Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie kelių projektavimą ir tiesimo technologijas
Collapse
X
-
Ar tikrai kairėje pusėje nėra skaldos? Kiek mačiau gatvių tiesimo vaikystėje (80aisiais), skalda visur būdavo.Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
-
Propaganda skirta tiems kas nemate gatvių tiesimo vaikystėje (80aisiais)...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Skaldą pildavo ir tarybiniais laikais. Tik nieko nestebino dalykai, kad gatvę reikia pabaigti Lapkričio 7 metinėms, o skaldos tuo metu nėra. Tai baigiam be skaldos. Ir ką, didžioji dalis gatvės su skalda, o likę 500 metrų be. Tarybiniais laikais tai buvo normalus dalykas.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPropaganda skirta tiems kas nemate gatvių tiesimo vaikystėje (80aisiais)...
Černobylio atominės elektrinės generatorių cecho stogas turėjo būti uždengtas nedegančiomis medžiagomis bet negavo, tai uždengė paprastu ruberoidų. Po to ji gesindami keliolika gaisrininkų mirtinai apsišvitino. Tai ką ten skalda Jonavos g. Kaune.
Comment
-
O dabar kitaip? Ka tik pastate nauja greitkeli tarp Siauliu ir Radviliskio ir jau ji remontuoja.Parašė Audrius M Rodyti pranešimą...Tarybiniais laikais tai buvo normalus dalykas...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Tusti zodziai. Kelias Siauliai - Bubiai. Senas sovietinis (dvi juostos) tvirtas, naujas (taip pat dvi juostos) - silpnas ir jau gerokai apgadintas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
O kaip tai įmanoma nepažeidžiant aplink asfalto? Tam reik iškast esamą betoninį šulinį ir dėt aukštesnį kaip suprantu.Parašė spirit Rodyti pranešimąTurbūt kels šulinius jei jau taip padarė.
Comment
-
Norint sumažinti liukų skaičių arba juos perkelti, reikia ne tik gatvės dangą remontuoti, bet reikia atlikti pilną gatvių rekonstrukciją, kartu rekonstruojant ir inžinerinius tinklus, bei juos perkeliant. O pas mus gatves, kuriose tai buvo atliekama, galima tikriausiai ant rankos pirštų nesunkiai suskaičiuoti.Parašė oranger Rodyti pranešimąMan iš viso keista, kad tų šulinių tiek daug palieka visur po gatvių remonto. Panašu, kad apie šią infrastruktūrą nedaug kas susimasto...
Pervažiavus per liuką jis visada daugiau ar mažiau pasijaučia. Čia esminis skirtumas yra, kurioje važiuojamosios kelio dalies vietoje jie įrengti. Jeigu liukai įrengti ne ratų riedėjimo trajektorijose, tai per juos pervažiuoja pakankamai nedidelė transporto priemonių dalis ir jie taip neįgriūna.Parašė SPX Rodyti pranešimąKad šuliniai visame pasaulyje naudojami, tik ten kitokios liukų technologijos, tai net nesijaučia pervažiuojant juos.
Kitas momentas yra toks, kad pvz. V.Europoje nėra tiek tų liukų važiuojamoje dalyje. Dauguma komunikacijų tiesiama po šaligatviais, gatvių skiriamosiose juostuose ir pan. Dabar greitai peržiūrėjau kelių vakarų Europos miestų gatves su Google street view, tai jose neradau net ketvirtadalio tiek tų liukų, kiek jų galima pamatyti pagrindinėse mūsų gatvėse.
Comment
-
Juk lietaus kanalizacijos niekaip kitaip neįrengsi, tik liuką darant važiuojamoje dalyje. Į šaligatvį juk neįkiši. Kitas dalykas, kad dabartinės technologijos leistų tuos šulinius dėti plastikinius(siauresnius), į kuriuos negalima įlipti. O jie nebūtų tiek pavojingi užšalimo/atšilimo ciklais ir netrūkinėtų kaip betoniniai. Tačiau plastikiniai turėtų būti brangesnė alternatyva, ir vėlgi reiktų kapitališkai tvarkyt komunikacijas kad kaskelintas būtų betoninis ir į jį galima būtų įlipt. Tačiau net ir perpus sumažinus blogųjų šulinių efektas būtų didžiulis.Parašė sleader Rodyti pranešimąNorint sumažinti liukų skaičių arba juos perkelti, reikia ne tik gatvės dangą remontuoti, bet reikia atlikti pilną gatvių rekonstrukciją, kartu rekonstruojant ir inžinerinius tinklus, bei juos perkeliant. O pas mus gatves, kuriose tai buvo atliekama, galima tikriausiai ant rankos pirštų nesunkiai suskaičiuoti.
