Parašė Maalinauskas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Tvarkau miestą. Parkavimas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Juokas juokais, bet iš tikrųjų Nidoje išduoda žalius tokius lapelius įlaminuotus parkavimui, kiekvienas gyventojas turi.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 Gaila, kad forume nėra emocijos „ha-ha“. Kuris gi KET punktas numato „žalius leidimus“ kaip licenciją taisyklių nesilaikymui?AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kur aš rašiau kad jie leidžia nesilaikyti KET? Tik rašau kad tai greičiausiai bus darbiniai automobiliai.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
 Gaila, kad forume nėra emocijos „ha-ha“. Kuris gi KET punktas numato „žalius leidimus“ kaip licenciją taisyklių nesilaikymui?
 Užkniso jau kai kurių forumiečių bandymas interpretuoti už mane ką aš ale norėjau pasakyti. Jau ne pirmas kartas taip.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi matau tokius "darbinius" automobilius. Pavyzdžiui, Kauno Katedros kiemas (t. y. galima pėsčiųjų zona už Katedros, kurioje ėmė visų mūsų sąskaita dažnokai keisti plytutes, nes sulūžta) apstatytas. VBS, kad ji čia (Katedroje su kunigėliais) dirba, dar viena moteriškė veždavo paveikslus į galeriją, anksčiau dar ten parkuodavosi net Kultūros paveldo departamento automobilis, aišku, kunigėliai, visokios krikštynos ir vestuvės.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 O kur aš rašiau kad jie leidžia nesilaikyti KET? Tik rašau kad tai greičiausiai bus darbiniai automobiliai.
 Užkniso jau kai kurių forumiečių bandymas interpretuoti už mane ką aš ale norėjau pasakyti. Jau ne pirmas kartas taip.
 Mane nervindavo matyti kelių ir statybų darbininkų automobilius pėsčiųjų zonose / ant šaligatvių, bet paskui pamaniau, na, gal jie taip atsiveža į darbo vietą savo nepanešamai sunkius darbo įrankius ir medžiagas, todėl gauna leidimus ten parkuotis.ПТН ПНХ
 «Русский военный корабль, иди нахуй!»
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš manau (nesidomėjau, tiesiog nuojauta) kad tų "darbinių" automobilių tvarka pas mus iš viso nėra reglamentuota. Dėl to ja ir naudojasi visi kas netingi. Anądien pats nufotkinau ir nusiunčiau į epoliciją tokį "darbinį" automobilį prie VTDK bendrabučio, o pas save prie darbo, kur iš visų pusių pėsčiųjų zona, tokius "darbininkus", kur atvažiuoja pora lapų pasiimti, prafotkinu reguliariai.Parašė manometras Rodyti pranešimą
 Aš irgi matau tokius "darbinius" automobilius. Pavyzdžiui, Kauno Katedros kiemas (t. y. galima pėsčiųjų zona už Katedros, kurioje ėmė visų mūsų sąskaita dažnokai keisti plytutes, nes sulūžta) apstatytas. VBS, kad ji čia (Katedroje su kunigėliais) dirba, dar viena moteriškė veždavo paveikslus į galeriją, anksčiau dar ten parkuodavosi net Kultūros paveldo departamento automobilis, aišku, kunigėliai, visokios krikštynos ir vestuvės.
 Mane nervindavo matyti kelių ir statybų darbininkų automobilius pėsčiųjų zonose / ant šaligatvių, bet paskui pamaniau, na, gal jie taip atsiveža į darbo vietą savo nepanešamai sunkius darbo įrankius ir medžiagas, todėl gauna leidimus ten parkuotis.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Darbo automobiliai (sedanai, 7 klasės BMW, E klasės MB taip pat) turėtų būti bent jau su logotipais įmonės kurioje jie dirba. Pvz, ESO reglamentuoja rangovams atvykstantiems į objektą, kad automobiliai būtų su logotipais.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Aš manau (nesidomėjau, tiesiog nuojauta) kad tų "darbinių" automobilių tvarka pas mus iš viso nėra reglamentuota. Dėl to ja ir naudojasi visi kas netingi. Anądien pats nufotkinau ir nusiunčiau į epoliciją tokį "darbinį" automobilį prie VTDK bendrabučio, o pas save prie darbo, kur iš visų pusių pėsčiųjų zona, tokius "darbininkus", kur atvažiuoja pora lapų pasiimti, prafotkinu reguliariai.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su leidimais vienintelis aktualus punktas yra 150.5. Panašu, kad leidimas gali būti duotas – gal jis ir žalias – tik prekybai renginio metu, t. y. nėra leidimų įmonių mašinoms kažką ten tvarkant mieste. Turbūt atskiras įstatymas suteikia teisę su mašina važiuoti ant šaligatvio, kai yra duotas statybos leidimas ir ten jau yra statybos aikštelė. Jeigu Žalią tiltą rekonstruoja / remonduoja ir pan., tai galėtų ten parkuotis mašinos, bet tada ta teritorija turėtų būti atpverta, kaip statybos, ne? Tai arba ten negali parkuotis, kad ir tarnybinės mašinos, arba neapsitvėrė statybų, kas kiek suprantu irgi turėtų būti pažeidimas.
 
 Sustoti ir stovėti draudžiama: 150.5. ant vejos, šaligatvio (išskyrus tuos atvejus, kai ten stovėti leidžia stovėjimo būdą nurodantys kelio ženklai arba transporto priemonė nurodyta leidime, išduotame prekiauti viešoje vietoje renginių metu), taip pat sporto, vaikų žaidimo aikštelėse ir kitose transporto priemonių eismui (stovėjimui) neskirtose teritorijose;♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien nutiko proga prasieit pro zaksą šeštadienį. Į rytinį piką nepataikiau, tai visas dvirtakis nebuvo užstatytas, bet galvojau įkelsiu čia koks mūsų veselninkų mentalitetas.
 
 Ok, ten parkingas dabar uždarytas kol vykdomi darbai, tai whatever kokia jaunoji gal su balta sukne ir nenori pėdint, bet kažkaip abejoju, kad jaunieji atvaro su Sharanais TDI (I raudona).
 Tuo tarpu literally už keliasdešimt metrų:
 
 
 Čia kaip ir rezervuotos vietos, bet vis tiek logika, kad geriau ant šaligatvio statyt.
 
 Nebesufotkinau, bet Algirdo gatvė, nuo Mindauginės, pustuštė, laisvai kokios 30 parkavimo vietų, taip pat ir gretimos Suvalkų, V. M. Putino g.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kita situacija, kur, kai netingiu, pranešu - stovėjimas t formos sankryžoje.
 Anksčiau buvo punktas, kuris leisdavo stovėti T formos sankryžoje, jei prieš šoninį kelią buvo ištisinė linija ar skiriamoji juosta. Bet tai buvo laaaabai seniai.
 Du skirtingi google pravažiamiai:
 https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
 https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
 Kažkada ten buvo avarija ir vietoje dirbo pareigūnai - vienas formino įvykį, kitas išrašinėjo baudas už stovėjimą ( bet ne tiems, kurie stovi sankryžoje ). Paklausiau, kodėl nebaudžia ir tų, kur sankryžoje, ypač atsižvelgiant į tai, kad jų stovėjimas ten ir galėjo sukelti įvykį. Pasiteisino, kad savivaldybė leidžia...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai savivaldybės pliurpalas aukščiau Lietuvos įstatymų?Parašė bim_bam Rodyti pranešimąKita situacija, kur, kai netingiu, pranešu - stovėjimas t formos sankryžoje.
 Anksčiau buvo punktas, kuris leisdavo stovėti T formos sankryžoje, jei prieš šoninį kelią buvo ištisinė linija ar skiriamoji juosta. Bet tai buvo laaaabai seniai.
 Du skirtingi google pravažiamiai:
 https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
 https://www.google.com/maps/@54.6949...8192?entry=ttu
 Kažkada ten buvo avarija ir vietoje dirbo pareigūnai - vienas formino įvykį, kitas išrašinėjo baudas už stovėjimą ( bet ne tiems, kurie stovi sankryžoje ). Paklausiau, kodėl nebaudžia ir tų, kur sankryžoje, ypač atsižvelgiant į tai, kad jų stovėjimas ten ir galėjo sukelti įvykį. Pasiteisino, kad savivaldybė leidžia...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei aukščiau su dviračių takų tiesimu ir A juostų pločio parinkimu, tai kodėl su parkavimu turėtų būti kitaip?  
 
