Atsiprašau, pasigūglinau ir tikrai, ne taip interpretavau taisykles. Atsiimu savo pastabą dėl Antakalnio gatvės, bet to ko norėjau pasakyti bendrai tai nekeičia - kai nėra kontrolės, taisyklės būna pažeidinėjamos į kairę ir į dešinę. Paprastas žmogiškas (nors ir nepagirtinas) elgesys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams
Collapse
X
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Net jei tą ką sakote būtų tiesa (o statistika to nepatvirtina, kiek dabar žiūriu, nuo 2011 iki 2024 žuvusių Lietuvos keliuose sumažėjo nuo 296 iki 120, t.y. beveik 60 proc), mašinų kontrolė yra visa galva aukštesnė nei dviratininkų, nes galima nufilmuoti ir nubausti vėliau. O dviratininkas net šioje drastiškoje ir tikrai pavojingoje situacijoje (kur nufilmuotas vairuotojas greičiausiai iš karto netektų teisių) net nebus identifikuotas.
P.S. Policijos sustabdytą netvarkingai važiavusį automobilį paskutinį kartą mačiau vakar, Antakalnio gatvėje. Prieš tai - sekmadienį, autostradoje A1. Taigi stabdo ir tikrina.
P.P.S. Kad žino kur radarai yra kaip tik gerai, nes jų pagrindinė funkcija yra ne nubausti, o priversti sumažinti greitį pavojinguose ruožuose.
Kad dviratininkus žymiai sunkiau nubausti nei automobilių vairuotojus, pritariu 100%. Bet vėlgi, tą galima padaryti tik būnant gatvėse ir aktyviai kontroliuojant, baudžiant.Įskaitinių eismo įvykių duomenys eismo įvykių skaičius žuvusiųjų skaičius sužeistųjų skaičius 2025 m. sausio 1 d. – liepos 27 d. * 1588 69 1874 2024 m. sausio 1 d. – liepos 27 d. 1489 59 1675 pokytis lyginant su 2024 m. skirtumas +99 +10 +199 (%) (+6,6%) (+16,9%) (+11,9%)
Esu matęs, kai A5 ties nusukimą į Raudondvario plentą (Kaune, važiuojant link A1), policijos ekipažas tiesiog sustojo prie stovinčio pirmoje juostoje ir bandančio užlysti prieš visus stovinčius ten, palaukė, kol tas PER IŠTISINĘ liniją įlindo į lėtėjimo juostą, ir toliau ramiausiai nuvažiavo. Toje vietoje dažnokai avarijos įvyksta per tokius įlindėjus, apie kamščius jau nešneku.
Prikabinu situacijos paveiksliuką. Policijos ekipažas stovėjo ten, kur tas pilkas universalas. Mudakas, kuris lindo per ištisinę - tiesiai prieš juos.
p.s. vairavau vienas, eismas buvo intensyvus, nebespėjau paskambinti 112 ir paklausti kodėl policija niekaip nereagavo.
p.p.s. Toje vietoje tokie dalykai vyksta beveik kasdien. Kodėl policija negali prevenciškai, bent jau įspėjimų padalinti?
Comment
-
O kodėl negali drono laiku aptikti/surasti? Nes visos valstybinės įstaigos bekiaušės ir nenori judinti užpakalio be didelės būtinybės. Bet mano pointas yra tame, kad mašinas nors kažkiek kontroliuoja (nebūtinai patruliuodami, tai bent jau reaguodami į nufilmuotą medžiagą), dviratininkai (arba dar blogiau, paspirtukininkai) iš viso išdarinėja ką nori.
Dėl statistikos reikėtų vis dėl to žiūrėti ilgesnį laikotarpį. Štai pavyzdžiui, iš LR Susisiekimo ministerijos puslapio, aiškiai matosi pagal visas grafas (apart vienus anomalinius 2023-ius metus, bet apie juos jie atskirai tekstu aiškina) sumažėjimas. Ir tai logiška, nes diegiamos saugumo priemonės (salelės, žiedai vietoje sankryžų mažuose miesteliuose, vidutinio greičio matuokliai), kas avarijų skaičiaus gal ir nesumažina, bet sumažina jų pasekmes.
Šaltinis čia: https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ei...imti-issukiai/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKa tik atsitempiau savo dviracius is DE ir tik dabar pastebejau kad googlemaps LT dviraciu marsrutus neplanuoja. Dviratininkai, ka jus naudojat kaip navigatoriu?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąMieste ar už miesto? Mieste navigacijos poreikio nelabai matau. O užmiestyje ar nepažįstamose vietose tai Google Map ortofoto ir eismoinfo patikrint visokius užkampius kur asfaltas, kur žvyras.
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąDabar aktualu uzmiestyje - pav. siandei reikia is Elektrenu i Kaisiadori, per vilnius-kaunas motorvejaus kelkrasti 2/3 kelio gi ne varysiu
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąKa tik atsitempiau savo dviracius is DE ir tik dabar pastebejau kad googlemaps LT dviraciu marsrutus neplanuoja. Dviratininkai, koki softa jus naudojat kaip navigatoriu? Neradau tinkamos temos tad patalpinau cia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimąDabar aktualu uzmiestyje - pav. siandei reikia is Elektrenu i Kaisiadori, per vilnius-kaunas motorvejaus kelkrasti 2/3 kelio gi ne varysiu
Tokiu atveju renkuosi pėsčiojo navigavimą. Pvz Tada papildomai peržiūriu ar neveda tiesiausiu keliu per miško takelius ir kt. Įvertinu vizualiai ar patogus maršrutas. Jei reikia, įdedu tarpinių taškų.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąOpenStreetMap tamsta ateikit pasireikšti šiuo klausimu
Jei trumpai, tai užmiestyje OSM duomenys gan geri. Yra žmonių, kurie dviračiu važiuoja, naudoja OSM maršrutizatorius, tada pildo (paprastai miškų) keliukus. Būna, aišku, situacijų, kur pažymėtas kelias pagal realiai dviračiu pravažiuotą vietą, vėliau kažkas toje vietoje randa nepravažiuojamą pelkę, po pusmečio ten vėl normaliai dviračiu pravažiuojama. Klausimas, ar tokius galima kažkaip sužiūrėti, matyt, reikia tiesiog maršrutą paplanuoti iš anksto ir turėti atsarginių variantų.
Šiaip siūlyčiau pasibandyti, galima tiek online tiesiai per www.openstreetmap.org įsijungti maršurtizavimą dviračiu ir pažiūrėti, ką rodo. Viršuje nurodo, kad norite dviračiu ir pasirinkite/pabandykite kelis skirtingus maršrutizatorius, rasite, kuris labiau jūsų poreikius atitinka.
Jei reikia appso, tai rekomenduoju OsmAnd - tiek kelią parodys, tiek įrašius maršrutą pateiks grafinę analizę aukščio/greičio kitimo ir pan. Jei kažkur matote akivaizdžių trūkumų - rašykite - pakankamai šitam forume OSM žymėtojų, kas nors ir pataisys. Tada porą dienų palaukiate ir vėl tikrinate maršrutizavimo rezultatus.
- 7 patinka
Comment
-
Aš maršrutus pėsčiomis ar dviračiu susidėlioju per https://bikerouter.de, kartais pasitikslindamas kelių būklę per Google street view ir palydovines nuotraukas. Bikerouter naudoja tuos pačius OSM duomenis, bet juo patogiau naudotis nei OSM svetaine, nes gali pridėt tarpinių taškų. Taip pat galima išsirinkti sau tinkamą važiavimo stilių, pagal tai ar nori daugiau dviračių takų ar offroado ar pan. Esu naudojęs ir OsmAnd, bet kurti maršrutą per telefoną nelabai patogu, be to, reikia kas kiek laiko atnaujinti žemėlapius, kad duomenys nepasentų (nemokamoje versijoje gali atsisiųsti/atnaujinti iki 7 žemėlapių).
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimą(nemokamoje versijoje gali atsisiųsti/atnaujinti iki 7 žemėlapių).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė OpenStreetMap Rodyti pranešimą
Kad šitas klausimas šiaip gan sudėtingas. Žmonės n metų kartografijos konferencijose pranešimus skaito apie įvairiausius dviračių navigacijos taikymus... Važiuoja vidutiniai dviratininkai, važiuoja sportininkai, kalnų/miškų/purvų mėgėjai, važiuoja su mažais vaikais, vieni skuba, kiti nori ramumos ir vaizdų, važiuoja sausu, važiuoja šlapiu periodu, visiems reikia skirtingų maršrutų ir tiems skirtingiems maršrutams paskaičiuoti reikia labai daug papildomų duomenų.
Jei trumpai, tai užmiestyje OSM duomenys gan geri. Yra žmonių, kurie dviračiu važiuoja, naudoja OSM maršrutizatorius, tada pildo (paprastai miškų) keliukus. Būna, aišku, situacijų, kur pažymėtas kelias pagal realiai dviračiu pravažiuotą vietą, vėliau kažkas toje vietoje randa nepravažiuojamą pelkę, po pusmečio ten vėl normaliai dviračiu pravažiuojama. Klausimas, ar tokius galima kažkaip sužiūrėti, matyt, reikia tiesiog maršrutą paplanuoti iš anksto ir turėti atsarginių variantų.
Šiaip siūlyčiau pasibandyti, galima tiek online tiesiai per www.openstreetmap.org įsijungti maršurtizavimą dviračiu ir pažiūrėti, ką rodo. Viršuje nurodo, kad norite dviračiu ir pasirinkite/pabandykite kelis skirtingus maršrutizatorius, rasite, kuris labiau jūsų poreikius atitinka.
Jei reikia appso, tai rekomenduoju OsmAnd - tiek kelią parodys, tiek įrašius maršrutą pateiks grafinę analizę aukščio/greičio kitimo ir pan. Jei kažkur matote akivaizdžių trūkumų - rašykite - pakankamai šitam forume OSM žymėtojų, kas nors ir pataisys. Tada porą dienų palaukiate ir vėl tikrinate maršrutizavimo rezultatus.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment