Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasistate patogiai automobili LIDL aiksteleje ir sekmingai nuropojo i turgu. O kur raudonas kilimas iki turgaus, su rodyklem, nuorodom?

    Comment


      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
      Vilniaus Lidl šalia Kalvarijų turgaus, Rinktinės g. 60. Pastačius parduotuvė susiformavo naujas pėsčiųjų traffic'as tarp Lidl stovėjimo aikštelės ir Kalvarijų turgaus. Sakyčiau win-win situation, turgus ir Lidl vienas kitą papildo pirkėjais. Srautas juda abiem kryptimis.
      Bet, tiesiausias kelias - per žalią juostą, kuri nespėjus tapti žalia, bus išmindyta ir pavirs purvo/dulkių juosta.
      Ar tie, kas projektavo iš viso turi kažkokias smegenis?

      Click image for larger version

Name:	IMG_0767.JPG
Views:	352
Size:	96,0 kB
ID:	1729056
      galejo tie be smegenu projektuotojai dar ir konkreciai man patogesni praejima padaryti link namu.

      yomayo, aikstele yra lidlo, ir neturi lidlas daryt, kad i turgu butu patogiau
      projektavimo paslaugos:
      www.rokmas.lt

      Comment


        Jo, neturi, niekas nieko neturi ir turime mes situaciją kaip prie IKI (Mindaugo/Kauno g.), kur kažkokios nelogiškos plynės ir niekas už nieką neatsakingas. O kad žmonės nevaikšto tiesiom linijom mūsų projektuotojams dar iki galvų neatėjo.
        https://tvarkaumiesta.lt/problem/97805
        https://tvarkaumiesta.lt/problem/93136

        Comment


          Na tikrai. Kaip truksta siems vokieciams elementarios empatijos Dar nepagalvojo, kad zmonems pakeliui ir Vilniaus rajono savivaldybe, juk irgi reiks kazkur parkuotis, o t.y aisku kur ir eit, aisku tiesiausiu keliu - kur cia matyta, paeit 10m iki saligatvio O dar ir dvi maximos yra is dvieju sonu.

          Comment


            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
            Na tikrai. Kaip truksta siems vokieciams elementarios empatijos Dar nepagalvojo, kad zmonems pakeliui ir Vilniaus rajono savivaldybe, juk irgi reiks kazkur parkuotis, o t.y aisku kur ir eit, aisku tiesiausiu keliu - kur cia matyta, paeit 10m iki saligatvio O dar ir dvi maximos yra is dvieju sonu.
            Turgus, Vilniaus rajono savivaldybės administracija, o ir pats Lidlas. Aš garantuoju, kad jei tokia idiotiška vieta būtų prie kokių super-duper ofisų, Milwaukee reakcija būtų kitokia.
            Arogancija liejasi per kraštus.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

              Turgus, Vilniaus rajono savivaldybės administracija, o ir pats Lidlas. Aš garantuoju, kad jei tokia idiotiška vieta būtų prie kokių super-duper ofisų, Milwaukee reakcija būtų kitokia.
              Arogancija liejasi per kraštus.
              Dar geras win win (abu "win" tektu LIDL) butu tada, jei ta vieta apjuost spygliuota viela(tuju, krumeliu sodint neverta - islauzys), tuomet koks prisiparkaves svetimam parkinge automobilistas eis tuos papildomus DESIMT METRU i sona iki saligatviu vedanciu iki turgaus savo reikalu tvarkyt? Faktiskai joks Tada lieks bulbas su cibuliais pirkt tik paciame LIDL. Easy Viskas veiktu. Ir viskas butu sazininga. LIDL sumokejo tuos milijonu euru uz zeme ne tam, kad kazkas sniurintu savo reikalus tvarkytis savivaldybej ar brautusi pas konkurentus. Tik primenu.

