Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tvarkau miestą. Parkavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    P+R naudojimasis turi vykti taip: atvažiuoji iki miesto, pasistatai automobilį, persėdį į VT, mieste važiuoji VT.
    Miestas ir prasideda ties Savanorių Rimi ir Žvėryne Dar Subačiaus Parkuok+Pėdink labai gerai. Tiesiai prie miesto apsauginės sienos.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Miestas ir prasideda ties Savanorių Rimi ir Žvėryne Dar Subačiaus Parkuok+Pėdink labai gerai. Tiesiai prie miesto apsauginės sienos.
      Reikėtu pasitikrinti žemėlapį tamstai.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Reikėtu pasitikrinti žemėlapį tamstai.
        Pagal žemėlapį P+R aikšteles reiktų daryt Riešėj, Grigiškėse ir kažkur už oro uosto....

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Pagal žemėlapį P+R aikšteles reiktų daryt Riešėj, Grigiškėse ir kažkur už oro uosto....
          Grigiškėje tai tikrai gerai būtų ir tada užtikrinti normalų VT eismą miesto kryptimi.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Miestas ir prasideda ties Savanorių Rimi ir Žvėryne Dar Subačiaus Parkuok+Pėdink labai gerai. Tiesiai prie miesto apsauginės sienos.
            P+R turi būti ten kur yra pakankamai infrastruktūros talpos atvažiuoti automobiliu ir pakankamai VT tęsti kelionę. Pvz Savanorių prospekto aikštelė turi nemažai VT, ir dar yra prieš labiausiai apkrautą infrastruktūrą - Savanorių Žiedą, tai kiekvienas automobilis paliktas tenais greitina kelionę visiems judantiems per Savanorių žiedą. Dar geriau būtų P+R prie Lentvario ir Trakų geležinkelio stočių, tada būtų mažinamos apkrovos Aukštųjų Panerių, Gariūnų gatvėms, bet rekia kad traukiniai važiuotų bent kas 15 min, ir kad būtų greitesnis VT nuo Stoties į NMC ar daugiau traukos taškų aplink pačią Stotį (kas jau po truputį atsiranda su naujais ofisais Naujamiestyje ir būsimu Vilnius Connect).

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              P+R turi būti ten kur yra pakankamai infrastruktūros talpos atvažiuoti automobiliu ir pakankamai VT tęsti kelionę. Pvz Savanorių prospekto aikštelė turi nemažai VT, ir dar yra prieš labiausiai apkrautą infrastruktūrą - Savanorių Žiedą, tai kiekvienas automobilis paliktas tenais greitina kelionę visiems judantiems per Savanorių žiedą. Dar geriau būtų P+R prie Lentvario ir Trakų geležinkelio stočių, tada būtų mažinamos apkrovos Aukštųjų Panerių, Gariūnų gatvėms, bet rekia kad traukiniai važiuotų bent kas 15 min, ir kad būtų greitesnis VT nuo Stoties į NMC ar daugiau traukos taškų aplink pačią Stotį (kas jau po truputį atsiranda su naujais ofisais Naujamiestyje ir būsimu Vilnius Connect).
              Prie šitų geležinkelio stočių ir taip veikia faktinis Parkuok-ir-geležinkeliuok. Kaip ir Pabradėj, Švenčionėliuose ar Kaišiadoryse. Tik kaip ir sakai - mažai naudos iš geležinkelio. Geresnis VT tarp stoties ir Konstitucijos prospekto nepadės. Įskaičiuojant atvažiavimą iki šitų stočių, kurios visos (nebent Trakų būtų išimtis) yra toliau nuo pagrindinių kelių, greičiau ir maloniau atvažiuot iki Žvėryno Parkuok-ir-Pėdink ir nueiti pėstute.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Grigiškėje tai tikrai gerai būtų ir tada užtikrinti normalų VT eismą miesto kryptimi.
                Ane? VT kuris konkuruotų su 10km autostrada? Nebent greitasis traukinys kuris šautų per Nerį į Lazdynus ir per juos tiesiai į Savanorius.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Pagal žemėlapį P+R aikšteles reiktų daryt Riešėj, Grigiškėse ir kažkur už oro uosto....
                  Šiaip būtų įdomus variantas aikštelės priemiesčiuose su dažnais ir patogiais supergreitaisiais autobusais - autobusai su patogiom kėdėm be stovimų vietų važiuojantys į miesto centrą greito eismo gatvėmis be sustojimų, kažkas panašaus į oro uostų ekspresus. Būtų šiokia tokia priemiestinių traukinių imitacija.

