Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Savivaldybė skelbia, ką žada nuveikti kitais metais

    https://www.atviraklaipeda.lt/2020/12/28/savivaldybe-skelbia-ka-zada-nuveikti-kitais-metais/
    2020 m. iš projekto PORTIS lėšų buvo įsigyta moderni transporto srautų valdymo įranga, o 2021-2022 m. bus investuota ir sutvarkyta Minijos g. – Pilies g. – Naujojo uosto g. trasa, sutvarkant šviesoforines sankryžas ir pritaikant judėjimui „žaliosios bangos“ principu.


    2021 m., vykdant ES lėšomis iš dalies finansuojamus projektus, bus pradėtos tvarkyti senamiesčio gatvės – Teatro ir Sukilėlių, taip pat kitos, siekiant jas pritaikyti pagal universalaus dizaino principus. 2021-2022 m. planuojama įrengti ir 10 keleivinių stotelių su įvažomis, viena pirmųjų bus įrengta netoliese Irklų g. neseniai pastatyto savivaldybės socialinio būsto daugiabučio, taip sudarant palankesnes sąlygas gyventojams su specialiaisiais poreikiais naudotis viešuoju transportu.

    Tarp naujai pradedamų projektų – ir Skulptūrų parko sutvarkymas. Šį projektą siekiama įgyvendinti iki 2023 m. ir dedikuoti Klaipėdos krašto prijungimo prie Didžiosios Lietuvos datai paminėti.

    Dar vienas svarbus ir didžiulės apimties projektas, kuris turėtų būti įgyvendintas 2021-2023 m. – tai Atgimimo aikštės rekonstrukcija. Klaipėdos miesto savivaldybė yra įsipareigojusi įrengti automobilių stovėjimo vietas Muzikiniam teatrui. 2021 m. siekiama parengti techninį projektą, 2022-2023 m. įrengti požeminį garažą bei paraleliai tvarkyti aikštės viršų.

    Comment


      Baigtas Ąžuolyno giraitės sutvarkymas

      https://www.klaipeda.lt/lt/naujienos...tvarkymas:1132

      Straipsnyje yra nuotraukų ir pristatomasis filmukas. Šiaip projektas tikrai geras. Tačiau gaila, kad buvo pagailėta pinigų drenažui. Jo labai reikėjo prie tvenkinio ir prie aktyvaus poilsio zonos.

      Comment


        Mokamas automobilių stovėjimas Klaipėdoje: pokyčiai – pavasarį

        https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...ciai-pavasari/

        Vos vieno balso persvara kolegija pritarė antrajam ( iš trijų) administracijos pasiūlytam variantui, tačiau pabrėžta, kad jį reikia dar labai patobulinti.

        Klaipėdos savivaldybės administracija pasiūlė, jog nuo gegužės 1-osios būtų praplėstos apmokestintos zonos. Numatoma naujovė – raudonąja zona paskelbti visas Audros gatvės Melnragėje aikšteles bei Poilsio parko prieigų teritoriją.

        Be to, siūloma nuo gegužės pajūryje žaliąją zoną pakeisti į geltonąją zoną, išskyrus naujai įrengtas aikšteles palei Girulių plentą, kurios išliktų žaliosios zonos aikštelėmis.

        Administracija taip pat siūlo nuo gegužės pakeisti raudonosios zonos apmokestinimo laiką – vietoj dabartinio laiko darbo dienomis nuo 8 iki 18 val. nustatyti rinkliavos rinkimo laiką visomis savaitės dienomis nuo 8 iki 22 val.

        Numatoma visų rūšių leidimų kainas didinti nuo 2022 m. sausio 1 d. Metinis gyventojų leidimas, kuris dabar kainuoja 2 eurus, turėtų pabrangti iki 10 eurų.