 Norintiems būti profesionaliais skundikais, ties santuokų rūmais galėčiau rekomenduoti filmuoti, kas kerta ištisinę dvirtakio liniją ir pranešime prašyti bausti už ją. KET nediferencijuoja, tai turėtų pareiti didelė bauda, ne 15 € už šaligatvį.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 už ištisinę duoda 417 str. 1d. kas užtraukia tą pačią 30€-90€ kaip ir šaligatvis.Parašė dondc Rodyti pranešimąJei aukščiau su dviračių takų tiesimu ir A juostų pločio parinkimu, tai kodėl su parkavimu turėtų būti kitaip? 
 
 Norintiems būti profesionaliais skundikais, ties santuokų rūmais galėčiau rekomenduoti filmuoti, kas kerta ištisinę dvirtakio liniją ir pranešime prašyti bausti už ją. KET nediferencijuoja, tai turėtų pareiti didelė bauda, ne 15 € už šaligatvį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada tikrai pigu, žinant, kad dar visai neseniai buvo numatytas teisių atėmimas.
 
 Įdomu ar įmanoma pranešti 3 nusižengimus atskirai, kad nubaustų per 3 kartus. Nurodant visus nusižengimus viename pranešime, jie susisumuoja ir būtų baudžiama tik už vieną.- Reikia pranešti apie ištisinės kirtimą (pusę min. baudos bus 15 €);
- po mėn., kai išnagrinės, palaukti dar 1 mėn., kol susimokės, tada pranešti apie važiavimą dvirtakiu / šaligatviu (+30 €);
- dar po 2 mėn. pranešti apie priparkavimą (+30 €).
  ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚ ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atėmimas skiriamas lenkiant vietose, kuriose draudžiama, o ne tiesiog dėl ištisinės kirtimo.Parašė dondc Rodyti pranešimąTada tikrai pigu, žinant, kad dar visai neseniai buvo numatytas teisių atėmimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abejoju ar paeitų. Bet ar yra prasmės? Vidutinis toks parkuocojas jau po pirmos baudos eitų keikti valdžią ir verkti kad skalpuojami dori niekuo nekalti žmonės.Parašė dondc Rodyti pranešimąĮdomu ar įmanoma pranešti 3 nusižengimus atskirai, kad nubaustų per 3 kartus. Nurodant visus nusižengimus viename pranešime, jie susisumuoja ir būtų baudžiama tik už vieną.- Reikia pranešti apie ištisinės kirtimą (pusę min. baudos bus 15 €);
- po mėn., kai išnagrinės, palaukti dar 1 mėn., kol susimokės, tada pranešti apie važiavimą dvirtakiu / šaligatviu (+30 €);
- dar po 2 mėn. pranešti apie priparkavimą (+30 €).
  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VMS tai labai nenori už tą patį parkavimą buasti kelis kartus. Bando apsimesti kad "jau buvo nubaustas". Kaip e-policija nežinau, jie dar nėra skambinę dėl pranešimo.
 
 Darbinis automobilis nesuteikia teisės stovėti ant šaligatvio. važiuoti ten glaima tik jeigu pats automobilis yra reikalingas darbui. Jeigu tik atsivežti įrankius - leidimo nėra ir negali būti.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
 Aš manau (nesidomėjau, tiesiog nuojauta) kad tų "darbinių" automobilių tvarka pas mus iš viso nėra reglamentuota. Dėl to ja ir naudojasi visi kas netingi. Anądien pats nufotkinau ir nusiunčiau į epoliciją tokį "darbinį" automobilį prie VTDK bendrabučio, o pas save prie darbo, kur iš visų pusių pėsčiųjų zona, tokius "darbininkus", kur atvažiuoja pora lapų pasiimti, prafotkinu reguliariai.
 
