Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Infrastruktūra šalia Akropolio-2 (Geležinio Vilko g.) ir Litexpo

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • balietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Geriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.
    Geriau tegul organizatoriai Knygų mugę padaro, pavyzdžiui, Siemens arenoje. Gal tada "Litexpo" vadovybei kils kokių nors minčių, ką būtų galima patobulinti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    „Lietuvos rytas“. Sostinė 2015-02-21
    Iki knygų mugės žmonės ir vėl brenda per purvą
    Nuotraukoje žmonės eina niekuo nuo paprasto žvyrkelio nesiskiriančia danga. Eilinis žurnalistų triukas su skambia antrašte.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Buvo ir vaizdelių, kaip tuo nauju tiltu važiuoja tramvajus. Net čia forume.

    http://www.vilnius.lt/index.php?3425555585
    http://www.vilnius.lt/lit/Nauju_tran...ilniaus_m/2925

    Čia kadaise buvo patalpintos galimos trasos ir paskaičiavimai, tačiau šiuo metu pačių žemėlapių nerodo. Vasarą VMS atstovas paminėjo, jog visomis keturiomis trasomis turėtų važiuoti būtent BRT. O apie tą trasą į Justiniškes jau seniai niekas nieko nesako.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
    Tramvajus būtų tik Santariškės - Centras - Stotis ir Ukmergės g. - Centras - Stotis. Trasoje Fabijoniškės - Laisvės pr. - Stotis ir Fabijoniškės - Laisvės pr. - Žemieji Paneriai būtų BRT.
    Buvo ir vaizdelių, kaip tuo nauju tiltu važiuoja tramvajus. Net čia forume.

    http://www.vilnius.lt/index.php?3425555585

    Pirmoji tramvajaus linija „Stotis – Santariškės“, nusidriekusi Pylimo, Kalvarijų ir Santariškių gatvėmis galėtų atsirasti jau po kelerių metų – šioje atkarpoje jau šiandien yra nuolatinis ir didelis keleivių srautas. Taip pat planuojama ir antroji greitojo transporto linija „Lazdynai-Naujamiestis-Centras-Justiniškės“ Erfurto, Laisvės, Gerosios Vilties, Savanorių, J.Basanavičiaus, Kudirkos, Pamėnkalnio, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Konstitucijos pr., Ukmergės, Ozo, Buivydiškių, Rygos gatvėmis, bei šios linijos atšaka į Pašilaičius.

    Komentuoti:


  • grustnyj
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tramvajaus niekas nebenori, o ir techniškai posūkis nuo Savanorių pr. į Gerosios Vilties. g. įmanomas, man atrodo.
    Tramvajus būtų tik Santariškės - Centras - Stotis ir Ukmergės g. - Centras - Stotis. Trasoje Fabijoniškės - Laisvės pr. - Stotis ir Fabijoniškės - Laisvės pr. - Žemieji Paneriai būtų BRT.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai tu pats jauti ką rašai - Kernavės ir tiltas prie Green Hall į Goštauto g. Kai nuo Vaižganto g. iki to Green Hall gal koks 1km. atstumas.

    Pagal tave išeina maždaug tokia prisegta nesąmonė.
    Šitas būtų aktualu jei kitoj pusėj pievoj prie seimo būtų statomas koks nors didelis biurų kompleksas. Kažkada tas turėtų įvykt, tada galėtų ir tiltą prie to paties paprašyti pastatyti.

    Dėl tilto prie Litexpo - puiki naujiena! Tikėkimės ne rinkiminė agitacija.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    (...)Skirtas naujoms viešojo transporto rūšims, kaip tramvajus(...)
    Tramvajaus niekas nebenori, o ir techniškai posūkis nuo Savanorių pr. į Gerosios Vilties. g. įmanomas, man atrodo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    (...)Skirtas naujoms viešojo transporto rūšims, kaip tramvajus(...)

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai aš ir neneigiu, kad tas aikšteles reikia tvarkyti. Klausimas, kokią problemą spręs tas tiltas. Dviratininkų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Deja, iš visų planuojamų tiltų tai mažiausiai Vilniuj reikalingas tiltas.
    „Lietuvos rytas“. Sostinė 2015-02-21
    Iki knygų mugės žmonės ir vėl brenda per purvą
    Kaimo šunkeliai atrodo geriau nei automobilių stovėjimo aikštelės prie parodų ir kongresų centro „Litexpo“ per Vilniaus knygų mugę – jau gerą dešimtmetį vis nerandama lėšų joms sutvarkyti


    J.Stacevičiaus nuotr.