              Comment


                Dėl Rinktinės Lidl įdomi situacija, gal kas žinot kas tiesė šaligatvį ties Rinktinės gatve nuo sankryžos su Žalgirio? Tai Lidl ar VMS šūdarankiai? Nes pagal darbo kokybę labiau panašu, kad tai padarė VMS pagal tą sankryžos rekonstrukcijos projektą. Tarp trinkelių skirtingi tarpai, jos jau juda po kojom, daug kur matosi akivaizdus brokas, o Lidl dar niekad nebuvo pastebėtas darant tokią chaltūrą...

                Comment


                  Mano nuotykių su savivaldybe tęsinys.

                  Katik buvau susitikęs su savivaldybės atstovais ir perėjome šias dvi gatves. Kalbėjome dėl šaligatvio nutiesimo bent vienoje gatvės pusėje (dabar jo nėra). Ilgas pokalbis trumpai - vienas iš atstovų, su kurio bendravau susitikęs, pasakė, kad vis dar vietomis negali nutiesti šaligatvio, nes kaip minėjo, reikia pakeisti gatvės statusą iš dvipusio į vienpusį eismą. Už tokius sprendimus atsakingas kitas VMS skyrius - Eismo organizavimo. Šiuo klausimu mano kreiptasi į tą skyrių.

                  Išsiskyrus su savivaldybės atstovais, paskambinau vėl į Eismo organizavimo skyrių ir pasiteiravau ar jau jie priėmė sprendimą dėl vienpusio eismo. Informavau, kad katik savivaldybės atstovė pakartojo, kad laukia iš Eismo skyriaus atsakymo dėl vienpusio eismo. Eismo organizavimo skyriaus atstovas nusistebėjo ir pasakė, kad jie tam skyriui davė atsakymą, kad šie tiestų šaligatvį, o Eismo skyrius jau po darbų darys pakeitimus. Aš paaiškinau, kad esu suglumęs dėl tokios prieštaringos info ir ką dabar daryti, kas atsakingas. Eismo skyrius sakė vėl paskambins to kito skyriaus atstovams ir pakartos savo poziciją.

                  Išvada - kaip galima apskritai dirbti, kai vienas skyrius arba nekomunikuoja su kitu arba nesuderina savo pozicijų, ypač kai skyrių funkcijos glaudžiai susiję?..

                  O štai bonusas ką sužinojau dėl apskritai Vilniuje daromų gatvių su šaligatviais remontų vietoje normalių rekonstrukcijų. Šį atsakymą gavau iš pagyvenusios savivaldybės atstovės (tikiuosi amžius nėra kliuvinys dalinantis patikima info), kuri buvo susitikusi su manimi dėl aukščiau minėtų gatvių remonto su šaligatvių tiesimu. Aš jos paklausiau kodėl nėra daroma nors kiek normalesnė rekonstrukcija, kai esant poreikiui siaurinamos gatvės, platinami šaligatviai ir t.t.. Ji atsakė, kad jie jau bandė organizuoti tokias rekonstrukcijas (Antakalnio gatvės remonto atveju pasirodo jie irgi bandė) ir rekonstrukcijų planai pasibaigdavo tuo, kad projekto buvo atsisakyta, nes kaštai labai išaugdavo. O išaugdavo jie todėl, kad, pasak jos, į darbų zoną patekdavo komunikacijos ir komunikacijų savininkės firmos ir įstaigos pradėdavo reikalauti daryti ir komunikacijų rekonstrukciją ir tai iškeldavo kainą. Priblokštas tokio atsakymo patylėjau ir pasakiau, kad man sunku patikėti kad institucijos tokiais klausimais nederina veiksmų. Moteriškė atsakė, kad gal kai kartos pasikeis tada ir situacija pasikeis - manau, jos atsakyme daug tiesos. Tai va, jei daugumos gatvių nesiaurinimo ir šaligatvių neplatinimo priežastis yra būtent tokia, tai yra iš tiesų apgailėtina. Toliau jau reikėtų aiškintis kokius svertus turi komunikacijų savininkės reikalauti iš VMS kad ir komunikacijos būtų rekonstruotos.... Aš žinoma aiškintis nesiimsiu, nes ir taip turiu reikalų. Duokit dievai, kad man pavyktų pramušti šaligatvius šiose gatvelėse...

                  Comment


                    As manau, kad tai tiesiog melas. Na galbut ta pagyvenusi darbuotoja nekalta, jai taip kazkas pasake. Jei komunikacijos butu kazkokia svari priezastis, tai pvz gatviu nesiaurintu ties perejomis koki kas trecia atveji. O kitur siaurintu. Bet to nedaro visai.
                    Arba pats vaziuojamosios dalies siaurinimas - tarkim toje vietoje kuria nori paverst saligatviu ar veja eina TEO laidas. Tai dabar virs to laido yra asfaltas. Po gatves susiaurinimo butu smelis ir plyteles. Tai kokiu atveju tas komunikacijas paprasciau taisyt? Toks moteriskes paaiskinimas arti absurdo ribos.

                    Comment


                      Gyventojai nežino juoktis ar verkti: duobėtas šaligatvis – kultūros paveldas
                      https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...eldas-9956532/

                      Juokas pro ašaras: vilniečių skundais dėl duobėto Geležinkelio gatvės šaligatvio užversta savivaldybė tik atsirašinėjo, kad jis yra kultūros paveldo objektas. Pasirodo, valdininkai šaligatvį supainiojo su gatvės akmeniniu grindiniu. Pagaliau – pergalė: savivaldybė nurodė Miesto ūkio ir transporto departamentui dar šiemet suremontuoti Geležinkelio gatvės šaligatvį nuo Seinų iki Drujos gatvių. Vietos gyventojams teko nemažai pavargti, kol pasiekė šią pergalę. Valdininkai taip ir neprisipažino apsižioplinę ir šaligatvį supainioję su gatvės grindiniu. Jie aklai tikėjo dokumentais, kuriuose parašyta, kad Geležinkelio gatvės danga nuo Švitrigailos gatvės iki stoties yra asfalto, o nuo stoties iki Aušros Vartų gatvės – trinkelių. Valdininkai ilgai nesuprato, kad rašoma apie gatvės, o ne šaligatvių dangą. Panašu, kad kurpdami atsakymus gyventojams jie į Geležinkelio gatvę taip ir nebuvo užsukę.

                      Comment


                        : D. Degradavimas tęsiasi. Nedaug liko kad pasiektume lygį, kai gatvė su šaligatviais automatiškai tampa kultūros paveldu jei stovi neremontuojama 50 metų...

                        Comment


                          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                          Manau bus kažkas panašaus, kaip ir su kitom institucijom, atkreiptų dėmesį nebent tas daržas būtų padarytas iš plutonio, ir tai po kelių mėnesių... Kuo daugiau bendrauju su jais, tuo labiau suprantu, kad SoulMulticast buvo teisus, kai kažkada rašė apie tų įstaigų darbuotojus - dirba ten, nes neįsidarbino į geresnę vietą, gauna mažiau, nei nori, galvoja, kad verti kažko daugiau ir neturi jokio tikslo ir motyvacijos dirbt. Na rimtai, kam aš darysiu kažką daugiau, jeigu ir nieko nedarant gausiu tą patį atlyginimą? Kam man tos problemos su derinimu, darbų planavimu, dar važiuot tos vietos apžiūrėt... O jeigu dar koks alkoholikas iš Grindos nukris nuo to šlaito? Man to reikia?

                          Atkreipt dėmesį į problemą galima tik laiškų banga (skirtingų žmonių) arba su žiniasklaidos pagalba. Svarbiausias dalykas Šimašiaus valdžiai yra reputacija, jeigu rašo vienas žmogus - jiems absoliučiai px, jeigu 10 - tada jau atkreipia dėmesį, jeigu Delfi ar 15min parašo straipsnį - paniškai pradeda išsisukinėt ir galiausiai dirbt.