                  Comment


                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Šiaip būtų įdomus variantas aikštelės priemiesčiuose su dažnais ir patogiais supergreitaisiais autobusais - autobusai su patogiom kėdėm be stovimų vietų važiuojantys į miesto centrą greito eismo gatvėmis be sustojimų, kažkas panašaus į oro uostų ekspresus. Būtų šiokia tokia priemiestinių traukinių imitacija.
                    žmogus nusipirko "kotedžą" kažkokiam užkampi turi 10-5 metų senumo SUV, jus rimtai galvojat, kad standartinis planktonas, kuris nusipirko sitcomų propaguojama suburbo atitikmenį Lietuvoje, kad galėtu važinėti autobusu?

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Šiaip būtų įdomus variantas aikštelės priemiesčiuose su dažnais ir patogiais supergreitaisiais autobusais - autobusai su patogiom kėdėm be stovimų vietų važiuojantys į miesto centrą greito eismo gatvėmis be sustojimų, kažkas panašaus į oro uostų ekspresus. Būtų šiokia tokia priemiestinių traukinių imitacija.
                      Kaina irgi būtų kaip oro uosto ekspreso...

                      Comment


                        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                        žmogus nusipirko "kotedžą" kažkokiam užkampi turi 10-5 metų senumo SUV, jus rimtai galvojat, kad standartinis planktonas, kuris nusipirko sitcomų propaguojama suburbo atitikmenį Lietuvoje, kad galėtu važinėti autobusu?
                        Per pigus parkingas. Jeigu mokėtų pilną raudonos vietos kainą kas dien (9h * 1.5 eur), tai su kuru gaunasi apie 20 eur dienai, ar 400 eur mėnesiui, ir jei būtų alternatyva už pusę tokios kainos ar dar mažiau, gal planktonas ir susimąstytų kad į darbą galima ir autobusu, bet užtat kieme stovės jau naujausio modelio kaškajus. Bet problema kad planktonas turbūt gauną parkingą nemokamai ar už sąlyginiai mažą mėnesinę kainą iš savo darbdavio.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Ane? VT kuris konkuruotų su 10km autostrada? Nebent greitasis traukinys kuris šautų per Nerį į Lazdynus ir per juos tiesiai į Savanorius.
                          Na šiaip tai ten ne autostrada ir taip, kelionė automobiliu turėtu būti patogi tik iki P+R aikštelės, poto kelionė VT turi turėti prioritetą, o ne atvažiuojantys automobiliai.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na šiaip tai ten ne autostrada ir taip, kelionė automobiliu turėtu būti patogi tik iki P+R aikštelės, poto kelionė VT turi turėti prioritetą, o ne atvažiuojantys automobiliai.
                            Bet ką mes turime Vilniuje, de facto gali greito eismo gatve nuvažiuoti iki pat NMC, Seimo Narbuto, GV, Ukmergės gatvėmis. Rytinėje pusėje važiuojantiems iš Naujosios Vilnios yra Batoro gatvė, bet iš tos pusės akivaizdu kad nepatempia srauto Olandų, Tuskulėnų, Šeimyniškių gatvės. Todėl reikia žiūrėti į kiekvieną atvejį atskirai. Net ir dabar tos P+R stotelės ne visai patogios persėdimams, jos turi būti prie pat svarbių VT mazgų, o ne bet kur, kad dar iki tos stotelės reiktų paėjėti. Aišku, P+R sprendžia problemą labai menkai. Turi būti rimtesni eismo ribojimai centre ir pagerintas VT darbas.

