks mėmė už KIŽ pulto netyčia įjungia padidintą greitį - ne tavo reikalas, važiuok kiek rodo.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Bauda gali ir po metų ateit, po tiek laiko tavo registratoriaus įrašas jau seniai būtų ant viršaus užrašytas bent kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied

    Yra buvę kai anuliavo baudas iš stacionaraus sektorinio matuoklio, nes jo laiko norma neatitiko faktinių kelio ženklų. Ir nesvarbu, kad saugaus eismo komisija dėjo parašus, kad visi ten kompetentingi.

    Atkarpos dalis Nr. 141 Juknaičiai-Pagėgiai.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Gal ir išdrįsčiau.

    Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.
    Na apie visus teorinius įrodymų pateikimo variantus visi puikiai žinome. Reik kalbėti apie praktikas kiek realu.
    Teoriškai ir prūdą yra galimybė šaukštu išsemti, praktiškai - turbūt retas bandytų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

    Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?
    Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...
    Gal ir išdrįsčiau.

    Paklausė kaip įrodyt be registratoriaus - atsakiau.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

    Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.

    Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.

    Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.

    Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...
    Sistemų tarpusavio integracija kitas klausimas ir ten bėdų n+k. Bet užginčijus baudą techninės galimybės įrodyti be registratoriaus ką rodė bus. Net ir registratoriaus atveju, visada fotošopinti skaičius, tai turbūt vistiek aiškintųsi iš sistemos pusės kas buvo rodoma.

    Komentuoti:


  • PredatorGTR
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
    Ar išdrįstum taip drąsiai pasitikrinti kiek ta sistema "turbūt normali", kiek tie logai saugojami?
    Turbūt be rimto advokato net iki jų nepavyktų prisikasti...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...
    Galėčiau papasakoti, kaip viena įmonė pardavė automobilį (su sutartim, viskas tvarkingai) Regitroje registravo sandorį (tas automobilis buvo išregistruotas iš jų nuosavybės). Po to daugiau nei metus laiko pardavusi įmonė gaudavo raginimą susimokėti baudas už kažką, kas tuo automobilių lakstydavo gatvėmis.

    Bet kokie aiškinimaisi su policija ir Regitra baigdavosi niekuom - Regitroj viskas tvarkoj, o policijoj automobilio savininkas vis dar pardavusi įmonė. Iš susijusių su policija įmonė netgi gavo neoficialų pasiųlymą susirasti tą automobilį ir nusiimti valstybinius numerius.

    Viskas baigėsi, kai teisinikai policijai surašė rimtą pasiūlymą eiti nx, ir nebesiuntinėti tų baudų lapelių.

    Taip kad logai logais, o kai reiktų - daugumai valdžios institucijų tokios situacijos yra giliai vienoj vietoj...

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kur ten koks radaras?
    Trikojis pvz. Neseniai buvo diskusija, ar galima besąlygiškai vadovautis tais ženklais tuo atveju, kai greitį padidina.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Turbūt kaip bet kokioj normalioj sistemoj yra logai kada kas ir kieno nurodymu rodoma...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Kur ten koks radaras?

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Kažkas FB įdėjo - A5 kylant nuo Radzinausko tilto. Jei važiuotum tokiu greičiu ir radaras nufotkintų, o tu neturėtum registratoriaus - kaip įrodytum?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Draarvys
    replied
    Ar kad pastebėjo ar bus kintamos informacijos ženklai pirmadienį atidaromos Via Baltica atkarpoje prie Lenkijos sienos? Kur kur, bet ten įvairi informacija galėtų būti ir dideliame LED ekrane ant to tilto įvažiuojant į Lietuvą. Tiesiog ideali vieta tam

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
    Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...
    Tai kad Vilnius - Kaunas nevyksta kažkas tokio, kad reikėtų kas 20 km informuot apie kamščius, išvažiavimus ar dar ką. Man asmeniškai apskritai kintamų ženklų įrengimas Vilnius - Kaunas yra pinigai į balą. O kad kelias gali būti slidus mane perspėja ir tokia kombinacija:

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
    Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...

    PS
    Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
    https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A
    Dar visai neseniai tie KIŽ stovėjo išjungti, o ženkli dalis forumo dalyvių (saugaus eismo mėgėjų) įrodinėjo, kad taip ir turi būti - užsidega TIK tada, kai reikia.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kažkaip kuo toliau, tuo labiau Fulgur primena tipinį komentatorių FB Reido puslapyje po video iš registratorių.
    Deja, bet Lietuvoje netinkamai naudojami kintamos informacijos ženklai.
    Vokietijoje, Austrijoje tai apima atskiras atkarpas kur remontai, kamščiai, išvažiavimai. Bet ne visą kelią: "Mes nurodysime kaip Jums važiuoti". Nes važiuojant iki Palangos, tai atrodo keistai - pinigų pareguliuoti užteko iki Kauno...

    PS
    Vienas iš nedaugelio tinkamų kintamosios informacijos ženklų:
    https://maps.app.goo.gl/vBnAeNxYG59KJH93A

    Komentuoti:

Working...
X