Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Mūsų regionui, kurioje buvo įvestos žalios sekcijos į kairę ir į dešinę, tam kad pereit prie europietiškos praktikos, tikrai gelbėja tikslinamas ženklinimas. Kaune tokio nėra, tai kiekvieną dieną matau kaip stovi automobiliai prie nedegančios žalios sekcijos į dešinę (tuščio blyno).

    Bendrai Vilniuje reiktų keist tuos sovietinio standarto šviesoforus. Jau visoje Lietuvoje tenka pastebėt tokių šviesoforų vis mažiau, daugiausia tik Vilniuje.

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Kad tos žalios šviesoforo rodyklės yra bent 2 rūšių, ir vienu atveju sukti galima, kitu ne. Tai jei net ir aš, skaitantis forumą, to neatsimenu tiksliai, nėra ko norėti iš paprastų vairuotojų. Ženklai turėtų būti aiškūs visada ir be dviprasmybių.
      Jeigu žalias blynas, tai ir suki, kur čia kažkokios dviprasmybės? Nebent spalvų neina atskirti, tuomet jau belieka spėlioti, kuris blynas dega.

      Comment


        Deja, yra daugiau variantų - juodos rodyklės žaliame fone, žalios rodyklės kažkokiame fone ar pan., ir pagal tai kokios jos yra, degant žaliai tiesiai galima arba ne sukti į dešinę.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Deja, yra daugiau variantų - juodos rodyklės žaliame fone, žalios rodyklės kažkokiame fone ar pan., ir pagal tai kokios jos yra, degant žaliai tiesiai galima arba ne sukti į dešinę.
          Labai paprasta - jei nėra tos rodyklės žaliame sviesoforo langelyje (nesvarbu kokios ji spalvos), tai galima važiuoti visomis kryptimis. Jei yra rodyklė - galima važiuoti kryptimis kurias ji parodo.

          Comment


            Būtų gerai, kad kas nors pabraižytų schemas kada kaip galima pagal naujus ir senus šviesoforus, ir kai yra ar nėra rodyklės, bet, jei yra kaip sako Nitro, tada kaip ir aišku. Kažkur buvo schemos forume, bet greitai peržiūrėjęs šią temą neradau.

            Comment


              Nelabai ką ir braižyt yra, tokia schema nuo pat taisyklių pakeitimo buvo platinama:


              Visa problema pasibaigtų, jei galų gale būtų pertvarkyti visi šviesoforai ir juose nebeliktų sovietinių sekcijų į kairę.

              Comment


                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230525_185116_Brave.jpg
Views:	611
Size:	36,9 kB
ID:	2053413

                Šitas variantas dar yra kartu su pėsčiaisiais, jį kaip ir supranta be priminimų dažniausiai. Nežinau kodėl nebuvo iliustruotas taisyklėse, berods dsanto minėjo, kad čia Vilniaus išmislas, gal todėl.



                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Nelabai ką ir braižyt yra, tokia schema nuo pat taisyklių pakeitimo buvo platinama:


                  Visa problema pasibaigtų, jei galų gale būtų pertvarkyti visi šviesoforai ir juose nebeliktų sovietinių sekcijų į kairę.
                  Tai čia variantai į dešinę, jeigu sekcija į kairę, tada taisyklės kitos.

                  Kas norima pasakyti, yra tai, kad tarp visų skirtingų sekcijų į visas puses nėra jokios harmonijos ar konvecijos, todėl dalis žmonių nebesusigaudo kaip važiuot.

                  Apskritai lietuvoj su kelių remontais, kelio ženklais, žymėjimu, eismo reguliavimu yra visiškas bardakas, jokios harmonijos, sistemingumo ar vientisumo, vienais metais vienaip darom, kitais kitaip ir turim mišrainę kur visada vairuotojas dėl visko kaltas.

                  Comment


                    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                    Tai čia variantai į dešinę, jeigu sekcija į kairę, tada taisyklės kitos.

                    Kas norima pasakyti, yra tai, kad tarp visų skirtingų sekcijų į visas puses nėra jokios harmonijos ar konvecijos, todėl dalis žmonių nebesusigaudo kaip važiuot.

