Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Krypčių ženklinimas Lietuvos keliuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ačiū už papildymą
    Gal išeitų viską susistematizuoti? T.y. kur kokioms sankryžoms kokius ženklus dėstyti?
    Prašom

    Ir taip, šiuos kelio ženklus galima susistematizuoti pagal kur šie kelio ženklai turėtų būti pastatyti - pvz: Greitkelyje/automagistralėje kaip A1, A2 ar panašiuose keliuose galimėtų būti naudojami tam tikri kelio ženklų dizainai, o krašto keliuose - kiti dizainai, bet taip, viska galima susistematizuoti.

    Comment


      Deus
      1) Daugmaž aišku kaip atrodytų ženklai 601-603. Įdomu kaip atrodytų vietinės krypčių rodyklės ir jų dėstymas juostose? Nuotraukoj pateikiau A6 ir 119 sankryža nuo Kauno pusės. Būtų įdomu pamatyti dėstymą. Reiktų turėti omeny ir eismo krypčių juostose ženklus
      Click image for larger version  Name:	zenklinimas23.jpg Views:	1 Size:	167,5 kB ID:	1759271

      2) 2012 m. vertikaliojo ženklinimo taisyklės aprašo tokius ženklus. Juos galima rasti kelyje Kaunas-Marijampolės. Įdomu kaip jie atrodytų?


      Click image for larger version  Name:	zenklinimas24.jpg Views:	1 Size:	91,0 kB ID:	1759272



      3) Kaip atrodytų krypčių dėstymas prieš turbo žiedinę sankryžą? Pvz. čia?

      Click image for larger version  Name:	zenklinimas25.jpg Views:	1 Size:	81,1 kB ID:	1759273
      Manau, bendram vaizdui susidaryti apie siūlomą standartą užteks
      Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.01, 20:50.

      Comment


        15min.lt 2019.11.22
        Uždarius Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo sąmyšis – jokių nuorodų naujojo tunelio link
        Šią savaitę Amalių geležinkelio pervažą kirto paskutiniai automobiliai. Už kelių šimtų metrų atidarytas tunelis sujungė R.Kalantos ir Chemijos g. Nors baigiamieji darbai tęsis iki gruodžio vidurio, vairuotojai, kaip paskelbė valdžia, gali pamiršti anksčiau nusidriekdavusias eiles. Pervaža uždaryta, tunelis atidarytas, tačiau nuorodų kelyje apie tai – nė vienos. Tarp vairuotojų kilo sąmyšis.





        Pervaža jau uždaryta. Šiuo metu prie jos dirba technika, įrenginėjamos kliūtys kirsti geležinkelio bėgius. Visas eismas nukreiptas nauju keliu su tunelių sistema“, – pokyčius lapkričio 21 dieną pranešimu spaudai paviešino Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras. Ką jis turėjo omeny sakydamas, kad eismas nukreipiamas nauju keliu, neaišku, nes vairuotojai neranda jokių nuorodų ir privažiavę uždarytą pervažą, tiesiog pasimetę blaškosi.

        Apie tai, kad uždarius ilgus metus veikusią Amalių pervažą tarp vairuotojų kilo pasimetimas, 15min informavo šalia jos gyvenantis Zenonas. Pasak jo, pokyčius žyminčių ar nuorodą link naujojo tunelio pateikiančių ženklų kelyje – nulis.
        „Nuo lapkričio 20 dienos uždaryta Kaune Amalių pervaža. Vairuotojai nežino, kaip apvažiuoti. Ta pervaža veikė gal 100 metų. Pagal planą ji ir turėjo būti panaikinta, bet planuota uždaryti 2020 m. Uždarė dabar. Visam laikui. Jokios žinios kelyje nėra, vairuotojai pasimetę visiškai. Jie nežino, kad tereikia pavažiuoti 500 metrų į kairę ir yra naujas tunelis.

        Viskas mums, Amalių gyventojams, aišku ir gerai, bet transporto tranzitas Ateities plentu didžiulis. Visi antrą dieną pasimetę, atlekia iki naujo žiedo ir nežino, kaip kirsti geležinkelį. Ir viskas dėl informacijos stokos“, – problemą išdėstė Zenonas. Jam gaila pasimetusių ir savo laiką gaištančių vairuotojų.

        Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas 15min paaiškino, kad rangovai buvo įspėti pasirūpinti nuorodomis, tačiau taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo.

        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...nk-221-1236460
        Atvažiuojant nuo Petrašiūnų turbūt neiškyla jokių problemų.
        Tačiau iš Ateities plento pusės pastačius žiedinę sankryžą nuorodos yra būtinos.

        Paaiškinimas taip skubėjo atidaryti tunelį, kad pamiršo yra bandymas apsimesti šlangomis.
        Juk darbą prieš paleidžiant eismą priiminėjo kažkokia komisija. Tai ir jie kažką pamiršo ?
        Įdomu, ar atsakingi už ženklinimą nepamiršo išrašyti sąskaitos užsakovui už atliktą puikų darbą.

        Comment


          Padariau daugiau eskizų kuriuos bandžiau kuo geriausiai susistematizuoti panaudojant vokiečių krypčių ženklinimo standartus, todėl, keliuose ženkluose, užsienio miestų pavadinimai yra šalia lietuviškų pavadinimų, išskyrus kad originalus pavadinimai yra mažesni.

          Kelios vietos buvo išrinktos šiems eskizams - A5 automagistralė link Kauno, naujai rekonstruotas ruožas/sankryža šalia PC Mega link Vilniaus pusės, vienas ženklas iš Vilniaus, Ukmergės g. ir Geležinio Vilko g. sankirtos link žiedinės sankryžos, A5 kelio sankryžą prie Garliavos važiuojant link Varšuvos/Alytaus, o kiti kelio ženklai yra sankryžoje su Oslo g. ir aplinkkelių Vilniuje.

          Aš manau kad šie ženklai yra daug geresnį dizainų, rodyklėmis kurios nurodo kurį eismo juostą turi būtį naudojama ir bandymas sumažinti netvarkingumą. Jūsų nuomonė būtų gerai.

          Comment


            Parašė Deus Rodyti pranešimą
            Padariau daugiau eskizų kuriuos bandžiau kuo geriausiai susistematizuoti panaudojant vokiečių krypčių ženklinimo standartus, todėl, keliuose ženkluose, užsienio miestų pavadinimai yra šalia lietuviškų pavadinimų, išskyrus kad originalus pavadinimai yra mažesni.

            Kelios vietos buvo išrinktos šiems eskizams - A5 automagistralė link Kauno, naujai rekonstruotas ruožas/sankryža šalia PC Mega link Vilniaus pusės, vienas ženklas iš Vilniaus, Ukmergės g. ir Geležinio Vilko g. sankirtos link žiedinės sankryžos, A5 kelio sankryžą prie Garliavos važiuojant link Varšuvos/Alytaus, o kiti kelio ženklai yra sankryžoje su Oslo g. ir aplinkkelių Vilniuje.

            Aš manau kad šie ženklai yra daug geresnį dizainų, rodyklėmis kurios nurodo kurį eismo juostą turi būtį naudojama ir bandymas sumažinti netvarkingumą. Jūsų nuomonė būtų gerai.
            Reiktų su jūsų standartu susipažinti ministerijai (jei dar nesusipažino), o jie galėtų pasidaryti išvadas.

            Kiek esu susipažinęs su vokišku standartu: (kiekviena nuotrauka aptariama iš viršaus į apačia, pradedant kaire puse, baigiant dešine)

            Kairė pusė žemyn:
            1) ir 2) Ženklo 604 rodyklės tiesiai ties lėtėjimo juostos pradžia turėtų būti trumpos kaip lenkiškame variante, o jei įrengiama keli šimtai metrų prieš lėtėjimo juostos pradžią ar išsišakojimą, nurodant atstumą metrais, tada tinka jūsų siūlomas variantas su ilgomis rodyklėmis.
            3)"230" su rodykle galėtų būti patraukta į dešinę, kad "230" būtų vidury, o rodyklė dešinėje, man bent jau kompoziciškai taip geriau žiūrisi.
            4) Visos rodyklės turėtų būti trumpos, nebent išskyrus tą kur pažymi išvažiavimą į Saltoniškių g.
            5) Tinka
            6) Kad nesimaišytų su pailgintomis išankstinėmis rodyklėmis, siūlau įrengti trumpas rodykles
            7) 8) Tinka
            9) Analogiškai kaip 1)

            Dešinė pusė žemyn:
            1) Tinka, gal A1/E85 abejose rodyklės pusėse turi būt, bet čia jau subjektyvus reikalas (bent jau vokiečiai tarp rodyklių išlaiko vienodą skaičių/skaičius)
            2) Analogiška 2) kairės pusės variantui
            3) 4) Nu ok
            5) Kiekvieną kryptį dėstyčiau atskirose šalia išdėstytuose ženkluose. Kryptis tiesiai ir kryptis į dešinę turi savo atskiras lenteles. Kartu būdamos gali susimaišyti. Tas negalioja, kai rodyklė vaizduoja tiesiai ir į dešinę.
            6) Nu ok
            7) Nu gal arčiau atitraukčiau, t.y. įrengčiau ties lėtėjimo juostos pabaiga, o ne ant išsišakojimo.
            8) Dizaino dalykai. Išdėsčiau kaip siūlau kairės pusės 3) punkte
            9) Kaip minėjau, išankstinėms rodyklės prailgintas kotas tinka.
            10) Kaip minėjau, ties lėtėjimo juostos pradžia/išsišakojimo siūlau trumpus kotus.

            Comment


              Reiktų su jūsų standartu susipažinti ministerijai (jei dar nesusipažino), o jie galėtų pasidaryti išvadas.
              Ne, nes aš nieko nesiunčiau ministerijai, netgi, nežinau per kur kontaktuoti šiuos eskizus.

              Kairė pusė žemyn
              Naujoje nuotraukoje, aš pataisiau kelis dizaino elementą - rodykles kurios tapo šiek tiek sutrumpintos keliuose ženkluose. Deja, aš negaliu pataisyti trečia ženklą iš kairės, dėl to kad aš pastebėjau kad vokiečiai irgi taip daro, kad kelio numeriai būtų šalia rodyklės.

              Dešinė pusė žemyn
              1. Taip, bet kadangi Lietuvoje, kelių numeravimas yra absurdiškas, ir kelio numeriai ya "prištampuoti" kol vietos nera, tai padaryti būtų sudėtingą, kadangi, vokiečiai retai naudoja numerius iš europinio kelių tinklo, tik naudodami savo kelių numerius, tai jiems išeina dublikuoti numerius. Kol kelių numeravimas nepasikeis, tol nieko nebus (pasižiūrėkit kiek "A" kelio numerių yra sudėta viename iš mano ženklų, be "E" kelio numerių).

              2. Pabandžiau pakeisti dizaino elementus ant kelių ženklų, kaip pakeistą konfigūracija, pakeistos rodyklės ir kiti dizaino elementai. Man atrodo, kad jie yra geresnį negu praeita sykį.


              Taipogi, padariau papildomą eskizą panaudomas tokį pat stilių kaip vokiečiai turistinėms/istorinėms vietovėms.

              Comment


                Rodyklių dizainas dabar yra ok, manau.

                Galvoju, gali būti numeriai išdėstomi skirtingose rodyklės pusėse, aiškumo tai neturėtų mažinti.

                Tokie numerių prištampavimai labiau būdingi miestų gatvėse, ypač Vilniuje, kur norima nurodyti n+k trasų numerių. Kaune numeriai iš vis nežymimi (nesakau, kad tai gera praktika, kartais numeriai žymimi šalia miestų pavadinimų).

                Aš nusprendžiau paredaguot keletą jūsų kelio ženklų:
                Click image for larger version

Name:	image_94995.jpg
Views:	314
Size:	160,2 kB
ID:	1772104
                Rodyklės virš kiekvienos juostos turiu omeny, kad gali ir neapimti ženklai viso kelio ir visų jos juostų (taip kaip jūsų ankstesniems eskizams siūlau), bet rodyklė turi būti virš tos juostos, kur ji išsidėsčiusi kelio ženkle.

                Comment


                  Prekybos centro "Megos" sankryžai. Siūlau tokį eskizą pagal jūsų pasiūlymus: (Po rekonstrukcijos į 232 kelią bus galima patekt tik per jungiamuosius kelius, einančius per ankstesnes sankryžas)
                  Click image for larger version  Name:	eskizo_patarimai1.jpg Views:	1 Size:	64,6 kB ID:	1772106

                  Comment


                    Iš planuotų Lenkijos ir Lietuvos 14 pasienio kelių abiejose sienos pusėse nutiesti 8 keliai, iš jų 4 asfaltuoti ištisai: 2. Vištytis-Wiżajny, 4. Gražiškiai-Wiżajny, 12. Lazdijai-Seinai . Prie asfaltuotų pasienio kelių sąrašo dar reikia pridėti kelią Nr. 7 Rutka-Tartak - Liubavas (kuris anksčiau buvo asfaltuotas tik Lietuvos pusėje).

                    Netyčia aptikau, kad pasienio kelias Nr. 7 (Lietuvoje RK 2653 Žiogaičiai–Pašešupė) MapsGoogle žemėlapiuose ne tik nežymimas maršrutuose, net ir išvis nerodomas.

                    Šis kelias gali būti alternatyva, kai Lietuvos ir Lenkijos pusėje tarp Kalvarijos ir Suvalkų prasidės E67 "Via Baltica" rekonstrukcija. Nors numatomos kitos trasos, tačiau pasienio taškas išliks tas pats.
                    Visa kelio trasa: Suwałki (Suvalkai) - DW655 - Rutka Tartak - vietinis asfaltuotas kelias - PL/LT siena Poszeszupie/Liubavas - RK 2653 - RK2615- Salaperaugis - A5 - Kalvarija


                    Maršrutas Rutka-Tartak (PL) - Kalvarija (LT).

                    Maps Google - išvis nerodomas pasienio kelias Nr. 7 (RK2653)


                    Mapy.cz - rodomas 7 km trumpesnis kelias



                    Foto 2019.07
                    (...)

                    Kelių RK 2653 Žiogaičiai–Pašešupė ir RK 2615 Liubavas– Salaperaugis kryžkelė ties Žiogaičiais
                    Paskutinis taisė Romas; 2020.02.23, 18:49. Priežastis: Kopija iš temos "Kaip nuvykti iš ... į ..."

                    Comment


                      Hmm, koks tikslas rašyti tą patį pavadinimą 2 kartus? Galėjo vieną kartą, arba pridėti lietuvišką pavadinimą (berods Rūtelė).

                      Comment


                        A14 statyboje yra šiokie tokie pokyčiai Raudondvario sankryžoje (atsišakojimas į KK167 senąjį Molėtų plentą):
                        - Eismas abiem kryptimis paleistas tiesiai per viaduką dešiniąja puse.
                        - Uždarytas atsišakojimas į KK167 link Paberžės ir Giedraičių
                        - Apylanka link Paberžės keliu KK108 Nemenčinė-Maišiagala per Pikeliškes.

                        Beje, apylankos žymėjimas važiuojant nuo Vilniaus ne be trūkumų:
                        - Raudondvario sankryžoje (su keliu KK167), užsimenama apie apylanką, tačiau sankryžoje su keliu KK 108 nėra jokios apylankos nuorodos į Paberžę. Dauguma važiuojančių Paberžės kryptimi yra vietiniai, tačiau apylankos ženklais turėtų būti visose kryžkelės.
                        - Atvažiuojant nuo Paberžės Pikeliškių kryžkelėje su KK 108 žymėjimas link Vilniaus per KK108 Nemenčinės kryptimis gana aiškus, tik vietoj trikampės apylankos nupaišyta kvadratinė.