                          Pavasarį kariavau su jais dėl Geležinkelio gatvės atkarpos, per kuria į miestą eina visi turistai ir kurios būklė yra siaubinga. Kol rašiau vienas, jie atrašinėdavo tokias nesąmones, kad net buvo už juos gėda, tipo "nu čia trinkelės (siaubingos tarybinės) yra paveldas, todėl negalima tvarkyt be projekto, o dar jeigu sutvarkysim, o paskui kokia avarija, vėl reikės viską perdaryt... bet va užtat mes sutvarkėm Lukiškių aikštę...". Paskui paprašiau forumiečių pagalbos, suveikė - jie net tarėsi dėl 200 metrų gatvės atkarpos pasitarime pas vicemerą (taip, tai apgailėtina, bet suveikė). Pasakė, kad sutvarkys visą atkarpą, prieš porą mėnesių pakeitė 10 kvadratų trinkelių (kažkaip stebūklingai jau pasidarė nebepaveldas ir projekto net nereikia) vienoje vietoje ir viskas, daugiau nieko nevyksta. Tas pats su kitom šalia esančiom problemom, atrašo per Tvarkau Vilnių, kad viskas nuostabu, ačiū už prenešimą, bus sutvarkytą... "tvarko" jau beveik pusę metų, kai pakartotinai paklausiau kodėl netvarko, vėl atrašė praktiškai tą patį, kad tvarkys. Ir ką tu daugiau padarysi, jeigu jau porą kartų atsakė, kad tvarkys, bet netvarko?

                          O jeigu rašai asmeniškai atsakingiems žmonėms į el.paštą, tai arba neatrašo išvis (90% atvejų) arba tiesiog atsifutbolina. Būna ir išvis absurdiškų atsakymų, pvz rašau:

                          "Sveiki, https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...etra/zeldynai/ parašyta, kad aptarimas su visuomene dėl Liepkalnio/Pelesos skvero buvo 2019/01/22, tai yra prieš pusę metų, daugiau nėra jokios informacijos, gal galima sužinoti kada bent maždaug planuojama parengti projektinį pasiūlymą?"

                          Atrašo: "Sveiki, ačiū kad domitės, visa jums reikalinga informaciją galite rasti https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...etra/zeldynai/ "

                          Ta prasme ant tiek px, kad atrašo net neskaitydami tokio trumpo laiško...
                          Kartais ne apie jus rašo : D ?:

                          Gyventojai nežino juoktis ar verkti: duobėtas šaligatvis – kultūros paveldas
                          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...eldas-9956532/

                          Juokas pro ašaras: vilniečių skundais dėl duobėto Geležinkelio gatvės šaligatvio užversta savivaldybė tik atsirašinėjo, kad jis yra kultūros paveldo objektas. Pasirodo, valdininkai šaligatvį supainiojo su gatvės akmeniniu grindiniu. Pagaliau – pergalė: savivaldybė nurodė Miesto ūkio ir transporto departamentui dar šiemet suremontuoti Geležinkelio gatvės šaligatvį nuo Seinų iki Drujos gatvių. Vietos gyventojams teko nemažai pavargti, kol pasiekė šią pergalę. Valdininkai taip ir neprisipažino apsižioplinę ir šaligatvį supainioję su gatvės grindiniu. Jie aklai tikėjo dokumentais, kuriuose parašyta, kad Geležinkelio gatvės danga nuo Švitrigailos gatvės iki stoties yra asfalto, o nuo stoties iki Aušros Vartų gatvės – trinkelių. Valdininkai ilgai nesuprato, kad rašoma apie gatvės, o ne šaligatvių dangą. Panašu, kad kurpdami atsakymus gyventojams jie į Geležinkelio gatvę taip ir nebuvo užsukę.

                          Comment


                            Parašė spekas

                            Panašu, kad taip. Jei kas padarytų šlaito savartynų foto, būtų galima žiniasklaidai rašyt?..
                            Priedo išdėstyt visą situaciją, pasiūlyt skandalingesnę antraštę ir galbūt susidomės.
                            Būtų neblogai prie straipsnio apie Geležinkelio g. šaligatvį paleist dar keletą straipsniukų.

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą

                              Kartais ne apie jus rašo : D ?:

                              Gyventojai nežino juoktis ar verkti: duobėtas šaligatvis – kultūros paveldas
                              https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...eldas-9956532/

                              Ahaha, panašu, kad apie mane, bet prisipažinkit, kas iš forumiečių yra Arūnas Dumalakas ir kodėl forume mano parašyti pasakojimai pavirto į kažkokias Audronės istorijas? Šiaip praktiškai visas straipsnis, išskirus Ivonos Januškevič pasakojimą, yra sudarytas iš to, ką parašiau forume, iš tikrųjų labai juokinga ir nežinau ar reikėjo daryt būtent tokiu būdu, bet vistiek nice, gal kas nors atkreips dėmesį...

                              P.S. manau šią diskusiją reikia perkelt į šaligatvių temą.

                              Comment


                                Šaligatvis netoli Oslo namu subombarduotas ir pilnai pavirtęs i parkingą.

                                Click image for larger version

Name:	P90624-115132.jpg
Views:	30
Size:	224,4 kB
ID:	1730855

                                Click image for larger version

Name:	P90624-115117.jpg
Views:	29
Size:	257,0 kB
ID:	1730856

                                Click image for larger version

Name:	P90624-115107.jpg
Views:	31
Size:	226,5 kB
ID:	1730857

                                Click image for larger version

Name:	P90624-115104.jpg
Views:	31
Size:	250,4 kB
ID:	1730858

                                Click image for larger version

Name:	P90624-115012.jpg
Views:	30
Size:	253,7 kB
ID:	1730859

                                Click image for larger version

Name:	P90624-115004.jpg
Views:	30
Size:	276,8 kB
ID:	1730860

                                Comment


                                  Nusiunciau sitas nuotraukas povilams ir remigijams. Lai pasigrozi po Joniniu. Penki metai juodo darbo.

                                  Comment


                                    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                                    Nusiunciau sitas nuotraukas povilams ir remigijams. Lai pasigrozi po Joniniu. Penki metai juodo darbo.
                                    Klausimas, jie atsako? Pats rašiau dėl parkavimo ant žolės savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamentui sudėjęs visus svetainėje nurodytus konkrečių asmenų kontaktus. Negavau jokio atsakymo, tada prisegiau CC Poderskį ir dar du kartus pinginau, bet jokio atsakymo iki šiol. Lyg ir norėtųsi Šimašių prikabint jau su visa neatsakymų istorija, bet kažkaip abejoju ar jis tokius email išvis skaito.

                                    Comment


                                      Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                      Klausimas, jie atsako? Pats rašiau dėl parkavimo ant žolės savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamentui sudėjęs visus svetainėje nurodytus konkrečių asmenų kontaktus. Negavau jokio atsakymo, tada prisegiau CC Poderskį ir dar du kartus pinginau, bet jokio atsakymo iki šiol. Lyg ir norėtųsi Šimašių prikabint jau su visa neatsakymų istorija, bet kažkaip abejoju ar jis tokius email išvis skaito.
                                      As taboro tema taip visiems uzkuriau, kad mane susirade du civiliais rubais atvaziave policininkai 'narkotiku gaudytojai' prase nusiraminti, papasakojo kaip "daro efekta, kaip viskas eina i gera". Pasakiau, kad sekanti karta bus prisegta ne 20 figuru, o 40, nuo Nausedu, Misiunu, Gagu iki Peredniu delfiu ir 15min(visi jie yra prisegami). Reiskias veikia kazkas, kazkas gauna per uzpakali. Tai nera sudetinga procedura prisegt kelias foto, sukurpt nepatogu teksta ir nusiust tais paciais adresais. Bent jau ta tema papuola i akirati, kai dazniau drozi

                                      Comment


                                        Istorijos tęsinys.

