Naujas šaligatvis Sietyno g.:
 
 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ukmergės 292 šaligatvis iš niekur į nieką* baigtas.
Žolynas išvažinėtas/išmindžiotas ir paliktas gruntui subėgti į gatvę. Paberta sėklų kurios per ateinančias šalnas neprigis.
Visas gruntas bėga į gatvės kanalizaciją, laukia kol užsikiš.
Šaligatvio nutiesti tiesiai neišėjo, gavom vingius.
Nuotekų nubėgimas atviras.
Ir jau pilnas šiukšlių.
* - iš niekur į niekur - šaligatvis prasideda automobilių išvažiavimu iš aikštelės ir baigiasi purvynu už autobuso stotelės.Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.10.21, 18:09.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šaligatvio Paviolnionių gatvėje tarp Gabijos 42 ir Ukmergės 300H progresas:
Daug plytelių jau suklota, kertant Pavionionių gatvę bordiūrai nuimti, matyt nuleidinės. Šaligatvio pabaiga ties Ukmergės 300H automobilių aikštele paliktas bordiūras.
P.S. kodėl du kartus deda nuotraukas, aš ką nors ne taip darau?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai pėstiesiems tada gatve reikia eiti?Parašė deep'as Rodyti pranešimąLenkijoj teko matyti asfaltuotus kelius su akmenimis grįstais kelkraščiais. Manau visai tiktų toks variantas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šaligatviu, kuris grįstas trinkelėm, toliau važiuojamosios dalies kraštas, grįstas akmenim, toliau važiuojamosios dalies vidurys asfaltuotas. Labai populiaru Vokietijoj.Parašė Horn Rodyti pranešimą
Tai pėstiesiems tada gatve reikia eiti?Paskutinis taisė deep'as; 2020.10.29, 16:32.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip pat kaip dabar į žvyruotas pakeles ir šaligatvių bortus?Parašė dondc Rodyti pranešimąSkamba gerai, jei greitis 20–30 km/h, kitu atveju jau įsivaizduoju, kaip automobilistai stumtų dviratininkus link akmenų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu take yra aiškus bortelis nenutrūkstamas, tuomet aklųjų vedimo takelis nėra privalomas išskyrus įspėjamąją dangą ten kur takas kerta dviračių taką / važiuojamąją dalį arba nutrūksta visai. Anksčiau kai kuriose vietose tų takelių net perteklinai buvo įrengta, kur jie visai nebūtini ir aklieji puikiai orientuojasi ir be jų, tai dabar turim pačių įvairiausių konfigūracijų pėsčiųjų takų.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąMan dar toks klausimas, gal kas žino atsakymą: kodėl kai kuriuose projektuose yra neregių vedimo juostos (ar kaip ten jos vadinasi), o kai kuriuose naujuose - ne?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O geras, nežinojau, kad šitą atkarpą sutvarkė. Visada jos vengdavau būtent dėl blogos dangos būklės.Parašė dondc Rodyti pranešimąApynaujis pandusinis šaligatvis nuo Žirmūnų g. palei Kareivių g. link Valakmpių tilto, kur anksičua buvo sutankinta danga:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikrai šitoje vietoje neužtektų keturių plytelių pločio? Puikus planavimo pavyzdys kai visokiose skylėse, užkampiuose kur sezono ir piko metu vidutiniškai 4,5 praeivio per parą, padaro kosminio pločio taką, bet ten kur tikrai labai daug žmonių ir stumdosi alkūnėmis kaip Vilnios krantinėje, padaro vieno žmogaus pločio takelį.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Panašiai kaip anksčiau buvo, kažkur prie Maxima bazės pakloja platų plytelių pakilimo taką, kuris greitai apauga žolėmis, nes nieks nevaikšto, bet dešimtmečiais negalėjo pakloti takų Justiniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėse, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse. Iki šiol vienoje pusėje nėra tako nuo T. Narbuto stotelės iki spaudos, tik kažkoks pramintas 5 cm. pločio žemių ir purvo šunkelis. 
 
							
						
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šitoj vietoj platesnis šaligatvis labai į naudą. Garantuotai bus nemažas ratuoto transporto srautas. Prasilenkti einant į kalną su 40km/h nuo kalno važiuojančiu dviračiu siaurame šaligatvyje nėra labai malonu. O magistraliniam dvirtakiui ir padoriam šaligatviui iš akies nebūtų užtekę pločio.Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Tikrai šitoje vietoje neužtektų keturių plytelių pločio? Puikus planavimo pavyzdys kai visokiose skylėse, užkampiuose kur sezono ir piko metu vidutiniškai 4,5 praeivio per parą, padaro kosminio pločio taką, bet ten kur tikrai labai daug žmonių ir stumdosi alkūnėmis kaip Vilnios krantinėje, padaro vieno žmogaus pločio takelį.
 Panašiai kaip anksčiau buvo, kažkur prie Maxima bazės pakloja platų plytelių pakilimo taką, kuris greitai apauga žolėmis, nes nieks nevaikšto, bet dešimtmečiais negalėjo pakloti takų Justiniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėse, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse. Iki šiol vienoje pusėje nėra tako nuo T. Narbuto stotelės iki spaudos, tik kažkoks pramintas 5 cm. pločio žemių ir purvo šunkelis. 
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kitoje gatvės pusėje yra panašaus pločio pėsčiųjų ir atskiras magistralinis dviračių takas. Neįsivaizduoju kodėl daug kas turėtų važiuoti šia puse, jei gali važiuoti kita.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šitoj vietoj platesnis šaligatvis labai į naudą. Garantuotai bus nemažas ratuoto transporto srautas. Prasilenkti einant į kalną su 40km/h nuo kalno važiuojančiu dviračiu siaurame šaligatvyje nėra labai malonu. O magistraliniam dvirtakiui ir padoriam šaligatviui iš akies nebūtų užtekę pločio.
 Apskritai, tas nedidelis Žirmūnų mikrorajonas tarp Lidl ir šios vietos tėra gyvenamas daugiausia ivyresnio amžiaus žmonių, kurie nelekioja dviračiais 40km/h., o takas į paplūdimį yra visai kitur. Tai taip, šitas šaligatvis bus naudojamas 3,2 ar 4,1 žmogaus per parą...
							
						
Comment
 
 
Comment