Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą
    Gyvai būti neteko - patyrinėjau dalies taip giriamą Oslą Google pagalba. Kur leistinas >30kmh panašiai taip ir atrodo, ir dar ženklų apie draudžiamą pėsčiųjų ir dviračių eismą netrūksta.
    Na gali susidaryti toks įspūdis pavažinėjus tranzitinėmis gatvėmis. Jos atskirtos net ir vizualiai, kad važiuodamas net nesijauti mieste. O štai nušokus nuo magistralės - iškart eismo raminimo priemonės. Bent jau labai aiškiai atskirtos gatvės pagal savo paskirtį. Pas mus gi pilna tiesiai per gyvenamojo rajono vidurį einančių gatvių su bilenkiek juostų, prekybcentriais ir perėjomis vienoje mišrainėje. Ir deja ir toliau taip pat projektuojamos ir sunkiai sekasi tiek projektuotojus, tiek užsakovus perauklėti.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Pagal tokią logiką turėtų taisyklėse būti numatyta, kad ir važiuojant automobiliu per perėjas reikia išjungti muziką, pokalbį telefonu per laisvų rankų įrangą, navigaciją, nebendrauti su keleiviais, nes visa tai taip pat "blaško" ir atitraukia dėmesį.
      Na jeigu mes labai analiai interpretuosime KET tai draudžia tik naudotis telefonu, bet jokių kitų dėmesio blaškymo rpiemonių nedraudžia (tame tarpe ir planšetės ar laptopo).

      O šiaip tai yra teke diskutuoti kiek viaruotojo dėmesį blaško muzika, tai labai įvairių pasisakymų gali sulaukti.

      Comment


        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

        Na gali susidaryti toks įspūdis pavažinėjus tranzitinėmis gatvėmis. Jos atskirtos net ir vizualiai, kad važiuodamas net nesijauti mieste. O štai nušokus nuo magistralės - iškart eismo raminimo priemonės. Bent jau labai aiškiai atskirtos gatvės pagal savo paskirtį. Pas mus gi pilna tiesiai per gyvenamojo rajono vidurį einančių gatvių su bilenkiek juostų, prekybcentriais ir perėjomis vienoje mišrainėje. Ir deja ir toliau taip pat projektuojamos ir sunkiai sekasi tiek projektuotojus, tiek užsakovus perauklėti.
        Aš tai nežinau kokį miestą Shernas žiūrėjo, bet Oslo ring road'o (150 E18 E6, kuris riboja panašų plotą kaip Vilniuje Vakarinis aplinkkelis, Mykolo Lietuvio g., Geležinio Vilo g., Oslo g.) viduje nėra nė vienos tranzitinės miesto magistralės. Yra 161 kelyje kai kur skiriamoj juostoj tvorelės bet jos tikrai ne 2.5m aukščio, dviračių eismas vyksta gatvėje ir kokiam VIlniui tik svajoti, jog taip galėtų atrodyti Laisvės pr., Ukmergės g. ar Narbuto g.

        Comment


          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

          1. Ar nemanote, kad pėsčiasis lygiai taip pat nekreips dėmesio į draudžiantį signalą, nors jums bus ne skardinė lentelė, o normali sekcija?
          2. Ar nemanote, kad pėsčiųjų saugumas pagerėtų apšvietus perėją, o ne bukai skardą pakeitus šviesoforo rodykle?
          Visiems bus saugiau, jeigu pėsčiųjų perėja bus apšviesta ir lengviau bus pastebėti labiausiai pažeidžiamą eismo dalyvį - tai yra pėstįjį, nesvarbu per kokį eismo signalą jis eitų. Tačiau nereikėtų taip akcentuoti pėsčiųjų pareigų šioje situacijoje, nes pirmiausia vairuotojas, judantis per draudžiamą šviesoforo signalą yra kur kas pavojingesnis ir tai turėtų suprasti. Važiuojant per draudžiamą šviesoforo signalą reikia įvertinti visus - tiek judančius pagal leidžiamą, tiek pagal draudžiamą signalą ir jokiu būdų niekam nesutrukdyti. Tai yra imperatyvi sąlyga. Šioje situacijoje aš pirmiausia džiaugiuosi, kad viskas pasibaigė laimingai ir nieko blogo pėsčiajam neatsitiko. Tačiau, mano nuomone, nelaimės atveju, aš tikrai turėčiau prisiimti kaltę arba geriausiu atveju dalintis abipuse kalte su pėsčiuoju. Tokia yra mano šios situacijos interpretacija.

          Jeigu sankryžoje būtų buvusi sekcija į dešine, tokiu atveju, sutinku, kad gal būt būtų buvusi kitokia situacija, tačiau mano nuomone, lygiai tokia pati, kuri būna, kai pėstysis išeina prieš automobilį, kuris juda pagal leidžiamą šviesoforo signalą (pavyzdžiui prieš automobilį, kuris suka į kairę, pagal signalą sekcijoje arba šviesofore). Tačiau, tada bet kurį šviesoforo signalą galima laikyti potencialiai pavojingu, nes juk visada gali išeiti pėstysis. Tačiau kitaip nei "skardinės" rodyklės atveju, čia eismo dalyvių veiksmai gali būti labiau prognozuojami, nes yra šviesoforo kontrolė. Tai yra pagrindinis ir esminis skirtumas tarp sekcijos ir skardinės lentelės.

          Norėčiau pateikti savo, galbūt kiek nepopuliarią nuomonę. Kiek aš esu susidūręs su skardinėmis lentelėmis, tai jos man pralaidumo praktiškai niekuomet negerindavo (nebent vidury nakties) ir jokios apčiuopamos naudos iš jų neturėjau, bet potencialiai pavojingų situacijų apturėjau su kaupu. Man visą laiką kildavo klausimas, kad jeigu norisi nereguliuojamo dešiniojo posūkio, tai kodėl pvz. tiesiog neįrengus nuvažiavimo į dešinę pusę? Kodėl reikalinga buvo sukurti tokį keistą reguliavimo būdą? Manau, kad tikrai yra geresnių eismo sprendinių ir šviesoforo sekcijos yra vienas iš jų, bet ne vienintelis.

          Comment


            PO NELAIMĖS SANKRYŽOJE SUABEJOJO: AR BUVO SAUGU GRĄŽINTI LENTELĘ SU ŽALIA RODYKLE?


            Neseniai vienuolikoje Kauno gatvių sankryžų grąžinus dešiniojo posūkio lenteles su žaliomis rodyklėmis, kauniečiai sako abejojantys, ar visose jose pastarasis pokytis vairuotojams naudingas. Nerimas šiuo klausimu dar labiau paaštrėjo, kai vienoje iš tokių miesto sankryžų praėjusį ketvirtadienį buvo partrenktas pėsčiasis. Pareigūnai aiškinasi, ar nelaimė įvyko dėl pėsčiojo, ar dėl vairuotojo kaltės. Nuo išvados priklausys, kokių priemonių sankryžoje bus imtasi.
            https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rodykle-954586

            Comment


              Logiškiau, jei lentelės grįžtų tokiose vietose. Didesnė tikimybė, kad lentelės čia įrengtų ir panašioje sankryžoje Vokietijoje.

              https://goo.gl/maps/2xdV9e5SojuxSGbP6

              Comment


                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                Logiškiau, jei lentelės grįžtų tokiose vietose. Didesnė tikimybė, kad lentelės čia įrengtų ir panašioje sankryžoje Vokietijoje.

                https://goo.gl/maps/2xdV9e5SojuxSGbP6
                Šioje vietoje negalima įrengti lentelės, nes sukama į kelią, kuriame greitis 70 km/h. Čia planuoja įrengti papildomą sekciją.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                  Šioje vietoje negalima įrengti lentelės, nes sukama į kelią, kuriame greitis 70 km/h. Čia planuoja įrengti papildomą sekciją.
                  70 pagal streetview prasideda už stotelės.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    70 pagal streetview prasideda už stotelės.
                    Iš kairės pusės greičio apribojimas formaliai baigiasi prieš sankryžą, bet realiai to dirbtino greičio sumažinimo mažai kas laikosi.

                    Comment


                      Pelnyta kritika Vilniui.

                      Gatvėse – sumaištis dėl žaliųjų rodyklių, o kaltųjų nėra: kritiką tiesiog nusipurtė

                      Vilniaus eismo reguliuotojai seniai žinojo, kad žaliąsias rodykles teks keisti papildomomis šviesoforų sekcijomis, bet darbų nesiėmė iki pat 2019-ųjų. Todėl paknopstomis puolę pertvarkyti sankryžų tik sukėlė netvarką. Skubos darbą velnias neša. Jeigu Vilnius būtų laiku pasiruošęs eismo pokyčiams, atsisakęs žaliųjų rodyklių, perprojektavęs judėjimo srautus, įrengęs papildomas šviesoforų sekcijas, dabar jau raškytų pertvarkų vaisius. Tačiau Vilnius aršiausiai kibo aukščiausiai valdžiai į atlapus, kad tiktai būtų grąžintos žaliosios rodyklės.

                      Kadangi nuėmus žaliąsias rodykles ir nepasiruošus pertvarkoms gatves sukaustė transporto grūstys, nieko kito neliko, kaip tik grąžinti retai kur Europoje pasitaikančias lenteles.

                      Dvejus metus tik miegojo

                      Vairavimo instruktoriui Artūrui Pakėnui akivaizdu – Vilnius neatliko namų darbų, dėl to ir kilo sumaištis nuėmus žaliąsias rodykles. Jo nuomone, viso eismo pertvarkos projekto nereikėjo skubėti įgyvendinti strimgalviais, bet planas buvo būtinas. Tuo metu Vilniaus eismo organizatoriai susirūpino tik paskutinėmis praėjusių metų dienomis.

                      „Galima sakyti, per Kalėdas, taip pat tarpušvenčiu, buvo nuimtos 75 lentelės su žaliosiomis rodyklėmis.

                      Kai sostinės gatvėse toks intensyvus eismas, jį sujaukus tiek sankryžų ko reikėjo tikėtis?“ – klausė A.Pakėnas.

                      Iš viso Vilniuje iki pertvarkos buvo 120 sankryžų, kuriose buvo žaliosios rodyklės. 52-ose iš jų nuėmus rodykles turėjo atsirasti papildomos šviesoforų sekcijos.

                      Kodėl taip neatsitiko?

                      Juk buvo galima pertvarką pradėti gerokai anksčiau ir per porą metų pamažu, neskausmingai atsisakyti žaliųjų rodyklių ir įrengti papildomas šviesoforų sekcijas.


                      Visą įrangą pirko laiku?

                      Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ atstovė Miglė Bielinytė tikino, kad viskas vyko pagal sumanymą ir eismo organizavimo pokyčiai iki sausio 1-osios vis dėlto įvyko 45-ose sankryžose. Jose atlikti programiniai šviesoforų ir infrastruktūros pakeitimai.

                      Ji nesutiko ir su kaltinimais, kad per vėlai buvo atlikti papildomų šviesoforų sekcijų viešųjų pirkimų konkursai – tik 2019-aisiais.

                      Pasak M.Bielinytės, dėl šviesoforais reguliuojamų sankryžų modernizavimo darbų skelbti du atviri viešųjų pirkimų konkursai ir viena apklausa – pasiūlymus galėjo teikti visi norintys.

                      Numatytus darbus vykdė du skirtingi rangovai. Sutartys su laimėjusiomis įmonėmis paskelbtos Centriniame viešųjų pirkimų portale.

                      Susirūpino sausio mėnesį

                      Tačiau skaičiai kalba ką kita. Nuo sausio 1-osios iki vasario vidurio papildomos sekcijos į dešinę atsirado trijose sankryžose: Pilaitės prospekto, Sietyno ir Spaudos gatvių, Justiniškių ir Lūžių gatvių, Laisvės prospekto ir Žemynos gatvės.


                      Tik dabar sekcijų įrengimo darbai vyksta dar keturiose sankryžose, o juos baigti planuojama kovo mėnesį: Apkasų ir Ulonų gatvių, S.Žukausko ir Ulonų gatvių, Savanorių prospekto ir Naujosios Riovonių gatvės, Geležinio Vilko ir Gerosios Vilties gatvių.

                      Visi šių sankryžų darbai buvo suplanuoti ir pirkimai įgyvendinti 2019 metais. Dar viena sekcija vasario 11 dieną atsirado Konstitucijos prospekto ir Linkmenų gatvės sankryžoje.

                      Papildomos šviesoforų sekcijos į dešinę numatytos ir kitose sankryžose. Sekcijų įrengimo darbai jose bus atliekami organizuojant naujus pirkimus.

                      Planuojama, kad naujos sekcijos atsiras tik rudenį.
                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...urte-13825563/

                      Comment


                        Žirmūnų - Kareivių g. iš Žirmūnų g. pusės įvestas megakompromisas. Šviesoforas analogiškas kaip Liepkalnio - Žirnių g. bei Šilo tilto - Žirmūnų g.

                        Pagrindinis žalias su rodyklėmis (tiesiai ir dešinėn) bei yra papildomos sekcijos (kairėn ir dešinėn). Tuo pačiu dešiniąja "A" juosta VT teoriškai negali važiuoti tiesiai dėl ženklinimo. Deja nepastebėjau kaip realiai vyksta eismas.

                        P.S. Šauni kritika Kaunui už sekcijų keitimą į lenteles LRT.lt
                        Paskutinis taisė Riedis; 2020.03.05, 14:42.
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Hmm, iš straipsnio:
                          „Kauno miesto savivaldybė oficialaus kreipimosi, prašymo (pagal metodikoje nustatytą tvarką) TKA nepateikė. Visos Kauno mieste šiuo metu esančios lentelės yra nesuderintos ir įrengtos savivaldybės iniciatyva. Mes neturime paaiškinimo, kokiais motyvais Kauno savivaldybė nuima sekcijas, ten kur jos yra“, – LRT.lt raštu komentavo E. Morkūnas.
                          dsanto , tai gal kreipkis į prokuratūrą ar kažkur, kad nubaustų įrengusius be suderinimo ir išmontuotų? Taip gyrei Kauną, o dabar Vilnius gražiau elgiasi:
                          Jis pridūrė, kad Vilniaus TKA pateiktame sankryžų sąraše esą nėra nei vienos sankryžos, kurioje būtų įrengta papildomas šviesoforo signalas, vadinamoji sekcija. Esą Vilniaus valdžia priešingai – prašė TKA suteikti galimybę grąžinti žaliąsias rodykles ten, kur papildomų sekcijų įrengti neįmanoma.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Hmm, iš straipsnio:

                            dsanto , tai gal kreipkis į prokuratūrą ar kažkur, kad nubaustų įrengusius be suderinimo ir išmontuotų? Taip gyrei Kauną, o dabar Vilnius gražiau elgiasi:
                            Tam yra Transporto kompetencijų agentūra. Ji turi kontroliuoti savivaldybes. Jei jos lenteles įrengia nesuderinusios, TKA gali kreiptis į Vyriausybės atstovą apskrityje.

                            Kas dėl Vilniaus, tai toliau diegiamos tarybinės papildomos sekcijos. Kol eina pėstieji, negalima sukti į dešinę. Net jeigu jie ir neina, pėstiesiems uždegamas žalias signalas, o mašinos laukia papildomos sekcijos. Taip vis dar yra Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžoje. Bent suprogramuotų, kad pėstiesiems nedegtų žalias, jei nepaspaustas mygtukas. Kam ten tie mygtukai?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                              Tam yra Transporto kompetencijų agentūra. Ji turi kontroliuoti savivaldybes. Jei jos lenteles įrengia nesuderinusios, TKA gali kreiptis į Vyriausybės atstovą apskrityje.