                    Apskritai lietuvoj su kelių remontais, kelio ženklais, žymėjimu, eismo reguliavimu yra visiškas bardakas, jokios harmonijos, sistemingumo ar vientisumo, vienais metais vienaip darom, kitais kitaip ir turim mišrainę kur visada vairuotojas dėl visko kaltas.
                    Kaip suprasti kitos taisyklės? Koks skirtumas ar yra ar ne sekcija į kairę, jei tu suki į dešinę? Aš čia kažko nesuprantu.

                    Aš šiaip labai pritariu dėl žymėjimo ir reguliavimo bardako, Vilnius - Kaunas remontas yra puikus pavyzdys žymėjimo nesamonių. Tačiau nereikia sakyt, kad vairuotojai pas mus bent kiek geresni. Didelė dalis nepastebi esamų (ar nuimtų) ženklų, nežino užtrauktuko principo (bet maloniai įleis šimtas metrų iki juostų susijungimo) ir t.t. Iš esmės bendrai yra standartas tiek kelių priežiūros, tiek pačių vairuotojų žemas. Mano galva taip yra nes niekas nenori užsiimti vairuotojų mokymu, moklyklos moko kaip išlaikyti egzaminą, o ne kaip vairuoti. Paskui pamokos nebent baudomis ar papildomomis lentelėmis. Dažnas su laiku supranta, kad kai kurių dalykų ne(be)žino, bet atsakymai nėra lengvai prieinami, problema nėra užtektinai svarbi, tad numoja ranka.

                    Comment


                      Parašė drulia Rodyti pranešimą
                      Dažnas su laiku supranta, kad kai kurių dalykų ne(be)žino, bet atsakymai nėra lengvai prieinami, problema nėra užtektinai svarbi, tad numoja ranka.
                      Dažniausiai atsakymai yra labai lengvai pasiekiami. Čia tiesiog yra visiško px-izmo padarinys. Man yra visiškai nesuprantama, kaip kilus klausimui dėl eismo kelyje dauguma tiesiog numoja ranka ir „nu nežinau tai nežinau“. Po to paklausus apie KET, nustato tokią veido išraišką:
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230526_104338.png
Views:	546
Size:	34,4 kB
ID:	2053684

                      Comment


                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230525_185116_Brave.jpg Views:	67 Size:	36,9 kB ID:	2053413

                        Šitas variantas dar yra kartu su pėsčiaisiais, jį kaip ir supranta be priminimų dažniausiai. Nežinau kodėl nebuvo iliustruotas taisyklėse, berods dsanto minėjo, kad čia Vilniaus išmislas, gal todėl.


                        Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.

                        Comment


                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                          Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.
                          Toks ženklinimas iš dalies gelbėja tuos, kurie nesupranta kai yra papildoma sekcija į dešinę ir ji nedega, o dega žalias blynas, laukia kol užsidegs papildoma sekcija.
                          Paskutinis taisė thomcius; 2023.05.26, 15:52.

                          Comment


                            Įdomu tai, kad KET turi tokius “juoda ant žalio”, o šviesoforų įrengimo taisyklėse jų nera.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Nes juodų ant žalio turi nebelikt. Čia seni ženklai.

                              Comment


                                Sakyčiau ne seni, o labai seni. Nes šviesoforų taisyklės patvirtintos 2012 m., t.y. prieš 11 metų. O aš čia pas savų paklausiau, koks skirtumas tarp “juodų ant žalio” ir “žalių ant juodo”, dauguma atsakė kad jokio, tik kitas dizainas. Štai ir problema.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Šis variantas Vilniuje naudojamas, kai yra ir sekcija į kairę. Kad kol nedega sekcija į kairę, vairuotojai visuose šviesoforuose matytų rodykles tiesiai ir į dešinę, jos dedamos į visus šviesoforus, net į tą, kuris turi papildomą sekciją į dešinę.
                                  Kalbant apie dešinę sekciją.

