Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Savanorių pr. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Aš užklausiau per facebook savivaldybės:
    "Savanorių pr. rekonstrukcija šiais metais prasidės nuo centro pusės ir iki aklųjų ir silpnaregių sankryžos, ir jau tada bus rekonstruojama likusi dalis. Bet rekonstrukcija(kitos dalies) bus kapitalinė ir šaligatviai bus tvarkomi iš pagrindų."

    Comment


      #22
      Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
      Aš užklausiau per facebook savivaldybės:
      "Savanorių pr. rekonstrukcija šiais metais prasidės nuo centro pusės ir iki aklųjų ir silpnaregių sankryžos, ir jau tada bus rekonstruojama likusi dalis. Bet rekonstrukcija(kitos dalies) bus kapitalinė ir šaligatviai bus tvarkomi iš pagrindų."
      Kaip supratau:
      Savanorių pr. rekonstrukcija tarp Centro ir aklųjų sankryžos apims ir šaligatvius (su planuojamu dviračiu taku), ir asfalto dangos atnaujinimo darbus, ir naujų apšvietimo stulpų statybą. Likusi dalis iki miesto ribos apims tik šaligatvių tvarkymą (+dviračių taku).

      Norėčiau, kad nepamirštų sutvarkyti Savanorių pr. šulinių toje kažkada seniau atnaujintoje atkarpoje, jei nesutvarkyta. Šaligatviai būtų pritaikyti neįgaliesiems.

      Comment


        #23
        Nežinau ar logiška palopymus vadinti rekonstrukcija. Bene vienintelis rekonstrukcijos pavyzdys yra Juozapavičiaus pr., iš dalies Birštono g.
        Vytauto pr. irgi nelabai norisi vadinti rekonstrukcija. Tokį požiūrį susidariau stebėdamas rekonstrukcijas Vilniuje, kai darbai prasidėdavo nuo to, kad gatvės pirmiausiai pavirsdavo 3-4 m gylio grioviais pakeičiamos komunikacijos ir pakeičiamas normalus grunto sluoksnis per visą gatvės plotį. Ne tai kad kaunietiškas variantas - pirmiausia patvarko bortelius, tada perasfaltuoja gatvės paviršių, tada perkloja plyteles.
        Paskutinis taisė Rimas_OK; 2018.03.16, 10:50.

        Comment


          #24
          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
          Nežinau ar logiška palopymus vadinti rekonstrukcija. Bene vienintelis rekonstrukcijos pavyzdys yra Juozapavičiaus pr., iš dalies Birštono g.
          Vytauto pr. irgi nelabai norisi vadinti rekonstrukcija. Tokį požiūrį susidariau stebėdamas rekonstrukcijas Vilniuje, kai darbai prasidėdavo nuo to, kad gatvės pirmiausiai pavirsdavo 3-4 m gylio grioviais pakeičiamos komunikacijos ir pakeičiamas normalus grunto sluoksnis per visą gatvės plotį. Ne tai kad kaunietiškas variantas - pirmiausia patvarko bortelius, tada perasfaltuoja gatvės paviršių, tada perkloja plyteles.
          Hmm. O kam kasti ir keisti komunikacijas jei tam dar nelaikas?
          Studentas

          Comment


            #25
            Bent jau metrą "kultūrinio" statybinio laužo galėtų nukast ir supilt kaip priklauso smėlį, žvyrą, skaldas, tinklus ir kitus priklausančius sluoksnius.

            Comment


              #26
              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą

              Hmm. O kam kasti ir keisti komunikacijas jei tam dar nelaikas?
              Nu tai jei nereikia keisti pagrindų, tai nėra rekonstrukcija. O tiesiog gatvės dangos ir šaligatvių atnaujinimas.

              Comment


                #27
                15min.lt 2018.03.19
                Kauniečius piktina naujieji šviesoforai: „Pasilenkus žiūrėti reikia, ar neužsidegė žalia šviesa

                Šiuo metu Kaune rekonstruojamos senosios šviesoforinės sankryžos, kurios įrengtos dar iki 1990-ųjų, tačiau naujieji, virš važiuojamosios kelio dalies įrengti, šviesoforai jau spėjo sulaukti vairuotojų kritikos. Kauniečiai piktinasi, kad sustojus negalima matyti, kada įsijungia žalia šviesa.
                Kauno miesto savivaldybė tikina, kad didesnė problema – dubliuojančių šviesoforų atsisakymas

                "Miestas tvarkosi, investuoja, bet ar tikrai tai yra geras pasirinkimas žmonėms, ypač eismo dalyviams? Kalbu apie naujuosius Kauno miesto šviesoforus. Tikrai nepatogu vairuotojams. Pasilenkus reikia žiūrėti, užsidegė ar ne žalias šviesoforo signalas. O norint pasukti į kairę iš viso nesimato, ar pasikeitė šviesoforo sekcija. Pateiksiu pavyzdį – Savanorių pr. ir Žemaičių g. sankryža."

                (...)

                Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras patikino, kad nauji šviesoforai Kauno mieste įrengiami vadovaujantis susisiekimo ministro įsakymu patvirtintomis Šviesoforų įrengimo taisyklėmis.
                „Minėtos šviesoforų įrengimo taisyklės nurodo, kaip turi būti išdėstomi šviesoforai sankryžoje. Šviesoforai virš važiuojamosios dalies būdavo įrengiami ir anksčiau, tačiau, mano nuomone, vairuotojai labiau pasigenda iki tol jiems buvusio įprasto dubliuojančio šviesoforo už sankryžos, kuris būdavo matomas nepriklausomai nuo to, kurioje vietoje automobilis sustojo ir ar vairuotojui pakankamai matomas virš važiuojamosios dalies įrengtas šviesoforas.
                Dubliuojančio šviesoforo įrengimas už sankryžos naujai patvirtintose Šviesoforų įrengimo taisyklėse neleidžiamas. Kodėl buvo pasirinktas toks šviesoforų išdėstymo principas, manau, galėtų pakomentuoti teisės akto rengėjas – Susisiekimo ministerija“,

                https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...esa-787-941590

                Comment


                  #28
                  Gal kas matet, kur galima susipazinti su savanoriu pr. rekonstrukcijos projektu? NT savininkams jokios informacijos nesuteike nei del terminu nei del darbu apimties...

                  Comment


                    #29
                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Tai darome išvadą, kad juostos ne vietoje paišomos?
                    Straipsnyje minimoj sankryžoj, kaip jau tapo įprasta Kaune, pakeitė šviesoforus, bet neperbraižė Stop linijų. Lukšio Žukausko sankryžoj taip buvo metus laiko, kol neparašiau administracijos direktoriui. Keras su savo lepsusais geriau patyli, o ne kaltina ministeriją.

                    Comment


                      #30
                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                      Straipsnyje minimoj sankryžoj, kaip jau tapo įprasta Kaune, pakeitė šviesoforus, bet neperbraižė Stop linijų.
                      Ta nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
                      Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?

                      Dabar ir taip per trumpos "kišenės" į kairę dar labiau sutrumpėja.
                      Apie vizualinę taršą užstatytose teritorijose su tais gargarais šviesoforams pakabinti neverta ir kalbėti.


                      Comment


                        #31
                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Ta nauja "tvarka" - ne problemų sprendimas, o dirbtinis naujų problemų sukūrimas.
                        Ir kam trukdo dubliuojantys šviesoforai?

                        Dabar ir taip per trumpos "kišenės" į kairę dar labiau sutrumpėja.
                        Apie vizualinę taršą užstatytose teritorijose su tais gargarais šviesoforams pakabinti neverta ir kalbėti.

                        Vizualinis vaizdas skonio reikalas. Dėl šviesoforų nedubliavimo už sankryžos, mano nuomone, atsakymas paprastas - šviesoforai dabar dubliuojami virš sankryžos. Jei jie būtų dar ir už sankryžos, jų kiekis būtų perteklinis.

                        Comment


                          #32
                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                          Dėl šviesoforų nedubliavimo už sankryžos, mano nuomone, atsakymas paprastas - šviesoforai dabar dubliuojami virš sankryžos. Jei jie būtų dar ir už sankryžos, jų kiekis būtų perteklinis.
                          Teisingai, todėl ir reikia palikti seną tvarką - sankryžos šonuose ir "dubleris" už sankryžos.

                          Comment


                            #33
                            Savanorių pr., Šiandien:

                            svnrpr by Robertas Robkis, on Flickr

                            Comment


                              #34
                              Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
                              Savanorių pr., Šiandien:

                              svnrpr by Robertas Robkis, on Flickr
                              o kur žmonėms dėtis? Važiuojamąja dalimi ar arimais? Tėvams su vežimėliais, neįgaliems ir t.t.?
                              Lietuvoje yra problema su tokiais projektais, kad užsitveria tvarkomą objektą ir dėkitės ar apeikit objektą kaip norite!
                              Kad tvarko tai puiku, bet turi būti pateiktos alternatyvos. Taip yra todėl, kad laimi konkursus mažiausia kaina, o ne darbų kokybė ir tai užtikrinančios priemonės.

                              Comment


                                #35
                                Taip, šiandien Savanoriais važiuojant jau norėjau apipypsinti gatvėje einantį kėglį, bet paskui žiūriu visas šaligatvis užtvertas ir tvarkomas, tai tiesiog kėglį apvažiavau....
                                As much power as necessary, as much freedom as possible

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                                  Taip, šiandien Savanoriais važiuojant jau norėjau apipypsinti gatvėje einantį kėglį, bet paskui žiūriu visas šaligatvis užtvertas ir tvarkomas, tai tiesiog kėglį apvažiavau....
                                  Hmm, neprošal čia būtų išskirti važiuojamosios dalies dalį (kokius du metrus) pėstiesiems.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Hmm, neprošal čia būtų išskirti važiuojamosios dalies dalį (kokius du metrus) pėstiesiems.
                                    Dviejų metrų nereikia vien pėstiesiems. Užtektų metro. Bet turi būti atitverta.
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      #38
                                      gatvės dažniausiai turi šaligatvius abiejose pusėse, taigi kol tvarkoma vienoje, galima eiti kita puse
                                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                        gatvės dažniausiai turi šaligatvius abiejose pusėse, taigi kol tvarkoma vienoje, galima eiti kita puse
                                        o jei reikia užsukti kažkur kitoje gatvės pusėje, tada bėgt per visas keturias juostas? nelogiškas pasiūlymas.

                                        Comment


                                          #40
                                          Prasidėjo Savanorių pr. tvarkymas:
                                          https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...rekonstrukcija
                                          Šaligatviai nauji per visą ilgį iškart pakeis vaizdą į gera..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X