Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ar tamsta mane čia taip pavadinai? Tiek to.Suprantu kad neįsigilinai į tai ką parašiau. Ka ten tureciau pagalvot pamates pakeltus tiltus? Man tikrai nekyla noras kuo greičiau begt nuo to vaizdo į ką tik patręštus gimtuosius laukelius.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Kyla man kitas klausimas: kokioj visuomenėj gali iškilti toks klausimas - ar tiltai gadina, ar puošia miesto vaizdą ???
    Bet kokioje. O atsakymas - priklauso nuo tilto. Tas pats nelabai ypatingas architektūriškai Aleksoto tiltas yra vienas Kauno atvirutinių vaizdų. O koks nors Vilijampolės tai galimai atvirkščiai.
    Apie kokios Prahos tiltų vaizdus išvis klausimų nekyla - vienareikšmiškai puošia.


    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Sakai? Paziurek cia, bebenciuk:
    http://chicagoloopbridges.com/mobile12/mobile1.html
    Paskutinis taisė liutass; 2017.08.15, 21:58.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    1. Vizualines tarsos nebus. Pagal tokia logika Cikagos centras su tiltais kas 200 metru yra totaline vizualine miesto tarsa?
    2. Jungtys bus padarytos.

    pinigu plovimo projektas buvo vilniaus Mindaugo tiltas ir valdovu rumai. Ir dar stadionas.
    centras su tiltais kas 200 metru yra totaline vizualine miesto tarsa - toks teiginys gali kilti nebent kaimo laukų aromatu užpildytoje kaukolėje

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Absoliučiai jokio skirtumo, nes argumentas buvo ne apie srautus, o apie tai ar tiltai gadina, ar puošia miesto vaizdą.
    Kyla man kitas klausimas: kokioj visuomenėj gali iškilti toks klausimas - ar tiltai gadina, ar puošia miesto vaizdą ???

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Va čia daug gerų minčių
    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...realybe-823271
    Paskutinis taisė myhorsegallery; 2017.08.15, 20:50.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Kiek gyventojų Čikagoje ir Kaune? .
    Absoliučiai jokio skirtumo, nes argumentas buvo ne apie srautus, o apie tai ar tiltai gadina, ar puošia miesto vaizdą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Dėl pėsčiųjų nuo Fredos pusės, tai nebent jei KG iškelia ir ten stato gyv. namų kvartalą.
    Taip, kai issikels KG, o antras i Kongresu centra ir Mokslo muzieju

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką jūs čia lyginate? Karaliaus Mindaugo tiltas kada buvo statomas? Kainos visai kitos buvo. Nuo to laiko viskas kaip minimum 2-3 kartus pabrango. O lyginant tilto dydžius, tai Panemunės tiltas kainavo normaliai. Dar reikia atminti, kad senojo nugriovimas irgi kainavo ir nemažai.
    Kas dėl naujų tiltų Kaune, tai jų pirmiausiai reikia per Nerį, o ne per Nemuną. Per Nerį reikia dviejų tiltų, vieno, kuris nuimtų miesto vidinį srautą nuo A1, o kito, kuris nuimtų dalį srauto nuo Vilijampolės tilto. Bet geriau patį Vilijampolės tiltą padidinti, eismą kišti po žeme (apie to aktualumą dar tarpukaryje, kai automobilių buvo 10 tūkstančių kartų mažiau, jau buvo kalbama) ir nukrauti senamiestį su centro dalimi.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.15, 16:32.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Tamsta aiškiai Kaune negyvenate ir nevažinėjate nei vienu tiltu.... Kaunas plečiasi beje. O gal Vilniuje buvo eismo katastrofų iki aplinkelio pastatymo už XXX milijonų? Pastovi valandą kamštyje ir pravažiuoji, ar tai katastrofa??? Pabandykit Rygoj pavažinėti - valandos kamščiai kiaurą dieną, gi jokios katastrofos nėra, stovi žmonės ir gyvena.....

    Mes čia ne apie tai reikia tiltų ar ne, jų reikia, bet ne toj vietoj.


    ps. kaip Mindaugo tiltą už 5Meur pastatė tikrai nesuprantu, matyt nieks jokių otkatų negavo Va Panemunės kainavo 30Meur, jis gal kiek didesnis, nu bet ne 6x. Kaip paskaičiuos Kėdainių kainą, visi čia žagtelsim.....
    Vat būtent, kad Kaune labai didelių kamščių nebūna, ypač tokių, kad reiktų valandą stovėti. Srautai didesni tik šiaurinėje dalyje ir aplinkkelyje, kur daug tranzitinio eismo, o pietinėje dalyje kur būna tie kamščiai, kad dar vieno tilto reiktų?

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Dėl pėsčiųjų nuo Fredos pusės, tai nebent jei KG iškelia ir ten stato gyv. namų kvartalą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kokios upes Kaune ir kiek tiltu? Reikia minimum dvieju nauju transporto tiltu ir triju pesciuju tiltu (du i Nemuno sala nuo Fredos puses).