                            Comment


                              Aš tai manau kad Maximos Bazės didelę aikštelę galima tam reikalui išnaudoti. Pakeisti kad 59 maršrutas užsuktu iki Bazės. Aš pats tada naudočiausi tokia paslauga.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                Bet ką mes turime Vilniuje, de facto gali greito eismo gatve nuvažiuoti iki pat NMC, Seimo Narbuto, GV, Ukmergės gatvėmis. Rytinėje pusėje važiuojantiems iš Naujosios Vilnios yra Batoro gatvė, bet iš tos pusės akivaizdu kad nepatempia srauto Olandų, Tuskulėnų, Šeimyniškių gatvės. Todėl reikia žiūrėti į kiekvieną atvejį atskirai. Net ir dabar tos P+R stotelės ne visai patogios persėdimams, jos turi būti prie pat svarbių VT mazgų, o ne bet kur, kad dar iki tos stotelės reiktų paėjėti. Aišku, P+R sprendžia problemą labai menkai. Turi būti rimtesni eismo ribojimai centre ir pagerintas VT darbas.
                                Taip, Vilniaus infrastruktūra padaryta patogi autobiliams ir todėl VT negali konkuruoti. Taip buvo ir Vienoje, bet jie nusprendė tai pakeisti ir dabar turi viena didžiausių modalinių pasiskirstymų VT.
                                Kas dė eismo ribojimų, tai tokia msenamiestyje ar gedimino prospekte reikėtu išvis uždruasti eismą. Net ir gyventojų.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Taip, Vilniaus infrastruktūra padaryta patogi autobiliams ir todėl VT negali konkuruoti. Taip buvo ir Vienoje, bet jie nusprendė tai pakeisti ir dabar turi viena didžiausių modalinių pasiskirstymų VT.
                                  Kas dė eismo ribojimų, tai tokia msenamiestyje ar gedimino prospekte reikėtu išvis uždruasti eismą. Net ir gyventojų.
                                  Vienos su metro, tramvajų, S bahn tinklu ir metinio bilieto kaina už 365 eurus net sunku lyginti su Vilniumi, ne vien dydžiu bet ir tuom jog Viena daug kompaktiškesnis miestas.
                                  Vilniuje pasirodo yra daugybė erdvės plėsti gatves ir padarant daugiau A juostų, bet aš būčiau už jų įrengimą vietoje esančių juostų automobiliams.

                                  Pamatuokite laiko atžvilgiu kiek užtruktų nuvažiuoti nuo Grigiškių link Oro uosto, Savanorių žiedo, Spaudos rūmų, net Pedagoginio žiedo kryptimis automobiliu ir kiek autobusu (su visais sustojimais). Iš greitos transporto priemonės reikia persėsti į kiek įmanoma greitesnę.

                                  Taip pat priklauso, kokią mes problemą sprendžiame, kamščių ar modalinio pasiskirstymo? Nes dabar toks jausmas kad sprendžiama kamščių problema.

                                  Comment


                                    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                    Vienos su metro, tramvajų, S bahn tinklu ir metinio bilieto kaina už 365 eurus net sunku lyginti su Vilniumi, ne vien dydžiu bet ir tuom jog Viena daug kompaktiškesnis miestas.
                                    Vilniuje pasirodo yra daugybė erdvės plėsti gatves ir padarant daugiau A juostų, bet aš būčiau už jų įrengimą vietoje esančių juostų automobiliams.

                                    Pamatuokite laiko atžvilgiu kiek užtruktų nuvažiuoti nuo Grigiškių link Oro uosto, Savanorių žiedo, Spaudos rūmų, net Pedagoginio žiedo kryptimis automobiliu ir kiek autobusu (su visais sustojimais). Iš greitos transporto priemonės reikia persėsti į kiek įmanoma greitesnę.

                                    Taip pat priklauso, kokią mes problemą sprendžiame, kamščių ar modalinio pasiskirstymo? Nes dabar toks jausmas kad sprendžiama kamščių problema.
                                    Taip, Viena jau turėjo metro sistemą ir šiaip jiems ne viena dešimtmetį užtruko pasiekti dabartinį modalinį pasiskirstymą, bet jie kryptingai veikė ta linkme, o pas mus 5 metus "jau šiemet" žada 1 A juostą nutiesti.

                                    Erdvės kiekis gatvėse nesvarbu, nes gatvės nėra privaloma tiesti maksmaliu juostų skaičiumi. Net jei ir yra vietos 3 juostom, galima turėti tik 2, iš kurių viena yra autobusų.

                                    Tai tame ir esmė, kad Vilniuje yra labai gerai pritaikyta infrastruktūra greitai nuvažiuoti automobiliu, o VT jau palikta kaip gausis, kai prioritetas turėtu būti atvirkščias.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Nes alternatyva yra susimokėti už P+R parkingą, 30 minučių gaišti kamščiuose ir dar pesčiom pusvalandį eiti....
                                      Nuo savanorių P+R aikštelės per 30 minučių gali su autobusu gali net iki perkūnkiemio nuvažiuot - netirštinkit

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O ten kas dieną taip parkuoja prie tų Santuokų rūmų? Būtų visai geras pretekstas ten apsilankyti ir pabandyti padaryti tvarką John style
                                        Šiandien vėl šeštadienis ir vėl nuo pat ryto parkuojamasi ant dviračių tako

                                        Click image for larger version

Name:	F8E8C2CA-3391-4A8F-BB33-90AA3CA9BE6E.jpeg
Views:	323
Size:	2,47 MB
ID:	1967002

                                        Comment


                                          O jie užvažiuoja net per standartiškai iškeltą bordiūrą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X