                              Kas dėl Vilniaus, tai toliau diegiamos tarybinės papildomos sekcijos. Kol eina pėstieji, negalima sukti į dešinę. Net jeigu jie ir neina, pėstiesiems uždegamas žalias signalas, o mašinos laukia papildomos sekcijos. Taip vis dar yra Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžoje. Bent suprogramuotų, kad pėstiesiems nedegtų žalias, jei nepaspaustas mygtukas. Kam ten tie mygtukai?
                              Dėl tų mygtukų, tai išvis neaiškų kam jie skirti. Net pesčiujų perėjose ne sankryžose visada paspaudi mygtuką ir dar layuki kokią minutę kol pradės mirgsėti, nors akivaizdžiai ta minutė nesudaro jokio skirtumo, o pesčiajam užnisus laukti vistiek perbėga per raudona, galiausiai užsidega raudona automobiliams, o pesčiojo jau senai nėra.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Tam yra Transporto kompetencijų agentūra. Ji turi kontroliuoti savivaldybes.
                                Tos nekompetencijos agentūros sprendimų nereikia klausyti, o lenteles reikia sukabinti visose sankryžose. Nieko blogo Lietuvos keliuose dėl tų lentelių neįvyko.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tos nekompetencijos agentūros sprendimų nereikia klausyti, o lenteles reikia sukabinti visose sankryžose. Nieko blogo Lietuvos keliuose dėl tų lentelių neįvyko.
                                  Išskyrus tai, kad rezultatas Oslas - Vilnius, kažkur eilės 1:20.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Išskyrus tai, kad rezultatas Oslas - Vilnius, kažkur eilės 1:20.
                                    Tai kad visur, iskyrus PM susisiekimo pagerinimą valstybės lėšomis, rezultatas bus panašus.

                                    Ir gal dėl lentelių kokių faktų, nes aš perskaitau ką kitą :

                                    2020 01 01
                                    Naktį (apie 1.51 val.) Vilniuje, Paneriuose, Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžoje (apšviestame
                                    ruože), lyjant, 22 metų vaikino vairuojamas automobilis BMW, degant žaliam šviesoforo signalui,
                                    partrenkė per važiuojamąją kelio dalį, pirminiais duomenimis, bėgusį vyrą. Sužeistasis, kurio
                                    asmenybė tikslinama, paguldytas į ligoninės Reanimacijos skyrių.
                                    Naktį (apie 3.36 val.) Vilniaus rajone, Šumsko plente, ties posūkiu į Vėliučionių kaimą, 22 metų
                                    vaikino vairuojamas automobilis „VW Golf“ partrenkė prieš transporto priemonių važiavimo
                                    kryptį, pirminiais duomenimis, važiuojamąja kelio dalimi ėjusią pėsčiąją. Nelaimės vietoje mirė 41
                                    metų moteris.
                                    2020 01 02
                                    Po aštuntos vakaro Vilniaus rajone, Skaidiškėse, kelyje Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai (apšvietimas neįrengtas), transporto priemonių važiavimo kryptimi ėjusį žmogų parbloškė automobilis „Mercedes-Benz ML270“, vairuojamas 63-ejų vyro. Į ligoninės Reanimacijos skyrių paguldytas 70 metų vyras (mirė sausio 11 d.). Jis, kaip reikalauja Kelių eismo taisyklės, tamsiuoju paros metu neapšviestame kelyje neturėjo jokio šviesą atspindinčio elemento (atšvaito ar šviečiančio žibinto, nevilkėjo ryškiaspalvės liemenės su šviesą atspindinčiais elementais).
                                    2020 01 03
                                    pėsčiųjų perėjoje 23 metų mergina kliudyta automobilio „Mazda 626“
                                    Vakare (po septintos) Vilniaus rajone, Skaidiškėse, Rudaminos gatvėje, 55 metų vyro vairuojamas automobilis „Mercedes-Benz E270CDI“, sukdamas į kairę, susidūrė su priešinga kryptimi tiesiai važiavusiu greitosios medicinos pagalbos automobiliu „Volkswagen“, vairuojamu 52 metų vyro, kartu važiavo 38 metų medicinos darbuotoja. Per eismo įvykį nukentėjo greitosios medicinos pagalbos automobiliu vežtas neblaivus (2,46 promilės) 34 metų vyras, kuris, pirminiais duomenimis, savavališkai atsisegė saugos diržą (prieš įvykstant susidūrimui).