                                  Geriau kokia lentelė po šviesoforu, įspėjantį apie naujo tipo dešinės sekcijos ženklinimą. Toks ženklinimas būtų šalies mąstu.

                                  Panaikinus paskutinius soviet. reguliavimo šviesoforus, tai dar padaryčiau kokių 3-5 metų pereinamą laikotarpį, kuriuo metu išliks gelbėjantis ženklinimas.
                                  Paskui vėl padaryt info kampaniją apie išmaniąją rodyklę į dešinę (priminimą) ir nuimt gelbėjantį ženklinimą kaip perteklinį.

                                  ---
                                  Dar norisi ir užsieniečius įspėt apie neįprastą Europai ir šiaip pasauliui sovietinį sekcijų reguliavimą, kai yra nedegančios posūkių rodyklės, bet gali maišytis su dešinio posūkio sekcijos rodyklės informacija (nors lentelių atvaizdavimas ir tekstas skirtųsi).
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.05.28, 21:55.

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                    Kalbant apie dešinę sekciją.

                                    Geriau kokia lentelė po šviesoforu, įspėjantį apie naujo tipo dešinės sekcijos ženklinimą. Toks ženklinimas būtų šalies mąstu.

                                    Panaikinus paskutinius soviet. reguliavimo šviesoforus, tai dar padaryčiau kokių 3-5 metų pereinamą laikotarpį, kuriuo metu išliks gelbėjantis ženklinimas.
                                    Paskui vėl padaryt info kampaniją apie išmaniąją rodyklę į dešinę (priminimą) ir nuimt gelbėjantį ženklinimą kaip perteklinį.

                                    ---
                                    Dar norisi ir užsieniečius įspėt apie neįprastą Europai ir šiaip pasauliui sovietinį sekcijų reguliavimą, kai yra nedegančios posūkių rodyklės, bet gali maišytis su dešinio posūkio sekcijos rodyklės informacija (nors lentelių atvaizdavimas ir tekstas skirtųsi).
                                    Reikėtų prisiminti, jog „naujo tipo ženklinimas“ nebėra naujas, ir jo nemoka tik visiški atlėpausiai.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Reikėtų prisiminti, jog „naujo tipo ženklinimas“ nebėra naujas, ir jo nemoka tik visiški atlėpausiai.
                                      Realiai vis dar santykinai naujas.
                                      Sovietinis reguliavimas buvo ilgus dešimtmečius, o dabartinis tik daugiau nei dešimtmetį skaičiuoja.

                                      Gerai jau yra ten, kur dauguma sovietinių šviesoforų yra pakeisti.
                                      Pvz.
                                      Kaune liko tik pavieniai sovietinio reguliavimo šviesoforai (realiai, sunku ir rasti tokius).

                                      Vilniuje pilna sovietinio reguliavimo šviesoforų. Susigaudyt su tom sekcijom tikrai sunkiau.

                                      ...ir iš vis esu šalininkas to, kad dažniau dizainas/ženklinimas yra atlėpausiškas (kada gali savo nuojauta vadovautis ir neklysti) o ne vairuotojas, nors vairuotojas niekada nebus nuovokos Dievas. Man net nepatinka idėja iš vairuotojų kurti kažkokius nuovokumo čempionus. Realiai bendra vairuotojo pareiga yra, kad savo tikslą pasieksi nieko nesužeidęs. Taip pat vairuotojas bendruoju atveju nėra suinteresuotas per savo nenuovoką ką nors sužeisti ar nepasiekt kelionės tikslo.
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2023.05.28, 22:12.

                                      Comment


                                        ...o dar yra “žalios ant žalio” ir tai yra dizaino reikalas. Kuo daugiau painiavos ženklinime/informavime, tuo saugesnis mūsų eismas!
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          ...o dar yra “žalios ant žalio” ir tai yra dizaino reikalas. Kuo daugiau painiavos ženklinime/informavime, tuo saugesnis mūsų eismas!
                                          Man atrodo nepakanka vairuotojam aiškumo, reikia įvesti papildomas sekcijas ir šviesoforo signalus "žalias ant raudono" ir "raudonas ant žalio".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X