Žiūrint kur į centrą. Srautai pasiskirstys, nemanau, kad dauguma į centrą važiuos Vakariniu aplinkkeliu.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Europos Komisija patvirtino Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapo projekto finansavimą
 
 Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72402832Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Greitėjimo juostos ilgis tai toks, kad jei ne 2,0l variklis tai klausimas ar pavyks laiku įsilieti į eismąParašė M1gdas Rodyti pranešimą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, man su mano 1,6l mašinėle tai neturėtų sukelt problemųParašė Xmaster Rodyti pranešimąGreitėjimo juostos ilgis tai toks, kad jei ne 2,0l variklis tai klausimas ar pavyks laiku įsilieti į eismą   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu ir durnizmas, reikia kuo greičiau registruot problemą, ar pranešti kažkam, gal dar perbraižys... Atvažiuoji, šlaitas užstoja vaizdą, atsiduri greitėjimo juostoje kurios lieka apie 50 metrų ir tik tada pamatai kas darosi aplinkkelį, kaip saugiai įsirikiuoti? Laisvai galėjo pratęsti juk yra tam vietos...Paskutinis taisė k0fis; 2016.09.30, 07:48.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai blogai, reikia greitai ir operatyviai reaguoti, kad dar ištaisytų šią tragediją.
 Istorija kartojasi kaip su pirmu etapu.
 Juk čia eis pagrindinis srautas kurie važiuos iki šiaurinės g. viaduko apsisukinėti.
 Kaip Kofis sako, juk išlysi už šlaito, matymo kelias trumpas.
 
 Šimašius pakomentavo taip:
 "Sveiki. Ačiū. Yra ten bėdų, nes projektas toks buvo. Teko taip daryti pagal finansavimo sąlygas. Yra kelios vietos kur taisyti reikės."Paskutinis taisė AngeLT; 2016.09.30, 07:54.Atėjo, pamatė, pastatė...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia bent reikia kažką tiesti (nors vietos ir yra), o naujame ruože tik pakeisti žymėjimą avarinėje juostoje.Parašė Soprano Rodyti pranešimąLink Gariūnų problema su greitėjimo juosta ,ir vėl pasikartojo ......kas trukdė pratęsti greitėjimo juosta !
 
 Atvaizdas
 
 
 .jpg]Atvaizdas
 
 Niekaip nesuprantam projektuotojų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 „Formus“ Vilniaus aplinkkelio iššūkio neišsigando
 
 http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34363030
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiais atvejais aš savavališkai prasiilginu greitėjimo juostą - persirikiuoju ne kai baigiasi piešinėlis, o kai pasiekiu reikiamą greitį. Tiesiog čia tenka ignoruoti mūsų inžinierių durnumą.Parašė Xmaster Rodyti pranešimąGreitėjimo juostos ilgis tai toks, kad jei ne 2,0l variklis tai klausimas ar pavyks laiku įsilieti į eismą 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai praėjusio amžiaus pabaigoje susijungė abi Vokietijos, tai Rytų Vokietijos greitkeliai buvo gerokai prastesnės kokybės ir su pasenusia infrastruktūra, taip pat buvo daug trumpų lėtėjimo ir greitėjimo juostų, tai tokiose trumpose ir pavojingose lėtėjimo ar greitėjimo juostose būdavo pastatomi įspėjamieji ženklai "Achtung, kuerze Ausfahrt!". Dabar tokių dalykų Vokietijoje gal jau ir neliko. Vadinasi, mūsų kelių projektuotojų atsilikimas yra dar apie 20-30 metų nuo Vakarų Europos standartų...Parašė Sula Rodyti pranešimąČia bent reikia kažką tiesti (nors vietos ir yra), o naujame ruože tik pakeisti žymėjimą avarinėje juostoje.
 Niekaip nesuprantam projektuotojų.
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ??? Pagrįskite šią nesąmonę.Parašė DVPV Rodyti pranešimąPusė aplinkkelio yra pasityčiojimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kaip ir galėtų jau paleisti eismą viena puse - link šios sankryžos. Įdomu, kaip reikalai su Šiaurinės g. viaduku vyksta.Parašė dr-rox Rodyti pranešimąLietuva visiems.
 Comment



.jpg) 
							
						




 
							
						




Comment