Parašė m1ndas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje
Collapse
X
-
Jūs juokaujat? Mano postas buvo tiesioginis atsakymas jums - sakėt, kad vien dėl automobilistų statomas tiltas. Aš atsakiau, kad ne ir išvardinau kitus, kurie gaus naudos.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jūsų postas buvo apie darbo liaudį kamščiuose, o nei dviratininkai, nei pėstieji problemų su kamščiais neturi.
Beje tiek pėstieji, tiek dviratininkai turi daugybę problemų dėl kamščių, kaip pavyzdys uostomos išmetamos dujos - taigi vėl esat visiškai neteisus.
Kažkaip visiškai nepataikot pasakyti nei vieną gerą argumentą.
- 2 patinka
Comment
-
Mano nuomone tai yra beprasmiška. Nes investicijos į tą papildomą "rekreacinę" dalį ir jos eksploatacijos kaina bus neproporcinga jos naudotojų kiekiui. Geriau būtų toje vietoje įrengę tunelį po upe.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mintis buvo kad jei jau darai sėdėjimo vietas ant tilto tai daryk su vaizdu, o ne be vaizdo. Ar sakai daryti be vaizdo, nes "vis tiek niekas nesėdės". Tada gautųsi kam išvis daryti.
- 1 patinka
Comment
-
Tuneliai yra labai apytiksliai 2.5 - 3x brangesni pastatyti nei tiltai tokiam pačiam ilgiui.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Mano nuomone tai yra beprasmiška. Nes investicijos į tą papildomą "rekreacinę" dalį ir jos eksploatacijos kaina bus neproporcinga jos naudotojų kiekiui. Geriau būtų toje vietoje įrengę tunelį po upe.
Tuneliai reikalauja nuolatinės priežiūros - kondicionavimas, vandens išpumpavimas (ypač po upėims, priklausomai nuo grunto).
Galim galvoti protinga/neprotinga, bet alternatyvų čia nėra, jokio tunelio ten būti negali su Kauno biudžetais, dabartine ekonomika ir realiu poreikiu. Ten statyti tunelį būtų tas pat, kas Naujoj Akmenėj Olimpinį stadioną (gal kiek perspausta metafora, bet netaip stipraiti kaip atrodo).Paskutinis taisė m1ndas; 2023.11.03, 11:42.
- 3 patinka
Comment
-
Puiku, kad statybos darbai pagaliau prasideda. Reaguojant į senas žinutes dėl estetikos - pripažinkime, kad dabartininė upių santakos panorama tikrai nėra meno kurinys, upės tiesiog per plačios kad sukurtų kažką jaukaus ir labai saugotino. O kur dar kaminas tolumoje, keletas kartonkių ir autostrada upės kairėje (žr. nuotr.) Man atrodo, kad tiltas ir jo prieigose planuojama vystyti infrastruktūra kaip tik papildys panoramą. Gal kas geriau nusimanantis galėtų pasakyti, kokia bus nauda miesto centrui (pvz. kiek galėtų sumažėti eismas užkištose Šv. Gertrūdos ar Birštono gatvėse)?
- 1 patinka
Comment
-
Pritariu. Štai kaip turi atrodyti santaka:Parašė eigh Rodyti pranešimąPuiku, kad statybos darbai pagaliau prasideda. Reaguojant į senas žinutes dėl estetikos - pripažinkime, kad dabartininė upių santakos panorama tikrai nėra meno kurinys, upės tiesiog per plačios kad sukurtų kažką jaukaus ir labai saugotino.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 12 patinka
Comment
-
Kokiu būdu tuneliu eitų pėstieji, važiuotų dviračiai? Ar yra tokių pavyzdžių kitur Europoje?Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Mano nuomone tai yra beprasmiška. Nes investicijos į tą papildomą "rekreacinę" dalį ir jos eksploatacijos kaina bus neproporcinga jos naudotojų kiekiui. Geriau būtų toje vietoje įrengę tunelį po upe.
Comment
-
Kažkaip intuityviai pagalvojau apie Greenwich tunnel Londone, bet tai aišku tunelis konkrečiai pėstiesiems,Parašė John Rodyti pranešimą
Kokiu būdu tuneliu eitų pėstieji, važiuotų dviračiai? Ar yra tokių pavyzdžių kitur Europoje?
Comment
-
Toje vietoje tiltas statomas iš esmės dėl automobilių. Ar bus ten pėsčiųjų ir dviratininkų srautas - dar klausimas.Parašė John Rodyti pranešimą
Kokiu būdu tuneliu eitų pėstieji, važiuotų dviračiai? Ar yra tokių pavyzdžių kitur Europoje?
Comment
-
Ten jų eis tiek, kiek maždaug eina per Česlovo Radzinausko tiltą.Parašė John Rodyti pranešimą
Kokiu būdu tuneliu eitų pėstieji, važiuotų dviračiai? Ar yra tokių pavyzdžių kitur Europoje?
Comment
-
Vaziuosiu dviraciu per ta tilta i kacergine tiksliai.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Toje vietoje tiltas statomas iš esmės dėl automobilių. Ar bus ten pėsčiųjų ir dviratininkų srautas - dar klausimas.
- 3 patinka
Comment
-
Jeigu ant šio tilto būtų dviračių privažiavimai, o prie tokio auto srauto, dar įrengta triukšmo sienelė, juo naudotųsi nemažai dviratininkų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ten jų eis tiek, kiek maždaug eina per Česlovo Radzinausko tiltą.
- 3 patinka
Comment
-
Esu važiavęs per Č. Radzinausko tiltą dviračiu, atsimenu kaip teko laiptais aukštyn/žemyn dvirką tyst. Daugiau nevažiuosiu.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Jeigu ant šio tilto būtų dviračių privažiavimai, o prie tokio auto srauto, dar įrengta triukšmo sienelė, juo naudotųsi nemažai dviratininkų.
- 1 patinka
Comment
-
Ant laiptų dabar yra bėgeliai dviračiams vestis.Parašė Austras Rodyti pranešimą
Esu važiavęs per Č. Radzinausko tiltą dviračiu, atsimenu kaip teko laiptais aukštyn/žemyn dvirką tyst. Daugiau nevažiuosiu.
Comment
-
Bėgeliai padeda kai yra keli ar daugiausia keliolika laiptų. Kiek pamenu laiptus nuo to tilto - ten ir su bėgeliais būtų ilgam įsimintinas nuotykis.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ant laiptų dabar yra bėgeliai dviračiams vestis.
Comment
-
Čia mano replika buvo į pasakymą, kad Kėdainių tiltu nesinaudos dviratininkai, nes Č. Radzinausko tiltu nesinaudoja dviračiai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Bėgeliai padeda kai yra keli ar daugiausia keliolika laiptų. Kiek pamenu laiptus nuo to tilto - ten ir su bėgeliais būtų ilgam įsimintinas nuotykis.
Naujuoju tiltu kaip tik naudosis daug dviratininkų, nes minimas Radzinausko ir Vytauto tiltai nelabai pritaikyti dviratininkamas.
- 6 patinka
Comment

Comment