                                    Po aštuntos vakaro Vilniuje, Šilo gatvėje, esant šlapiai kelio dangai, vingiuotoje nuokalnėje, į priešpriešinio eismo juostą įvažiavęs krovininis mikroautobusas „Renault Master“, vairuojamas 27 metų vyro, susidūrė su automobiliu „Volvo XC90“, kurį vairavo 56-erių vyras. Nukentėjo lengvojo automobilio 55 metų keleivė (nuvežta į ligoninę), dar vienas keleivis, 20 metų vaikinas, pirminiais duomenimis, nenukentėjo.
                                    2020-01-06
                                    Apie pusę dešimtos vakaro Vilniuje, Pilaitės prospekto ir Įsruties gatvės sankryžoje (danga šlapia), reguliuojamoje šviesoforu, 57 metų vyro, Baltarusijos Respublikos piliečio, vairuojamas automobilis „Audi A6 Avant“ partrenkė pėsčiąją. 70 metų moteris paguldyta į ligoninę.
                                    2020-01-07
                                    Antradienio ryte gautas pranešimas, kad į ligoninę kreipėsi 42 metų vyras. Nustatyta, kad po
                                    vidurnakčio Vilniaus rajone, Talkotiškių kaime, lyjant, tiesiame ruože jis nesuvaldė vairuojamo
                                    lengvojo keturračio, nuvažiavo nuo kelio ir su juo apvirto.
                                    2020-02-13
                                    Apie pusę trijų po pietų Vilniuje, Krivių gatvėje, lyjant, pirminiais duomenimis, nepilnametė, eidama šaligatviu, atsitrenkė į gatvės apšvietimo stulpą ir, praradusi pusiausvyrą, griuvo į važiuojamąją kelio dalį, kur ją kliudė nespėjęs sustoti automobilis „VW Passat“, vairuojamas 24 metų vaikino. Nukentėjo 16 metų paauglė, ji paguldyta į ligoninę.


                                    2020-02-14
                                    "...
                                    Į avarijos vietą atskubėję policijos patruliai visų pirma apklausė automobilio „Volvo“ vairuotoją (gim. 1983 m.). Jis pasakojo, kad sankryžoje stovėjo degant raudonam šviesoforo signalui. Užsidegus žaliai šviesai, vyras pajudėjo. Tuo metu į gatvę per raudoną išbėgo mergaitė. Vyriškis sako spėjęs sustoti, vaikas prabėgo. Vos tik „Volvo“ vėl pajudėjo, į gatvę per raudoną išbėgo dar viena mergaitė, automobilis ją partrenkė. Pareigūnai šalia automobilio rado stovinčias 2009 m. ir 2011 m. gimusias sesutes. Jaunesnė mergaitė verkė ir buvo labai išsigandusi. ..."

                                    Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...lvo--13640765/

                                    Paskutinis taisė Shernas; 2020.03.08, 04:38.

                                    Comment


                                      Manau nebloga studija, kuri paneigia žalių lentelių pralaidumo didinimo mitą, pateikia kokias problemas ji sukelia, pateikia eismo įvykių statistiką
                                      https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                        Manau nebloga studija, kuri paneigia žalių lentelių pralaidumo didinimo mitą, pateikia kokias problemas ji sukelia, pateikia eismo įvykių statistiką
                                        Viskas priklauso nuo studijos rengėjo. Rengtų antilentelininkas - rezultatai būtų visai kitokie.

                                        Comment


                                          Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
                                          Manau nebloga studija, kuri paneigia žalių lentelių pralaidumo didinimo mitą
                                          https://tka.lt/assets/uploads/sites/...mas-2014-m.pdf
                                          Puiki recenzija apie save pačius.
                                          Kas pakels katinui uodegą, jei ne jis pats.

                                          VšĮ Transporto kompetencijų agentūra - tai tas pats VšĮ Kelių ir transporto tyrimo institutas (nepainioti su likviduotu ex VĮ Transporto ir kelių tyrimo institutu), kuris rašė tą studiją apie žalias rodykles. Išliko net tas pats įmonės kodas 302824137.
                                          Negi jie dabar apie save rašys, kad prieš 5 ar 6 metus parašė niekam tikusią studiją, kurią vykdant buvo sukeltas chaosas sankryžose, ir dabar pasiruošę gražinti pinigus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X