Parašė Ginthus
Rodyti pranešimą
https://www.klaipeda.lt/lt/savivaldy...pasiulymai/223
Tekstas: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-xx-tdp-pp.pdf
Brėžiniai: https://www.klaipeda.lt/data/public/...-tdp-pp.br.pdf
Vis tik nėra taip baisu, kaip pasirodė iš straipsnio. Didžioji gatvės dalis netgi susiaurinama (nuo Zauerveino g. iki apylinkės teismo). Dešinėje gatvės pusėje atsiranda 2 metrų pločio dviračių takas.
Bet yra bet.
Dviračių takas "suėda" šaligatvį, dalyje trasos jo lieka 1 metras pločio, o kur yra laiptai ir įėjimai į pastatus vietos praėjimui nelieka visai, žmonės lys į dviračių taką (Manto gatvėje dėl nuolatinių konfliktų dviračiai nuo šaligatvio buvo iškelti į važiuojamąją dalį. Čia lipama ant to paties grėblio). Pagal dviračių infrastruktūros plėtros specialųjį planą, Daukanto gatvėje turi būti rengiamos dviračių juostos važiuojamojoje dalyje.
Nuo apylinkės teismo iki sankryžos su Manto gatve bus platinama važiuojamoji dalis. Žvelgiant į ateitį ir netolimą praeitį, toks išplatinimas neturi prasmės. Prieš porą metų buvo perreguliuotas šviesoforas, išaugo prastovos prie raudono šviesoforo, atitinkamai pailgėjo automobilių eilės. Atstačius buvusias fazes (su nedideliais pakeitimais pėsčiųjų eismui) pralaidumas padidėtų, poreikis papildomai juostai "atkristų". O ateityje (pagal deklaruojamus įvairiausius proveržius, judumo planus ir galimybių studijas) Manto gatvėje lengvųjų automobilių eismas bus uždraustas, todėl iš Daukanto gatvės neliks poreikio kairiesiems ir dešiniesiems posūkiams, atitinkamai ir šioms papildomoms juostoms.
Comment