Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[139] Kauno pietrytinis aplinkkelis. Palemonas - Kauno HE - Rokai - Garliava

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ryte buvo ardomi bėgiai virš būsimos pesčiųjų perėjos.

    Comment


      Parašė flexterful Rodyti pranešimą
      Ryte buvo ardomi bėgiai virš būsimos pesčiųjų perėjos.
      Sudėjo atgal viską.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Šiandien sujudimas prie Amalių pervažos, daug skirtingų tarnybų.
        Ateities pl. nuo tos vietos pradėtas juostų ženklinimas.

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          Velniava čia bus su ta rekonstrukcija, ir dar pietinio aplinkelio viaduką uždarė desertui, kad užsi...tume...
          O tai važiuojant iš Vilniaus Ateities pl. via Balticą galima dabar pasiekti?

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            O tai važiuojant iš Vilniaus Ateities pl. via Balticą galima dabar pasiekti?
            Bene aiskiausias miesto sveciams butu: A1., Ateities pl., Taikos pr., Pramones pr., R. Kalantos g., Marijampoles pl., Via Baltica. Taciau galimi shortcutai per Chemijos pr. ir pan. Galima aisku ir skersai miesto vaziuot.
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą

              Bene aiskiausias miesto sveciams butu: A1., Ateities pl., Taikos pr., Pramones pr., R. Kalantos g., Marijampoles pl., Via Baltica. Taciau galimi shortcutai per Chemijos pr. ir pan. Galima aisku ir skersai miesto vaziuot.
              Teisybė, bet dėl rekonstrukcijų Kaune aš apskritai šiemet siūlyčiau iš Vilniaus link Lenkijos važiuoti per Lazdijus.

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą

                Bene aiskiausias miesto sveciams butu: A1., Ateities pl., Taikos pr., Pramones pr., R. Kalantos g., Marijampoles pl., Via Baltica. Taciau galimi shortcutai per Chemijos pr. ir pan. Galima aisku ir skersai miesto vaziuot.
                Vakarinio piko metu Pramonės pr. važiuoti tragedija. Žodžiu, teks apsišarvuoti labai didele kantrybe.

                Comment


                  Parašė Austras Rodyti pranešimą

                  Teisybė, bet dėl rekonstrukcijų Kaune aš apskritai šiemet siūlyčiau iš Vilniaus link Lenkijos važiuoti per Lazdijus.
                  Gryna teisybė, jokio kito varianto dar ilgam nematyt. Nes kai baigs tą viaduką, greičiausiai imsis Amalių pervažos, arba dar kokį viaduką suras, nes taip jau >2 metai vis po vieną viaduką tvarko ir pietinis aplinkelis uždarytas....
                  As much power as necessary, as much freedom as possible

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                    Vakarinio piko metu Pramonės pr. važiuoti tragedija. Žodžiu, teks apsišarvuoti labai didele kantrybe.
                    Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Pramonės-Partizanų g. ir Muravos sankryžų fazės tokios, kad jei jas reiktų padaryti TIKRAI saugias, reiktų estakados, sujungiančios šias abi sankryžas.
                      Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Turėjau omeny ir atkarpą tarp Taikos prospekto ir VI forto žiedo.
                        Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.

                        Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Pramonės pr. nuo Taikos žiedo iki Muravos man visada atrodė dar baisesnis piko metu. Toks baisus, kad net šviesoforai turi neapsaugotus kairius posūkius, nors eismo intensyvumas tam per didelis. Taikos pr. dar labiau padidina srautą Pramonės pr. link Muravos.

                          Bet ir Taikos žiedas - VI forto žiedas irgi baisi atkarpa, tačiau šviesoforinės sankryžos čia dar sugeba išlaikyti apsaugotus kairius posūkius.
                          Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą

                            Kad tik vienas šviesoforas tėra nuo Taikos žiedo iki Muravos - tai Partizanų. Ir lyg apsaugotais posūkiais.
                            Nuo Pramonės pr. apsaugoti, bet neapsaugoti nuo Partizanų g., o Partizanų g., sakyčiau, per dideli srautai neapsaugotiems posūkiams.
                            Muravos sankryžoje, Pramonės ir Šiaurės pr. sukantys į kairę srautai neapsaugoti. Apsaugoti tik nuo Savanorių pr.
                            Likusios sankryžos apsaugotos iš visų pusių, pvz. Draugystės g.
                            Net trys sankryžos yra žiedai. Dainavos rajone labai daug sovietinių žiedinių sankryžų.

                            Comment




                              Per Amalių geležinkelio pervažą Petrašiūnuose dažnai važiuojantys ir spūstis keiksnojantys vairuotojai galės atsipūsti – jos nebeliks, nes įgyvendinant projektą „Rail Baltica“...

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                Iš to straipsnio:

                                Comment


                                  Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
                                  Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                  Comment


                                    Parašė aviDer Rodyti pranešimą
                                    Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
                                    Tuneliu kuris eina ties būsima pietrytinio aplinkelio ir railbaltica sankirta.

                                    Comment


                                      Parašė aviDer Rodyti pranešimą
                                      Niekaip nesuprantu, uždarius Amalių pervažą kaip judės automobiliai R. Kalantos g. - Ateities pl. ?
                                      dabar judės raudona linija.
                                      Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        dabar judės raudona linija.
                                        Ateitį yra suplanuotas per čia pietrytinis aplinkkelis (mėlynos linijos)
                                        Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
                                        Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tik
                                        R. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
                                        Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                        Comment


                                          Parašė aviDer Rodyti pranešimą

                                          Kam daryti tokia apylanką ? Buvo įmanoma daryti tunelį po amalių pervaža ir išlaikyti tiesų kelią. Dabar gaunasi, kad kelias bus kaip apylanka.
                                          Kitas dalykas ar bus atskiras tunelis tik
                                          R. Kalantos g. - Ateities pl. eismui ir kitas atskiras tunelis Kauno pietrytinis aplinkkelis ar viskas susikirs vieno lygio sankryžoje, viename tunelyje, neatskiriant srautų kaip dabar daroma A1 kelyje ties Mega ?
                                          Padarius aplinkkelį, Ateities pl. links tik gatvė vietiniam susisiekimui, pagrindinis srautas judės aplinkkeliu. Nepristatysi tunelių kas pora šimtų metrų, tiesa ten tunelis bus pėstiesiems ir spec. transportui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X