Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas
Collapse
X
-
... bet atitvaro tarp gatvės ir pėsčiųjų tako įrengt nesugebėjo. Vietoj to plastikiniai stulpeliai. Pas mus tą pačią funkciją atlieka žali plastikiniai paaukštinimai virš metalinio atitvaro.
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąApsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
Komentuoti:
-
Apsisukimas tokiam kelyje. Bravo, tikriausiai mokosi iš mūsų LAKD
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Rekonstruota kelio M6 Minskas - Gardinas 13,3 km Ščiučino rajone.
Atrodo, tai ta pati atkarpa, kurios rekonstrukcija buvo fotografuota prieš 8 metus.
Atidarymas - prieš lapkričio 7-ąją, kaip anais laikais.
tut.by 2018.09.25
На М6 открывают для движения первый обновленный участок трассы
Читать полностью:Участок обновленной дороги протяженностью 13,3 км находится в Щучинском районе. Всего под реконструкцию попало более 153 км М6, из которых 120 — в Гродненской области. Полностью обновленную магистраль введут в эксплуатацию к 7 ноября.
Читать полностью: https://auto.tut.by/news/road/609179.html
https://auto.tut.by/news/road/609179.html
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
būtų įdomu sužinoti kuri gatvė
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia dar daug seno asfalto liko. Nebepamenu kurioje gatvėje, bet ten vienoje atkarpoje po lopymo tarp lopų liko po ~30 cm pločio seno asfalto intarpai, o likę ~95 proc. paklota lopymo būdu. T.y. ne su klotuvu, o paskirstant kastuvais ir grėbliais, todėl danga kreiva ir banguota.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGrindos foto. Lopymas yra religija - 90% dangos yra paklota nauju sluoksniu. Buvo sudėtinga daskust iki galo ir padaryt ištisinį asfaltavimą? Kam reikėjo palikt tuos kelis kvadratinius metrus seno asfalto? Aš manau jus viską suprantat patys: nes dabar ten grįš kitais metais, dar kitais ir dar kitais.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąJus visgi man kas nors paaiškint logiką, nes nu durnas turbut:
Tai kai kurie vietiniai teigia, kad palieka gatves su 11 metru pločio juostomis nes taip yra PIGIAU (pvz tą naujai išasfaltuotą nuvažiavimą nuo S. Batoro g.), nei perklot asfaltą tik standarinių juosto pločio, o pvz nenaudojamose vietose kurios būtų už naujai sužymėtų normalių juostų ribų tiesiog palikt seną dangą.
Ir tuo pat metu taupo kelis metrus asfalto klojant taip kaipnuotraukoje aukojant dangos lygumą ir vientisumą.
Komentuoti:
-
Jus visgi man kas nors paaiškint logiką, nes nu durnas turbut:
Tai kai kurie vietiniai teigia, kad palieka gatves su 11 metru pločio juostomis nes taip yra PIGIAU (pvz tą naujai išasfaltuotą nuvažiavimą nuo S. Batoro g.), nei perklot asfaltą tik standarinių juosto pločio, o pvz nenaudojamose vietose kurios būtų už naujai sužymėtų normalių juostų ribų tiesiog palikt seną dangą.
Ir tuo pat metu taupo kelis metrus asfalto klojant taip kaipnuotraukoje aukojant dangos lygumą ir vientisumą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąPati gatvė lopoma jau kelintą sezoną, nors ten jau lopas ant lopo ir reiktų keisti visą asfaltą:
Grindos foto. Lopymas yra religija - 90% dangos yra paklota nauju sluoksniu. Buvo sudėtinga daskust iki galo ir padaryt ištisinį asfaltavimą? Kam reikėjo palikt tuos kelis kvadratinius metrus seno asfalto? Aš manau jus viską suprantat patys: nes dabar ten grįš kitais metais, dar kitais ir dar kitais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tikrai taip. Gal tie, kas projektuoja tokius dalykus, nevažinėja tokiais keliais. Tokių gatvių, kuriose šuliniai įrengti automobilių provežų vietoje, Vilniuje labai daug.
Komentuoti:
-
Tesiant tema apie sulinius. Man tai yra baisiausias dalykas musy keliuose. Ir, kas idomiausia, jeigu problema yra zinoma, tai kodel naujai tiesiant kelius niekas nepasimoke is praeities klaidu? Idedu Vilniaus aplinkelio pirmojo etapo kelia, kur trecioje juostoje, kas kokiu 50m ideta po sulini. Ir ideta taip, kad jie yra po ratais. Reiktu tiem kas taip suprojektavo rankas kapot ir neleisti dirbti to darbo 50 metu, nes juk tokie keliai statomi kokiem 30 metu i prieki, o gal ir visam 100 ir dabar tiek laiko kentes vairuotojai ir automobiliu pakabos del to, kad dutukstantuju pradzioje kazkas netinkamai viska suprojektavo ir pastate...
Iliustracija:
Komentuoti:
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąNa ten tikrai nemažai nukasė, formavo sluoksnius, visokis tekstiles klojo... Durpių ten daug, praktiškai durpynas visur, pelkėtos vietos šalia. Nors kai tvarkė kalbėjo, akd supertechnologijos padės sutvirtint.
Lietuvoj kelių tiesimas išvis yra beveik tas pats, kas vaikų žaidimas smėlio dėžėje, palyginus kaip kitos šalys vargsta ir kokias technologijas naudoja....
Komentuoti:
-
Na ten tikrai nemažai nukasė, formavo sluoksnius, visokis tekstiles klojo... Durpių ten daug, praktiškai durpynas visur, pelkėtos vietos šalia. Nors kai tvarkė kalbėjo, akd supertechnologijos padės sutvirtint.
Komentuoti:
-
Kai tiesė geležinkelio išvažiavimą iš Draugystės stoties link Priekulės, tai durpingas sluoksnis buvo nukastas ir vietoje jo supiltas smėlis ar žvyras. Tai nesuprantu kokios problemos šioje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąTies Baisogala, tame slėnyje, neįveikiama problema yra durpingi gruntai. Ten amžinai išsibanguoja kelias iš karto po remontų.
Beje jei kelininkai argumentuoja, kad neįmanoma sutvarkyti tos 2 km atkarpos prie pat Baisogalos, tada gal jie neturėtų būti kelininkais...
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąNežinau kas rekonstravo kelio atkarpą nuo šeduvos iki Baisogalos prieš kokius 10 metų, bet tiem kas tą darė, reikia rankas išsukinėti, arba ATsukinėti į teisingą pusę.
Kelias, kurį kapitaliai rekonstravo, dabar ko gero blogesnės būklės, nei buvo prieš remontus...
Komentuoti:
-
O jus galit pasakyti kodel Siauliu aplinkelis kuris buvo suprojektuotas 4 juostu padarytas tik 2 ??? Nors mano ziniomis is ES pinigai buvo skirti 4 juostom.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąAr yra nors vienas "Šiaulių pleno" statytas objektas, kuriame nebūtų pastebėta didesnių ar mažesnių kokybės trūkumų?
Kelias, kurį kapitaliai rekonstravo, dabar ko gero blogesnės būklės, nei buvo prieš remontus...
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTikrai jis toks nebuvo... Buvo siauras 2 juostų keliukas, gana ilgą laiką buvo ribojamas greitis iki 70 km/h, paskui ~2000 metus išplatino jį iki 4 juostų. Asfaltas visas suskilinėjo skersai kelio gana greitai...
Komentuoti:
Komentuoti: