Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforo lentelė su žalia rodykle

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Lenkijoje, kai saugu ne tik sukti į kairę, bet ir apsisukti, naudojami tokie šviesoforai:

    Iš įvairių užsieninių pavydžių būtų galima sukurti tobulą šviesoforą:
    * Apsisukimo rodyklė kaip Lenkijoje
    * Maži šviesoforiukai dviratininkams kaip Prancūzijoje,
    * Šviesoforų montavimas arba bent dubliavimas UŽ sankryžos kaip bet kokioj šalyje kurioje šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos naudojantis protu.

    Comment


      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

      Kas arba ką gali ? Gal ne taip vienas kitą supratom, bet aš rašiau kad tuo metu kai važiuojantiems Savanorių prospektu nuo centro dega rodyklė į kairę, ji dega tik kartu su pagrindiniu žaliu. Taigi jeigu dega pagrindinis žalias Savanoriuose - kaip gali degti pagrindinis žalias Kampo g. ?
      Aš viską supratau. Mano nuomone, toks derinys galimas ir jis neprieštarauja KET.

      Comment


        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Jau rašiau, ekspertas man aiškino taip:

        1. sukti į dešinę šviečia žaliai papildoma sekcija, o apsisukantiems pagrindinis šviesoforas žalias - apsisukančiojo pirmenybė. (163 KET)
        2. abiem dega žaliai papildomos sekcijos - sukančiojo į dešinę pirmenybė (apsisukantysis kerta sukančio į dešinę judėjimo kryptį. Buitinis paaiškinimas buvo maždaug toks: leidžiama šviesoforo kryptį ištiesinam ir gaunam, kad sukantys į dešinę juda tiesiai leidžiama kryptim [kaip ir sukantys kairėn tik iš priešpriešinės pusės], o apsisukantys manevro pradinėje stadijoje daro posūkį į kairę.)
        o man sukanciam i desine is kur zinot koks signalas dega apsisukinejamciam vairuotojui?

        Comment


          Panevėžio atstovų komentaras. Pripažįsta, kad laukė paskutinės minutės. Kai jau pamatė, kad per vėlu, sugalvojo įrengti papildomas sekcijas ir perprogramuoti šviesoforus. Dabar, kai lentelės grąžinamos, jau nebereikia nei sekcijų, nei perprogamavimo. Įdomu, kaip seksis lenteles tokiose sankryžose suderinti su Transporto komptetencijų agentūra. Ir visgi jis pats sutinka, kad geriau negu lentelės yra išmanieji šviesoforai Bet lentelės gi pigiau

          Dėl lentelių – chaosas ne tik sankryžose

          Dabar, pasak Panevėžio savivaldybės administracijos direktoriaus Tomo Juknos, ministrų kabineto sprendimas visam laikui grąžinti rodykles situaciją keičia iš esmės. „Ko gero, Panevėžys grįš prie lentelių su žaliosiomis rodyklėmis. Kitą savaitę kviesime darbo grupę, įvertinsime sankryžų pralaidumą, pastarųjų trejų metų avaringumą ir svarstysime dėl lentelių grąžinimo“, – teigė T. Jukna. Anot jo, tokie ženklai, leidžiantys sukti į dešinę, buvo viena pigiausių eismo reguliavimo priemonių.

          Laukia viešieji pirkimai

          Iki ministrams apsisprendžiant grąžinti žaliąsias rodykles, Panevėžio savivaldybė planavo J. Basanavičiaus ir Vilniaus, Klaipėdos ir Vakarinės, Nemuno ir Molainių, J. Janonio ir Pušaloto gatvių sankryžose prie šviesoforų įrengti papildomas sekcijas, leidžiančias sukti į dešinę, bei perprogramuoti šviesoforų valdiklius Ramygalos, Nemuno, Aukštaičių gatvių bei Respublikos gatvės ir Taikos alėjos sankryžose.

          Tokie darbai būtų užtrukę apie porą mėnesių ir galėjo kainuoti preliminariai apie 10 tūkst. eurų. Anot T. Juknos, vėl sumontuoti nuimtoms lentelėms su žaliosiomis rodyklėmis irgi tektų skelbti viešuosius pirkimus, tačiau tokie darbai atsieitų keliskart pigiau ir užtruktų apie mėnesį.

          „Jei žaliąsias rodykles grąžino visam laikui, net nėra abejonių, kad turėtume prie jų grįžti. Tai optimalus variantas – pigi, efektyvi priemonė automobilių srautams valdyti“, – mano direktorius.

          Gatvės užsikimšo

          Panevėžyje lentelės su žaliosiomis rodyklėmis prie šviesoforų nebeįrengiamos nuo 2012-ųjų. Iki tol mieste buvo įrengtos 85 rodyklės 28-iuose šviesoforų postuose ir pamažu juos rekonstruojant lentelių buvo mažinama.

          Paskutinės išmontuotos tik baigiantis gruodžiui, prieš didžiąsias metų šventes. Kiek Panevėžiui kainavo jų nuėmimas, T. Jukna neįvardija. Direktorius svarsto, kad visi miestai iki paskutinės minutės delsė vildamiesi, jog sprendimas dėl žaliųjų rodyklių panaikinimo bus atšauktas.

          „Pripažįstu, kad mes, kaip ir visi kiti miestai, per daug dėmesio į tai nekreipėme. Ko gero, visų viltis buvo, kad liks galioti senoji tvarka“, – sako T. Jukna. Anot jo, žaliosios rodyklės išties padidino sankryžų pralaidumą ir leido išvengti spūsčių. Jų nelikus, keliose Panevėžio sankryžose piko valandomis prasideda chaosas.

          Ypač sudėtinga tapo įvažiuoti į J. Basanavičiaus gatvę iš Savanorių aikštės. „Lentelė, leidusi sukti į dešinę, J. Basanavičiaus ir Vilniaus gatvių sankryžoje atlaisvindavo vieną eismo juostą ir nebelikdavo problemos išvažiuojant iš autobusų stoties. Lentelių nelikus, sankryžą užkemša automobiliai, J. Basanavičiaus gatvė lieka užstatyta ir į ją nebegalima įvažiuoti iš Savanorių aikštės“, – teigė direktorius.

          Visgi, jo nuomone, vertinant pagal teisės aktus, tokių lentelių galiojimas kelia abejonių. „Kelio ženklai turi galioti tik tada, kai neveikia šviesoforas. Bet lentelės galiojo ir veikiant šviesoforams“, – svarsto T. Jukna.

          Jo nuomone, saugiausia eismo dalyviams visgi būtų ne lentelės ir ne papildomos sekcijos sukantiesiems į dešinę, o sankryžas reguliuojantys išmanieji šviesoforai.
          https://www.alfa.lt/straipsnis/50409...tik-sankryzose

          Comment


            Marijampolė siūlys derinti, kad būtų grąžintos visos rodyklės

            Žaliosios rodyklės turėtų būti grąžintos

            Vakar į posėdį rinkusis Marijampolės savivaldybės Eismo saugumo komisija sprendė, kuriose savivaldybės sankryžose grąžinti žaliąsias rodykles. Komisija nusprendė, kad geriausias sprendimas būtų grąžinti visas 27 iki šiol buvusias žaliąsias rodykles, būtent toks pasiūlymas ir guls ant Susisiekimo ministerijos stalo. Komisijos nariai patikino, kad šių rodyklių demontavimas kainavo apie 100 eurų, todėl jų sumontavimas turėtų kainuoti panašią sumą.

            Tačiau iki šiol nėra aišku, kada bus galima grąžinti žaliąsias rodykles ir ar tai bus galima padaryti visose sankryžose. Taip yra dėl to, kad Vyriausybė nėra tvirtai nusprendusi, ar pačios savivaldybės gali priimti šiuos sprendimus ar sprendimo teisė bus perduota Susisiekimo ministerijai bei jos valdomai Transporto kompetencijų agentūrai.
            https://suduvosgidas.lt/zaliosios-ro...uti-grazintos/

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą

              Aš viską supratau. Mano nuomone, toks derinys galimas ir jis neprieštarauja KET.
              na šito nežinau, gal ir galima taip įrenginėti bet jeigu visiems vienu metu dega žalias tai turbūt reikia vadovautis pagrindinio/šalutinio kelio ženklais jei tokie yra, arba važiuoti kaip per lygiareikšmę sankryžą. Bėda tik kad abi pusės nežino kad kitam dega žalias

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                na šito nežinau, gal ir galima taip įrenginėti bet jeigu visiems vienu metu dega žalias tai turbūt reikia vadovautis pagrindinio/šalutinio kelio ženklais jei tokie yra, arba važiuoti kaip per lygiareikšmę sankryžą. Bėda tik kad abi pusės nežino kad kitam dega žalias
                Tokie variantai, kai susikertantis kairysis posūkis reguliuojamas papildoma sekcija, naudojamas nuo tarybinių laikų. Dabar tiesiog papildoma sekcija į kairę pakeista atskiru šviesoforu Dešiniajam posūkiui naudojama papildoma sekcija arba atskiras šviesoforas.

                Comment


                  Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

                  o man sukanciam i desine is kur zinot koks signalas dega apsisukinejamciam vairuotojui?
                  dabar negali žinoti. Kai atnaujins visas sankryžas ir pakeis kaires papildomas sekcijas į atskirus šviesoforus, tada bus aišku.

                  Comment


                    Parašė themanual Rodyti pranešimą

                    dabar negali žinoti. Kai atnaujins visas sankryžas ir pakeis kaires papildomas sekcijas į atskirus šviesoforus, tada bus aišku.
                    Kas ką pakeis? Atnaujintose sankryžose ta pati situacija juk, kad ir ta pati naujausia Kampo/Savanorių pr.

                    Comment


                      Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                      Kas ką pakeis? Atnaujintose sankryžose ta pati situacija juk, kad ir ta pati naujausia Kampo/Savanorių pr.
                      Savanorių pr. - Kampo nėra pati naujausia. Jos naujumas tik tas, kad įrengta papildoma sekcija į dešinę ir pagrindinis žalias yra be rodyklių Bet palaipsniui šviesoforų su papildomomis sekcijomis į kairę neliks. Bus tik atskiri šviesoforai su rodyklėmis į kairę.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        dsanto

                        Kokia situacija dėl viešojo transporto šviesoforų?
                        Kol kas konkrečių sprendinių nėra. Vilniaus savivaldybė yra išreiškusi norą, kad Susisiekimo ministerija juos įteisintų.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Logiška

                          O tai skardines rodykles vėl leis bet kur kabinti ar tik ten kur yra atskira juosta dešinėn?
                          Dėl eismo juostų skaičiaus yra vienintelis kriterijus, kad būtų ne daugiau kaip viena eismo juosta, skirta posūkiui. Tad gali būti ir miksas.

                          Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                          Įtariu skarda vadinama lentele, o šviesoforas - sekcija. Tad lentelei turbūt negalioja tos minėtos įrengimo taisyklės - turi savo atskirą skyrių.

                          Ten anksčiau lyg ir buvo daug sąlygų su visokiais apsaugotais ir neapsaugotais posūkiais, dabar vos keli punktai liko.
                          Keli punktai liko, nes įvestas derinimas su Transporto kompetencijų agentūra. Kiekvienas atvejis bus vertinamas atskirai.

                          Comment


                            Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                            Teisės aktų projektų sistemoje įregistruotas Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projektas:

                            77. Naujai įrengiamose ir rekonstruojamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu draudžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle. Esamose sankryžose prie transporto šviesoforų ties raudonu šviesoforo signalu leidžiama tvirtinti lentelę su žalia rodykle, kai tenkinamos visos toliau nurodytos sąlygos:

                            77.1. ties žaliu šviesoforo signalu neįrengta papildoma šviesoforo sekcija su žalia rodykle dešiniajam posūkiui;

                            77.2. neįrengtas atskiras šviesoforas su rodyklėmis dešiniajam posūkiui;

                            77.3. į dešinę leidžiama sukti iš vienos eismo juostos;

                            77.4. užtikrinama, kad į dešinę ketinantis sukti vairuotojas, sustojęs prieš „Stop“ liniją, gerai mato pėsčiuosius ir transporto priemones, kurių judėjimo kryptį jis kirs, ir nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui.

                            771
                            . Sprendimas įrengti ties raudonu šviesoforo signalu lentelę su žalia rodykle privalo būti suderintas su viešąja įstaiga Transporto kompetencijų agentūra, kuri, remdamasi specialiosiomis žiniomis, atliks sprendimo įrengti lentelę su žalia rodykle vertinimą eismo saugumo požiūriu.

                            Taigi sprendimas įrengti lenteles turės būti pagrįstas ir suderintas su Transporto kompetencijų agentūra.
                            Kas yra "esama sankryža"? Ar sekančią dieną po rekonstrukcijos "naujai įrengiama ir rekonstruojama sankryža" netampa "esama sankryža"? Jei ne, koks laikotarpis turi praeiti, kad sankryža taptų "esama sankryža"?

                            Ar teiginys "nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui" reiškia, kad tuo metu jiems turi degti raudona šviesa?

                            771 punktas neramina, kad lentelės bus kabinamos "iš akies". Turi būti nustatyta aiški tvarka.

                            Comment


                              Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                              Kas yra "esama sankryža"? Ar sekančią dieną po rekonstrukcijos "naujai įrengiama ir rekonstruojama sankryža" netampa "esama sankryža"? Jei ne, koks laikotarpis turi praeiti, kad sankryža taptų "esama sankryža"?

                              Ar teiginys "nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui" reiškia, kad tuo metu jiems turi degti raudona šviesa?

                              771 punktas neramina, kad lentelės bus kabinamos "iš akies". Turi būti nustatyta aiški tvarka.
                              Sąvoka "esama" man irgi užkliuvo, todėl parašiau pastebėjimą projektui.

                              "nekliudys pagal žalią signalą skersine kryptimi judantiems pėstiesiems ir transportui" reiškia, kad vairuotojai dėl nepakankamo matomumo nekirs Stop linijos ir nesustos ant perėjos ar neįvažiuos į sankryžą, kad galėtų stebėti pagal leidžiamą signalą judančius pėsčiuosius ir transporto priemones.

                              Dėl 771 punkto tikėtina, kad bus parengta tvarka Transporto kompetencijų agentūroje.
                              Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.10, 21:20.

                              Comment


                                Ar manai, kad įmanoma milimetro tikslumu numatyti įstatymuose visas situacijas? Gal toks mianiakiškas požiūris ir lemia tai, kad Lietuva skubos ir ypatingos skubos tvarka priiminėja gal daugiau nei pusę įstatymų pakeitimų ir bendrai teiės aktų kelis kartus daugiau nei Estija?
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                Comment


                                  Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                  na šito nežinau, gal ir galima taip įrenginėti bet jeigu visiems vienu metu dega žalias tai turbūt reikia vadovautis pagrindinio/šalutinio kelio ženklais jei tokie yra, arba važiuoti kaip per lygiareikšmę sankryžą. Bėda tik kad abi pusės nežino kad kitam dega žalias
                                  Čia tipo jouck'as? Kaip sankryžoje gali degti vienu metu visiems pagrindinis žalias? Be to, jei yra reguliavimas šviesoru, sankryžose nėra pagrindinio kelio.
                                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                  Comment


                                    Šią savaitę Vilniuje per pokalbį su Susisiekimo paslaugų atstovais paaiškėjo, kad tam tikrose sankryžose jie jaučiasi sovietinės šviesoforų įrengimo sistemos įkaitais, nes esant papildomai sekcijai į kairę, nenorima dešinėje esančių šviesoforų palikti be rodyklių, kadangi laukiantis papildomos sekcijos į kairę vairuotojas gali vadovautis ir dešinėje esančiu šviesoforu. Tad jis irgi turi turėti rodyklę tiesiai.

                                    Žirnių - Liepkalnio g. - Minsko pl. sankryžoje iš Liepkalnio g. pagrindiniame žaliame signale buvo įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Bet tai daugiau išimtinis atvejis, nes sankryža bus rekonstruojama.

                                    Pasiūliau vilniečiams imti pavyzdį iš Kauno, kai vietoje papildomos sekcijos į kairę įrengiamas atskiras šviesoforas su rodyklėmis į kairę. Tuomet pagrindinis šviesoforas gali būti be rodyklių ir atsiranda galimybė įrengti papildomą sekciją į dešinę pagal naują tvarką, papildomai leidžiant sukti į dešinę praleidžiant pėsčiuosius.

                                    Viena iš tokių vietų gali būti Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryža. Iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link ledo arenos. Kol eina pėstieji, vairuotojai degant žaliam signalui su išjungta papildoma sekcija privažiuotų pėsčiųjų perėją ir, praėjus pėstiesiems, galėtų sukti į dešinę. Kai yra rodyklė tiesiai, pėstieji leidžiami atskirai, jiems baigus eiti užsidega raudonas, praeina saugos laikas ir tik tuomet užsidega žalia rodyklė į dešinę. Leidžiant kartu su pėsčiaisiais, į dešinę per ciklą galėtų pasukti keli automobiliai.

                                    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.11, 17:28.

                                    Comment


                                      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                      Šią savaitę Vilniuje per pokalbį su Susisiekimo paslaugų atstovais paaiškėjo, kad tam tikrose sankryžose jie jaučiasi sovietinės šviesoforų įrengimo sistemos įkaitais,
                                      Tą jau nujaučiau Pasirodo jie patys taip sako Tiesa, turbūt yra noras išlaikyti bendrą standartą tarp senų šviesoforų, kas mano manymu, yra ginčytina.

                                      Turiu omeny šviesoforus su ketvirtadalio apskritimo (1/4c) formos gembėmis, kurie užima didžiąją dalį Vilniaus šviesoforų.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Tą jau nujaučiau Pasirodo jie patys taip sako Tiesa, turbūt yra noras išlaikyti bendrą standartą tarp senų šviesoforų, kas mano manymu, yra ginčytina.

                                        Turiu omeny šviesoforus su ketvirtadalio apskritimo (1/4c) formos gembėmis, kurie užima didžiąją dalį Vilniaus šviesoforų.
                                        Neišsisplėsk per daug. Kalba eina konkrečiai apie naują dešiniojo posūkio reguliavimą pagal seną standartą įrengtose sankryžose.

                                        Comment


                                          Šakiai paskutinėmis praeitų metų dienomis spėjo įsirengti dvi papildomas sekcijas į dešinę vienintelėje miesto sankryžoje.

                                          Įrengtos papildomos šviesoforo sekcijos

                                          Kaip tarė taip padarė – nuo praėjusios savaitės eismo dalyviai jau gali lengviau pravažiuoti pro pagrindinį ir vienintelį Šakių miesto šviesoforą, nes čia įrengtos dvi papildomos žalios šviesoforo sekcijos.


                                          Pernai metų kovo mėnesį Šakių mieste atnaujinus šviesoforą buvo nuimtos žalios spalvos lentelės, kurios leisdavo vairuotojams sukti į dešinę papildomai, kai degdavo raudonas šviesoforo signalas. Šios lentelės visoje šalyje nebegalios nuo 2020 m. sausio 1 d., netgi jeigu kai kur Lietuvoje jos dar ir liks pritvirtintos prie šviesoforo sekcijų. Tačiau nepraėjus nė metams po naujojo šviesoforo įrengimo savivaldybė nusprendė jį tobulinti ir įrengti žalias šviesoforo sekcijas, kurios vis dėlto vairuotojams leistų lengviau pasukti į dešinę (iš ir į V. Kudirkos gatvę), praleidus pėsčiuosius. Taip pat nuspręsta dar papildomai prie šviesoforo sekcijų sumontuoti mygtukus pėstiesiems su garsiniu signalu, kuris skirtas silpnaregiams. Papildomi šviesoforo sutvarkymo darbai savivaldybei atsiėjo apie 6 tūkst. eurų, o darbus atliko ta pati įmonė UAB „Saugus eismas“, kuri ir statė naująjį šviesoforą
                                          .

                                          http://www.drg.lt/rajone/18970-ireng...oforo-sekcijos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X