Dėl pirmo paveikslėlio (krypčių rodyklių). Kaip supratau, Lietuva tikslingai atsisakė tokios formos ženklų dėl man nežinomų priežaščių. SSRS laikais tokios formos rodyklės buvo numatytos, berods ir Lietuvoje tokios formos rodyklių būta (nors neesu jų gyvai matęs, ar bent jau atkreipęs dėmesį, bet esu matęs nuotraukų), bet po Nepriklausomybės Lietuva jų atsisakė. Spėju, norėjo turėti kuo mažiau formų kelio ženklams. Liko kvadratas, stačiakampis, trikampis ir apskritimas
Naudotas rodyklės dizainas:
Tiesą sakant, man visai imponuojantis
---
Dėl greičio ribojimų informacijos ženklo, kuris dėstomas pasieniuose, tai kyla abejonių dėl nuolat įjungto elektroninio kelio ženklo, kuris pusę metų rodytų vienokį greitį, likusius pusę metų kitokį. Man atrodo ekonomiškiau yra arba atėjus laikui pakeisti ženklą (kaip berods yra dabar daroma), arba atsisakyti greičio kaitaliojimų pagal sezoną iš vis. Visuose automagistralių/greitkelių ruožuose įrengti elektroninius kelio ženklus. Tas berods planuojama padaryti. Greičiausiai tokie ženklai turėtų atsirasti tarp Vilniaus ir Kauno.
Naudotas rodyklės dizainas:
Tiesą sakant, man visai imponuojantis
---
Dėl greičio ribojimų informacijos ženklo, kuris dėstomas pasieniuose, tai kyla abejonių dėl nuolat įjungto elektroninio kelio ženklo, kuris pusę metų rodytų vienokį greitį, likusius pusę metų kitokį. Man atrodo ekonomiškiau yra arba atėjus laikui pakeisti ženklą (kaip berods yra dabar daroma), arba atsisakyti greičio kaitaliojimų pagal sezoną iš vis. Visuose automagistralių/greitkelių ruožuose įrengti elektroninius kelio ženklus. Tas berods planuojama padaryti. Greičiausiai tokie ženklai turėtų atsirasti tarp Vilniaus ir Kauno.
Comment