Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Jungtis per Nemuną Kėdainių gatvės tąsoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evil
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.
    Gera idėja, manau, kad kai tik Kauno biudžetas pasieks trilijoną EUR per metus kaip tik tokį tunelį ir padarys.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Buvau tam Kauno judumo plano pristatyme, tai nesugebėjau prie tų mikrofonų prieit ir pasakyti savo minties, nes dar ir minčių nebuvau aiškiai susidėliojęs, kad "CO2 zonai pritariu, tik reikia numatyti apylankas ir siaurint Centro tranzitines gatves", nes jau buvo piktinimasi, kad CO2 zoną įves, o apylankų nenumatys. Tai gavos, kad daug kas jautė nepritarimą CO2 zonai, turbūt nujausdami, kad taip absurdiškai apsunkins judėjimą tarp skirtingų miesto dalių. Kitas iš vis siūlė nestatyt Kėdainių tilto, kad čia iš vis nesąmonės ir gryna politika, o geriau statyt per Nerį ir kaip suprantu palikt Birštono g. tą patį tranzitą, tik dar tunelį pridėt. Kur turėtų eiti tiltas per Nerį nekonkretizavo, bet turbūt turėjo omeny Islandijos pl. apylankos tiltą, o Birštono g. tranzitas eitų, nes atsirastų tunelis po Benediktinių gatve.
    Tiltas per Nerį yra numatytas sujungiant Baltų prospektą su Žeimenos gatve, dar viena alternatyva yra Kuršių gatvę sujungiant su Šiaurės prospektu.
    O tranzitinį tunelį galėtų padaryti pakišant po dabartinę gatve. Apačioje eitų tranzitas, o viršuje vietinis eismas su daug siauresnėmis gatvėmis automobiliams.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai kokia ta priezastis taip ir neparašyta.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Jau net nestebina daugelio projektu velavimai.Pamatysit,mokslo sala bus vel nukelta n laiko i ateiti,garantuoju.
    i
    Tokie vėlavimai, o dar ir visokie rajono pajungimai, kai gyventojai prieštarauja, gali rimtai pakenkti valdžios reitingams. Panašu, kad valdžios sėkmės ir populiarumo apogėjus pasiektas

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Jau net nestebina daugelio projektu velavimai.Pamatysit,mokslo sala bus vel nukelta n laiko i ateiti,garantuoju.
    i

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kaip nekaunietis nesuprantu, kodėl tiltas vadinamas Kėdainių, jei Kėdainių gatvė gana tolokai nuo pakrantės?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Tilto statybos Kaune atidedamos, priežastis – erzinanti
    Prieš dvejus metus vadinamojo Kėdainių tilto projekto konkursą laimėję architektai baigia rengti statinio techninį projektą. Kauno valdžia jau dėlioja planus pradėti statybas, tačiau tai įvyks gerokai vėliau, negu planuota.

    Kauno savivaldybės vadovai mano, kad Vilijampolės ir Marvelės krantus sujungsiančio 430 metrų ilgio tilto statyba galėtų prasidėti 2021-ųjų pavasarį – dvejais metais vėliau, negu norėta iš pradžių. Darbams ketinama išleisti iki 35 mln. eurų...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Ar siūlei savivaldybei?
    Buvau tam Kauno judumo plano pristatyme, tai nesugebėjau prie tų mikrofonų prieit ir pasakyti savo minties, nes dar ir minčių nebuvau aiškiai susidėliojęs, kad "CO2 zonai pritariu, tik reikia numatyti apylankas ir siaurint Centro tranzitines gatves", nes jau buvo piktinimasi, kad CO2 zoną įves, o apylankų nenumatys. Tai gavos, kad daug kas jautė nepritarimą CO2 zonai, turbūt nujausdami, kad taip absurdiškai apsunkins judėjimą tarp skirtingų miesto dalių. Kitas iš vis siūlė nestatyt Kėdainių tilto, kad čia iš vis nesąmonės ir gryna politika, o geriau statyt per Nerį ir kaip suprantu palikt Birštono g. tą patį tranzitą, tik dar tunelį pridėt. Kur turėtų eiti tiltas per Nerį nekonkretizavo, bet turbūt turėjo omeny Islandijos pl. apylankos tiltą, o Birštono g. tranzitas eitų, nes atsirastų tunelis po Benediktinių gatve.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.01, 19:03.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Aš Kėdainių gatvės tiltą kartu su keletu sutvarkytų jungčių matau kaip galimybę nukrauti tranzitą nuo Centro, tuo pačiu apribojant eismą miesto centre. Siūlyčiau esamas labai plačias gatves miesto Centre (Birštono, KM pr.) siaurinti, paversti ramiomis gatvėmis su želdynais. Pvz. Birštono gatvėje per vidurį suformuoti parkelį su dviračių takais, nes šonai jau sutvarkyti Šv. Gertrūdos g. atimti po vieną juostą, taip pat daugiau vietos atiduodant pėstiesiems. KM pr. irgi paversti tokiu kaip ir parkeliu, Santakos parko tęsiniu, visiškai nenaikinant čia eismo. Reiktų truputį praplatinti H. ir O. Minkovskių g. Dar turbūt nutiesti jungtį tarp Kėdainių gatvės tilto ir Varnių g.
    Ar siūlei savivaldybei?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Kaune planuojamos dar vienos statybos – Kėdainių gatvės tiltas Kaune turėtų būti pradėtas statyti kitais metais. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...muna-statybos/
    Aš Kėdainių gatvės tiltą kartu su keletu sutvarkytų jungčių matau kaip galimybę nukrauti tranzitą nuo Centro, tuo pačiu apribojant eismą miesto centre. Siūlyčiau esamas labai plačias gatves miesto Centre (Birštono, KM pr.) siaurinti, paversti ramiomis gatvėmis su želdynais. Pvz. Birštono gatvėje per vidurį suformuoti parkelį su dviračių takais, nes šonai jau sutvarkyti Šv. Gertrūdos g. atimti po vieną juostą, taip pat daugiau vietos atiduodant pėstiesiems. KM pr. irgi paversti tokiu kaip ir parkeliu, Santakos parko tęsiniu, visiškai nenaikinant čia eismo. Reiktų truputį praplatinti H. ir O. Minkovskių g. Dar turbūt nutiesti jungtį tarp Kėdainių gatvės tilto ir Varnių g.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Kaune planuojamos dar vienos statybos – Kėdainių gatvės tiltas Kaune turėtų būti pradėtas statyti kitais metais. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/05/...muna-statybos/

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Šiaip daugiausia pliusai piliamiesčiui dėl šito tilto: atsiranda greitesnis privažiavimas iš kairiojo Nemuno kranto, tobulėja aplinkinė infrastruktūra, daugiau paskatų vystytis kokybiškai kaimynystei. Aišku prisidės šiek tiek tranzito į Varnių ar Šilainių kryptis.

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Geriau nelauk. Girdėsi puikiai, tiek statybų metu, tiek poto
    Galiu pridurti, kad Žalgirio arenos ventiliatoriai renginių metu Žaliakalnyje (Vaižganto g.) girdisi puikiai, o atstumas tai >1km
    Gyvenu daug arčiau arenos, ir jokie ventiliatoriai nesigirdi , nebent ne iš tos pusės jie įrengti.

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Geriau nelauk. Girdėsi puikiai, tiek statybų metu, tiek poto
    Galiu pridurti, kad Žalgirio arenos ventiliatoriai renginių metu Žaliakalnyje (Vaižganto g.) girdisi puikiai, o atstumas tai >1km
    Jei gu ką tai Vileišio tiltas yra tokiu pat atstumu kaip ir projektuojamas Kėdainių tiltas. Ir nuo jo nieko nesigrdi. Taip pat tokiu pat atstumu yra Marvelės gatvė, nuo kurios taip pogi nesigirdi jokio triukšmo. Taip pat nereikia neužmiršti kad gyvenant mieste visiškai atsiriboti nuo triukšmo nepavyks,

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė iPhone Rodyti pranešimą

    Nesamonė. Pakankamai didelis atstumas iki planuojamo tilto. Aš gyvenu Piliamiestyje ir labai jo laukiu.
    Geriau nelauk. Girdėsi puikiai, tiek statybų metu, tiek poto
    Galiu pridurti, kad Žalgirio arenos ventiliatoriai renginių metu Žaliakalnyje (Vaižganto g.) girdisi puikiai, o atstumas tai >1km

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Triuksmas
    Nesamonė. Pakankamai didelis atstumas iki planuojamo tilto. Aš gyvenu Piliamiestyje ir labai jo laukiu.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Triuksmas

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Piliamiesciui ne kazka Atsidurs tarp dvieju dideliu tiltiu....
    kas piliamiesčiui negerai? Patogesnis susisiekimas? Sutvarkyta Brastos g.? Pagrindinis mašinų srautas eis link Raudondvario g. ne per Brastos g.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Piliamiesciui ne kazka Atsidurs tarp dvieju dideliu tiltiu....

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Man tas amfiteatras turbūt geriausia tilto vieta, bet kaip ten reiks pėsčiomis nusigauti tai matyt reiks specialiai tam paskirt pusdienį. Senamiestis turėtų gerai iš ten atrodyti.

    Komentuoti:

Working...
X