Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie KET reikalavimus dviratininkams

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atsiprašau, pasigūglinau ir tikrai, ne taip interpretavau taisykles. Atsiimu savo pastabą dėl Antakalnio gatvės, bet to ko norėjau pasakyti bendrai tai nekeičia - kai nėra kontrolės, taisyklės būna pažeidinėjamos į kairę ir į dešinę. Paprastas žmogiškas (nors ir nepagirtinas) elgesys.

    Comment


      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

      Net jei tą ką sakote būtų tiesa (o statistika to nepatvirtina, kiek dabar žiūriu, nuo 2011 iki 2024 žuvusių Lietuvos keliuose sumažėjo nuo 296 iki 120, t.y. beveik 60 proc), mašinų kontrolė yra visa galva aukštesnė nei dviratininkų, nes galima nufilmuoti ir nubausti vėliau. O dviratininkas net šioje drastiškoje ir tikrai pavojingoje situacijoje (kur nufilmuotas vairuotojas greičiausiai iš karto netektų teisių) net nebus identifikuotas.

      P.S. Policijos sustabdytą netvarkingai važiavusį automobilį paskutinį kartą mačiau vakar, Antakalnio gatvėje. Prieš tai - sekmadienį, autostradoje A1. Taigi stabdo ir tikrina.
      P.P.S. Kad žino kur radarai yra kaip tik gerai, nes jų pagrindinė funkcija yra ne nubausti, o priversti sumažinti greitį pavojinguose ruožuose.
      Dėl statistikos turėjau omeny šitai (https://tka.lt/katalogas/eismo-ivyki...tika-lietuvoje):
      Įskaitinių eismo įvykių duomenys
      eismo įvykių skaičius žuvusiųjų skaičius sužeistųjų skaičius
      2025 m. sausio 1 d. – liepos 27 d. * 1588 69 1874
      2024 m. sausio 1 d. – liepos 27 d. 1489 59 1675
      pokytis lyginant su 2024 m. 
      skirtumas +99 +10 +199
      (%) (+6,6%) (+16,9%) (+11,9%)
      Kad dviratininkus žymiai sunkiau nubausti nei automobilių vairuotojus, pritariu 100%. Bet vėlgi, tą galima padaryti tik būnant gatvėse ir aktyviai kontroliuojant, baudžiant.

      Esu matęs, kai A5 ties nusukimą į Raudondvario plentą (Kaune, važiuojant link A1), policijos ekipažas tiesiog sustojo prie stovinčio pirmoje juostoje ir bandančio užlysti prieš visus stovinčius ten, palaukė, kol tas PER IŠTISINĘ liniją įlindo į lėtėjimo juostą, ir toliau ramiausiai nuvažiavo. Toje vietoje dažnokai avarijos įvyksta per tokius įlindėjus, apie kamščius jau nešneku.

      Prikabinu situacijos paveiksliuką. Policijos ekipažas stovėjo ten, kur tas pilkas universalas. Mudakas, kuris lindo per ištisinę - tiesiai prieš juos.

      p.s. vairavau vienas, eismas buvo intensyvus, nebespėjau paskambinti 112 ir paklausti kodėl policija niekaip nereagavo.
      p.p.s. Toje vietoje tokie dalykai vyksta beveik kasdien. Kodėl policija negali prevenciškai, bent jau įspėjimų padalinti?
      Attached Files
      Paskutinis taisė digital; Vakar, 16:15. Priežastis: pataisyta lentelė

      Comment


        O kodėl negali drono laiku aptikti/surasti? Nes visos valstybinės įstaigos bekiaušės ir nenori judinti užpakalio be didelės būtinybės. Bet mano pointas yra tame, kad mašinas nors kažkiek kontroliuoja (nebūtinai patruliuodami, tai bent jau reaguodami į nufilmuotą medžiagą), dviratininkai (arba dar blogiau, paspirtukininkai) iš viso išdarinėja ką nori.

        Dėl statistikos reikėtų vis dėl to žiūrėti ilgesnį laikotarpį. Štai pavyzdžiui, iš LR Susisiekimo ministerijos puslapio, aiškiai matosi pagal visas grafas (apart vienus anomalinius 2023-ius metus, bet apie juos jie atskirai tekstu aiškina) sumažėjimas. Ir tai logiška, nes diegiamos saugumo priemonės (salelės, žiedai vietoje sankryžų mažuose miesteliuose, vidutinio greičio matuokliai), kas avarijų skaičiaus gal ir nesumažina, bet sumažina jų pasekmes.

        Click image for larger version

Name:	image_2025-07-30_133114520.png
Views:	95
Size:	125,5 kB
ID:	2213034
        Šaltinis čia: https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ei...imti-issukiai/

        Comment

        Working...
        X