                        Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Prekybos centro "Megos" sankryžai. Siūlau tokį eskizą pagal jūsų pasiūlymus: (Po rekonstrukcijos į 232 kelią bus galima patekt tik per jungiamuosius kelius, einančius per ankstesnes sankryžas)
                          Click image for larger version Name:	eskizo_patarimai1.jpg Views:	1 Size:	64,6 kB ID:	1772106
                          Nesekiau anksčiau šios temos, bet turiu pasiūlymą: miesto dalis žymėti kartu su miestu, pvz. Kaunas (Aleksotas), Kaunas (Vytėnai). Kaunas gali būti mėlyname fone viršuje, o miesto dalis baltame po apačia. Taip yra daroma Vokietijoje ir tai labai padeda atvykusiems iį kitur, nes jei ieškoti Vytėnai žemėlapyje, tai negalėtum lengvai rasti.
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Kas gali paaiškinti, kodėl apylanka žymima ratais kvadratais, kai vietovėje yra aiškus trikampis




                            Comment


                              Diagramos supaprastinimas, kuriame norėta įtalpinti atstumus apylankoje. Realiai labiau neatitinka uždaryta atkarpa, bet nupiešus trikampį ženklas liktų vizualiai sugrūstas į viršutinį dešinįjį kampą.

                              Iki Massimo Vignelli stiliaus (geografijos neatitinkančių simplifikuotų metro žemėlapių) dar toli.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Ryga kol kas atsigriebia krypčių ženklinimo kokybe savo įgyvendintuose didmiesčių magistralių projektuose
                                Ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje kelių ženklinime totalus bardakas. Gal kas gali numesti nuorodą - kokie konkretūs asmenys už tai yra atsakingi?

                                Comment


                                  Latviams bepigu, kai pas juos yra tik 2 kryptys - į Rygą, ir iš Rygos.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Parašė oranger Rodyti pranešimą

                                    Ne tik Vilniuje, bet ir visoje Lietuvoje kelių ženklinime totalus bardakas. Gal kas gali numesti nuorodą - kokie konkretūs asmenys už tai yra atsakingi?
                                    Likusioje Lietuvoje šiek tiek geriau ženklinamos kryptys, bet bardakų pasitaiko naujose projektuose (A16 Trakai, LAKD valdoma A19/A4 sankryža, iš dalies Kauno šiaurinis aplinkkelis), nors yra ir palyginti neblogų pavyzdžių (Šiauliai-Kuršėnai, A14 naujai sutvarkyta atkarpa, iš dalies Jakų žiedas).

                                    Nuo maždaug pernai metų Vilnius, panašu, jau pradeda vytis Rygą pagal ženklinimą (Žalgirio-Geležinio Vilko g. sankryža, Gerosios Vilties žiedas, ateityje galbūt Liepkalnio g. sankryža ir Oslo-Vakarinio aplinkkelio sankryža). Tiesa, dizainas dar ne itin tobulėja.

                                    Comment


                                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                      Likusioje Lietuvoje šiek tiek geriau ženklinamos kryptys, bet bardakų pasitaiko naujose projektuose (A16 Trakai, LAKD valdoma A19/A4 sankryža, iš dalies Kauno šiaurinis aplinkkelis), nors yra ir palyginti neblogų pavyzdžių (Šiauliai-Kuršėnai, A14 naujai sutvarkyta atkarpa, iš dalies Jakų žiedas).

                                      Nuo maždaug pernai metų Vilnius, panašu, jau pradeda vytis Rygą pagal ženklinimą (Žalgirio-Geležinio Vilko g. sankryža, Gerosios Vilties žiedas, ateityje galbūt Liepkalnio g. sankryža ir Oslo-Vakarinio aplinkkelio sankryža). Tiesa, dizainas dar ne itin tobulėja.
                                      Yra geresnių vietų, sutinku. Bet vientisumo valstybės mastu absoliučiai jokio. Blogiausia, kad beveik nesikeičia požiūris į ženklinimo svarbą. Vyrauja nuomonė, kad "vietiniai ir taip žino, o turistai pasitikslins, jei jiems reikės..."
                                      Paskutinis pavyzdys - darbai kelyje Vilnius-Utena, kur prieš kelias dienas klaidžiojau apylankomis pats, o paskui stebėjau, kaip ratus suka kiti, tarp jų ir maršrutinis autobusas iš Paberžės, kurio vairuotojas niekaip negalėjo suprasti kaip išvažiuoti Vilniaus kryptimi...

