Nesuprantu, kodėl šią problemą iškėlėt? Viskas buvo aišku jau seniai, prieš 10 metų, dar gerokai prieš pradedant statybas. Tuomet ir aš išreiškiau šiokias tokias abejones, bet buvau sumaltas į miltus "žinančių kaip geriau".
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dobilas dabar yra ties Pilaitės pr., aišku šiek tiek grūsčių susidaro, kai srautai kertasi, bet kai pats aplinkkelis platus, tai didelių problemų nėra, srautas juda, nėra taip, kad reiktų kamštyje stovėti norint išvažiuoti iš aplinkkelio. Pliusas dabartinio sprendimo tik tas, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą bus galima lėkti 80 km/h greičiu, kai dobiliu važiuojant tektų iki kokių 40 km/h pristabdyti.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal man trūksta vaizduotės, bet niekaip toje erdvėje neįžiūriu galimybės padaryti gerai funkcionuojančio dviejų lygių mazgo. Įdomu kokio statumo įvažiavimas gautųsi, jeigu iš aplinkkelio iškasos tektų pakilti ne iki dabartinės Ukmergės g. lygio, o dar +6m užkilti ant viaduko tokiame trumpame atstume.
 
 Nemačius srautų skaičiavimų sunku daryti išvadas, bet kažkaip abejoju ar toje sankryžoje bus toks apkrovimas, kad ji nesusidorotų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei šiandien pagrindinis, tai dar nereiškia, kad ir po šios rekonstrukcijos bus pagrindinis - toks sprendimas gali būti (tik spėju) viena iš priemonių perskirstyti srautus.Parašė Monteq Rodyti pranešimąKaip ir radau atsakymą į savo klausimą...žiauriau nei žiauru 
 
 Atvaizdas
 
 
 Visur pridarė viadukų, o pagrindiniam srautų susikirtimo taške pastatys šviesoforą. Such Wow, much engineering...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aplinkkelis turi būti pagrindinio kelio (A2 magistralės) tęsinys, o ne kažkoks atsišakojimas į kurį reikėtų patekti per vieną iš dobilo lapo sankryžos vienos eismo juostos nuovažą. Ypač jeigu ta nuovaža dar ir pasibaigia persirikiavimo juosta.Parašė Lettered Rodyti pranešimąDobilas dabar yra ties Pilaitės pr., aišku šiek tiek grūsčių susidaro, kai srautai kertasi, bet kai pats aplinkkelis platus, tai didelių problemų nėra, srautas juda, nėra taip, kad reiktų kamštyje stovėti norint išvažiuoti iš aplinkkelio. Pliusas dabartinio sprendimo tik tas, kad iš aplinkkelio į Ukmergės plentą bus galima lėkti 80 km/h greičiu, kai dobiliu važiuojant tektų iki kokių 40 km/h pristabdyti.
 Jau dabar iš Oslo g. yra padaryta nesamonė, kai į aplinkkelį reikia patekti per persirikiavimo juosta, kuri esant didesniam intensyvumui labai stabdo eismą ir sukelia avarines situacijas. Siūlomo varianto atveju, srautas per nuovažą su persirikiavimo juosta būtų bent 2 kartus didesnis. Nebent yra įsivaizduojančių, kad į C kategorijos (berods tokia bus M.Lietuvo g.) gatvę važiuos pagrindinis srautas iš aplinkkelio. T.y. važiuoji 80 km/h A kategorijos gatve ir bac už viaduko patenki į gatvę su šaligatviais, įvažiavimais į kiemus ir 50 ar vietomis net 40 km/h greičiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atvažiavusiems nuo Ukmergės pusės į M. Lietuvio g. patekti nereikės? Ir matant tokius žiedus kyla didelis klausimas dėl pėsčiųjų/dviratininkų eismo organizavimo. Jeigu pėstieji/dviratininkai nuo transporto eismo nebus atskirti skirtingame lygyje (pvz. Gerosios vilties žiedas), tai tuomet žiedinė sankryža vs šviesoforais reguliuojama neturi jokių pranašumų. Ir kiek tiems pėstiesiems ten reikėtų nuovažų kirsti, norint praeiti pro šią sankryžą? Ar galbūt iškart statyti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tik tuomet reguliuojama sankryža yra geresnis sprendimas.Parašė tomtom Rodyti pranešimągalima padiskutuoti ar validus toks variantas:
 Atvaizdas
 