                                        Pralaužiau ledus (aišku, nereikia sakyti ,,op'' neperšokus griovio, bet pradžia yra). Po skambinėjimų, Eismo organizavimo skyrius moteriškei, kuri atsakinga už Pavasario ir Saulės gatvių remontą, pakartotinai patvirtino, kad ji perduotų rangovui, kad šis tiestų šaligatvį (tik iš vienos juostos pusės) visu abiejų gatvių ilgiu. Eismo skyrius po darbų organizuos eismo koregavimą. Paskambinau moteriškei ir ji patvirtino, kad taip nutarta.

                                        Katik kalbėjau su YIT darbų vadovu (kaip supratau) ir jis mano nuostabai atsakė, kad bandys įrengti 1,2-1,5 m pločio šaligatvį, o juostos plotį stengsis daryti 3,5 m pločio. Nusistebėjęs paklausiau ar tikrai kalbame apie šaligatvį ir jis patvirtino, kad taip. Atsakiau, kad jei jums pavyks bent 1 m pločio nutiesti, aš jus palaiminsiu visam gyvenimui.

                                        Taip pat jis manęs paklausė, ką daryti su tujomis, kurios auga valstybinėje žemėje. Pėdomis pamatavau atstumą tarp priešingoje pusėje esančio/būsimo bordiūro ir bordiūro, kuris bus prie šaligatvio ir pamatęs, kad tilps tik juosta, pasiūliau tujas pjauti, nes nėra kur šaligatvio tiesti. Prie kito sklypo taip pat auga tujos valstybinėje žemėje - ten jas ruošiamasi palikti, nes galima įtilpti su juosta ir šaligatviu tujų nepjaunant.

                                        Pakalbėjome plačiau. Papasakojau jam ir forumiečio Milwaukee nuotykius su beuniformiais policininkais (ačiū jam už šią istoriją - juokiausi iki ašarų), ir Geležinkelio gatvės sugriuvusių šaligatvių paveldą - pasijuokėme.

                                        Tada dar pasipasakojo, kad susilaukia, kaip čia pasakius, replikų iš sklypų savininkų - jie maždaug aiškina kaip tiesti. Pasirodo, daugiausia triuškmo kelia labiausiai prisidirbę. Vienas atvejis itin įdomus - sklypo savininkas, kurio tvora gal per kokius 2 metrus patenka į valstybinę žemę, rangovams aiškina kaip prie jo tvoros daryti techninį šaligatvį, kad jo tvoros mašinos nenuverstų, o priešingoje pusėje reikalauja panduso, nes matai negalės išsisukti iš kiemo kai bus šaligatvis priešingoje nei jo sklypas pusėje. Daviau savo telefoną vadovui ir sakiau, kad gali skambinti jei dar aiškins. Jei teks, pradėsiu su tokiais veikėjais pokalbį pagarbiai ir konstruktyviai, bet jei akis drąskys - pradėsiu vardinti kas yra kas ir pasiteirausiu gal yra noro iškviesti atsakingas institucijas...

                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	35
Size:	126,7 kB
ID:	1731349
                                        Paskutinis taisė spekas; 2019.06.26, 18:43.

                                        Comment


                                          15min.lt 2019.06.27
                                          Karoliniškių ypatumai – ką tik nutiestus šaligatvius išardė dėl naujų vamzdžių
                                          Jau kelias savaites Karoliniškėse, tarp V.Maciulevičiaus, L.Asanavičiūtės ir V.Druskio gatvių, verda darbai. Čia uždaryta dalis šaligatvių, jie išardyti, iškastos didžiulės duobės – keičiami šilumos trasų vamzdžiai. Tačiau karoliniškiečiams kyla paprastų klausimų: kodėl šie darbai nebuvo planuojami tuo metu, kai prieš metus ar dvejus iš naujo kloti takai?


                                          „Tik rudenį Šimašius gyrėsi, kaip sutvarkė dviračių takus, skverus Karoliniškėse, o praėjus vos pusei metų viskas griaunama dėl šiluminės trasos rekonstrukcijos. Ir po to teigiama, kad „ne ne, čia nėra pinigų įsisavinimas“.

                                          https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ziu-56-1165334

                                          Comment

                                          Working...
                                          X