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą

                                        Yra geresnių vietų, sutinku. Bet vientisumo valstybės mastu absoliučiai jokio. Blogiausia, kad beveik nesikeičia požiūris į ženklinimo svarbą. Vyrauja nuomonė, kad "vietiniai ir taip žino, o turistai pasitikslins, jei jiems reikės..."
                                        Paskutinis pavyzdys - darbai kelyje Vilnius-Utena, kur prieš kelias dienas klaidžiojau apylankomis pats, o paskui stebėjau, kaip ratus suka kiti, tarp jų ir maršrutinis autobusas iš Paberžės, kurio vairuotojas niekaip negalėjo suprasti kaip išvažiuoti Vilniaus kryptimi...
                                        Vientisumo nėra, nes keitėsi standartai 2010-ųjų sandūroje. Gal tik pora ruožų Lietuvoje galėjo pasigirti įspūdingesniu ženklinimu tada. Dabar tokių yra atsiradę šiek tiek daugiau. Dabar laikomasi požiūrio, kad vietiniams keliams labai gero ženklinimo nereikia, geresnį ženklinimą stengtis užtikrinti tranzitinėse sankryžose.
                                        Apylankų ženklinimas yra ryškiai silpniausia ženklinimo grandis Lietuvoje. Čia tiesiog reikėtų įvesti aiškų standartą, kurio paprasčiausiai nėra ir dabar tiesiog daromos nesąmonės.

                                        Latvija ryžtingesnių standartų keitimu galėjo imtis dar prieš kokius gerus 20+ metų. Tai pas juos jau kiek kita situacija. Tiesa, ir ten bendroje situacija nėra viskas tobula, nors dizainas ir gražiausias Baltijos šalyse.

                                        Skaičiau nuomonių, kad Rygoje aplamai pats geriausias krypčių ženklinimas Baltijos šalyse.

                                        Comment


                                          Sveiki,

                                          Ilga laikotarpį kūriau naują dizainą, su vokiškais prieskoniais, kaip vietinių kelių ženklinimas, standartai ir vokiškos rodyklės. Pvz, šie ženklai būtų statomi vietoj dabartinių ženklų su rodyklėmis.

                                          Šie krypčių ženklai egzistuotų Kauno ir Vilniaus miestų aplinkkeliuose. Lietuvoje yra pandemija kurioje, kaip laudiškai sakomą, "prištampuoja" visus kelių numerius, kas pridėda perdaug informacijos, vietoj sukūriant kelių numeracijas Vilniuje ir kitur, kad būtų minimalus skaičius tokių atvejų. Todėl, kaip matote, yra fikcinės numeracijos - A22 ir A23 - A22 yra visas vakarinio Vilniaus aplinkkelio ruožas, o A23 būtų tarp Oslo g./Vilniaus V. aplinkkelio sankryžos ir A3/A15 sankryžos.

                                          Taipogi, naudojau simbolius, su panašių dizainų į vokiečių, kaip miesto centras, su pavaizduotų apskritimu, taipogi oro uosto simbolį, ir gamyklą, kuri pavaizduoja vietoves reikalingas vilkikų vairuotojams.

                                          Pertvarkiau Savanorių žiedo ženklus pagal krypčių ženklus naudojamiems Panevėžio aplinkkelio žiedose. Taipogi, panaudojau daugiau simbolikos, kaip UNESCO, lankytinos vietos ir bažnyčia, kurių yra pilną važiuojant link Savanorių pr.

                                          Ženklai skirti žiedui būtų kabinami, kad vairuotojai galėtų matyti ženklą jeigu įvyktų eismo kamštis. Taipogi, naudojau miestų ir miesto dalių pavadinimus vietoj gatvių, kadangi tai padėtų geriau orientuotis negu gatvės, kurių pavadinimai nėra visiems žinomi.

                                          Pabaigai, sukūriau dizainą kurie egzistuotų pasienio ruožuose su Rusija ar Baltarusija, kurie rodytų pagrindinius pasienio kontrolės punktus, ir laukimo laikus automobiliams ar sunkvežimiams pagal valandas, bei parodytų ar pasienio punktas yra uždarytas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X