    Per anksti atšilo, pinigų labiau reikia tiltui per Nerį ties Vingio parku. Tai pasiteisinimai, girdimi per Vilniaus knygų mugę, kai lankytojai baisisi automobilių stovėjimo aikštelių prie „Litexpo“ būkle
    (...)

    Ankstesniais metais pasipylus priekaištams dėl purvyno parodų centro atstovai skųsdavosi, kad savivaldybė žemės neišnuomoja. Pagaliau Vilniaus valdžia priėmė palankų sprendimą ir žemės sklypą leido „Litexpo“ naudoti pagal panaudos sutartį.

    Tačiau tada imta garsiai kalbėti apie tiltą per Nerį. Jis turėtų būti nutiestas iš Vingio parko ir turėtų atvesti būtent į teritoriją prie „Litexpo“, kur per muges statomi automobiliai.

    Todėl jei dabar būtų skirta pinigų automobilių stovėjimo aikštelėms sutvarkyti, tiesiant tiltą jas esą vėl tektų ardyti.

    http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...-per-purva.htm

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Tiltas prie Litexpo manau būtų statomas bent dalinai už Velgos kvartalo vystytojo lėšas. Tai čia kaip ir daug maž logiška. Ir pinigų prasme ir srauto dalinis nuėmimas nuo Savanorių/Laisvės žiedo.
    Visokie kiti tiltukai būtų beprasmis reikalas palyginus su tolimesniu Žalgirio - GV - Ukmergės mazgo tvarkymu ar Šiaurinės gatvės tiesimu.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Vilniuje yra ir arčiau vienas kito stovinčių tiltų. Šiaip ar taip, ne aš sugalvojau, ne aš srautus skaičiavau ir reikalingumą vertinau, tai kažko labai komentuoti negaliu.
    Būtų tikrai įdomu pamatyti. Nes aš kažkaip neatsimenu tokio dalyko.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tai tu pats jauti ką rašai - Kernavės ir tiltas prie Green Hall į Goštauto g. Kai nuo Vaižganto g. iki to Green Hall gal koks 1km. atstumas.

    Pagal tave išeina maždaug tokia prisegta nesąmonė.
    Vilniuje yra ir arčiau vienas kito stovinčių tiltų. Šiaip ar taip, ne aš sugalvojau, ne aš srautus skaičiavau ir reikalingumą vertinau, tai kažko labai komentuoti negaliu.

    Komentuoti:


  • tajus
    replied
    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
    Na kaip čia pasakius niekam. Pabandykit dviračiu pervažiuoti per lazdynų tiltą.
    Nors ir esu važiavęs dviračiu tik vasaros savaitgaliais per Lazdynų tiltą, bet kiekvieną kartą, tai neeilinis stresas ir nuotykis.

    Taigi tiltas labai reikalingas, plius jei dar viešajam transportui būtų skirtas, tai iš viso gerai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia eilinė situacija, kai "man nereikalingas" tampa "niekam nereikalingu".

    Komentuoti:


  • k0fis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Geriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.
    Na kaip čia pasakius niekam. Pabandykit dviračiu pervažiuoti per lazdynų tiltą.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Manau vilniečiams ši informacija bus aktuali :


    http://www.infraplanas.lt/lt/news/pr...iuje--133.html
    Geriau vietoj nereikalingam tiltui išleidžiamų pinigų išasfaltuotų parkingą prie Litexpo.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Smagu, kad vėl grįžo prie to tilto idėjos.
    Deja, iš visų planuojamų tiltų tai mažiausiai Vilniuj reikalingas tiltas. Kernavės, Ožkinių, tiltas į Goštauto g. prie Green Hall – kur kas reikalingesni.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Smagu, kad vėl grįžo prie to tilto idėjos.

    Komentuoti:


  • kek
    replied
    Mmm, dviračių takas pagaliau susijungtų.

    Komentuoti:

Working...
X