 Net grindos pickupai negali važiuoti šaligatviu ką deja labai mėgsta daryti.
 
 Ištisinės pas mus yra įvairios. Yra paprasta, yra dviguba, yra stora (kaip A juostų). Tai už vienų kirtimą glai atimti teises, už kitų ne.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
 Atėmimas skiriamas lenkiant vietose, kuriose draudžiama, o ne tiesiog dėl ištisinės kirtimo.
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ANK iš viso apie jokias linijas nėra kalbama. O ir skirtumas tarp viengubos ir dvigubos tėra juostų skaičius kelyje. Bet kokiu atveju paprastas ištisinės linijos kirtimas neužtraukia teisių atėmimo, tiktais lenkimas ten, kur negalima.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąIštisinės pas mus yra įvairios. Yra paprasta, yra dviguba, yra stora (kaip A juostų). Tai už vienų kirtimą glai atimti teises, už kitų ne.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2022 m. buvo griežtesnė bausmė, gal ir neatimdavo už visiškai visas ištisines (nes būna ir kelio šone, kurią įmanoma kirsti ir be baudos), bet, jeigu privalomai atimdavo tik ten kur išvažiuojama į priešpriešinį eismą, tai dviračių takas yra atskirtas ištisine skirtingų eismo juostų ir krypčių:
 2022-09-26 BNS
 https://news.bns.lt/53838629
 Tu tuo tarpu teigi, jog atimama lenkiant, bet buvo privalomai atimama išvažiavus į priešpriešinę eismo juostą. Mašina dviračių take ir būtų jau priešpriešinėje juostoje bet kokiu atveju, nes dvirtakis dvipusio eismo.Vilnius, rugsėjo 26 d. (BNS). Seimas antradienį nustatė švelnesnes sankcijas vairuotojams už ištisinės linijos kirtimą. Šiuo metu už tokį pažeidimą privalomai atimama teisė vairuoti, pagal naują sprendimą, bus galima atsipirkti ir bauda. <...>
 
 Pagal priimtą pataisą, įvažiavimas į priešpriešinio eismo juostą pažeidžiant Kelių eismo taisyklių reikalavimus užtrauks 60–90 eurų baudą. Taip pat nuo vieno iki trijų mėnesių galėtų būti atimta teisė vairuoti. <...>
 
 Šiuo metu už draudimo lenkti ar įvažiuoti į priešpriešinio eismo juostą pažeidimus teisė vairuoti privalomai atimama nuo trijų iki šešių mėnesių. Teisės vairuoti atėmimas už ištisinės juostos kirtimą tapo privalomas nuo šių metų sausio.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal ANK turi būti ne tik išvažiavimas į priešpriešinę eismo juostą, bet ir pavojingos situacijos sukėlimas. Tiesiog išvažiuoti neužtenka. 420 straipsnis, 1 dalis. O lenkiant iš karto užsiskaito.Parašė dondc Rodyti pranešimą2022 m. buvo griežtesnė bausmė, gal ir neatimdavo už visiškai visas ištisines (nes būna ir kelio šone, kurią įmanoma kirsti ir be baudos), bet, jeigu privalomai atimdavo tik ten kur išvažiuojama į priešpriešinį eismą, tai dviračių takas yra atskirtas ištisine skirtingų eismo juostų ir krypčių:
 2022-09-26 BNS
 https://news.bns.lt/53838629
 
 
 Tu tuo tarpu teigi, jog atimama lenkiant, bet buvo privalomai atimama išvažiavus į priešpriešinę eismo juostą. Mašina dviračių take ir būtų jau priešpriešinėje juostoje bet kokiu atveju, nes dvirtakis dvipusio eismo.
 Comment







Comment