 gal per mažai vietos žiedui ir viadukui virš jo? jei ne, tai gal per mažas žiedas, kad nesikimštų piko metu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.Parašė vėkas Rodyti pranešimąJei šiandien pagrindinis, tai dar nereiškia, kad ir po šios rekonstrukcijos bus pagrindinis - toks sprendimas gali būti (tik spėju) viena iš priemonių perskirstyti srautus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, džiaugiasi ne tik Santariškių ir Riešės gyventojai, bet ypač fūristai, nes iš aukštųjų panerių bazių galės išvažiuoti į Molėtų plentą nestovint Geležinio vilko ir Ukmergės g. kamščiuose. Užtat gali būti nepatenkinti Mykolo Lietuvio g. gyventojai, prisistatę namų prie pat gatvės, uostys žvyrkėlio dulkes.Parašė Sula Rodyti pranešimąJei pastatys M.Lietuvio g., tai, ko gero, piko metu ten bus nemenkas judėjimas. Jau yra žmonių kurie laukia nesulaukia tokios galimybės.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt, kad reiktų, bet tokios nuovažos į žiedą jau tikrai nepavyktų sutalpinti. galbūt tą eismą galima būtų nukreipinėti teoriškai planuojamu tarandės viaduku ir s.neries pratęsta atkarpa. pasvarstymai kosminiai, bet tai ir pirminis šitos sankryžos pertvarkymo svarstymas tik teorinis, bandant prieit išvados, kad turėsim geriausia, ką galima.Parašė sleader Rodyti pranešimąAtvažiavusiems nuo Ukmergės pusės į M. Lietuvio g. patekti nereikės? Ir matant tokius žiedus kyla didelis klausimas dėl pėsčiųjų/dviratininkų eismo organizavimo. Jeigu pėstieji/dviratininkai nuo transporto eismo nebus atskirti skirtingame lygyje (pvz. Gerosios vilties žiedas), tai tuomet žiedinė sankryža vs šviesoforais reguliuojama neturi jokių pranašumų. Ir kiek tiems pėstiesiems ten reikėtų nuovažų kirsti, norint praeiti pro šią sankryžą? Ar galbūt iškart statyti reguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Tik tuomet reguliuojama sankryža yra geresnis sprendimas.
 dėl dviratininkų ir pėščiųjų manau, kad jiems iš viso nėra vietos šitam mazge, visas jų eismas turėtų būti nukreiptas rytine mazgo puse su viena perėja per m.lietuvio gatvę.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent jau būtų numatytas pasukimas į kairę iš dviejų juostų...Parašė Eidvis Rodyti pranešimąBrėžinio nežiūrėjau, bet iš nuotraukų panašu, kad posūkis Ukmergės gatvėje bus šviesoforinė sankryža, kuria važiuojant iš miesto bus sukama į kairę ir pervažiuojama per apatinį tiltą, matomą šioje foto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Naujų nuotraukų su nuverstais aukštos įtampos stulpai.
 http://www.alfa.lt/straipsnis/500434...ngs-jau-siemetAtėjo, pamatė, pastatė...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 visai galimas atvejisParašė Leduks Rodyti pranešimąSpėju ir labai tikėtina, kad šioje vietoje jau kažkas užmetęs meškerę dėl degalinės atsiradimo 
 
 Atvaizdas
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pora vakarinių kadrų šalia susijungimo su Ukmergės g.
 
 Daugiau foto ir geresnės kokybės:
 
 https://www.facebook.com/ramunas.nav...1855.538522740
 
 
 
 
 
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pagal tamstos pateiktą analogiją - juda ar ne sužinosi po kelių metųParašė Soprano Rodyti pranešimąŠimašius įdirbio šiame projekte mažai, jis tik užbaiginėją ši projektą.Šimašiaus projektas ir įdirbis šiuo metu turėtu būti; (Mokslininkų gatvė, Bajorų kelias ir Mykolo Lietuvio gatvė) (Šiaurinė gatvė ; Žirmūnai-Šeškinė-Pašilaičiai )šie projektai kiek suprantu vos juda ......
 Comment









Comment