        Antruoju variantu Klaipėdos savivaldybės administracija be visų jau išvardytų pokyčių papildomai siūlo nuo kitų metų pradžios praplėsti mokamas stovėjimo zonas Sportininkų rajone iki Malūnininkų gatvės, Vilhelmo Berbomo gatvės ruože iki Kretingos gatvės ir pietinėje miesto dalyje iki Kauno gatvės. Šiose teritorijose būtų mėlynoji zona, kurioje galioja pigiausias tarifas.

        Antruoju variantu taip pat siūloma nuo kitų metų pradžios raudonosios zonos tarifus dvigubai pabranginti – iki 1,8 euro už valandą, kai dabar jis siekia 0,90 euro už valandą.
        Prieš šiuos planus, sekmadieni jau net mini piketas įvyko.

        Comment


          Parkavimo pokyčių rengėjai nesitraukia: pateikė patobulintą variantą

          Nuo gegužės 1-sosios siūloma apmokestinti naują teritoriją – Poilsio parko prieigas planuojama paskelbti geltonąja zona. Anksčiau buvo planuota, kad tai bus raudonoji zona, tačiau siekiant išvengti šoko, nuspręsta padaryti šiek tiek pigesnę – geltonąją zoną.
          lanuojama, kad raudonojoje zonoje rinkliava už automobilių stovėjimą bus renkama ne tik darbo dienomis nuo 8 iki 18 valandos, bet visomis savaitės dienomis nuo 8 iki 22 valandos. Tiesa, kai baigsis vasaros sezonas, tai yra nuo rugsėjo 16-osios, rinkliavos laikas trumpės iki 20 valandos. Tačiau jau nuo šių metų rugsėjo vidurio raudonosios zonos tarifą norima pakelti dvigubai – nuo 90 centų už valandą iki 1,8 euro už valandą.

          Nuo gegužės 1-osios senamiestyje taip pat nebeliks mėlynųjų zonų, kokia buvo aikštelė prie Klaipėdos piliavietės. Ji taps raudonąja zona, o mėlynosios zonos bus gerokai toliau nuo senamiesčio.
          https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...inta-varianta/

          Comment


            Lrytas. lt 2021.03.12
            Balandį keisis įvažiavimas į Klaipėdą
            Jau už mėnesio įvažiavimas ir išvažiamas iš Klaipėdos miesto keisis. Balandžio 15 d. ketinama atidaryti laikiną kelią Lypkių gatvėje ir uždaryti pusę Vilniaus plento.

            „Numatytas terminas balandžio 15 d. atidaryti Lypkių pervažą nesikeičia. Jeigu šalčiai nesilaikys – ši data yra reali, vėliausiai tai gali būti balandžio 19-oji“, – užtikrino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, po susitikimo su AB „Lietuvos geležinkeliai“ atstovais.
            Pasak direktoriaus, didžiausias iššūkis yra pačios pervažos įrengimas, nes reikia suderinti automatiką, vaizdo kameras ir t.t.

            Laikinasis Lypkių kelias turėtų padidinti transporto priemonių pralaidumą tuomet, kai vyks Baltijos prospekto–Šilutės plento sankryžos rekonstrukcija.
            „Mes Baltijos pr. rekonstrukcijos nesiejame su Lypkių pervaža, nes yra ir kitų alternatyvų, tačiau uždaryti tris iš šešių Vilniaus plento juostas galėsime tik tada, kai atidarysime Lypkių pervažą„, – pažymėjo Savivaldybės administracijos direktorius.

            https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...jams-18612120/

            Comment


              Pakartoju Lypkių g. projektinius pasiūlymus.
              Daugiau informacijos - šios temos 24 psl.



              Vakarų ekspresas 2019.10.26
              Artėjant Baltijos prospekto Klaipėdoje rekonstrukcijos pradžiai paskelbta: viaduko kol kas nebus
              „Lietuvos geležinkeliai“ leido įrengti laikiną kelią per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą. Dabar ruošiamas techninis projektas, kad būtų suprojektuota laikinoji pervaža.
              G. Neniškio teigimu, kol kas atsisakyta viaduko idėjos, nes artimiausius keletą metų jam bus sunku rasti lėšų – jis gali kainuoti apie 26 mln. eurų. Vietoje to bus padarytas laikinas kelias su dviračių taku, kad būtų užtikrintas bent šioks toks pralaidumas.

              https://www.alfa.lt/straipsnis/50404...-kol-kas-nebus
              UAB "Kelprojektas" 2019.10 . projektiniai pasiūlymai
              Labai keista, kad bus sukurta nauja gatvė tiesiai, o kai bus baigti darbai Baltijos prospekte, laikina pervaža vėl bus uždaryta.








              Brėžiniai. Numatomas 2*1 juostų 7 m pločio kelias su pėsčiųjų-dviračių taku


              Pervaža

              https://www.klaipeda.lt/data/public/...siulymai-1.pdf


              Ar įgyvendinamas visas projektas?
              Ar tai laikinas projektas, kol vyks Blatijos pr. -Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                Ar įgyvendinamas visas projektas?
                Ar tai laikinas projektas, kol vyks Blatijos pr. -Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcija
                Rekonstuojama/tiesiama visa pažymėta atkarpa. Pati pervaža jau kaip ir padaryta, likusioje dalyje trūksta asfalto. Vietoj pervažos seniau planavo tunelį, bet neužteko pinigų. Arčiau pervažos net lietaus nuotekų nebus, suprask - vėliau vistiek viską ardysim ir kasinėsim. Plius visur žiniasklaidoje rašė, kad tai bus laikina pervaža.

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                  Plius visur žiniasklaidoje rašė, kad tai bus laikina pervaža.
                  Tikėkimės, kad kampo nukirtimas į LEZ'ą per Lypkių pervažą daug kam patiks ir po Baltijos pr. žiedo bei Vilniaus pl. sutvarkymo.
                  Tos pervažos nepavyks lengvai tiesiog uždaryti.

                  Comment


                    Pajūrio gatvės rekonstrukcijos pabaiga

                    https://www.youtube.com/watch?v=1F256gpU6Qg

                    Comment


                      Vaidilos aikstes atnaujinimas

                      https://www.youtube.com/watch?fbclid...ature=youtu.be

                      Comment


                        Tauralaukyje asfaltas padengs dar devynis žvyrkelius

                        Klaipėdos savivaldybė pranešė pasirašiusi 1,95 mln. eurų vertės sutartį dėl dar devynių Tauralaukio kvartalinių gatvių ar jų ruožų rekonstravimo. Didžiąją dalį darbų numatoma atlikti per šiuos ir ateinančius metus.

                        Pagal su UAB „YIT Lietuva“ pasirašytą sutartį bus asfaltuojamas Vėjo gatvės ruožas (nuo Pajūrio g. iki Slengių g.), Žvaigždžių, Vaivorykštės, Griaustinio, Lietaus, Slengių gatvės, švažiuojamasis kelias į Žvaigždžių g. 17, 21, Arimų gatvės ruožas (nuo Tuopų g. iki Slengių g.), privažiuojamojo kelio tarp Uosių g. ir Virkučių g. akligatvis.
                        Šiais ir ateinančiais metais bus asfaltuojamos gatvės sodų bendrijose – Baltijos 1-oji, Baltijos 13-oji, Tylos ir Dianos gatvės. Gyventojams prisidedant bus asfaltuojamos Dienovidžio, Užlaukio, Dailės, Arimų, Neringos ir Vikingų gatvės.

                        https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...is-zvyrkelius/

                        Comment


                          Klaipėdoje gyvenimą gerins už 630 mln. eurų

                          https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...-630-mln-euru/
                          Planuojama, kad 2024-2027 metais turėtų būti rekonstruota Baltijos ir Taikos prospektų žiedinė sankryža, kuri po rekonstrukcijos taps dviejų lygių sankryža. Iki 2030 metų planuojama rekonstruoti ir Baltijos prospekto bei Minijos gatvės sankryžą.
                          Ir vėl planuoja mesti pinigus į projektus kurie miestui neatneš jokios naudos.

                          Strateginiame plėtros plane taip pat įrašyta, jog 2025-2030 metais turėtų būti nutiestas pietinis aplinkkelis. Tuo turėtų pasirūpinti Lietuvos automobilių kelių direkcija ir Uosto direkcija.
                          Labai reikalingas projektais, tikiuosiu bus prioritetinis. Nutiesus Pietinį aplinkelį labai nusikrautu Rimkai, Jūrininkų pr. bei Šilutės pl. galas. Plius kai dabar bandoma prastumti pietinės uosto dalies plėtra jo reikšmė tik dar labiau išauga.

                          Tolimoje perspektyvoje, 2028-2030 metais, numatyta rekonstruoti vadinamąją Senojo turgaus žiedinę sankryžą. Tais pačiais metais numatyta ir įrengti naują jungtį per Dangės upę.
                          Klausimas, kokie projektai bus įgyvendinti ir kiek jie vėluos?

                          Comment


                            Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                            Labai reikalingas projektais, tikiuosiu bus prioritetinis. Nutiesus Pietinį aplinkelį labai nusikrautu Rimkai, Jūrininkų pr. bei Šilutės pl. galas.
                            Ką ten Jūrininkų pr. "nukrovinėt"? Jau nukrovė į Baltijos pr.

                            Pietinis aplinkelis, jeigu toks apskritai bus, turėtų būti statomas ne savivaldybės, o valstybės lėšomis. Užtenka jau kad fūrų estakadą virš Šilutės plento finansuojam.

                            Comment


                              Iš darnaus judumo plano:
                              Trečiajame koridoriuje sunkiojo transporto eismas išaugo tik Baltijos prospekte, o likusioje
                              dalyje fiksuotas visiškas sumažėjimas visoje trasoje. Baltijos prospekte užfiksuoti 230 krovininių
                              automobilių per valandą, Jūrininkų prospekte – 280 krovin. aut. /val., Statybininkų prospekte –
                              85 krovin. aut./val.
                              Dabar dar uždraudė fūrom važiuoti Statybininkų pr.

                              Comment


                                Kalnupės gatvė oficialiai taps uosto koridoriumi

                                Kalnupės gatvė vadinamajame Žvejybos uosto rajone taps pagrindiniu išvažiavimu iš uosto šioje teritorijoje. Tai numatyta jau beveik patvirtintame specialiajame plane. Ir nors Klaipėdos savivaldybė tokiai alternatyvai nepritarė, ji privalės rekonstruoti šią gatvę ir dar kelias sankryžas. Tiesa, pinigų duoti pažadėjo Uosto direkcija.
                                M. Černiutė-Amšiejienė teigė, jog Klaipėdos savivaldybė pritarė tai alternatyvai, kurioje buvo numatyta, jog sunkiojo transporto eismas turėtų judėti vidinėmis uosto – Nemuno, Nevėžio gatvėmis, o į Minijos gatvę įsilietų tik sankryžoje su Senosios Smiltelės gatve.
                                Tačiau Susisiekimo ministerija pasirinko kitą alternatyva, kurioje numatyta, kad sunkusis transportas iš uosto teritorijos išvažiuoja Kalnupės gatve, o tada juda Minijos gatve iki Jūrininkų prospekto, o iš jo – į pietinį aplinkkelį. Kol jo vis nėra, sunkusis transportas Jūrininkų gatve važiuos iki Šilutės plento, o juo pasieks Vilniaus plentą.

                                Šioje alternatyvoje numatyta Kalnupės ir Minijos gatvių sankryžą pertvarkyti į žiedinę, taip pat sutvarkyti sankryžą su Žalgirio gatve, o sankryžą su Minijos gatve pertvarkyti į šviesoforinę, o Senosios Smiltelės ir Minijos gatvių sankryžoje įrengti dviejų lygių sankryžą.
                                Kalnupės gatvę numatoma rekonstruoti taip, kad būtų patogu ne tik uosto poreikiams, bet ir gyventojams. Nemažą jos dalį numatoma apie 15 metrų atitraukti nuo gyvenamųjų namų ir įrengti keturių juostų gatvę, kuria judėtų sunkiasvoris transportas. Šios keturios juostos būtų atskirtos triukšmą mažinančia sienute, o už jos būtų tarsi vidinė gatvelė, kuria galėtų naudotis gyventojai, joje būtų įrengtos parkavimo vietos.

                                Paskutinis taisė acetonas; 2021.04.19, 22:57.

                                Comment


                                  Lypkių pervaža prieš savaitę. Buvo pažadai atidaryti kovo 15, vėliau balandžio 20, bet sprendžiant iš vaizdo atidarymas dar negreit.

                                  Comment


                                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                    Lypkių pervaža prieš savaitę. Buvo pažadai atidaryti kovo 15, vėliau balandžio 20, bet sprendžiant iš vaizdo atidarymas dar negreit.
                                    Ten tikrai dar tiek daug liko iki pervažos atidarymo? Irgi buvo nuvažiavęs ten vakare, tai jei ne tvora būčiau atrodo ramiai ir pravažiaves.

                                    Comment


                                      Lypkių geležinkelio pervaža stabdo procesus
                                      https://ve.lt/aktualijos/klaipeda/ly...tabdo-procesus
                                      Baltijos ir Šilutės prospektų transporto mazgo rekonstrukcijos rangovai jau galėtų pradėti šiaurinio viaduko statybas, tačiau tam reiktų uždaryti Vilniaus plento atkarpą. Tai bus galima padaryti tik atidarius Statybininkų pr. tęsinį, kuris vėluoja dėl geležinkelio pervažos įrenginių derinimo.
                                      Sklando gandai kad kažkas negerai su dviračių taku ir kanalizacija, palijus vanduo kaupiasi.

                                      Comment



                                        Baltijos prospekto rekonstrukcija: daugiau eismo ribojimų, tačiau atidaroma Lypkių gatvė


                                        Netrukus darbai užvirs šiaurinėje Vilniaus plento pusėje, ruože nuo geležinkelio viaduko iki Baltijos pr. žiedo. Nuo rytojaus, gegužės 21 d., 10 val. ryto šioje atkarpoje uždaromas eismas, tačiau kartu vairuotojams atveriamas naujas įvažiavimas į miestą – Lypkių gatvė. Ja pravažiuoti bus galima jau šįvakar nuo 17 val. Šis laikinas kelias, besidriekiantis per Klaipėdos Laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją, sujungia Statybininkų prospektą ir kelią Klaipėda-Šilutė.

                                        Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...-gatve-1026346

                                        Comment


                                          Antras Lypkių gatvės etapas – kada nors
                                          https://www.atviraklaipeda.lt/2021/0...pas-kada-nors/
                                          Nuo ketvirtadienio vakaro vairuotojams atvertą naują įvažiavimas į miestą per Lypkių gatvę ir Statybininkų prospektą juostelės kirpimu penktadienio popietę simboliškai atidaręs susisiekimo ministras Marius Skuodis nepažadėjo, kad pinigai antram jo etapui atsiras greitai.

                                          Per Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) teritoriją nutiesta gatvė, sujungusi Statybininkų prospektą ir plentą Klaipėda-Šilutė, vadinama laikinuoju keliu, nes už 1,634 mln. eurų įgyvendintas tik pirmas etapas. Tačiau jau ir jo atsiradimą kai kurie vairuotojai, matydami surengtą ceremoniją, sveikino garso signalais ir rodydami į viršų iškeltus nykščius.



                                          Comment

                                          Working...
                                          X