Parašė Soprano
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Realiai tai taip - nėra. Bet jei nuo pat pradžių buvo sugalvota pro čia leisti, tai matyt niekas apie tai nežinojo.Labai netinkamas kelias fūroms ir ten, visur namai, daug "kalnelių" mokykla kur vaikus ant kelio išleidžia ir t.t. Keiksis žmonėsParašė Lettered Rodyti pranešimąDaugiau nėra pro kur, 108 kelias dar blogesnis, siauras, vingiuotas, eina pro visokius kaimus, gyvenvietes ir labai jau didelis lankas gaunasi.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žodžiu aplinkkelis bus baigtas statyti, o fūros toliau važiuos GV pro centrą.Parašė k0fis Rodyti pranešimąRealiai tai taip - nėra. Bet jei nuo pat pradžių buvo sugalvota pro čia leisti, tai matyt niekas apie tai nežinojo.Labai netinkamas kelias fūroms ir ten, visur namai, daug "kalnelių" mokykla kur vaikus ant kelio išleidžia ir t.t. Keiksis žmonės  
 Mykolo Lietuvio gatvę net jei praplatins ir išasfaltuos, šalia esančių individualių namų ir bajorų kalvų gyventojai vis tiek tikrai neleis fūros važiuoti. Paskutinis taisė Lettered; 2016.09.19, 09:46. Paskutinis taisė Lettered; 2016.09.19, 09:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Belieka tikėtis, kad tęstinumas išliks ir Mykolo Lietuvio gatvės tiesimas niekur nestrigs. Projektavimas jau vyksta.Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽodžiu aplinkkelis bus baigtas statyti, o fūros toliau važiuos GV pro centrą. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aplinkkelis juk Vakarinis, ir planuotas tranzitui tarp A2, o ne A14.Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽodžiu aplinkkelis bus baigtas statyti, o fūros toliau važiuos GV pro centrą. 
 Mykolo Lietuvio gatvę net jei praplatins ir išasfaltuos, šalia esančių individualių namų ir bajorų kalvų gyventojai vis tiek tikrai neleis fūros važiuoti. 
 
 Dėl realaus Šiaurinio aplinkkelio teks ilgokai palaukti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba bus uždengta plėvele ir laukia n metų, arba, kaip ir Lettered minėjo, bus kreipiama per Bendorius ir Riešę. Mano manymu, labiau tikėtinas yra antras variantas nes pirmu variantu tai jau dabar būtų užklijavę Utenos kryptį. Oj apsidžiausgs vietiniai gyventojai padidėjusiu srautuParašė Romas Rodyti pranešimąSudomino kryptis A14 į Uteną.
 Neaišku, kur krypties nuoroda toliau ves nuo Vakarinio aplinkkelio - Ukmergės g. mazgo :
 - nukreips kur nors atgal į miestą?..
 - ar ves per Bajorų (M.Lietuvio) žvyrkelį
 - o gal 5 metus bus uždengta plėvele...
 
 To nelabai vykusio mazgo schemoje Utenos krypties nėra
 http://foto.terpe.lt/inkelti/20150717/i96_Capture-1.jpg  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Soprano Rodyti pranešimąIdomu kokiu keliu ,nuo Šiaurinio viaduko- bus patenkama i Justiniškes ? 
 Už mano nugaros šiaurinis viadukas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kelio gale sukant i kaire arba i desine....
 
 Parašė DanimoLT Rodyti pranešimąParašė Soprano Rodyti pranešimąIdomu kokiu keliu ,nuo Šiaurinio viaduko- bus patenkama i Justiniškes ?
 
 Atvaizdas
 
 Už mano nugaros šiaurinis viadukas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė DanimoLT Rodyti pranešimąUž mano nugaros šiaurinis viadukas.Parašė Soprano Rodyti pranešimą  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne dėl akinimo, nes būtų gerokai perbrangu. Kadangi skiriamoji juosta siaura, o joje dar ir apšvietimo stulpai, tai sulaikymo lygis turi būti aukštas. Kas veikiausiai realizuojama per dvigubus atitvarus. Tačiau sunku pasakyti kodėl ankstesniuose etapuose tai nebuvo naudojama, nes berods jokių naujų normatyvų atitvarų įrengimui po 2010 m. neatsirado.Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu pasidarė, kad 3 etape skiriamojoje juostoje naudojami dvigubi atitvarai. Dvigubi į aukštį. Čia, kad neakintų šviesos? Bet tam juk tie plastikiniai žali dalykėliai naudojami paprastai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmas etapas tai anksčiau projektuotas ir statytas. Ne tik sulaikymo lygis gali skirtis, bet ir veikimo plotis, t.y. kiek leidžiama išlinkti nuo smūgio (iki kurios vietos reikia sulaikyti, iki stulpo ar iki kitos skiriamosios juostos pusės). ES gaminama kelios dešimtys skirtingų konstrukcijų ir jos nuolat tobulinamos ir keičiamos, tad riežiūros įmonėms prasideda galvos skausmai su atstatinėjimais po avarijų.Parašė sleader Rodyti pranešimąTikrai ne dėl akinimo, nes būtų gerokai perbrangu. Kadangi skiriamoji juosta siaura, o joje dar ir apšvietimo stulpai, tai sulaikymo lygis turi būti aukštas. Kas veikiausiai realizuojama per dvigubus atitvarus. Tačiau sunku pasakyti kodėl ankstesniuose etapuose tai nebuvo naudojama, nes berods jokių naujų normatyvų atitvarų įrengimui po 2010 m. neatsirado.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakar pastebėjau, kad uždraustas eismas po "Pavilnionio viaduku", eismas nukreikptas uzvaziavimu i vakarini perkunkiemio link. Nuo "Pavilnionio viaduko" link ukmerges g. jau isklotas virsutinis aksfalto sluoksnis ir pradedamos braizyti juostos. Taip pat nebėr pastoliu viakukui nuo siaurinio aplinkkelio ivaziavimo i vakarinį.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė M1gdas Rodyti pranešimąNuotraukos darytos 2016 09 22
 
 Tolumoje matomas žmogus šienaujantis žolę stačiame šlaite, apsijuosęs virve per liemenį, prilaikomas kolegos šlaito viršuje.
 
 K - Komandandinis darbas 8D
 Comment










Comment