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Mindaugo tiltas kainavo mažiau nei 5 mln. eur. Kiek gyventojų Čikagoje ir Kaune? Ar toje vietoje iš vis būna didelių kamščių? Net, kai buvo nugriautas Panemunės arba remontuojamas KHE tiltai, nebuvo jokių eismo katastrofų. Su tokia miesto demografine situacija iš vis nereiktų plėsti infrastruktūros ir statyti naujų tiltų, o tik esamus remontuoti.
    Tamsta aiškiai Kaune negyvenate ir nevažinėjate nei vienu tiltu.... Kaunas plečiasi beje. O gal Vilniuje buvo eismo katastrofų iki aplinkelio pastatymo už XXX milijonų? Pastovi valandą kamštyje ir pravažiuoji, ar tai katastrofa??? Pabandykit Rygoj pavažinėti - valandos kamščiai kiaurą dieną, gi jokios katastrofos nėra, stovi žmonės ir gyvena.....

    Mes čia ne apie tai reikia tiltų ar ne, jų reikia, bet ne toj vietoj.


    ps. kaip Mindaugo tiltą už 5Meur pastatė tikrai nesuprantu, matyt nieks jokių otkatų negavo Va Panemunės kainavo 30Meur, jis gal kiek didesnis, nu bet ne 6x. Kaip paskaičiuos Kėdainių kainą, visi čia žagtelsim.....
    Paskutinis taisė myhorsegallery; 2017.08.15, 15:05.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Reikia naujos temos sitam tiltui.

    P.S. Juokingiausia, kad konservatoriai pamete daryta studija. Ten net architekturiniai pasiulymai buvo pateikti su vizualizacijom. Cia kazkur forume turi buti
    Mindaugo tiltas kainavo mažiau nei 5 mln. eur. Kiek gyventojų Čikagoje ir Kaune? Ar toje vietoje iš vis būna didelių kamščių? Net, kai buvo nugriautas Panemunės arba remontuojamas KHE tiltai, nebuvo jokių eismo katastrofų. Su tokia miesto demografine situacija iš vis nereiktų plėsti infrastruktūros ir statyti naujų tiltų, o tik esamus remontuoti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent. Taip pat nutiesti tunelį, planuotą dar tarpukaryje - tam, kad nukrauti siaurą vietą Šv. Gertūrodos ir Šauklių g. Viršum palikti tik viešąjį transportą ir privažiavimą prie pastatų, šoninių gatvelių. Bet ir Vilijampolės pusėje reikia esminių pertvarkų, nes sankryža prie tilto viską stabdys.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    O šiaip tai gal geriau senąjį Vilijampolės tiltą perstatyti su daugiau juostų ir padaryti estakadą per Lituanikos žiedą į Jonavos g. Manau būtų didesnis efektas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar tarpukaryje buvo planuotas tunelis (jau tuomet buvo susisiekimo problemos) iš centro pusės link Vilijampolės tilto. Nes esamos gatvės nepapakamo pralaidumo buvo tarpukaryje, dabar tai tuo labiau. Ir joks Kėdainių g. tiltas nieko čia nepagerins. Jis iš viso šiuo metu nereikalingas, nes srautai visai ne tie, kuriuos jis galėtų perimti.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Taigi jau net Kupcinskiokas buvo padares architekturinius konkursus ir studijas (deja, kazkur taip nukiso tas studijas, kad niekas nerado). Ir tiltu vizualizacijos buvo pateiktos, ir pinigai tam skirti. Tikejosi finansavimo is vyriausybes, bet gavo barankos skyle. Dabar miestas pastatys uz savo pinigus.

    dabar Vilijampole ir Silainiai i centra ir Aleksota vaziuoja per Aleksoto tilta ir uzkemsa Birstono sankryza
    Anekdotas, tų studijų nerado net jų autorius Bet Kupčinskas negavo pinigų Panemunės tiltui iš saviškio Kubiliaus, tai ką jis mąstė apie dar vieną tiltą, nesuprantu kažko. Beje viskas taip tyliai buvo daroma, kad čia yra dabar visiškai nauja idėja daugeliui.

    Ir tas tiltas visai nepadės važiuojantiems iš Šilainių ir Vilijampolės į centrą (jei padėtų, gal ir būtų nieko), nes tą pačią Birštono gatvę užkimš tik iš kitos pusės ir reiks dar VytautoD tiltą pervažiuoti. Jis padės TIK važiuojantiems į Aleksotą, bet tokių nedaug mano vertinimu.


    Komentuoti:


  • Auwris
    replied
    Aš manau pirmiau turėtų sutvarkyti jungtis apie kurias buvo kalbama KAUET posėdyje, o po to tiltą statyti ir derinti. Nes tas pažadas "bus padarytos" nelabai nuteikia optimistiškai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Taigi jau net Kupcinskiokas buvo padares architekturinius konkursus ir studijas (deja, kazkur taip nukiso tas studijas, kad niekas nerado). Ir tiltu vizualizacijos buvo pateiktos, ir pinigai tam skirti. Tikejosi finansavimo is vyriausybes, bet gavo barankos skyle. Dabar miestas pastatys uz savo pinigus.

    dabar Vilijampole ir Silainiai i centra ir Aleksota vaziuoja per Aleksoto tilta ir uzkemsa Birstono sankryza
    Paskutinis taisė liutass; 2017.08.14, 21:38.

    Komentuoti:

Working...
X