Pervažiavus per liuką jis visada daugiau ar mažiau pasijaučia. Čia esminis skirtumas yra, kurioje važiuojamosios kelio dalies vietoje jie įrengti. Jeigu liukai įrengti ne ratų riedėjimo trajektorijose, tai per juos pervažiuoja pakankamai nedidelė transporto priemonių dalis ir jie taip neįgriūna.
Kitas momentas yra toks, kad pvz. V.Europoje nėra tiek tų liukų važiuojamoje dalyje. Dauguma komunikacijų tiesiama po šaligatviais, gatvių skiriamosiose juostuose ir pan. Dabar greitai peržiūrėjau kelių vakarų Europos miestų gatves su Google street view, tai jose neradau net ketvirtadalio tiek tų liukų, kiek jų galima pamatyti pagrindinėse mūsų gatvėse.
Comment
-
Kalbate apie apžiūros šulinius ar surinkimo groteles? Groteles galima dėti stačiakampes ir siauras (pvz. aukščiau esančiose nuotraukose iš Šventaragio g.), yra ir dalinai montuojamų į šaligatvį. T.y. jos būna tokios, ant kurių, judant įprastine judėjimo trajektorija, nėra užvažiuojama. Jeigu gatvės profilis yra / \ tuomet aišku nepavyks išvengti šulinių virš nuotekynės trasos, bet visada galima paskaičiuoti ir pravesti tą trasą ties ašine gatvės linija arba eismo juostos viduriu ir nebetrukdys tie liukai. Tik aišku pas mus dažnai gatvės būna ne / \ profilio, o dėl visokių dangos platinimų neperdarant inž. tinklų gaunasi ir \ / \ / kai surinkimo šulinėliai atsiduria ne pakraščiuose, o kažkur viduryje eismo juostų.Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąJuk lietaus kanalizacijos niekaip kitaip neįrengsi, tik liuką darant važiuojamoje dalyje. Į šaligatvį juk neįkiši. Kitas dalykas, kad dabartinės technologijos leistų tuos šulinius dėti plastikinius(siauresnius), į kuriuos negalima įlipti. O jie nebūtų tiek pavojingi užšalimo/atšilimo ciklais ir netrūkinėtų kaip betoniniai. Tačiau plastikiniai turėtų būti brangesnė alternatyva, ir vėlgi reiktų kapitališkai tvarkyt komunikacijas kad kaskelintas būtų betoninis ir į jį galima būtų įlipt. Tačiau net ir perpus sumažinus blogųjų šulinių efektas būtų didžiulis.
Comment
-
Tai sprendimų aš neabejoju, kad tikrai yra. Apžiūros šulinius galima ir šaligatvių vietoj daryt, bet tai beproto daug kainuotų, nes reiktų visą gatvią iš pagrindų tvarkyt.Parašė sleader Rodyti pranešimąKalbate apie apžiūros šulinius ar surinkimo groteles? Groteles galima dėti stačiakampes ir siauras (pvz. aukščiau esančiose nuotraukose iš Šventaragio g.), yra ir dalinai montuojamų į šaligatvį. T.y. jos būna tokios, ant kurių, judant įprastine judėjimo trajektorija, nėra užvažiuojama. Jeigu gatvės profilis yra / \ tuomet aišku nepavyks išvengti šulinių virš nuotekynės trasos, bet visada galima paskaičiuoti ir pravesti tą trasą ties ašine gatvės linija arba eismo juostos viduriu ir nebetrukdys tie liukai. Tik aišku pas mus dažnai gatvės būna ne / \ profilio, o dėl visokių dangos platinimų neperdarant inž. tinklų gaunasi ir \ / \ / kai surinkimo šulinėliai atsiduria ne pakraščiuose, o kažkur viduryje eismo juostų.
Comment

Comment